Laidiens: 20.06.2017., Nr. 122

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/122.AKK1

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Eiropas Savienības lietu koordinācijas daļas vecākais/-ā referents/-e

Mēs piedāvājam:

- izaicinošu darbu valsts pārvaldē sadarbībā ar ES un starptautiskajām institūcijām un statistikas organizācijām

- iespēju stiprināt viedokļa sagatavošanas un argumentēšanas prasmes

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 820-950 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- koordinēt ES dokumentu vietnēs ievietoto dokumentu apriti Pārvaldes kompetences jomā

- koordinēt Pārvaldes vadības sagatavošanu dalībai starptautiska mēroga vadītāju līmeņa sanāksmēs, piedaloties sanāksmju dokumentu izvērtēšanā un viedokļu sagatavošanā

- koordinēt Pārvaldes ekspertu sagatavošanos dalībai Eiropas Savienības Padomes darba grupās, kā arī sadarbībā ar ekspertiem sagatavot pozīcijas un instrukcijas par Eiropas Savienības tiesību aktu statistikas jomā projektiem

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai Eiropas studijās

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē, saistīta ar sadarbību ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām

- prasme strukturēt informāciju, formulēt un argumentēt viedokli gan mutvārdos, gan rakstos

- pieredze sanāksmju kopsavilkumu, dokumentu un informatīvo materiālu sagatavošanā angļu valodā

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/122.AKK2

TIESU ADMINISTRĀCIJA (reģistrācijas Nr.90001672316) izsludina atklātu konkursu uz Personālvadības un juridiskā departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es amatu (valsts civildienesta ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Darba apraksts:

- privāttiesisko līgumu projektu, atbilžu uz iesniegumiem un citu juridiska rakstura dokumentu sagatavošana un izskatīšana

- līgumu uzskaites un uzglabāšanas nodrošināšana

- iestādes darbinieku un vadības konsultēšana Juridiskās nodaļas kompetences jautājumos

- tiesību aktu projektu izstrāde Juridiskās nodaļas kompetences jomā un Juridiskajā nodaļā iesniegto tiesību aktu projektu izvērtēšana

- iestādes interešu pārstāvēšana tiesu un citās iestādēs, attiecībās ar juridiskām un fiziskām personām un šīs pārstāvības nodrošināšanai nepieciešamo dokumentu projektu sagatavošana

Prasības pretendentiem/-ēm:

- 2.līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- izpratne un labas zināšanas par valsts pārvaldes un tiesu sistēmu

- publisko iepirkumu jomu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- labas zināšanas administratīvajās tiesībās, civiltiesībās (arī procesuālajās), komerctiesībās

- iepriekšējā darba pieredze ar administratīvajām tiesībām, civiltiesībām

- pieredze uzņēmuma/iestādes pārstāvēšanā dažāda veida tiesvedības procesos

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un precizitāte

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), rakstu darbos, dažādu dokumentu projektu izstrādē un noformēšanā

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu, sākot no 921 EUR

- darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV pēc Europass formas) iesniegt Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļā (Antonijas ielā 6, Rīgā, LV-1084) vai nosūtīt uz e-pastu atlase@ta.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67063854, 67063884.


OP 2017/122.AKK3

Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādes "Jelgavas bērnu sociālās aprūpes centrs" direktora/-es amatu (1 vakance)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt iestādes vadību un atbildēt par iestādes darbību kopumā

- pārstāvēt bērnu likumiskās tiesības un intereses, pildīt bērnu aizbildņa pienākumus

- nodrošināt ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas kvalitatīvu pakalpojumu bāreņiem un bez vecāku gādības palikušiem bērniem

- nodrošināt iestādes audzēkņiem labvēlīgu vidi intelektuālai, emocionālai, fiziskai un garīgai attīstībai, nodrošināt audzēkņu personības vispusīgu attīstību, nodrošināt iestādes audzēkņu sagatavošanu dzīvei sabiedrībā

