Laidiens: 16.06.2017., Nr. 120
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/120.AKK1
Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ.
Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Aģentūras direktora vietnieka
(ierēdņa) amatu
Jūs iegūsiet unikālas zināšanas un pieredzi, strādājot vadošajā iestādē valsts
politikas īstenošanā ģeodēzijas, kartogrāfijas un ģeotelpiskās informācijas
jomā.
Galvenie pienākumi:
- organizēt un veikt Aģentūras vidējā termiņa budžeta plānošanu, budžeta
līdzekļu sadales plānošanu pa atsevišķām Aģentūras darbības nozarēm un projektiem
- izstrādāt un sagatavot iesniegšanai Aizsardzības ministrijai Aģentūras
budžeta projektu kārtējam budžeta gadam un vidējam termiņam, kā arī kārtējā
gada valsts budžeta grozījumus
- pārvaldīt Aģentūras budžeta līdzekļiem saskaņā ar finansēšanas plānu un
apstiprinātajām ieņēmumu un izdevumu tāmēm (parakstīt rēķinus apmaksai un
maksājuma dokumentus)
- plānot, vadīt un koordinēt tiešā pakļautībā esošo struktūrvienību
(administratīvo un tipogrāfijas) darbu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma " Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība ekonomikā vai finansēs
- vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē līdzīgā amatā
- pieredze valsts pārvaldes reglamentējošo normatīvo aktu pielietošanā
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt komandā, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- vadīšanas, plānošanas, organizēšanas, kontroles un analītiskās prasmes
Mēs piedāvājam sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam,
mēnešalgu 1. kategorija: 1458 EUR, 2. kategorija: 1678, 3. kategorija:
1880 EUR (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu.
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa (pieejami mājaslapā www.lgia.gov.lv sadaļā "Vakances"), CV, motivācijas vēstule
un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūras
Personāla un lietvedības daļai 25. kabinetā, Rīgā, O.Vācieša ielā 43, LV-1004,
fakss 29370505, e-pasta adrese: konkurss@lgia.gov.lv.
Kontaktālrunis 25691503.
OP 2017/120.AKK2
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sabiedrības
veselības uzraudzības un kontroles departamenta Produktu drošuma un tirgus
uzraudzības nodaļas vecākais referents (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendenta/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā,
farmācijā, medicīnā, bioloģijā vai vides zinātnē
- praktiskā darba pieredze specialitātē 2 gadi
- zināšanas par valsts pārvaldi reglamentējošiem normatīviem aktiem un
Administratīvo procesu
- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas par Eiropas Savienības politikas dokumentiem sabiedrības
veselības jomā
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu un krievu valoda) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un
lietvedības prasmes
Galvenie pienākumi:
- piedalīties tiesību normatīvo aktu projektu izskatīšanā
- analizēt Eiropas Savienības dalībvalstu labākās prakses pieredzi un
tendences politikas ieviešanā
- veikt informācijas apkopošanu un pārbaudi ziņojumiem un pārskatiem par
politikas dokumentu un normatīvo aktu ieviešanu Latvijas un Eiropas Savienības
institūcijām
- veikt informācijas savākšanu un apkopošanu Inspekcijas kontroles un
uzraudzības plānu un stratēģiskās plānošanas dokumentu projektu sagatavošanai
- konsultēt fiziskas un juridiskas personas nodaļas kompetences jomā
- izstrādāt kontroles un uzraudzības dokumentu projektus, procedūras,
sagatavot priekšlikumus to aktualizācijai
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas Inspekcijas kontroles nodaļām
- koordinēt Inspekcijas sadarbību ar valsts, nevalstiskajām un
starptautiskajām organizācijām un pārraudzīt to īstenošanu
- doties komandējumā ārpus Latvijas, kad nepieciešams piedalīties sanāksmē
vai darba grupā nodaļas kompetences jautājumos
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi - vecākais referents
Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba
aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta
adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2017/120.AKK3
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam.
Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta
Matemātiskā nodrošinājuma daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-1100 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi: izstrādāt, lietot un pilnveidot personu un mājsaimniecību
apsekojumu matemātiskās metodoloģijas (izlašu plānošana un atlase, datu
svēršana, trūkstošo datu imputācija, atlases kļūdu
novērtēšana).
