Laidiens: 13.01.2017., Nr. 12
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/12.AKK1
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Nodarbinātības
statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- datu masīvu apstrāde, apvienošana, analīze un kopsavilkumu sagatavošana
- datu sagatavošana nosūtīšanai Eiropas statistikas birojam (Eurostat)
saskaņā ar Eiropas Savienības regulu prasībām
- informācijas pieprasījumu sagatavošana
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikas
matemātikā, ekonomikā (vai līdzīgā jomā) vai socioloģijā
- prasme strādāt ar datoru (MS Excel, MS Word, MS Access, IBM SPSS Statistics
vai līdzīgu programmu)
- pieredze darbā ar lielām datubāzēm
- labas angļu valodas zināšanas
Mēs piedāvājam:
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- darbavietu Rīgas centrā
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanas polisi
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/12.AKK2
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ārējās
tirdzniecības statistikas datu savākšanas un apstrādes daļas vecākais/-ā
referents/-e (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- pārzināt Latvijā piemēroto ārējās tirdzniecības statistikas metodiku, kā
arī ANO un Eiropas Savienības Statistikas biroja izstrādātās ārējās
tirdzniecības statistikas sastādīšanas metodes
- veikt pirmatnējās ārējās tirdzniecības statistiskās informācijas
apkopojumu pārbaudi un administratīvo datu kvalitātes analīzi
- pilnveidot preču vidējo cenu aprēķina algoritmu, savlaicīgi veicot
izlecēju analīzi un bloķēšanu
- veikt Intrastat datu kvantitatīvo un kvalitatīvo salīdzināšanu ar
administratīvajiem datiem
- izstrādāt priekšlikumus un pilnveidot datu savākšanas, apstrādes metodes
ar mērķi uzlabot ārējās tirdzniecības statistikas datu kvalitāti saskaņā ar
Eiropas Savienības un Latvijas statistiku regulējošo likumdošanu aktu prasībām
- sniegt mutiskas un rakstiskas konsultācijas respondentiem par Intrastat
pārskatu aizpildīšanu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs, vadībzinībās, statistikā vai matemātikā
- pieredze attiecīgā profesijā vai specialitātē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- ļoti labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, MS Access, MS Powerpoint)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes saimes III A līmenī
(9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vita -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/12.AKK3
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
- Pārtikas un veterinārā dienesta Rietumpierīgas pārvaldes
inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta: "Krīvi", Tukums)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas
mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības
aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē),
ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- izpratne par administratīvo lietvedību
- vēlamas labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi - Rietumpierīgas pārvaldes inspektors
pārtikas uzraudzības jomā. Tālr. uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/12.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Austrumvidzemes pārvaldes inspektors/-e
veterinārās uzraudzības jomā (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)
(darbavieta Lauku ielā 5, Gulbenē, vai Pils ielā 16, Alūksnē)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- izpratne par administratīvo lietvedību
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi - Austrumvidzemes pārvaldes inspektors/-e
veterinārās uzraudzības jomā (norādot vēlamo darbavietu: Lauku iela 5, Gulbene,
vai Pils iela 16, Alūksne). Tālr. uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/12.AKK5
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz noteiktu laiku (uz ierēdņa prombūtnes laiku) Starptautisko lietu un
stratēģijas analīzes departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļā - vecākais/-ā
referents/-e (darba pienākumi saistīti ar instrukciju un nacionālo pozīciju
sagatavošanas koordinēšanu Latvijas pārstāvjiem dalībai Eiropas Savienības
institūciju sanāksmēs Zemkopības ministrijas kompetences jomās)
Prasības pretendentam:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā
izglītība
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- zināšanas par lēmumu pieņemšanu Eiropas Savienības institūcijās
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē (vēlams starptautiskajās
attiecībās vai par Eiropas Savienības lietu koordinācijas jautājumiem)
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office
Outlook, Internet Explorer
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- bruto atalgojumu, sākot no 756 euro
(9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta uz
e-pasta adresi ilona.vrona@zm.gov.lv vai pa pastu.
Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets, tālr.
uzziņām 67027513.