- informēt valsts un pašvaldības institūcijas, kuru funkcijās ietilpst bērnu tiesību aizsardzība, kad tiek konstatēta pret bērnu vērsta fiziska vai emocionāla vardarbība iestādē vai ārpus tās, nepieļaut šādas vardarbības iespēju iestādē

- savas kompetences ietvaros pārstāvēt iestādes intereses valsts, pašvaldības institūcijās un nevalstiskajās organizācijās

- nodrošināt darba drošības, vides aizsardzības, veselības aizsardzības, ugunsdrošības un citu normu ievērošanu iestādes darbībā

- nodrošināt statistikas, finanšu, atskaišu un citu normatīvajos aktos noteikto ziņu sniegšanu valsts un pašvaldību institūcijām

- nodrošināt bērnu sociālās garantijas

- nodrošināt personāla, lietvedības un citas dokumentācijas iekārtošanu, uzturēšanu un glabāšanu saskaņā ar normatīvo aktu nosacījumiem

- atbildēt par iestādes finanšu līdzekļu ekonomisku, lietderīgu un racionālu izlietošanu atbilstoši tās funkcijām un uzdevumiem

- nodrošināt iestādes darbību reglamentējošu normatīvo aktu izstrādi un to izpildi

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība jurisprudencē vai citās zinātnēs

- speciālās zināšanas bērnu tiesību aizsardzības jomā atbilstoši Ministru kabineta 01.04.2014. noteikumu Nr.173 "Noteikumi par kārtību, kādā apgūst speciālās zināšanas bērnu tiesību aizsardzības jomā, šo zināšanu saturu" prasībām

- vēlama pieredze institūcijas vadītāja, vietnieka, koordinējošā vai konsultatīvā darbā ar sociālo darbu saistītā jomā

- iestādes darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- izpratne par pašvaldības iestāžu finansēšanas kārtību un iestādes budžetu

- prasme orientēties valsts un pašvaldības sociālās drošības sistēmā un prasme īstenot sociālo, audzināšanas darbību

- labas darba organizācijas un vadības prasmes

- prasme konfliktu risināšanā, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme ievērot konfidencialitāti

- laba reputācija

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- analītiskās spējas un labas datora lietotāja līmeņa prasmes

- sadarbības un efektīvas komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu

- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas vienā eksemplārā

- vīzija par iestādes attīstības virzieniem turpmākajiem 5 gadiem, brīvā formā, nepārsniedzot vienu A4 lapu

iesniedzami Jelgavas pilsētas domes administrācijas Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādes "Jelgavas bērnu sociālās aprūpes centrs" direktora/-es amata konkursam" līdz 2017.gada 5. jūlijam (ieskaitot). Tālr. uzziņām 63005515, e-pasts: aira.krastina@dome.jelgava.lv.

Amats klasificēts I amata saimes IV A līmenī (13. mēnešalgu grupa).


OP 2017/122.AKK4

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu Latvijas ekspertu izvirzīšanai ievēlēšanai Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūras valdē (turpmāk - Aģentūra) - valdes locekli un viņa aizstājēju

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst Padomes 2007. gada 15. februāra Regulas (EK) Nr. 168/2007, ar ko izveidota Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūra (turpmāk - Regula), 12. panta 1. punktā noteiktajām prasībām, t.i., tai jābūt neatkarīgai personai, kurai ir augsti pienākumi un pieredze valsts līmeņa cilvēktiesību iestādē vai kādā citā valsts vai privātā sektora organizācijā, ar zināšanām pamattiesību jomā.

Konkursa pretendentu vērtēšana notiks pēc šādiem kritērijiem:

- labas zināšanas pamattiesību, īpaši cilvēktiesību jomā

- profesionālā pieredze jomās, kurās darbojas Aģentūra, saskaņā ar regulas 5. panta 3. punktu

- izpratne par Aģentūras darbu

- izpratne par situāciju Latvijā pamattiesību jomā

- prasme formulēt uz aizstāvēt savu viedokli

- labas angļu vai franču valodas zināšanas

Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Tieslietu ministrijā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536 (ar norādi - konkursa atlases komisijai), šādi dokumenti: personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums, aktuāls dzīvesgājums (Curriculum vitae) latviešu un angļu valodā, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija/-as, citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.

