Laidiens: 29.06.2017., Nr. 128

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/128.AKK1

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - vecākais ārsts eksperts Liepājas nodaļā (1 vakance, uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta diploms)

- derīgs sertifikāts kādā no ārsta pamatspecialitātēm, vēlams eksperta sertifikāts

- pieredze invaliditātes ekspertīzē

- pārzināt valsts pārvaldes un administratīvā procesa principus

- pārzināt ar invaliditātes noteikšanu saistītos normatīvos aktus

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, vēlamas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt klientu iesniegumus un pieņemt pārvaldes lēmumus saistībā ar invaliditāti

- kontrolēt ārstu ekspertu ekspertīžu aktu kvalitāti

- piedalīties sarežģītu ekspertīžu darbā

- atbilstoši kompetencei konsultēt klientus un ārstus invaliditātes ekspertīzes jautājumos

- piedalīties jomas normatīvo aktu projektu izstrādē

Darbinieka amatam noteikta 10. saime, IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 756 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas jānosūta 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu: Liga.Kuske@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021645.


OP 2017/128.AKK2

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - vecākais ārsts eksperts Rīgas apvienotajā nodaļā (1 vakance, uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta diploms)

- derīgs sertifikāts kādā no ārsta pamatspecialitātēm, vēlams eksperta sertifikāts

- pieredze invaliditātes ekspertīzē

- pārzināt valsts pārvaldes un administratīvā procesa principus

- pārzināt ar invaliditātes noteikšanu saistītos normatīvos aktus

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, vēlamas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt klientu iesniegumus un pieņemt pārvaldes lēmumus saistībā ar invaliditāti

- kontrolēt ārstu ekspertu ekspertīžu aktu kvalitāti

- piedalīties sarežģītu ekspertīžu darbā

- atbilstoši kompetencei konsultēt klientus un ārstus invaliditātes ekspertīzes jautājumos

- piedalīties jomas normatīvo aktu projektu izstrādē

Darbinieka amatam noteikta 10. saime, IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 756 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas jānosūta 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu: Liga.Kuske@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021645.


OP 2017/128.AKK3

VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padome izsludina konkursu uz VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" valdes locekļa (komercdarbības jautājumos) amatu

Konkursa pretendentiem jāiesniedz motivēts pieteikums, kas apliecina atbilstību konkursa prasībām, Curriculum Vitae (CV), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits, atbilstošas prasībām izglītības un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī redzējums (ne vairāk kā 1000 vārdu apjomā) par VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" darbību un attīstības perspektīvām.

Pieteikums un tam pievienotie dokumenti jāiesniedz līdz 2017. gada 14. jūlijam personīgi VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padomes sekretārei Unai Muceniecei, adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1", Lidosta "Rīga", Mārupes novads, LV-1053, 5. stāvs (iesniedzot piedāvājumu personiski, personas identifikācijai caurlaides saņemšanai derīga tikai personas apliecība (eID) vai pase), vai sūtot elektroniski uz e-pasta adresi U.Muceniece@riga-airport.com, vai pa pastu, adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1", Lidosta "Rīga", Mārupes novads, LV-1053 (pasta zīmogs - 14.07.2017.). Tālr. uzziņām 28338841.

Vairāk informācijas par vakanci VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" mājaslapā http://www.riga-airport.com/lv/main/par-lidostu/darbs-lidosta.


OP 2017/128.AKK4

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka darbavietu (uz nenoteiktu laiku) - Finanšu nodaļas grāmatvedis (uzturlīdzekļu uzskaites jomā, amata saime 14, līmenis II)

Pamatpienākumi:

- gatavot pārskatus uzturlīdzekļu jomā

- veikt nepieciešamos aprēķinus un grāmatvedības uzskaiti uzturlīdzekļu jomā

- veikt naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontroli uzturlīdzekļu jomā

- piedalīties uzturlīdzekļu izmaksu plānošanā

- piedalīties uzturlīdzekļu piedziņas procesa nodrošināšanā

- gatavot atbildes uz iesniegumiem uzturlīdzekļu jomā

Prasības:

- augstākā izglītība (pirmā līmeņa) finanšu vai ekonomikas jomā

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 745,00 EUR, 2. kategorija: 828,00 EUR, 3. kategorija: 984,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 7. jūlijam personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830626.


OP 2017/128.AKK5

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - referents (uz nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības nodaļā

Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi, uzturēšanu un pilnveidi.

Ja tev ir:

- augstākā izglītība vadības zinību, komunikāciju, publiskās pārvaldes, starptautisko attiecību jomā

- praktiskā darba pieredze iestādes lietvedības kārtošanā (ne mazāk kā 1 gads)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā

- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā

- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim:

- nodrošināt departamenta lietvedības kārtošanu saskaņā ar Ministru kabineta un Finanšu ministrijas normatīvajos aktos noteikto un ievadīt datus dažādās informācijas sistēmās atbilstoši nodaļas kompetencei

- koordinēt un uzraudzīt dažādu atskaišu sagatavošanu un sniegšanu, kā arī ES fondu 2007.-2013. gada plānošanas perioda un 2014.-2020. plānošanas perioda vadošās iestādes procedūru rokasgrāmatas aktualizēšanu un reģistrāciju

- nodrošināt departamenta, t. sk. departamenta kā sekretariāta funkciju veicēja, un atsevišķu ES fondu vadības un kontroles sistēmas ietvaros organizēto sanāksmju organizēšanu, koordinēšanu, izskatāmo jautājumu apkopošanu un sanāksmju protokolēšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" II C līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67083908.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)