Laidiens: 13.01.2017., Nr. 12

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/12.AKK1

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Nodarbinātības statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- datu masīvu apstrāde, apvienošana, analīze un kopsavilkumu sagatavošana

- datu sagatavošana nosūtīšanai Eiropas statistikas birojam (Eurostat) saskaņā ar Eiropas Savienības regulu prasībām

- informācijas pieprasījumu sagatavošana

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikas matemātikā, ekonomikā (vai līdzīgā jomā) vai socioloģijā

- prasme strādāt ar datoru (MS Excel, MS Word, MS Access, IBM SPSS Statistics vai līdzīgu programmu)

- pieredze darbā ar lielām datubāzēm

- labas angļu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darbavietu Rīgas centrā

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/12.AKK2

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ārējās tirdzniecības statistikas datu savākšanas un apstrādes daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- pārzināt Latvijā piemēroto ārējās tirdzniecības statistikas metodiku, kā arī ANO un Eiropas Savienības Statistikas biroja izstrādātās ārējās tirdzniecības statistikas sastādīšanas metodes

- veikt pirmatnējās ārējās tirdzniecības statistiskās informācijas apkopojumu pārbaudi un administratīvo datu kvalitātes analīzi

- pilnveidot preču vidējo cenu aprēķina algoritmu, savlaicīgi veicot izlecēju analīzi un bloķēšanu

- veikt Intrastat datu kvantitatīvo un kvalitatīvo salīdzināšanu ar administratīvajiem datiem

- izstrādāt priekšlikumus un pilnveidot datu savākšanas, apstrādes metodes ar mērķi uzlabot ārējās tirdzniecības statistikas datu kvalitāti saskaņā ar Eiropas Savienības un Latvijas statistiku regulējošo likumdošanu aktu prasībām

- sniegt mutiskas un rakstiskas konsultācijas respondentiem par Intrastat pārskatu aizpildīšanu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, vadībzinībās, statistikā vai matemātikā

- pieredze attiecīgā profesijā vai specialitātē tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, MS Access, MS Powerpoint)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes saimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vita -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/12.AKK3

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rietumpierīgas pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta: "Krīvi", Tukums)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē), ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- izpratne par administratīvo lietvedību

- vēlamas labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi - Rietumpierīgas pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā. Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2017/12.AKK4

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Austrumvidzemes pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) (darbavieta Lauku ielā 5, Gulbenē, vai Pils ielā 16, Alūksnē)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- izpratne par administratīvo lietvedību

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi - Austrumvidzemes pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (norādot vēlamo darbavietu: Lauku iela 5, Gulbene, vai Pils iela 16, Alūksne). Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2017/12.AKK5

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (uz ierēdņa prombūtnes laiku) Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļā - vecākais/-ā referents/-e (darba pienākumi saistīti ar instrukciju un nacionālo pozīciju sagatavošanas koordinēšanu Latvijas pārstāvjiem dalībai Eiropas Savienības institūciju sanāksmēs Zemkopības ministrijas kompetences jomās)

Prasības pretendentam:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- zināšanas par lēmumu pieņemšanu Eiropas Savienības institūcijās

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē (vēlams starptautiskajās attiecībās vai par Eiropas Savienības lietu koordinācijas jautājumiem)

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- bruto atalgojumu, sākot no 756 euro (9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta uz e-pasta adresi ilona.vrona@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets, tālr. uzziņām 67027513.

Konkursa termiņš - 10 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2017/12.AKK6

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Centra rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/12.AKK7

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakantajiem ierēdņa amatiem - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists/-e (3 vakances uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/12.AKK8

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Kurzemes rajona filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Kurzemes rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/12.AKK9

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakantajiem ierēdņa amatiem - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles probācijas speciālists/-e (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/12.AKK10

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem ierēdņa amatiem - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālists/-e (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 693 € līdz 760 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/12.AKK11

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā un nekustamo īpašumu departamenta direktora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

Departamenta darba juridiskajā, publisko iepirkumu un nekustamo īpašumu jomās vadīšana un koordinēšana; ministrijas un ministrijas padotības iestāžu gatavoto tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu izstrādes metodiskās vadības un juridiskās analīzes nodrošināšana; ministrijas pārstāvības institūcijās un tiesās nodrošināšana.