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā,
matemātikā vai saistītā jomā
- teorētiskās zināšanas matemātiskajā statistikā
- praktiskā pieredze datu apstrādē un analīzē
- prasme strādāt ar MS Office (MS
Word, MS Excel, MS Powerpoint)
- prasme strādāt ar skaitļošanas programmu R, IBM SPSS Statistics (vai līdzīgu)
- angļu valodas zināšanas vismaz vidējā līmenī (B1)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi) iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1,
vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/120.AKK4
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Zinātnes attīstības un
pētniecības projektu nodaļai VECĀKO EKSPERTU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku
uz 5 gadiem)
Tavi darba pamatpienākumi būs Eiropas Savienības struktūrfondu finansēto zinātnes
attīstības un pētniecības projektu finanšu kontrole, maksājuma pieprasījumu
pārbaude, valsts budžeta izdevumu plānošanai nepieciešamās informācijas
sagatavošana par nodaļas kompetencē esošajiem projektiem, finanšu rādītāju
izpildes analīze un uzraudzība, projektu īstenotāju konsultēšana par finanšu un
grāmatvedības jautājumiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro līdz 1287 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās vai banku zinībās un finansēs
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanu,
administrēšanu, uzraudzību un kontroli (pieredze izglītības vai pētniecības
projektu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- ļoti laba izpratne par grāmatvedības kārtošanas un finanšu vadības
pamatprincipiem
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas
vecākais eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/120.AKK5
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu
pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto darbinieka amatu - Sakaru un
informācijas tehnoloģiju departamenta Informācijas tehnoloģiju nodaļas vecākais
referents
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- augstākā izglītība datorzinību vai pielīdzināmā jomā vai nodaļas darba
specifikai atbilstoša profesionālā vidējā izglītība
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- Windows 7/8/10 operētājsistēmu zināšanas
- Microsoft Office 2010/2013/2016 zināšanas
- pamatzināšanas datortīkla darbībā (TCP/IP, DNS, DHCP)
- pamatzināšanas programmēšanā
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- vēlme mācīties un turpināt izaugsmi
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt IT atbalstu lietotājiem
- identificēt, reģistrēt un novērst IT problēmas
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju apmeklēt apmaksātus kursus jomā, kas saistīti ar amata pienākumu
izpildi
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
793 EUR līdz 1131 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās
pieredzes un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas
mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/120.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas vadītājas ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī VID darbības nodrošināšanai civilās
aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- profesionālā pieredze juridisko jautājumu jomā (ne mazāk
kā trīs gadi)
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus, pārvaldīt, organizēt, vadīt un motivēt ierēdņus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- zināšanas darba, civildienesta tiesisko attiecību, dienesta pārbaužu un
disciplinārlietu izskatīšanas jomā
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts
noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
Ja esi gatavs:
- koordinēt Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas darbu, nodrošinot
dienesta pārbaužu veikšanu, disciplinārlietu izskatīšanu un juridisko
jautājumu, kas izriet no darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām,
risināšanu
- nodrošināt tiesas lēmumu pārsūdzēšanu
- nodrošināt VID interešu pārstāvību tiesā jautājumos, kas izriet no darba
civildienesta tiesiskajām attiecībām
- nodrošināt iesniegumu par VID amatpersonu iespējams izdarītajiem
pārkāpumiem izvērtēšanu un atbilžu sniegšanu uz tiem
- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi, aktualizēšanu un priekšlikumu
sniegšanu
- nodrošināt VID nodarīto zaudējumu atlīdzinājuma iespējas izvērtēšanu, to
piedziņu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi" V A līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 1452 līdz 1650 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz PP_JD_V_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir jautājumi par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/120.AKK7
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas
Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz sešām vakantām Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amata vietām (amata saime 21, līmenis III A)
Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas
uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu
funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakantām Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amata vietām.
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām
u. c.)
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija:
1015,00 EUR, 3. kategorija 1190,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi
vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis
67830626.