Ja dokumenti ir iesniegti, nosūtot pa pastu, lūdzu ievērot, ka par iesniegšanas datumu uzskata pasta zīmogā norādīto nosūtīšanas datumu.

Pieteikumu ar atbilstošiem pielikumiem var iesniegt arī elektroniski, nosūtot uz e-pastu: eld@tm.gov.lv.

Atklātā konkursa nolikums "Par pretendentu atlasi atklātā konkursā, lai izvirzītu Latvijas ekspertus ievēlēšanai Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūras valdē" ir pieejams Tieslietu ministrijas mājaslapā www.tm.gov.lv sadaļa "Karjera" (https://www.tm.gov.lv/lv/karjera) un Valsts kancelejas mājaslapā www.mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036912.


OP 2017/122.AKK5

Precizējot iepriekš publicēto

Nacionālais veselības dienesta precizē oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" 2017.gada 19.jūnija laidienā Nr.121 publicēto amata konkursa paziņojumu uz vakanto vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu Procesu un metodiskās vadības nodaļā (uz nenoteiktu laiku). Pieteikšanās termiņu pareizi lasīt - līdz 2017.gada 29.jūnijam.


OP 2017/122.AKK6

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.Nr.90000042982) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka/-ces amatu - Vidzemes reģionālās nodaļas eksperts/-e (sēklkopībā)

Galvenie darba uzdevumi:

- kārtot sēklu paraugu pieņemšanu

- kārtot sēklu kvalitātes uzskaites dokumentāciju

- veikt sēklu kvalitātes analīzes atbilstoši normatīvajiem aktiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- vidējā vai vidējā speciālā izglītība - vēlama lauksaimniecībā

- vēlama darba pieredze lauksaimniecības jomā

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- prasme strādāt ar datoru

- spēja strādāt rūpīgu un precīzu darbu

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Mēs piedāvājam:

- pastāvīgu darbavietu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- apmācības kvalifikācijas celšanai

- draudzīgu darba kolektīvu

Darbinieka dienesta vieta Valmiera, Mūrmuižas iela 18.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, vai pa e-pastu: personals@vaad.gov.lv.


OP 2017/122.AKK7

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Teritoriālās sadarbības nodaļas vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (uz noteiktu laiku līdz 30.12.2020.)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, tiesību zinātnēs, politoloģijā, Eiropas studijās, reģionālajā ekonomikā, vai sabiedriskajās attiecībās

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vismaz divu gadu pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu atbalsta programmu vai projektu vadībā vai uzraudzībā

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības tiesisko ietvaru reģionālās attīstības un starptautiskās sadarbības jomās

- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondu Eiropas Teritoriālās sadarbības programmu un projektu sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību, tai skaitā par plānošanas periodu 2014.-2020.gadam

- zināšanas par Latvijas nacionālajām un reģionālajām ilgtermiņa attīstības prioritātēm, tai skaitā pilsētvides attīstību

- zināšanas par Latvijas un citu Eiropas Savienības dalībvalstu apakšnozarēm (uzņēmējdarbība, pētniecība un inovācijas, vide vai transports) un to aktuālajiem darbības virzieniem, kas tiek ietvertas Eiropas Teritoriālās sadarbības programmu atbalstā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas komunikācijas prasmes

- ļoti labas prezentēšanas un uzstāšanās prasmes

- prasme izrādīt iniciatīvu un strādāt patstāvīgi

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- ļoti labas angļu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas), tai skaitā labas iemaņas sociālo tīklu lietošanā informācijas un publicitātes nolūkos

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44.saimes III B līmenis un 12.mēnešalgu grupa; mēnešalga no 1006 līdz 1647 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi, nodrošinot Centrālā Baltijas jūras reģiona programmas 2014.-2020.gadam Nacionālā Informācijas punkta operatīvo darbību

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasts: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2017/122.AKK8

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Sabiedrības veselības kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sabiedrības veselībā, veselības aprūpē vai cita akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar zināšanām veselības aprūpes jomā