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt departamenta darbu atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajām funkcijām un uzdevumiem, nodrošināt un kontrolēt šo uzdevumu izpildi

- ievērot un pildīt izglītības un zinātnes ministra, valsts sekretāra rīkojumus un citus ministrijas iekšējos tiesību aktus

- sniegt priekšlikumus valsts sekretāram par darba efektivitātes uzlabošanu departamenta funkciju izpildes nodrošināšanai

- juridiskais atbalsts:

- nodrošināt tiesību aktu projektu izstrādi, ja tie saistīti ar juridiska rakstura jautājumiem ministrijas kompetences ietvaros, un ministrijas iekšējo tiesību aktu izstrādi atbilstoši departamenta kompetencei

- nodrošināt ministrijas sagatavoto pārvaldes lēmumu, līgumu un ministrijas iekšējo normatīvo aktu projektu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi

- nodrošināt atzinumu un viedokļu sagatavošanu par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktiem un to projektiem, informatīvo ziņojumu projektiem departamenta kompetencē esošo jautājumu jomā

- nodrošināt ministrijas padotībā esošo iestāžu izdoto administratīvo aktu un faktiskās rīcības tiesiskuma un lietderības pārbaudi

- nodrošināt ministrijas pārstāvību tiesvedības procesos civillietās un administratīvajās lietās, kurās ministrija ir lietas dalībnieks, kā arī ar nekustamo īpašumu pārvaldīšanu saistītajos tiesvedības procesos

- nodrošināt uzziņas kā augstāka institūcija attiecībā uz ministrijas padotībā esošajām iestādēm izvērtēšanu, kā arī sagatavo uzziņas atbilstoši departamenta kompetencei

Metodiskā vadība juridiskajos jautājumos:

- nodrošināt ministrijas amatpersonām un ministrijas padotībā esošajām iestādēm:

- metodisko vadību normatīvo aktu projektu izstrādē, kā arī uzziņu sagatavošanā

- juridiska rakstura konsultācijas ministrijas kompetencē esošajos jautājumos

Publisko iepirkumu joma:

- nodrošināt publisko iepirkumu procedūras veikšanu ministrijas funkciju nodrošināšanai atbilstoši publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktiem, tajā skaitā publisko iepirkumu procedūras Eiropas Savienības struktūrfondu apguvei

- nodrošināt metodisko vadību un konsultācijas ministrijas struktūrvienības un padotībā esošās institūcijas publisko iepirkumu reglamentējošo tiesību aktu ievērošanā

Nekustamo īpašumu joma:

- nodrošināt ar nekustamo īpašumu pārvaldīšanu saistītu normatīvo aktu projektu sagatavošanu iesniegšanai valsts institūcijām, tajā skaitā Ministru kabineta rīkojumu projektu par nekustamo īpašumu saglabāšanu valsts īpašumā un nodošanu ministrijas valdījumā, par nekustamo īpašumu pārņemšanu valsts īpašumā, par valsts nekustamo īpašumu atsavināšanu

- nodrošināt ministrijas valdījumā esošo valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanu

- nodrošināt ar nekustamo īpašumu pārvaldīšanu saistītu juridisko konsultāciju sniegšanu ministrijai, tās padotībā esošajām iestādēm

- nodrošināt ministrijas un padotības iestāžu interešu pārstāvību valsts un pašvaldību iestādēs (Valsts zemes dienestā, zemesgrāmatu nodaļās, citās ministrijās) ministrijai piešķirtā pilnvarojuma ietvaros

- sniegt priekšlikumus valsts sekretāram par nekustamo īpašumu pārvaldības politiku

Personāla vadības jautājumos:

- iesniegt valsts sekretāram priekšlikumus par departamenta struktūru un darba organizāciju, ierēdņu iecelšanu amatā un atbrīvošanu no amata, darbinieku pieņemšanu darbā un atbrīvošanu no darba, amata (darba) pienākumu apjomu, darbības rezultātiem, saukšanu pie disciplināratbildības, kā arī kvalifikācijas paaugstināšanu

- izstrādāt departamenta ierēdņu amatu aprakstus un darbinieku pienākumu aprakstus un iesniegt valsts sekretāram apstiprināšanai, kā arī veikt to pilnveidošanu

- nodrošināt departamenta darba laika uzskaites tabulu aizpildīšanu

- nodrošināt departamenta atvaļinājuma grafika izstrādi, pēc iespējas ievērojot departamenta ierēdņu un darbinieku vēlmes, un tā nosūtīšanu Personālvadības nodaļai, kā arī izskatīt departamenta ierēdņu un darbinieku iesniegumus par atvaļinājuma piešķiršanu

