Laidiens: 16.01.2017., Nr. 13
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/13.AKK1
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Zemgales virsmežniecības Dobeles nodaļas Vītiņu apgaitas mežziņa/-es ierēdņa amatu
(uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajās esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 780,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).
OP 2017/13.AKK2
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas
reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es
ierēdņa amatu Inčukalna mežniecībā
Prasības pretendentiem:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura
līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus
dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu,
atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai
kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 780,00 EUR (bruto)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).
OP 2017/13.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496, www.vsaa.lv) izsludina
konkursu uz Liepājas reģionālās nodaļas Pabalstu daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Liepājā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Liepājas reģionālajā
nodaļā, Graudu iela 50, Liepāja, LV-3401 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu
daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi liepaja@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 63422391.
OP 2017/13.AKK4
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā INFORMĀCIJAS SISTĒMU
ATBALSTA DEPARTAMENTA LIETOTĀJU ATBALSTA NODAĻAS DATORSISTĒMU UN DATORTĪKLU
ADMINISTRATORU/-I (divas darbinieku amata (19.5. amatu saimes IIIA līmeņa 10. mēnešalgu
grupas amats) vietas uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu (turpmāk - IS) uzturēšanu
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā
- uzstādīt IS programmatūras izmaiņas un jaunās versijas IS
lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vidēs;
- piedalīties IS monitoringa prasību definēšanā
- veikt atbildībā esošo IS darbību monitoringu un monitoringā attēloto kļūdu
novēršanu
- apstrādāt ienākošos pieprasījumus par IS incidentiem
Prasības:
- augstākā izglītība (datorzinātnēs vai radniecīgā studiju virzienā), kas
papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām (var būt vecāko kursu
students)
- vēlamas zināšanas par UNIX/Linux bāzētām
operētājsistēmām un datubāzu vadības sistēmām (Oracle), pieredze MS Windows bāzētas
infrastruktūras un Windows Server arhitektūras administrēšanā un zināšanas par
datortīklu topoloģiju
- pieredze un/vai zināšanas ar ZENworks datortīkla
(serveru, darbstaciju) pārvaldīšanas programmatūru tiks uzskatītas
kā priekšrocība
- vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās dokumentācijas
sapratnes līmenī
Piedāvājam:
- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas
profesionālās zināšanas
- stabilu atalgojumu (940,00 euro 1. kategorija,
1028,00 euro 2. kategorija, 1158,00 euro 3. kategorija), sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada
27. janvārim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā
departamentā (adrese: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pasta
adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636,
28347888.
OP 2017/13.AKK5
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā INFORMĀCIJAS SISTĒMU
ATBALSTA DEPARTAMENTA LIETOTĀJU ATBALSTA NODAĻAS LIETOTĀJU ATBALSTA
SPECIĀLISTU/-I un SISTĒMU ANALĪTIĶI (divas darbinieku amata (19.5. amatu saimes
IIIA līmeņa 10. mēnešalgu grupas amats) vietas uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- Nodrošināt Valsts informācijas sistēmu lietotāju atbalstu, tai skaitā:
- saņemt un apstrādāt lietotāju pieteikumus, veicot to klasifikāciju un
diagnosticēšanu
- konsultēt lietotājus par sistēmu lietošanu
- koordinēt atbildes par sistēmu darbību sagatavošanu un sniegšanu
lietotājiem, ja atbildes sagatavošanā iesaistītas vairākas iestādes
- uzturēt (papildināt, atjaunot) lietotāju biežāk uzdoto jautājumu datubāzi
- ierosināt izmaiņas sistēmās saistībā ar to lietojamību
- Nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārziņā esošo
e-pakalpojumu lietotāju pieteikumu apstrādi, kompetences robežās kļūdu
novēršanu un lietotāju konsultēšanu
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students/-e informāciju tehnoloģiju
vai vadībzinību jomā
- labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- labas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas sarunvalodas
līmenī, vēlamas angļu valodas zināšanas
Iestāde piedāvā:
- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas
profesionālās zināšanas
- stabilu atalgojumu (892,00 euro 1. kategorija,
940,00 euro 2. kategorija, 1030,00 euro 3. kategorija), sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2017. gada 27. janvārim Valsts reģionālās attīstības aģentūras
Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta
adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636,
28347888.
