Laidiens: 22.06.2017., Nr. 124
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/124.AKK1
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa(-nes) amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku)
Juridiskajā departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista specialitātē
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas, kā arī pastāvīgi analizēt normatīvo aktu
piemērošanas problēmas
- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un
novatorisms
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu
zināšanas
Amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus
maksātnespējas jomā
- atbilžu projektu sagatavošana uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem
par maksātnespējas procesa jautājumiem
- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas
dokumentu projektiem
- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām
valsts iestādēm
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no EUR 835 līdz EUR 1190 (pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
piešķirtajai kategorijai)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas
administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2017/124.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam.
Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un
organizāciju reģistra daļas vecākais/-ā referents/-e
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 750-830 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- pētīt un sniegt priekšlikumus par administratīvo datu izmantošanas
iespējām Statistikas uzņēmumu reģistrā
- uzturēt aktuālu Statistikas uzņēmumu reģistra
Adrešu servisa informāciju un nodrošināt nepieciešamo labojumu veikšanu
- veikt statistikas vienību profilēšanu un sadarboties ar Centrālās
statistikas Pārvaldes daļām un uzņēmumiem profilēšanas jautājumos
- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra
informācijas sagatavošanu publicēšanai un izplatīšanai
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā,
matemātikā, ekonomikā vai cita amata izpildei atbilstoša akadēmiskā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- izpratne par informācijas apstrādes un datu analīzes procesiem un darbu ar
datubāzēm
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office
aplikācijas: Word, Excel, Access, PowerPoint), prasme
lietot Internet pārlūkprogrammas, prasmes izmantot statistisko datu apstrādes
programmas (R program, SPSS vai kāda cita)
- labas angļu valodas zināšanas
- pamatzināšanas par uzņēmējdarbības un grāmatvedības likumdošanu Latvijā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi) iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1,
vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/124.AKK3
Veselības inspekcija, reģistrācijas
Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas
teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un
izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Veselības
aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles
nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds
farmācijas nozarē
- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo
aktu pārzināšana un pielietošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
- valsts valodas prasme atbilstoši C 1 līmenim
- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem
tehniskajiem līdzekļiem
- labas lietvedības prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu
- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
atbildes
- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt
administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un
lēmumus
- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu
kompensācijas kārtību
- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datu bāzi par uzraudzībā esošajos
objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u.c.
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā,
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2017/124.AKK4
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto
Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Eiropas lietu un
starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-s referenta/-es (Eiropas lietu
jautājumos) amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība politikas zinātnē
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas gan mutvārdos, gan rakstos
- teicamas zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to funkcijām un
likumdošanas procesu Eiropas Savienībā
- prasme analizēt plaša profila informāciju un statistikas datus, izvērtēt
cēloņsakarības, formulēt viedokli un izteikt to rakstveidā
- vēlamas zināšanas par migrācijas un patvēruma jautājumiem
- augsta atbildība, precizitāte, analītiskums
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt priekšlikumus un izstrādāt Latvijas nacionālās pozīcijas un
instrukcijas dalībai Eiropas Savienības Padomes sanāksmēs
- pārstāvēt Latvijas viedokli migrācijas un patvēruma jautājumos Eiropas
Savienības Padomes darba grupās
- analizēt Eiropas Savienības tiesību aktu un politikas dokumentu saturu un
to ietekmi
- apkopot un sagatavot informāciju par migrācijas tendencēm un procesiem
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu EUR 800 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes
laika līdz EUR 870 (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Dokumentus var iesniegt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1.līnija
1, k-3, Rīga, LV-1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un
sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīga, LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums vecākā referenta ES jautājumos amatam".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Uzziņas pa tālr. 67219273.
OP 2017/124.AKK5
Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Meklējam profesionālus,
atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavs/-a jauniem
izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts
kancelejas kolektīvam!
Piedāvātais amats uz nenoteiktu laiku - Komunikācijas departamenta valsts
civildienesta ierēdnis: Ministru kabineta preses sekretārs/-e
Galvenie pienākumi:
- komunikācijas stratēģijas gatavošana un realizācija par valdības un valsts
pārvaldes darbu un pieņemtajiem lēmumiem
- ministriju komunikācijas koordinēšana par valdības darba kārtības
jautājumiem
- valdības līmeņa komunikācijas kampaņu organizēšana par Latvijas un
starptautiskajai sabiedrībai aktuāliem valdības lēmumiem un jautājumiem
- žurnālistu darba organizēšana Ministru kabineta un Ministru prezidenta
pasākumos
- līdzdalība Ministru kabineta un Ministru prezidenta pasākumu organizēšanā
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība komunikācijas vai politikas zinātnē (vēlams maģistra
grāds atbilstošā nozarē)
- vismaz trīs gadu darba pieredze medijos,
komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā
- pieredze stratēģiskajā plānošanā (pieteikumā lūdzam norādīt konkrētus
piemērus)
- vēlama pieredze vadošā amatā
- zināšanas par valsts pārvaldes iestāžu darbu un komunikācijas stratēģiju
valdību darba atspoguļošanai (mediju attiecības, sabiedriskās domas pētījumi,
sociālais marketings, krīžu komunikācija, sociālie tīkli u.c.)
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas otrās svešvalodas zināšanas
Valsts kanceleja piedāvā:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt
valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969,
e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67082844.
