Laidiens: 22.06.2017., Nr. 124

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/124.AKK1

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista specialitātē

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas, kā arī pastāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanas problēmas

- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un novatorisms

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus maksātnespējas jomā

- atbilžu projektu sagatavošana uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem par maksātnespējas procesa jautājumiem

- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas dokumentu projektiem

- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām valsts iestādēm

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no EUR 835 līdz EUR 1190 (pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši piešķirtajai kategorijai)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2017/124.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam.

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un organizāciju reģistra daļas vecākais/-ā referents/-e

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 750-830 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- pētīt un sniegt priekšlikumus par administratīvo datu izmantošanas iespējām Statistikas uzņēmumu reģistrā

- uzturēt aktuālu Statistikas uzņēmumu reģistra Adrešu servisa informāciju un nodrošināt nepieciešamo labojumu veikšanu

- veikt statistikas vienību profilēšanu un sadarboties ar Centrālās statistikas Pārvaldes daļām un uzņēmumiem profilēšanas jautājumos

- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra informācijas sagatavošanu publicēšanai un izplatīšanai

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, matemātikā, ekonomikā vai cita amata izpildei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- izpratne par informācijas apstrādes un datu analīzes procesiem un darbu ar datubāzēm

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Word, Excel, Access, PowerPoint), prasme lietot Internet pārlūkprogrammas, prasmes izmantot statistisko datu apstrādes programmas (R program, SPSS vai kāda cita)

- labas angļu valodas zināšanas

- pamatzināšanas par uzņēmējdarbības un grāmatvedības likumdošanu Latvijā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/124.AKK3

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds farmācijas nozarē

- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē

- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem

- valsts valodas prasme atbilstoši C 1 līmenim

- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem tehniskajiem līdzekļiem

- labas lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu

- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbildes

- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un lēmumus

- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu kompensācijas kārtību

- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datu bāzi par uzraudzībā esošajos objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u.c.

Mēs piedāvājam:

- darbu profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Veselības inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.


OP 2017/124.AKK4

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-s referenta/-es (Eiropas lietu jautājumos) amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība politikas zinātnē

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas gan mutvārdos, gan rakstos

- teicamas zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to funkcijām un likumdošanas procesu Eiropas Savienībā

- prasme analizēt plaša profila informāciju un statistikas datus, izvērtēt cēloņsakarības, formulēt viedokli un izteikt to rakstveidā

- vēlamas zināšanas par migrācijas un patvēruma jautājumiem

- augsta atbildība, precizitāte, analītiskums

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt priekšlikumus un izstrādāt Latvijas nacionālās pozīcijas un instrukcijas dalībai Eiropas Savienības Padomes sanāksmēs

- pārstāvēt Latvijas viedokli migrācijas un patvēruma jautājumos Eiropas Savienības Padomes darba grupās

- analizēt Eiropas Savienības tiesību aktu un politikas dokumentu saturu un to ietekmi

- apkopot un sagatavot informāciju par migrācijas tendencēm un procesiem

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu EUR 800 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz EUR 870 (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Dokumentus var iesniegt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīga, LV-1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta ES jautājumos amatam".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Uzziņas pa tālr. 67219273.


OP 2017/124.AKK5

Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Meklējam profesionālus, atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!

Piedāvātais amats uz nenoteiktu laiku - Komunikācijas departamenta valsts civildienesta ierēdnis: Ministru kabineta preses sekretārs/-e

Galvenie pienākumi:

- komunikācijas stratēģijas gatavošana un realizācija par valdības un valsts pārvaldes darbu un pieņemtajiem lēmumiem

- ministriju komunikācijas koordinēšana par valdības darba kārtības jautājumiem

- valdības līmeņa komunikācijas kampaņu organizēšana par Latvijas un starptautiskajai sabiedrībai aktuāliem valdības lēmumiem un jautājumiem

- žurnālistu darba organizēšana Ministru kabineta un Ministru prezidenta pasākumos

- līdzdalība Ministru kabineta un Ministru prezidenta pasākumu organizēšanā

Amata prasības un nepieciešamās kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība komunikācijas vai politikas zinātnē (vēlams maģistra grāds atbilstošā nozarē)

- vismaz trīs gadu darba pieredze medijos, komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā

- pieredze stratēģiskajā plānošanā (pieteikumā lūdzam norādīt konkrētus piemērus)

- vēlama pieredze vadošā amatā

- zināšanas par valsts pārvaldes iestāžu darbu un komunikācijas stratēģiju valdību darba atspoguļošanai (mediju attiecības, sabiedriskās domas pētījumi, sociālais marketings, krīžu komunikācija, sociālie tīkli u.c.)