OP 2017/13.AKK6
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Finanšu un plānošanas nodaļas vadītāja vietnieks/-e (1 vakance uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs vai vadības zinātnē
- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze galvenā grāmatveža amatā budžeta iestādē
- Latvijas Republikas grāmatvedību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- izpratne par finanšu analīzi un plānošanu budžeta iestādē
- pieredze vismaz divu gada pārskatu sagatavošanā
- pieredze mēneša, ceturkšņa finanšu pārskatu sagatavošanā un iesniegšanā
informācijas sistēmā
- pieredze iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā
- labas iemaņas darbā ar datoru, pieredze darbā ar grāmatvedības programmām
(vēlams ar HORIZON)
- vēlama pieredze darbā ar ES un citu valstu finansētiem projektiem
- teicamas latviešu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- veikt Valsts probācijas dienesta galvenā grāmatveža funkcijas
- aizvietot nodaļas vadītāju viņa prombūtnes laikā
- izstrādāt un aktualizēt grāmatvedības organizēšanu regulējošos iekšējos
normatīvos aktus
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- dinamisku darbu un ērtu darbavietu
- darbu saliedētā un profesionālā komandā
Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta
Personālvadības nodaļā ar norādi "Finanšu un plānošanas nodaļa -
KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv.
Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai
Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
OP 2017/13.AKK7
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
Profesionālās izglītības projektu departamenta Pieaugušo izglītības pārvaldības
nodaļas vadītāja vietnieka/-es (ierēdņa) amatu (uz Projekta īstenošanas laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt iekšējo administratīvo darbu koordinēšanu nodaļas vadītāja darba
atbalstam un kopā ar nodaļas vadītāju nodrošināt Eiropas Savienības fondu
darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
8.4.1. specifiskā atbalsta mērķa "Pilnveidot nodarbināto personu
profesionālo kompetenci" Eiropas Sociālā fonda projekta "Nodarbināto
personu profesionālās kompetences pilnveide" vadību (turpmāk - Projekts)
- piedalīties Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju
finansiālās un saturiskās darbības uzraudzībā un kontrolē, tai skaitā plānot,
organizēt un vadīt Projekta sadarbības partneru finansiālās darbības
novērtēšanas vizītes
- plānot Projekta aktivitāšu budžetu, tā izlietojumu un kontrolēt tā
atbilstību spēkā esošo normatīvo aktu prasībām
- apzināt un analizēt riskus Projekta īstenošanas laikā, sniegt
priekšlikumus identificēto risku novēršanai vai mazināšanai
- organizēt un veikt Projekta grāmatvedības uzskaiti
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās vai vadību zinībās;
- praktiskā darba pieredze valsts iestādē grāmatvedības un/vai budžeta
plānošanas jomā - vismaz 3 gadi
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu finansēto programmu projektu finanšu administrēšanā - vismaz 3 gadi
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- pieredze līgumu sastādīšanā un iepirkumu dokumentācijas noformēšanā
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu finansēto programmu īstenošanā un finanšu administrēšanā
- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos
- prasme koordinēt kolektīva darbu svarīgu uzdevumu risināšanā
- teicama prasme sniegt prezentācijas
- teicamas komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes,
precizitāte un atbildības sajūta
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos,
strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja
uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Amats ir klasificēts 44. saimes IVA līmenī (12.mēnešalgu grupa).
Mēnešalgas apmērs: 1. kategorija: 1172,00 EUR, 2. kategorija: 1349,00
EUR, 3. kategorija: 1541,00 EUR (bruto).
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa
pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi
"Konkursam") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis", vai iesniegt personīgi 5. stāvā.
Papildu informācija pa tālruni 67785407.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo
zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām
konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050.
OP 2017/13.AKK8
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
Informācijas un karjeras atbalsta departamenta Karjeras atbalsta nodaļas
eksperta/-es amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2020. gada
30. decembrim)
Galvenie darba pienākumi:
- būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme
un nodarbinātība" 8.3.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot
pieeju karjeras atbalstam izglītojamajiem vispārējās un profesionālās
izglītības iestādēs" projekta "Karjeras atbalsts vispārējās un
profesionālās izglītības iestādēs" (turpmāk-Projekts) ieviešanu, tai
skaitā piedalīties Projekta sadarbības partneru iesniegtās dokumentācijas
izvērtēšanā un nodrošināt dokumentu uzglabāšanu Projekta elektroniskajā vidē,
piedalīties sadarbības partneru novērtēšanas vizītēs, nodrošināt novērtēšanas
dokumentēšanu, konsultēt projektā iesaistītos pedagogus karjeras konsultantus
par karjeras atbalsta īstenošanas jautājumiem, savas kompetences ietvaros
sagatavot citu Projekta dokumentāciju, pārskatus un atskaites
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze izglītības sistēmā vai karjeras attīstības atbalsta
pakalpojumu sektorā vismaz 5 gadi
- darba pieredze informatīvo un mācību semināru, studiju vizīšu grupu darba
organizēšanā un vadīšanā;
- pieredze dokumentu, instrukciju, publikāciju (tai skaitā e-formā)
izstrādāšanā, noformēšanā
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu
- zināšanas par Latvijas Karjeras attīstības atbalsta sistēmu
- prasme izstrādāt informatīvos materiālus
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru darbības jomā
- teicamas komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes,
prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības sajūta
- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, kā
arī patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu
savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Word, Excel) un
internetu
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Amats ir klasificēts 35. saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa).