- praktiskā darba pieredze specialitātē vai veselības nozarē 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un piemērošana praksē

- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana

- valsts valodas prasmes atbilstoši C 1 līmenim

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles sabiedrības veselības jomā par normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar noteiktajām procedūrām sastādīt kontroles aktu, norādot izpildes termiņus neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un citu informāciju, sagatavot atbildi normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu pārkāpumu un noteikt atbilstošas sankcijas saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām amata tiesībām

- pieņemt lēmumus pārbaudes lietās, arī nestandarta situācijās, kur nepieciešama dziļa attiecīgās jomas izpratne

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem (uzņēmumiem) u.c.

Mēs piedāvājam:

- darbu profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Sabiedrības veselības kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai uz e-pastu personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Veselības inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.


OP 2017/122.AKK9

Valsts kase (reģ. Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Finanšu resursu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e darbam ar valsts vērtspapīriem

Galvenie amata pienākumi:

- analizēt valsts vērtspapīru tirgus un sagatavot ziņojumus

- plānot aizņemšanos valsts iekšējā finanšu tirgū

- organizēt valsts vērtspapīru izsoļu procesu

- vērtēt aizņemšanās rezultātus un pielietoto aizņemšanās metožu efektivitāti

Prasības pretendentiem/ - ēm:

- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas, finanšu vai banku darbības studiju programmā) vai vadības studiju virzienā (vēlams vadības zinātnes studiju programmā)

- darba pieredze finanšu jomā ilgāka par gadu (vēlams kredītiestāžu vai finanšu resursu pārvaldes jomā)

- zināšanas aizņēmumu vadībā tiks uzskatītas par priekšrocību

- pieredze darbā ar finanšu tirgus informatīvajām un tirdzniecības sistēmām tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas datorprasmes

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- augsta precizitāte, prasme analizēt liela apjoma informāciju un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- labas komunikācijas prasmes

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu pie dažādiem valsts vērtspapīru tirgus attīstības pasākumiem

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi: "FRD_Vards_Uzvards" uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2017/122.AKK10

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Cēsu filiāles vadītājs/-a (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība

- darba pieredze vadītāja amatā vismaz divi gadi, vēlams valsts pārvaldē

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas par valsts politiku nodarbinātības jomā

- zināšanas lietvedībā un dokumentu noformēšanā

- zināšanas par personāla vadības procesiem

- organizatoriskas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- vismaz divu svešvalodu zināšana (vēlams krievu un angļu valodas zināšanas)

- pieredze darbā (lietotāja līmenī) ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint, resursu vadības sistēmu Horizon) un biroju tehniku

Amata mērķis: plānot, vadīt, organizēt un koordinēt filiāles darbību, sadarbību ar sociālajiem partneriem, lai nodrošinātu Aģentūras mērķu sasniegšanu atbilstoši Aģentūras stratēģijai un nodarbinātības politikai valstī

Galvenie amata pienākumi: organizēt un īstenot aktīvos nodarbinātības pasākumus; organizēt un nodrošināt sadarbību ar pašvaldībām un darba devējiem, lai īstenotu valsts politiku bezdarba samazināšanas, kā arī bezdarbnieku un bezdarba riskam pakļauto personu atbalsta jomā; piedalīties valsts un vietējo bezdarba samazināšanas programmu, kā arī starpvalstu sadarbības līgumu projektu izstrādē un šo projektu īstenošanā; organizēt un koordinēt darba tirgus analizēšanu un prognožu izstrādāšanu, informēt sabiedrību par situāciju darba tirgū; īstenot filiāles personāla vadību; pārstāvēt Aģentūru komunikācijā ar valsts, pašvaldību iestādēm, privātiem uzņēmumiem, nevalstiskām organizācijām, sabiedrību un medijiem.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: EUR 805,00, 2.kategorija: EUR 926,00, 3.kategorija: EUR 1057,00 (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "Cēsu_filiāles_vadītājs" Informācija pa tālr. 67021794 kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūrā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)