Laidiens: 29.06.2017., Nr. 128
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/128.AKK1
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - vecākais ārsts eksperts Liepājas nodaļā (1
vakance, uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta diploms)
- derīgs sertifikāts kādā no ārsta pamatspecialitātēm, vēlams eksperta
sertifikāts
- pieredze invaliditātes ekspertīzē
- pārzināt valsts pārvaldes un administratīvā procesa principus
- pārzināt ar invaliditātes noteikšanu saistītos normatīvos aktus
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, vēlamas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt klientu iesniegumus un pieņemt pārvaldes lēmumus saistībā ar
invaliditāti
- kontrolēt ārstu ekspertu ekspertīžu aktu kvalitāti
- piedalīties sarežģītu ekspertīžu darbā
- atbilstoši kompetencei konsultēt klientus un ārstus invaliditātes
ekspertīzes jautājumos
- piedalīties jomas normatīvo aktu projektu izstrādē
Darbinieka amatam noteikta 10. saime, IV līmenis, 12. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 756 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas jānosūta 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu: Liga.Kuske@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021645.
OP 2017/128.AKK2
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - vecākais ārsts eksperts Rīgas apvienotajā
nodaļā (1 vakance, uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta diploms)
- derīgs sertifikāts kādā no ārsta pamatspecialitātēm, vēlams eksperta
sertifikāts
- pieredze invaliditātes ekspertīzē
- pārzināt valsts pārvaldes un administratīvā procesa principus
- pārzināt ar invaliditātes noteikšanu saistītos normatīvos aktus
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, vēlamas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt klientu iesniegumus un pieņemt pārvaldes lēmumus saistībā ar
invaliditāti
- kontrolēt ārstu ekspertu ekspertīžu aktu kvalitāti
- piedalīties sarežģītu ekspertīžu darbā
- atbilstoši kompetencei konsultēt klientus un ārstus invaliditātes
ekspertīzes jautājumos
- piedalīties jomas normatīvo aktu projektu izstrādē
Darbinieka amatam noteikta 10. saime, IV līmenis, 12. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 756 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas jānosūta 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu: Liga.Kuske@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021645.
OP 2017/128.AKK3
VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padome izsludina
konkursu uz VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" valdes
locekļa (komercdarbības jautājumos) amatu
Konkursa pretendentiem jāiesniedz motivēts pieteikums, kas apliecina atbilstību
konkursa prasībām, Curriculum Vitae (CV),
kurā iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva
darbinieku skaits, atbilstošas prasībām izglītības un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī redzējums (ne vairāk kā
1000 vārdu apjomā) par VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga""
darbību un attīstības perspektīvām.
Pieteikums un tam pievienotie dokumenti jāiesniedz līdz 2017. gada 14. jūlijam
personīgi VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padomes
sekretārei Unai Muceniecei, adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1",
Lidosta "Rīga", Mārupes novads, LV-1053, 5. stāvs (iesniedzot
piedāvājumu personiski, personas identifikācijai caurlaides saņemšanai derīga
tikai personas apliecība (eID) vai pase), vai sūtot
elektroniski uz e-pasta adresi U.Muceniece@riga-airport.com,
vai pa pastu, adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1", Lidosta
"Rīga", Mārupes novads, LV-1053 (pasta zīmogs - 14.07.2017.). Tālr.
uzziņām 28338841.
Vairāk informācijas par vakanci VAS "Starptautiskā lidosta
"Rīga"" mājaslapā http://www.riga-airport.com/lv/main/par-lidostu/darbs-lidosta.
OP 2017/128.AKK4
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz
vakanto darbinieka darbavietu (uz nenoteiktu laiku) - Finanšu nodaļas
grāmatvedis (uzturlīdzekļu uzskaites jomā, amata saime 14, līmenis II)
Pamatpienākumi:
- gatavot pārskatus uzturlīdzekļu jomā
- veikt nepieciešamos aprēķinus un grāmatvedības uzskaiti uzturlīdzekļu jomā
- veikt naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontroli uzturlīdzekļu jomā
- piedalīties uzturlīdzekļu izmaksu plānošanā
- piedalīties uzturlīdzekļu piedziņas procesa nodrošināšanā
- gatavot atbildes uz iesniegumiem uzturlīdzekļu jomā
Prasības:
- augstākā izglītība (pirmā līmeņa) finanšu vai ekonomikas jomā
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 745,00 EUR, 2. kategorija: 828,00 EUR,
3. kategorija: 984,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 7. jūlijam
personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr.
67830626.
OP 2017/128.AKK5
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - referents (uz
nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta
Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības nodaļā
Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā
attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi,
uzturēšanu un pilnveidi.
Ja tev ir:
- augstākā izglītība vadības zinību, komunikāciju, publiskās pārvaldes,
starptautisko attiecību jomā
- praktiskā darba pieredze iestādes lietvedības kārtošanā (ne mazāk kā 1 gads)
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā
- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu
valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā
- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam,
un mēs tev uzticēsim:
- nodrošināt departamenta lietvedības kārtošanu saskaņā ar Ministru kabineta
un Finanšu ministrijas normatīvajos aktos noteikto un ievadīt datus dažādās
informācijas sistēmās atbilstoši nodaļas kompetencei
- koordinēt un uzraudzīt dažādu atskaišu sagatavošanu un sniegšanu, kā arī
ES fondu 2007.-2013. gada plānošanas perioda un
2014.-2020. plānošanas perioda vadošās iestādes procedūru rokasgrāmatas
aktualizēšanu un reģistrāciju
- nodrošināt departamenta, t. sk. departamenta kā sekretariāta funkciju
veicēja, un atsevišķu ES fondu vadības un kontroles sistēmas ietvaros
organizēto sanāksmju organizēšanu, koordinēšanu, izskatāmo jautājumu apkopošanu
un sanāksmju protokolēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 44. saimes
"Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" II C līmenis un 10.
mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālr. 67083908.