Mēnešalgas apmērs: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00
EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto).
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa
pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar
norādi "Konkursam") līdz 2017. gada 24. janvārim ieskaitot
(ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2017.gada 24.janvāris),
vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālruni 67785407.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām
konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050.
OP 2017/13.AKK9
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zvejas kontroles departamenta
Iekšējo ūdeņu kontroles daļas vecākais/-ā inspektors/-e (1 vakance uz
nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē vai dabas
zinātnēs
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē vai vides
aizsardzības jomā. Profesionālā pieredze vides aizsardzības jomā tiek uzskatīts
par priekšrocību
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas komunikācijas prasmes
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- laba fiziskā sagatavotība
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
Galvenie darba pienākumi:
- veikt uzraudzības kontroles zivju resursu aizsardzības jomā
- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā
- kontrolēt Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību ievērošanu zivju
resursu aizsardzības jomā
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu 570,00 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam
Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, ar norādi "Amata konkursam - Iekšējo
ūdeņu kontroles daļas vecākais inspektors" vai iesniegt personīgi Valsts
vides dienesta Lietvedības daļā (1. stāvā), vai sūtīt skenētā veidā uz
e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālr. 67084203, fakss
67807932.
OP 2017/13.AKK10
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
izsludina konkursu uz Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļas
vecākā/-ās inspektora/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance
uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- veikt zvejas kontroli uz Latvijas kuģiem, kas zvejo Eiropas Savienības
dalībvalstu, trešo valstu un starptautiskajos ūdeņos, kā arī uz citu Eiropas
Savienības dalībvalstu zvejas kuģiem
- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt
lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli
- veikt informācijas apkopošanu un analīzi par zvejas aktivitātēm Latvijas
jūras ūdeņos un zivju izkraušanu Latvijas ostās
- sagatavot informāciju Latvijas Republikas valsts institūcijām, Eiropas
Komisijai un Eiropas Zvejas Kontroles Aģentūrai, iestādes kompetencē esošajos
jautājumos
- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā vai vides
zinātnēs
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasme). Amata
pienākumu pildīšana saistīta ar zvejas kontroli, informācijas sagatavošanu
ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību
starptautiskajās sanāksmēs u. c.
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē, jūrniecībā vai
vides aizsardzības nozarē (profesionālā pieredze jūrniecībā, vides aizsardzības
nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office Word, Microsoft Office
Excel)
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par
priekšrocību
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros
- labas komunikācijas spējas
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu no 570 euro pirms nodokļu
nomaksas
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesī" sūtīt uz adresi Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Jūras kontroles daļas vecākais
inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz
e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām
67084203, 67807936.
OP 2017/13.AKK11
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Zemgales kontroles
nodaļas inspektors/-e veselības aprūpes jomā (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku
ar darbavietu Jelgavā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
veselības aprūpē
- praktiskā darba pieredze specialitātē 2 gadi
- administratīvā procesa pārzināšana valsts pārvaldes institūcijā
- Veselības inspekcijas kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme izmantot praksē
- veselības aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu zināšanas un prasme
pielietot praksē
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (krievu, angļu valoda) zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru un citu biroja tehniku
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu,
izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar
noteiktajām procedūrām sastādīt kontroles aktu, norādot veicamās darbības
neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu
pārkāpumu un noteikt sankcijas saskaņā ar normatīvos aktos noteiktām amata
tiesībām
- sniegt priekšlikumus par objektu darbības apturēšanu, izteikt rakstveida
brīdinājumu un sagatavot attiecīgu lēmumu projektus
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem
(ārstniecības iestādēm), ievadīt datus VUIS sistēmā par inspicējamiem objektiem
un veiktajām kontrolēm
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- pieņemt apmeklētājus, konsultēt fiziskas un juridiskas personas atbilstoši
kompetencei u.c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors veselības
aprūpes jomā Zemgales kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības
nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.