- veikt departamenta darbinieku un ierēdņu darba izpildes novērtēšanu

- nodrošināt departamenta darbinieku regulāru kvalifikācijas paaugstināšanu un attīstību

Citi pienākumi:

- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas ieviešanu un pilnveidošanu departamentā

- nodrošināt ar departamenta funkciju izpildi saistīto ministrijas padotībā esošo iestāžu un amatpersonu, kā arī departamenta ierēdņu un darbinieku darbības tiesiskuma kontroli

- pārstāvēt ministriju un tās intereses starptautiskajās organizācijās un institūcijās, kā arī darba grupās, komisijās, sanāksmēs u.c. atbilstoši amata kompetencei

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju, vēlams maģistra grāds

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par trim gadiem

- pieredze vadošā amatā ilgāka par trim gadiem

- pieredze nozarei atbilstošā jomā ilgāka par pieciem gadiem

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē un publisko iepirkumu procedūru piemērošanā

- pieredze pārstāvības nodrošināšanai tiesā

- valsts pārvaldes institucionālās sistēmas un tās tiesiskā regulējuma pārzināšana

- zināšanas par personāla vadību un prasme organizēt struktūrvienības darbu

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu no 2007 līdz 2100 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes VI līmenī)

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050),

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "JNID direktors".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047892, 67047949.


OP 2017/12.AKK12

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta/-es (augstākā izglītība, statistiķis) valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

veikt augstākās izglītības un zinātnes politikas plānošanu, ieviešanu, uzraudzību un ietekmes novērtēšanu.

Galvenie amata pienākumi:

- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko institūciju darbību un tās rezultātiem

- piedalīties augstākās izglītības un zinātnes jomas politikas plānošanā, ieviešanā un uzraudzībā

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus un līgumu projektus departamenta kompetences jomās

- īstenot pārraudzību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari un partneriem

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši departamenta kompetencei

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta kompetences jomās saskaņošanai

- piedalīties Latvijas viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā

- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu programmu sagatavošanā, t. sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē departamenta kompetences jautājumos

- departamenta direktora uzdevumā pārstāvēt departamenta viedokli un pildīt citus departamenta direktora un direktora vietnieka finanšu un statistikas jomā rīkojumus un uzdevumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā, pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)

- pieredze darbā ar statistikas datiem, to apkopošanu, apstrādi un analīzi (ilgāka par 1 gadu)

- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu izstrādē

- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē

- datu apkopošanas un analīzes prasmes

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes darba organizāciju

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- zināšanas juridisku dokumentu sagatavošanā

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu no 870 līdz 994 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī)

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "AIZID eksperts (augstākā izglītība, statistiķis)".

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047892.


OP 2017/12.AKK13

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Plānošanas, analīzes un projektu vadības nodaļas projektu vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā (profesionālais maģistra grādu projekta vadībā un projekta vadītāja kvalifikācija) vai akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadībzinībās vai ekonomikā papildināta ar speciālajām zināšanām projektu vadībā

- praktiskā darba pieredze projektu vadībā vismaz 2 gadi

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu līdzekļu finansēto programmu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā vismaz 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē

- zināšanas publisko iepirkumu un publisko pakalpojumu jomā

- valsts valodas prasmes C1 līmenis

- divu svešvalodu (angļu vai krievu valoda) zināšanas (runā, lasa, raksta)

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām un citām pienākumu veikšanai nepieciešamajās datorprogrammās (QPR, Mindjet MindManager)

- labas lietvedības zināšanas

Galvenie pienākumi:

- pētīt, analizēt iespējas iesaistīties Eiropas struktūrfondu projektos

- izstrādāt Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) attīstības projektus, nepieciešamās procedūras un normatīvos aktus

- veikt ES līdzfinansēto projektu iepirkumu dokumentācijas un vērtēšanas ziņojumu pārbaudi un sniegt atzinumus

- piedalīties jaunu pakalpojumu attīstības, stratēģisko un ikgadējo plānu izstrādē un realizācijā

- analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas un izstrādāt projekta pieteikumus