Konkursa termiņš - 10 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2017/12.AKK6
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona filiāles probācijas
speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās
kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā
pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas
iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Centra rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/12.AKK7
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakantajiem ierēdņa
amatiem - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas
speciālists/-e (3 vakances uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās
kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā
pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē Dzirnavu ielā
91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/12.AKK8
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Rīgas teritoriālās struktūrvienības Kurzemes rajona filiāles probācijas
speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās
kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā
pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Kurzemes rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā
pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, Dzirnavu
iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija
pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/12.AKK9
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakantajiem ierēdņa
amatiem - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles probācijas
speciālists/-e (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās
kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā
pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā
struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/12.AKK10
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem
ierēdņa amatiem - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba
daļas probācijas speciālists/-e (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes
darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 693 € līdz 760 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un
sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/12.AKK11
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā
un nekustamo īpašumu departamenta direktora/-es valsts civildienesta ierēdņa
amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
Departamenta darba juridiskajā, publisko iepirkumu un nekustamo īpašumu
jomās vadīšana un koordinēšana; ministrijas un ministrijas padotības iestāžu
gatavoto tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu izstrādes metodiskās
vadības un juridiskās analīzes nodrošināšana; ministrijas pārstāvības
institūcijās un tiesās nodrošināšana.
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt departamenta darbu atbilstoši ministrijas
reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajām funkcijām un uzdevumiem, nodrošināt
un kontrolēt šo uzdevumu izpildi
- ievērot un pildīt izglītības un zinātnes ministra, valsts sekretāra
rīkojumus un citus ministrijas iekšējos tiesību aktus
- sniegt priekšlikumus valsts sekretāram par darba efektivitātes uzlabošanu
departamenta funkciju izpildes nodrošināšanai
- juridiskais atbalsts:
- nodrošināt tiesību aktu projektu izstrādi, ja tie saistīti ar juridiska
rakstura jautājumiem ministrijas kompetences ietvaros, un ministrijas iekšējo
tiesību aktu izstrādi atbilstoši departamenta kompetencei
- nodrošināt ministrijas sagatavoto pārvaldes lēmumu, līgumu un ministrijas
iekšējo normatīvo aktu projektu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi
- nodrošināt atzinumu un viedokļu sagatavošanu par citu institūciju
izstrādātajiem tiesību aktiem un to projektiem, informatīvo ziņojumu projektiem
departamenta kompetencē esošo jautājumu jomā
- nodrošināt ministrijas padotībā esošo iestāžu izdoto administratīvo aktu
un faktiskās rīcības tiesiskuma un lietderības pārbaudi
- nodrošināt ministrijas pārstāvību tiesvedības procesos civillietās un
administratīvajās lietās, kurās ministrija ir lietas dalībnieks, kā arī ar
nekustamo īpašumu pārvaldīšanu saistītajos tiesvedības procesos
- nodrošināt uzziņas kā augstāka institūcija attiecībā uz ministrijas
padotībā esošajām iestādēm izvērtēšanu, kā arī sagatavo uzziņas atbilstoši
departamenta kompetencei
Metodiskā vadība juridiskajos jautājumos:
- nodrošināt ministrijas amatpersonām un ministrijas padotībā esošajām
iestādēm:
- metodisko vadību normatīvo aktu projektu izstrādē, kā arī uzziņu
sagatavošanā
- juridiska rakstura konsultācijas ministrijas kompetencē esošajos
jautājumos
Publisko iepirkumu joma:
- nodrošināt publisko iepirkumu procedūras veikšanu ministrijas funkciju
nodrošināšanai atbilstoši publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktiem,
tajā skaitā publisko iepirkumu procedūras Eiropas Savienības struktūrfondu