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas, sazināsimies tikai ar
tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
OP 2017/124.AKK6
Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Meklējam profesionālus,
atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavs/-a jauniem
izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts
kancelejas kolektīvam!
Piedāvātais amats uz nenoteiktu laiku - Komunikācijas departamenta valsts
civildienesta ierēdnis: konsultants/-e
Galvenie pienākumi:
- veikt Ministru kabineta/Valsts kancelejas tīmekļvietnes administratora
pienākumus
- regulāri sekot līdzi tīmekļvietņu attīstības tendencēm un piedāvāt
priekšlikumus Ministru kabineta/Valsts kancelejas tīmekļvietnes pilnveidošanai
- koordinēt ministriju komunikācijas plānu/komunikācijas kampaņu īstenošanu
par valdības aktivitātēm, ja iesaistītas trīs vai vairāk institūcijas
- plānot un organizēt sabiedrības informēšanu par jautājumiem, kas saistīti
ar Valsts kancelejas un Ministru kabineta darbību
- sadarboties ar plašsaziņas līdzekļiem, sagatavojot informatīvus materiālus,
paziņojumus un atbildes uz žurnālistu jautājumiem, kas saistīti ar iestādes
darbību
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība komunikācijas, politikas zinātnē vai līdzīgās jomās
- vismaz vienu gadu ilga darba pieredze komunikācijas vai sabiedrisko
attiecību jomā
- izpratne par tīmekļvietņu uzbūves un darbības pamatprincipiem
- prasmes integrēto komunikācijas kampaņu plānošanā un rīkošanā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās
- zināšanas par valsts pārvaldes iestāžu darbu
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas otrās svešvalodas zināšanas
Valsts kanceleja piedāvā:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt
valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969,
e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67082844.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas, sazināsimies tikai ar
tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
OP 2017/124.AKK7
Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)
aicina darbā LIELRĪGAS REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS
UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu
laiku)
Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi
ir Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu pieteikumu
pārbaudes, lēmumu pieņemšana par atbalsta pieteikumu apstiprināšanu vai
noraidīšanu un finansējuma izmaksas apjomu, meklē pozitīvu un radošu kolēģi!
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un saskatīt iespējas, kā uzlabot
iestādes procesus ar mērķi atvieglot klientam pakalpojuma saņemšanu, uzņemties
atbildību problēmsituācijās ar klientiem un piemeklēt atbilstošākos
risinājumus, analizēt un apstrādāt sarežģītu un liela apjoma informāciju,
pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus, kā arī ievērot
profesionālās ētikas principus un normas, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
izvērtēt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstības projektus, pieņemt
lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu, doties darba braucienos,
lai veiktu pārbaudes un vizītes uz vietas, darboties ar IT sistēmām un datu
bāzēm.
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību, vēlams ekonomikas vai lauksaimniecības jomā, vēlams
profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, zināšanas par procesiem
lauksaimniecībā, būvniecībā un grāmatvedībā, izpratni par Eiropas Savienības
atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, labas datora
lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), B kategorijas autovadītāja
apliecību un labas auto vadīšanas iemaņas.
Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, tad piesakies
un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- radošu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Ogrē
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv vai
sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr.
uzziņām 67027697, 27877187, vai Ogrē, Brīvības ielā 48, LV-5001, tālr. uzziņām
25495050.
OP 2017/124.AKK8
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Sertificēšanas, finanšu
administrēšanas un plānošanas nodaļai FINANŠU SPECIĀLISTU/-I (ierēdņa amats uz
noteiktu laiku uz 2 gadiem)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu finansējuma
saņēmēju sagatavoto prognožu apkopošanu un analīzi, valsts budžeta līdzekļu
plānošanu Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu īstenošanai un
uzraudzību.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai komandai, iegūt lielisku darba
pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba
algu no 835 euro līdz 1225 euro),
sociālo nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnē)
- pieredze darbā valsts pārvaldē, kas saistīta ar budžeta izstrādi,
plānošanu, analīzi un izpildes kontroli
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanu,
administrēšanu, uzraudzību vai kontroli
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un paaugstinātas intensitātes
apstākļos
- precizitāte, iniciatīva, augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas
spējas
- labas datorlietotāja prasmes - MS Excel, MS Word
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļas finanšu
speciālists".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases
konkursa norisi.
OP 2017/124.AKK9
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Programmu uzraudzības un
stratēģiskās plānošanas nodaļai VECĀKO EKSPERTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu
laiku)
Tavi darba pienākumi būs: veikt Eiropas Savienības fondu ieviešanas progresa
informācijas apkopošanu un analīzi, pārzināt un analizēt Eiropas Savienības
fondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas nosacījumus, Eiropas Savienības
fondu normatīvo bāzi un plānošanas dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas
Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas nosacījumu
pilnveidošanai. Savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību
Eiropas Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes un
saskaņošanas procesā.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai komandai, iegūt lielisku darba
pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba
algu no 1020 euro līdz 1382 euro),
sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību
- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas, prasme formulēt un
argumentēt viedokli gan rakstos, gan mutvārdos
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildības izjūta, radošums, iniciatīva un vēlme nepārtraukti un
patstāvīgi mācīties
- labas angļu valodas zināšanas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļa vecākais
eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases
konkursa norisi.