- piedalīties starptautisko projektu realizēšanā un ieviešanā Inspekcijā

- organizēt Inspekcijas publisko pakalpojumu elektronizāciju

- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) projektus u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Projektu vadītājs Plānošanas, analīzes un projektu vadības nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2017/12.AKK14

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Pakalpojumu uzraudzības nodaļas inspektors/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesībzinībās, sabiedrības veselībā vai veselības aprūpē

- divu gadu pieredze ārstniecības iestādes administratīvajā, ar veselības aprūpi saistītā valsts pārvaldes vai pašvaldības darbā

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- veselības aprūpes jomu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana

- valsts valodas prasmes C1 līmenis

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

Galvenie pienākumi:

- veikt ārstniecības iestāžu, kas noslēgušas līgumus par valsts apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu, darbības atbilstības normatīvajiem aktiem un noslēgtajiem līgumiem ar Nacionālo veselības dienestu (turpmāk - NVD) uzraudzību

- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus par valsts nodrošināto (apmaksāto) veselības aprūpes pakalpojumu pieejamību un apmaksu

- veikt pārbaudes ārstniecības iestādēs un sagatavot pārbaudes dokumentu projektus

- sagatavot atbildes projektus vai skaidrojumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- konstatējot normatīvo aktu pārkāpumus ārstniecības iestādes darbībā, lemt par administratīvās lietas ierosināšanu, veikt nepieciešamās procesuālās darbības, sagatavot administratīvo aktu projektus administratīvajās lietās

- veikt kvalitatīvu un atbilstošu datu ievadīšanu Inspekcijas Vienotās uzraudzības informācijas sistēmā (VUIS) u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Inspektors Pakalpojumu uzraudzības nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2017/12.AKK15

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļas inspektors/-e (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds farmācijas nozarē

- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē

- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem

- valsts valodas prasme atbilstoši C1 līmenim

- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem tehniskajiem līdzekļiem

- labas lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu

- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbildes

- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un lēmumus

- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu kompensācijas kārtību

- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datubāzi par uzraudzībā esošajos objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Inspektors Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2017/12.AKK16

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- valsts valodas prasmes C 1 līmenis

- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī (MS Office)

- lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t. sk. par piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm

- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Inspektors Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2017/12.AKK17

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Vispārējās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vadītāja vietnieka/-es (ierēdņa) amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība

- trīs gadu pieredze pēdējo piecu gadu laikā pedagoģiskajā darbā dabaszinātņu un/vai inženierzinātņu jomā vispārējā izglītībā

- pieredze mācību satura dokumentu (mācību priekšmetu standartu un programmu) un/vai mācību līdzekļu izstrādē

- pārzināt vispārējās izglītības satura un tā īstenošanas normatīvo regulējumu

- pārzināt mācību sasniegumu vērtēšanas normatīvo regulējumu un procesu

- pārzināt metodiskā darba īstenošanas procesu

- pārzināt lietišķo komunikāciju, dokumentu izstrādi un iesniegumu un vai atbilžu sagatavošanu

- sadarbības un efektīvas komunikācijas prasmes

- pārvaldīt divas svešvalodas saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalsts valsts valoda

Veicamie amata pienākumi:

- nodaļas vadītāja prombūtnē organizēt nodaļas darbu; piedalīties nodaļas kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrādē

- pārraudzīt mācību priekšmetu "Dabas zinības", "Dabaszinātnes", "Fizika", "Ķīmija", "Bioloģija", "Ģeogrāfija" īstenošanu, nodrošināt mācību satura pilnveidi kompetenču pieejā vispārējās izglītības pirmsskolas, pamatizglītības un vidējās izglītības pakāpē un pārraudzīt tā ieviešanu

- sadarboties (konsultācijas, pasākumi, profesionālās kompetences pilnveide) ar mācību satura metodisko apvienību vadītājiem, pedagogu profesionālajām apvienībām un biedrībām, izglītības pārvalžu darbiniekiem, augstskolām, pedagogiem, sociālajiem partneriem

- koordinēt izglītības iestāžu izstrādāto Valsts vispārējās izglītības standartos neminētu vispārējās izglītības mācību priekšmetu standartu izvērtēšanu, izvērtēt kompetencei atbilstošus mācību priekšmetu standartus

- izskatīt apstiprināšanai iesniegtās mācību literatūras manuskriptus, koordinēt to atbilstības mācību priekšmeta standartam izvērtēšanu; koordinēt mācību (metodisko) līdzekļu izstrādi

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus, sagatavot atbilžu projektus; sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem; sniegt ar mācību saturu saistītu informāciju dažādiem politikas plānošanas un analīzes dokumentiem, pētījumiem un izvērtējumiem

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

Amats ir klasificēts 35. saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa), mēnešalga pirms nodokļu nomaksas 997,00 EUR.