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas otrās svešvalodas zināšanas

Valsts kanceleja piedāvā:

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67082844. Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.


OP 2017/124.AKK6

Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Meklējam profesionālus, atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!

Piedāvātais amats uz nenoteiktu laiku - Komunikācijas departamenta valsts civildienesta ierēdnis: konsultants/-e

Galvenie pienākumi:

- veikt Ministru kabineta/Valsts kancelejas tīmekļvietnes administratora pienākumus

- regulāri sekot līdzi tīmekļvietņu attīstības tendencēm un piedāvāt priekšlikumus Ministru kabineta/Valsts kancelejas tīmekļvietnes pilnveidošanai

- koordinēt ministriju komunikācijas plānu/komunikācijas kampaņu īstenošanu par valdības aktivitātēm, ja iesaistītas trīs vai vairāk institūcijas

- plānot un organizēt sabiedrības informēšanu par jautājumiem, kas saistīti ar Valsts kancelejas un Ministru kabineta darbību

- sadarboties ar plašsaziņas līdzekļiem, sagatavojot informatīvus materiālus, paziņojumus un atbildes uz žurnālistu jautājumiem, kas saistīti ar iestādes darbību

Amata prasības un nepieciešamās kompetences:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība komunikācijas, politikas zinātnē vai līdzīgās jomās

- vismaz vienu gadu ilga darba pieredze komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā

- izpratne par tīmekļvietņu uzbūves un darbības pamatprincipiem

- prasmes integrēto komunikācijas kampaņu plānošanā un rīkošanā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās

- zināšanas par valsts pārvaldes iestāžu darbu

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas otrās svešvalodas zināšanas

Valsts kanceleja piedāvā:

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67082844. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.


OP 2017/124.AKK7

Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā LIELRĪGAS REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu pieteikumu pārbaudes, lēmumu pieņemšana par atbalsta pieteikumu apstiprināšanu vai noraidīšanu un finansējuma izmaksas apjomu, meklē pozitīvu un radošu kolēģi!

JA TEV PIEMĪT SPĒJA

aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un saskatīt iespējas, kā uzlabot iestādes procesus ar mērķi atvieglot klientam pakalpojuma saņemšanu, uzņemties atbildību problēmsituācijās ar klientiem un piemeklēt atbilstošākos risinājumus, analizēt un apstrādāt sarežģītu un liela apjoma informāciju, pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus, kā arī ievērot profesionālās ētikas principus un normas, tad

MĒS TEV UZTICĒSIM

izvērtēt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstības projektus, pieņemt lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu, doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes un vizītes uz vietas, darboties ar IT sistēmām un datu bāzēm.

MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM

augstāko izglītību, vēlams ekonomikas vai lauksaimniecības jomā, vēlams profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, zināšanas par procesiem lauksaimniecībā, būvniecībā un grāmatvedībā, izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), B kategorijas autovadītāja apliecību un labas auto vadīšanas iemaņas.

Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- radošu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Ogrē

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr. uzziņām 67027697, 27877187, vai Ogrē, Brīvības ielā 48, LV-5001, tālr. uzziņām 25495050.


OP 2017/124.AKK8

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļai FINANŠU SPECIĀLISTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 2 gadiem)

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēju sagatavoto prognožu apkopošanu un analīzi, valsts budžeta līdzekļu plānošanu Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu īstenošanai un uzraudzību.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1225 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnē)

- pieredze darbā valsts pārvaldē, kas saistīta ar budžeta izstrādi, plānošanu, analīzi un izpildes kontroli

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību vai kontroli

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un paaugstinātas intensitātes apstākļos

- precizitāte, iniciatīva, augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- labas datorlietotāja prasmes - MS Excel, MS Word

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļas finanšu speciālists".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/124.AKK9

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļai VECĀKO EKSPERTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Tavi darba pienākumi būs: veikt Eiropas Savienības fondu ieviešanas progresa informācijas apkopošanu un analīzi, pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas nosacījumus, Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas nosacījumu pilnveidošanai. Savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes un saskaņošanas procesā.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1382 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību

- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas, prasme formulēt un argumentēt viedokli gan rakstos, gan mutvārdos

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildības izjūta, radošums, iniciatīva un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties

- labas angļu valodas zināšanas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļa vecākais eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)