apguvei
- nodrošināt metodisko vadību un konsultācijas ministrijas struktūrvienības
un padotībā esošās institūcijas publisko iepirkumu reglamentējošo tiesību aktu
ievērošanā
Nekustamo īpašumu joma:
- nodrošināt ar nekustamo īpašumu pārvaldīšanu saistītu normatīvo aktu
projektu sagatavošanu iesniegšanai valsts institūcijām, tajā skaitā Ministru
kabineta rīkojumu projektu par nekustamo īpašumu saglabāšanu valsts īpašumā un
nodošanu ministrijas valdījumā, par nekustamo īpašumu pārņemšanu valsts
īpašumā, par valsts nekustamo īpašumu atsavināšanu
- nodrošināt ministrijas valdījumā esošo valsts nekustamo īpašumu
pārvaldīšanu
- nodrošināt ar nekustamo īpašumu pārvaldīšanu saistītu juridisko
konsultāciju sniegšanu ministrijai, tās padotībā esošajām iestādēm
- nodrošināt ministrijas un padotības iestāžu interešu pārstāvību valsts un
pašvaldību iestādēs (Valsts zemes dienestā, zemesgrāmatu nodaļās, citās ministrijās)
ministrijai piešķirtā pilnvarojuma ietvaros
- sniegt priekšlikumus valsts sekretāram par nekustamo īpašumu pārvaldības
politiku
Personāla vadības jautājumos:
- iesniegt valsts sekretāram priekšlikumus par departamenta struktūru un
darba organizāciju, ierēdņu iecelšanu amatā un atbrīvošanu no amata, darbinieku
pieņemšanu darbā un atbrīvošanu no darba, amata (darba) pienākumu apjomu,
darbības rezultātiem, saukšanu pie disciplināratbildības, kā arī kvalifikācijas
paaugstināšanu
- izstrādāt departamenta ierēdņu amatu aprakstus un darbinieku pienākumu
aprakstus un iesniegt valsts sekretāram apstiprināšanai, kā arī veikt to
pilnveidošanu
- nodrošināt departamenta darba laika uzskaites tabulu aizpildīšanu
- nodrošināt departamenta atvaļinājuma grafika izstrādi, pēc iespējas
ievērojot departamenta ierēdņu un darbinieku vēlmes, un tā nosūtīšanu
Personālvadības nodaļai, kā arī izskatīt departamenta ierēdņu un darbinieku
iesniegumus par atvaļinājuma piešķiršanu
- veikt departamenta darbinieku un ierēdņu darba izpildes novērtēšanu
- nodrošināt departamenta darbinieku regulāru kvalifikācijas paaugstināšanu
un attīstību
Citi pienākumi:
- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas ieviešanu un pilnveidošanu
departamentā
- nodrošināt ar departamenta funkciju izpildi saistīto ministrijas padotībā
esošo iestāžu un amatpersonu, kā arī departamenta ierēdņu un darbinieku
darbības tiesiskuma kontroli
- pārstāvēt ministriju un tās intereses starptautiskajās organizācijās un
institūcijās, kā arī darba grupās, komisijās, sanāksmēs u.c. atbilstoši amata
kompetencei
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju, vēlams
maģistra grāds
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par trim gadiem
- pieredze vadošā amatā ilgāka par trim gadiem
- pieredze nozarei atbilstošā jomā ilgāka par pieciem gadiem
- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē
un publisko iepirkumu procedūru piemērošanā
- pieredze pārstāvības nodrošināšanai tiesā
- valsts pārvaldes institucionālās sistēmas un tās tiesiskā regulējuma
pārzināšana
- zināšanas par personāla vadību un prasme organizēt struktūrvienības darbu
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj
amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu no 2007 līdz 2100 euro
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes VI līmenī)
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga,
LV-1050),
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "JNID direktors".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālr. uzziņām 67047892, 67047949.
OP 2017/12.AKK12
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta/-es (augstākā
izglītība, statistiķis) valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu
laiku)
Amata mērķis:
veikt augstākās izglītības un zinātnes politikas plānošanu, ieviešanu,
uzraudzību un ietekmes novērtēšanu.
Galvenie amata pienākumi:
- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko
institūciju darbību un tās rezultātiem
- piedalīties augstākās izglītības un zinātnes jomas politikas plānošanā,
ieviešanā un uzraudzībā
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus un līgumu
projektus departamenta kompetences jomās
- īstenot pārraudzību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar
nozari un partneriem
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību
izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu
dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos
- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši
departamenta kompetencei
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības
plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta
kompetences jomās saskaņošanai
- piedalīties Latvijas viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas
monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā
- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu programmu sagatavošanā, t. sk.
Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē departamenta kompetences
jautājumos
- departamenta direktora uzdevumā pārstāvēt departamenta viedokli un pildīt
citus departamenta direktora un direktora vietnieka finanšu un statistikas jomā
rīkojumus un uzdevumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā,
pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)
- pieredze darbā ar statistikas datiem, to apkopošanu, apstrādi un analīzi
(ilgāka par 1 gadu)
- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu
izstrādē
- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē
- datu apkopošanas un analīzes prasmes
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes
darba organizāciju
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- zināšanas juridisku dokumentu sagatavošanā
- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas
intensitātes darba apstākļos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu no 870 līdz 994 euro (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī)
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "AIZID eksperts (augstākā izglītība, statistiķis)".
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa
1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks
izvirzītas konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālr. uzziņām 67047892.
OP 2017/12.AKK13
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Plānošanas, analīzes un projektu vadības nodaļas projektu vadītājs/-a (viena
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā
(profesionālais maģistra grādu projekta vadībā un projekta vadītāja
kvalifikācija) vai akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
vadībzinībās vai ekonomikā papildināta ar speciālajām zināšanām projektu vadībā
- praktiskā darba pieredze projektu vadībā vismaz 2 gadi
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu līdzekļu
finansēto programmu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā vismaz 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana
praksē
- zināšanas publisko iepirkumu un publisko pakalpojumu jomā
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu vai krievu valoda) zināšanas (runā, lasa, raksta)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, elektronisko
dokumentu pārvaldības sistēmām un citām pienākumu veikšanai nepieciešamajās
datorprogrammās (QPR, Mindjet MindManager)
- labas lietvedības zināšanas
Galvenie pienākumi:
- pētīt, analizēt iespējas iesaistīties Eiropas struktūrfondu projektos
- izstrādāt Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) attīstības
projektus, nepieciešamās procedūras un normatīvos aktus
- veikt ES līdzfinansēto projektu iepirkumu dokumentācijas un vērtēšanas
ziņojumu pārbaudi un sniegt atzinumus
- piedalīties jaunu pakalpojumu attīstības, stratēģisko un ikgadējo plānu
izstrādē un realizācijā
- analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas un izstrādāt
projekta pieteikumus
- piedalīties starptautisko projektu realizēšanā un ieviešanā Inspekcijā
- organizēt Inspekcijas publisko pakalpojumu elektronizāciju
- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) projektus u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Projektu vadītājs
Plānošanas, analīzes un projektu vadības nodaļā", CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības
un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2017/12.AKK14
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Pakalpojumu uzraudzības
nodaļas inspektors/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesībzinībās, sabiedrības veselībā vai veselības aprūpē
- divu gadu pieredze ārstniecības iestādes administratīvajā, ar veselības
aprūpi saistītā valsts pārvaldes vai pašvaldības darbā
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- veselības aprūpes jomu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
Galvenie pienākumi:
- veikt ārstniecības iestāžu, kas noslēgušas līgumus par valsts apmaksāto
veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu, darbības atbilstības normatīvajiem
aktiem un noslēgtajiem līgumiem ar Nacionālo veselības dienestu (turpmāk - NVD)
uzraudzību
- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus par valsts nodrošināto
(apmaksāto) veselības aprūpes pakalpojumu pieejamību un apmaksu
- veikt pārbaudes ārstniecības iestādēs un sagatavot pārbaudes dokumentu
projektus
- sagatavot atbildes projektus vai skaidrojumus normatīvajos aktos
noteiktajā kārtībā
- konstatējot normatīvo aktu pārkāpumus ārstniecības iestādes darbībā, lemt
par administratīvās lietas ierosināšanu, veikt nepieciešamās procesuālās
darbības, sagatavot administratīvo aktu projektus administratīvajās lietās
- veikt kvalitatīvu un atbilstošu datu ievadīšanu Inspekcijas Vienotās
uzraudzības informācijas sistēmā (VUIS) u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Inspektors
Pakalpojumu uzraudzības nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības
nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2017/12.AKK15
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļas inspektors/-e (trīs amata vietas uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds
farmācijas nozarē
- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo
aktu pārzināšana un pielietošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
- valsts valodas prasme atbilstoši C1 līmenim
- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem
tehniskajiem līdzekļiem
- labas lietvedības prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu
- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
atbildes
- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt
administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un
lēmumus
- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu
kompensācijas kārtību
- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datubāzi par uzraudzībā esošajos
objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Inspektors Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības
nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2017/12.AKK16
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Ārstniecības iestāžu
kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnā
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- valsts valodas prasmes C 1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī (MS Office)
- lietvedības prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un
sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību
novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku
iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības
apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t. sk.
par piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un
rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Inspektors
Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļā", CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba
aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta
adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2017/12.AKK17
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Vispārējās
izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vadītāja vietnieka/-es (ierēdņa) amatu
(uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība
- trīs gadu pieredze pēdējo piecu gadu laikā pedagoģiskajā
darbā dabaszinātņu un/vai inženierzinātņu jomā vispārējā izglītībā
- pieredze mācību satura dokumentu (mācību priekšmetu standartu un
programmu) un/vai mācību līdzekļu izstrādē
- pārzināt vispārējās izglītības satura un tā īstenošanas normatīvo
regulējumu
- pārzināt mācību sasniegumu vērtēšanas normatīvo regulējumu un procesu
- pārzināt metodiskā darba īstenošanas procesu
- pārzināt lietišķo komunikāciju, dokumentu izstrādi un iesniegumu un vai
atbilžu sagatavošanu
- sadarbības un efektīvas komunikācijas prasmes
- pārvaldīt divas svešvalodas saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas
Savienības dalībvalsts valsts valoda
Veicamie amata pienākumi:
- nodaļas vadītāja prombūtnē organizēt nodaļas darbu; piedalīties nodaļas
kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrādē
- pārraudzīt mācību priekšmetu "Dabas zinības",
"Dabaszinātnes", "Fizika", "Ķīmija",
"Bioloģija", "Ģeogrāfija" īstenošanu, nodrošināt mācību
satura pilnveidi kompetenču pieejā vispārējās izglītības pirmsskolas,
pamatizglītības un vidējās izglītības pakāpē un pārraudzīt tā ieviešanu
- sadarboties (konsultācijas, pasākumi, profesionālās kompetences pilnveide)
ar mācību satura metodisko apvienību vadītājiem, pedagogu profesionālajām
apvienībām un biedrībām, izglītības pārvalžu darbiniekiem, augstskolām,
pedagogiem, sociālajiem partneriem
- koordinēt izglītības iestāžu izstrādāto Valsts vispārējās izglītības
standartos neminētu vispārējās izglītības mācību priekšmetu standartu
izvērtēšanu, izvērtēt kompetencei atbilstošus mācību priekšmetu standartus
- izskatīt apstiprināšanai iesniegtās mācību literatūras manuskriptus,
koordinēt to atbilstības mācību priekšmeta standartam izvērtēšanu; koordinēt
mācību (metodisko) līdzekļu izstrādi
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus, sūdzības un
priekšlikumus, sagatavot atbilžu projektus; sagatavot atzinumus par citu
institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem; sniegt ar mācību saturu
saistītu informāciju dažādiem politikas plānošanas un analīzes dokumentiem,
pētījumiem un izvērtējumiem
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
Amats ir klasificēts 35. saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa),
mēnešalga pirms nodokļu nomaksas 997,00 EUR.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (pieejams Valsts izglītības satura centra mājaslapā www.visc.gov.lv sadaļā "Vakances")
Dokumentus sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā
nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt
personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
OP 2017/12.AKK18
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Vispārējās
izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es (ierēdņa) amatu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība
- trīs gadu pieredze pēdējo piecu gadu laikā pedagoģiskajā
darbā matemātikā un/vai datorzinātnēs vispārējā izglītībā
- pieredze mācību satura dokumentu (mācību priekšmetu standartu un programmu)
un/vai mācību līdzekļu izstrādē
- pārzināt vispārējās izglītības satura un tā īstenošanas normatīvo
regulējumu
- pārzināt mācību sasniegumu vērtēšanas normatīvo regulējumu un procesu
- pārzināt metodiskā darba īstenošanas procesu
- pārzināt lietišķo komunikāciju, dokumentu izstrādi un iesniegumu un vai
atbilžu sagatavošanu
- pārvaldīt divas svešvalodas saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas
Savienības dalībvalsts valsts valoda
Veicamie amata pienākumi:
- pārraudzīt mācību priekšmetu "Matemātika", "Datorika",