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejams Valsts izglītības satura centra mājaslapā www.visc.gov.lv sadaļā "Vakances")

Dokumentus sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.


OP 2017/12.AKK18

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Vispārējās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība

- trīs gadu pieredze pēdējo piecu gadu laikā pedagoģiskajā darbā matemātikā un/vai datorzinātnēs vispārējā izglītībā

- pieredze mācību satura dokumentu (mācību priekšmetu standartu un programmu) un/vai mācību līdzekļu izstrādē

- pārzināt vispārējās izglītības satura un tā īstenošanas normatīvo regulējumu

- pārzināt mācību sasniegumu vērtēšanas normatīvo regulējumu un procesu

- pārzināt metodiskā darba īstenošanas procesu

- pārzināt lietišķo komunikāciju, dokumentu izstrādi un iesniegumu un vai atbilžu sagatavošanu

- pārvaldīt divas svešvalodas saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalsts valsts valoda

Veicamie amata pienākumi:

- pārraudzīt mācību priekšmetu "Matemātika", "Datorika", "Informātika", "Programmēšanas pamati" īstenošanu, nodrošināt mācību satura pilnveidi kompetenču pieejā vispārējās izglītības pirmsskolas, pamatizglītības un vidējās izglītības pakāpē, un pārraudzīt tā īstenošanu; piedalīties nodaļas kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrādē

- sadarboties (konsultācijas, pasākumi, profesionālās kompetences pilnveide) ar mācību satura metodisko apvienību vadītājiem, pedagogu profesionālajām apvienībām un biedrībām, izglītības pārvalžu darbiniekiem, augstskolām, pedagogiem, sociālajiem partneriem

- izvērtēt izglītības iestāžu izstrādātos Valsts vispārējās izglītības standartos neminētu mācību priekšmetu standartus

- izskatīt apstiprināšanai iesniegtās mācību literatūras manuskriptus, koordinēt to atbilstības mācību priekšmeta standartam izvērtēšanu

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus, sagatavot atbilžu projektus; sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem; sniegt ar mācību saturu saistītu informāciju dažādiem politikas plānošanas un analīzes dokumentiem, pētījumiem un izvērtējumiem

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa), mēnešalga pirms nodokļu nomaksas 740,00 EUR.

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejams Valsts izglītības satura centra mājaslapas www.visc.gov.lv sadaļā Vakances)

Dokumentus sūtīt pa pastu uz adresi Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.


OP 2017/12.AKK19

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Audita departamenta Revīzijas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar speciālu apmācības kursu iekšējā vai ārējā auditā

- vēlama pieredze iekšējā audita, revīzijas vai finanšu uzskaites jomā ilgāka par gadu

- vēlamas profesionālās iemaņas auditu veikšanā

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana Eiropas Savienības fondu administrēšanas jomā

- zināšanas par Eiropas Savienības regulām, starptautiskiem audita standartiem, Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem grāmatvedības, publisko iepirkumu un darba tiesisko attiecību jomā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III B līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2017/12.AKK20

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Jēkabpils reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Brīvības ielā 33, Ogrē)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu, valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no EUR 607,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu/testu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Jēkabpils reģionālajai nodaļai, Ogres Klientu apkalpošanas centrs, Brīvības iela 33, Ogre, LV-5001 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi ogre@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 65055170.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/12.AKR1

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektora veterinārās uzraudzības jomā amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 2.janvāra iecelts JĀNIS GOLDMANIS.


OP 2017/12.AKR2

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka 2016. gada 29. novembrī izsludinātais konkurss uz vakanto Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta (augstākā izglītība, statistiķis) valsts civildienesta ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/12.AKR3

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka 2017.gada 2.janvārī konkursa kārtībā vakantajā Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākās referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu laiku iecelta KRISTĪNE KRUMBERGA.


OP 2017/12.AKR4

Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Profesionālās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vadītājas ierēdnes amatā 2017.gada 9.janvārī ir iecelta RŪTA GINTAUTE-MARIHINA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)