Laidiens: 28.06.2017., Nr. 127
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/127.AKK1
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku) - Rīgas
reģionālās nodaļas vecākais inspektors
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, vēlama
lauksaimniecībā
- zināšanas par augu karantīnas jomu regulējošiem normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- angļu un krievu valodas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas
kompetences ietvaros augu karantīnas jomā
- ņemt augu un augu produktu paraugus
- uzraudzīt koksnes iepakojamā materiāla marķētāju reģistrā reģistrētos
uzņēmumus
- novērtēt augu pavairojamā materiāla atbilstību fitosanitārajām un
kvalitātes prasībām stādaudzētavās
- sastādīt pārbaudes aktus
- darbs summētā darba laika ietvaros
- sagatavot darba plānus un pārskatus par savu pienākumu izpildi dienestā
noteiktajā kārtībā un termiņos
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta
adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2017/127.AKK2
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Stratēģijas un metodoloģijas
departamenta Juridiskās daļas jurists (vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība jurisprudencē, var būt tiesību zinātņu maģistra studiju
programmas students
- darba pieredze vai prakse jurisprudencē
- administratīvo tiesību pārzināšana
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- spēja analītiski domāt, piemērot tiesību normas
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt VAAD struktūrvienību sagatavoto administratīvo aktu, uzziņu, lēmumu
administratīvo pārkāpumu lietās un vēstuļu projektu iepriekšējo tiesiskuma
papildpārbaudi
- izvērtēt sagatavoto rīkojumu, instrukciju, līgumu un citu dokumentu
projektu atbilstību normatīvajiem aktiem
- sagatavot rīkojumus un instrukcijas dienesta pamatdarbības jautājumos
- sniegt konsultācijas dienesta darbiniekiem juridiskajos jautājumos, kas
saistīti ar normatīvo aktu ieviešanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219,
e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2017/127.AKK3
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Augu karantīnas departamenta
Fitosanitārās uzraudzības daļas vecākais inspektors (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežzinātnēs, vides zinātnē vai
bioloģijā, priekšroka pretendentiem ar izglītību lauksaimniecībā un mežzinātnēs
- vēlama pieredze attiecīgajā specialitātē
- zināšanas par augu karantīnu regulējošiem normatīviem aktiem
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- apkopot informāciju un sagatavot pārskatus par Latvijā konstatētajiem augu
karantīnas un augiem sevišķi bīstamajiem organismiem
- sagatavot pārskatus par monitoringa un apsekojumu rezultātiem nosūtīšanai
ES Komisijai
- sagatavot priekšlikumus dienesta normatīvajiem aktiem, vadlīnijām un
informatīvajiem materiāliem
- izsniegt augu pases un etiķetes
- piedalīties metodiskajā vadībā par augļkoku, ogulāju, vīnogulāju, dārzeņu
un dekoratīvo kultūru pavairojamā materiāla un meža kultūru reproduktīvā materiāla
atbilstības novērtēšanu un fitosanitāro kontroļu veikšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta
adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2017/127.AKK4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu
uz Jelgavas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Jelgavā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze
klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu,
valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentam/-ei 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu/testu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Jelgavas
reģionālajai nodaļai Pasta ielā 43, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi "Konkursam
uz KAD inspektora amatu"), vai uz e-pastu: jelgava@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 63022568.
OP 2017/127.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Jelgavas reģionālās nodaļas Pensiju daļas inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Jelgavā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentam/-ei 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Jelgavas reģionālajai
nodaļai Pasta ielā 43, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju
daļas inspektora amatu"), vai uz e-pastu: jelgava@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 63022568.
OP 2017/127.AKK6
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Vadības informācijas sistēmas
nodaļai VECĀKOS REFERENTUS (divi darbinieka amati uz noteiktu laiku uz 3
gadiem)
Tavi darba pienākumi būs:
- izstrādāt aprakstus un instrukcijas KPVIS lietotājiem, kā arī konsultēt un
organizēt to apmācības par KPVIS izmantošanu
- apzināt un analizēt KPVIS lietotāju vajadzības
- nodrošināt un uzraudzīt KPVIS lietotāju tiesību administrēšanu (t. i.,
piešķiršanu, mainīšanu, anulēšanu)
- gatavot testēšanas dokumentāciju un veikt testēšanu
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai un profesionālai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1225 euro), sociālo nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām
- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu (t. sk.
testēšanu), pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks
uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma
aprakstiem
- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē
- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes
- darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu
instrumentu projektu vadības pamatprincipiem
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākais
referents".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases
konkursa norisi.
OP 2017/127.AKK7
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Vadības informācijas sistēmas
nodaļai VECĀKO EKSPERTU (darbinieka amats uz noteiktu laiku uz 4 gadiem)
Tavos pienākumos būs:
- veikt biznesa prasību apkopošanu un analīzi
- analizēt un apstrādāt izmaiņu pieprasījumus un problēmu ziņojumus
- nodrošināt lietotāju funkcionālo atbalstu, sniedzot konsultācijas par
Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmas (KPVIS) lietošanu
- pētīt lietotāju konstatētās kļūdas un analizēt to cēloņus
- gatavot testēšanas dokumentāciju un veikt testēšanu
- gatavot nestandarta atskaites un pārskatu pieprasījumus
- sniegt priekšlikumus pasākumiem sistēmas lietojamības paaugstināšanai
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai un profesionālai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1382 euro), sociālo nodrošinājumu.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu
- pieredze ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma
aprakstiem
- pieredze iekšējo standartu un instrukciju izstrādē
- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā
- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām
- pieredze IT projektu vadībā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu
projektu vadības pamatprincipiem
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- analītiska domāšana
- spēja analizēt un strukturēt lielu informācijas apjomu
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākais
eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases
konkursa norisi.