OP 2017/120.AKK8
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir
Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno
valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts
budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī,
veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Budžeta izpildes un uzraudzības departamenta vecākais eksperts
(vakance uz noteiktu laiku, orientējoši līdz 2018. gada jūnijam)
Galvenie pienākumi:
- veikt ministriju un centrālo valsts iestāžu iesniegto finansēšanas plānu
pārbaudi un asignējumu piešķiršanu, kontrolēt asignējumu izpildi
- analizēt valsts budžeta izpildes operatīvo informāciju, veikt budžeta
izpildes neatbilstību analīzi un sagatavot budžeta izpildes pārskatus
- uzturēt normatīviem aktiem atbilstošas kontroles Valsts kases informācijas
sistēmās, sniegt priekšlikumus budžeta kontroļu pilnveidošanā
- atvērt vai slēgt kontus saskaņā ar normatīvajiem aktiem
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas vai
finanšu studiju programmā), vadības studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības
vai valsts pārvaldes studiju programmā)
- pieredze finanšu, ekonomikas vai uzskaites jomā ilgāka par gadu, tajā
skaitā vēlama pieredze valsts pārvaldē
- vēlamas zināšanas par valsts budžeta izpildes jautājumiem un budžeta
izpildi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- vēlama pieredze darbā ar valsts budžeta izpildes vai grāmatvedības
informācijas sistēmām, finanšu datu apstrādi un analīzi
- pieredzējuša lietotāja prasmes darbā ar Microsoft Office programmām, vēlamas prasmes darbā ar SAP
- labas plānošanas un organizatoriskās prasmes, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu
- prasme veikt analītisku darbu ar augstu precizitāti un atbildību
- teicamas komunikācijas spējas un klientorientēta
pieeja darbam
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi "BIUD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu
informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2017/120.AKK9
Latvijas Mākslas akadēmija izsludina konkursu uz vakantajām asociētā
profesora un profesora amata vietām:
- vakantā profesora amata vieta - mākslā, dizainā
vakantā asociētā profesora amata vietas:
- asociētā profesora amata vieta - mākslā, grafikā
- asociētā profesora amata vieta -mākslā, dizainā
- asociētā profesora amata vieta - mākslā, grafikā (Latgales filiālē)
Prasības:
- atbilstošas Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumiem Nr. 391
(04.09.2003., protokola Nr. 41 3. §)
- LMA Nolikumam par akadēmiskajiem amatiem
Dokumenti jāiesniedz LMA Personāldaļā (4. telpā) līdz 2017. gada
13. jūlijam (darba dienās) no plkst. 10.00 līdz 15.30.
Dokumentiem jābūt sakārtotiem atbilstoši iesniedzamo dokumentu sarakstam un
aizpildīšanas principiem asociēto profesoru un profesoru vēlēšanām Latvijas
Mākslas akadēmijā.
Informācija pa tālruni +371 67321892.
OP 2017/120.AKK10
Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, aicina
atsaukties pretendentus uz Iekšējās drošības biroja Operatīvi tehniskā
nodrošinājuma nodaļas vecākā inspektora (amatpersonas ar speciālo dienesta
pakāpi) amatu uz nenoteiktu laiku
Ikdienas amata pienākumu izpildē ietilpst runas atpazīšana un transkribēšana
elektroniskā, rakstiskā formā.
Obligātās prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs vai datorikas izglītības tematiskajā jomā
- valsts valodas zināšanas C līmeņa 2. pakāpes apjomā
- krievu valodas zināšanas C līmeņa 2. pakāpes apjomā
- angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- atbilstība Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu
pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4.
un 7. pantā noteiktajām obligātajām prasībām (prasība, ka dienestā var pieņemt
personu vecumā līdz 40 gadiem neattiecas uz personām, kurām
ir vismaz divu gadu stāžs amatā, kura pienākumos ietilpst operatīvās
darbības pasākumu veikšana, noziedzīgu nodarījumu izmeklēšana vai šo darbību
vadība un uzraudzība)
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un
trešajā daļā noteiktajām obligātajām prasībām
No kandidātiem sagaidām:
- pieredzi, ātrumu un precizitāti apjomīgu tekstu drukāšanā elektroniski,
latviešu un krievu valodā
- prasmi ātri orientēties, pārslēgties starp valodām
- vēlmi mācīties un pastāvīgi papildināt savas zināšanas un pielietot tās
praksē
- atbildības izjūtu, prasmi plānot savu laiku
- labu fizisko sagatavotību
- nevainojamu reputāciju
Piedāvājam:
- amata pienākumu izpildes specifikai un zināšanām atbilstošu,
konkurētspējīgu atalgojumu (sākot no 1230 euro
līdz 1615 euro pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas, tajā skaitā veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
- iespēju apmeklēt sporta nodarbības
- normālo dienesta pienākumu izpildes laiku (40 stundas nedēļā)
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Iekšējās drošības birojam
Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz e-pasta adresi personals@idb.gov.lv ar norādi "Atšifrētājs".
Tālr. informācijai 67209043.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.
OP 2017/120.AKK11
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Telpiskās plānošanas
departamenta Zemes politikas nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta
ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība telpiskās
attīstības plānošanas, ģeogrāfijas, vides, dabas, tiesību zinātņu vai
arhitektūras, būvniecības, zemes ierīcības jomā
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un pieredze darbā valsts pārvaldē
vai pašvaldībā
- pieredze un zināšanas telpiskās plānošanas, reģionālās attīstības vai
būvniecības jomā
- zināšanas par normatīvo aktu, attīstības plānošanas dokumentu un metodisko
materiālu izstrādes procesu
- angļu valodas zināšanas, kas jāpārzina savu amata pienākumu veikšanai
vajadzīgā apjomā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (amatam noteikts 36. saimes "Politikas
plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa; mēnešalga no 835 līdz
900 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt profesionālo pieredzi zemes
politikas un telpiskās plānošanas jomā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi
dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālrunis uzziņām 67026902.