"Informātika", "Programmēšanas pamati" īstenošanu,
nodrošināt mācību satura pilnveidi kompetenču pieejā vispārējās izglītības
pirmsskolas, pamatizglītības un vidējās izglītības pakāpē, un pārraudzīt tā
īstenošanu; piedalīties nodaļas kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrādē
- sadarboties (konsultācijas, pasākumi, profesionālās kompetences pilnveide)
ar mācību satura metodisko apvienību vadītājiem, pedagogu profesionālajām
apvienībām un biedrībām, izglītības pārvalžu darbiniekiem, augstskolām,
pedagogiem, sociālajiem partneriem
- izvērtēt izglītības iestāžu izstrādātos Valsts vispārējās izglītības
standartos neminētu mācību priekšmetu standartus
- izskatīt apstiprināšanai iesniegtās mācību literatūras manuskriptus,
koordinēt to atbilstības mācību priekšmeta standartam izvērtēšanu
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus, sūdzības un
priekšlikumus, sagatavot atbilžu projektus; sagatavot atzinumus par citu
institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem; sniegt ar mācību saturu
saistītu informāciju dažādiem politikas plānošanas un analīzes dokumentiem,
pētījumiem un izvērtējumiem
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa),
mēnešalga pirms nodokļu nomaksas 740,00 EUR.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (pieejams Valsts izglītības satura centra mājaslapas www.visc.gov.lv sadaļā Vakances)
Dokumentus sūtīt pa pastu uz adresi Valsts izglītības satura centram,
Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi
"Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija
izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie
dokumenti.
OP 2017/12.AKK19
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Audita departamenta
Revīzijas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar speciālu apmācības kursu iekšējā vai ārējā auditā
- vēlama pieredze iekšējā audita, revīzijas vai finanšu uzskaites jomā
ilgāka par gadu
- vēlamas profesionālās iemaņas auditu veikšanā
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana
Eiropas Savienības fondu administrēšanas jomā
- zināšanas par Eiropas Savienības regulām, starptautiskiem audita standartiem,
Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem grāmatvedības, publisko iepirkumu un
darba tiesisko attiecību jomā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III B līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2017/12.AKK20
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu
uz Jēkabpils reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Brīvības ielā 33, Ogrē)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze
klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu,
valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 607,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu/testu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Jēkabpils
reģionālajai nodaļai, Ogres Klientu apkalpošanas centrs, Brīvības iela 33,
Ogre, LV-5001 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu"), vai nosūtīt
uz e-pasta adresi ogre@vsaa.lv. Tālr. uzziņām
65055170.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/12.AKR1
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Ziemeļkurzemes pārvaldes
inspektora veterinārās uzraudzības jomā amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada
2.janvāra iecelts JĀNIS GOLDMANIS.
OP 2017/12.AKR2
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka 2016. gada 29. novembrī
izsludinātais konkurss uz vakanto Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju
departamenta eksperta (augstākā izglītība, statistiķis) valsts civildienesta
ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2017/12.AKR3
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka 2017.gada 2.janvārī konkursa
kārtībā vakantajā Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta
vecākās referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu laiku
iecelta KRISTĪNE KRUMBERGA.
OP 2017/12.AKR4
Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Profesionālās
izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vadītājas ierēdnes amatā 2017.gada
9.janvārī ir iecelta RŪTA GINTAUTE-MARIHINA.