OP 2017/127.AKK8
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība, labas
angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts
pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu
nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai
īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Preču un
pakalpojumu uzraudzības departamenta vecākā inspektora ierēdņa amatu centrālajā
iestādē Rīgā (divas vakances uz ierēdņu prombūtnes laiku)
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams -
inženierzinātņu vai tehniskajā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama praktiskā darba pieredze inženiertehniskajā vai uzraudzības un
kontroles jomā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus
Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā, un labas krievu valodas
zināšanas
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- autovadītāja tiesības
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un
starptautiskos uzraudzības projektos
- mēnešalgu no 835,00 EUR 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu varētu:
- veikt pārbaudes tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietās
- apkopot pārbaužu rezultātus
- izglītot komersantus
- izskatīt patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumus, kuros iesaistītas nedrošas
preces
- sagatavot lēmumu projektus
Gaidām pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas e-pastā
ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa
tālruni 67388633.
OP 2017/127.AKK9
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS BĒRNU
TIESĪBU AIZSARDZĪBAS INSPEKCIJAS PRIEKŠNIEKA amatu
Aicinām mērķtiecīgu, profesionālu un uz rezultātu orientētu vadītāju, kam uzticēsim
atbildīgu darbu labklājības ministra pārraudzībā esošā iestādē, kas uzrauga un
kontrolē normatīvo aktu ievērošanu bērnu tiesību aizsardzības jomā.
Prasības pretendentiem:
- nevainojama reputācija
- sociālo zinātņu maģistra grāds, vēlams tiesību zinātnēs, vadības zinībās
vai sociālajā darbā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- ne mazāk kā triju gadu darba pieredze vadošā
amatā ar vismaz 20 padotiem darbiniekiem
- ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze bērnu
tiesību aizsardzības jomā
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā
- teicamas zināšanas bērnu tiesību aizsardzības, bērnu un ģimenes tiesību un
bāriņtiesu darbības jomā
- izpratne par valsts pārvaldes, administratīvā procesa un informācijas
drošības jautājumiem
- angļu un krievu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu iestādē, kas īsteno valsts politiku bērnu
un aizgādnībā esošu personu tiesību aizsardzības jomā saskaņā ar labas
pārvaldības un kopējā sabiedriskā labuma principiem
- jaunu izaicinājumu un profesionālās izaugsmes iespējas, veicinot iestādes
darbības attīstību
- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 14. mēnešalgu grupai (amatam
noteikta 1. saime "Administratīvā vadība", IV B līmenis)
- motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem un
sociālās garantijas, tostarp veselības apdrošināšanu
Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada
9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu
vadītāju atlases kārtība". Vadības kompetenču novērtēšanā izskatīs šādas
pretendenta kompetences: stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un
uzņemties atbildību, komandas vadīšana, orientācija uz attīstību, orientācija
uz rezultātu sasniegšanu.
Pretendentus lūdzam līdz 2017. gada 17. jūlijam personīgi iesniegt
Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, šādus dokumentus (ar
norādi "Pieteikums konkursam uz Valsts bērnu tiesību aizsardzības
inspekcijas priekšnieka amatu"), ievietojot tos slēgtā aploksnē vai nosūtot
elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv:
1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;
4) pretendenta redzējumu par Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas
darbības prioritātēm un attīstības iespējām nākamo piecu gadu laikā (vēlams
līdz 2000 vārdiem).
Tālrunis uzziņām 67082904.
OP 2017/127.AKK10
Latvijas Zinātņu akadēmijas Baltijas stratēģisko pētījumu centrs (reģ. Nr. 40003160765) izsludina konkursu uz direktora
amatu
Pretendentam/-ei jāiesniedz šādi dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājums, kurā norādīta zinātniskā darba pieredze
- zinātniskos grādus apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti jāiesniedz Latvijas Zinātņu akadēmijas Baltijas stratēģisko
pētījumu centrā (Rīga, Akadēmijas laukums 1-604) divu mēnešu laikā no šī
paziņojuma publicēšanas dienas.
OP 2017/127.AKK11
Latvijas Zinātņu akadēmijas Baltijas stratēģisko pētījumu centrs (reģ. Nr. 40003160765) izsludina konkursu uz akadēmiskā
personāla vietām:
- vadošais pētnieks politikas zinātnes nozarē (starptautiskās attiecības)
- 1 vieta
- pētnieks literatūrzinātnes nozarē - 1 vieta
- pētnieks politikas zinātnes nozarē (Eiropas integrācija) - 1 vieta
- pētnieks vēstures zinātnē (Latvijas PSR perioda vēsture) - 2 vietas
- pētnieks tiesību zinātnē (valsts un starptautiskās tiesības) - 1 vieta
Pretendentiem Latvijas Zinātņu akadēmijas Baltijas stratēģisko pētījumu
centrā (Rīga, Akadēmijas laukums 1-604) ir jāiesniedz šādi dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājums, kurā norādīta zinātniskā, organizatoriskā darba
pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo piecu gadu laikā
- zinātniskos grādus apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti jāiesniedz mēneša laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/127.AKR1
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkurss uz
Augu karantīnas departamenta Fitosanitārās uzraudzības daļas vecākā inspektora
vakanci (uz noteiktu laiku) ir beidzies bez rezultāta.