Laidiens: 05.07.2017., Nr. 132

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/132.AKK1

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Ventspils teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- vadīt sociālās uzvedības korekcijas programmas un sociālās rehabilitācijas programmas probācijas klientiem

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Ventspils TSV - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot elektroniski uz e-pasta adresi darbs@vpd.gov.lv, pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē Atpūtas ielā 16, Ventspilī. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Ventspils teritoriālajā struktūrvienībā Atpūtas ielā 16, Ventspilī.


OP 2017/132.AKK2

Precizējot iepriekš publicēto

27.06.2017. oficiālajā izlaidumā "Latvijas Vēstnesis" laidienā Nr. 126 izsludināts Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas amatu konkurss uz vadošā pētnieka amatu RTA Ekonomikas un pārvaldības fakultātes Biznesa sabiedrības pārvaldības pētniecības centrā Vēstures nozarē (apakšnozare - kultūras un zinātnes vēsture) - 1 vieta.

Aizstāt ar:

- uz pētnieka amatu RTA Ekonomikas un pārvaldības fakultātes Biznesa sabiedrības pārvaldības pētniecības centrā Vēstures nozarē (apakšnozare - kultūras un zinātnes vēsture) - 1 vieta.

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.rta.lv sadaļā "Vakances".

Izsludina Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija.


OP 2017/132.AKK3

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā AUDITA DEPARTAMENTA UZRAUDZĪBAS DAĻAS AUDITORU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Uzraudzības daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir sadarboties ar vadību, auditējamiem, ārējiem auditoriem un citām institūcijām Dienesta iekšējo un ārējo auditu jomā, koordinēt ārējo auditu vizītes, kā arī informācijas apmaiņu starp Dienestu un auditoriem, meklē precīzu, atbildīgu un atsaucīgu kolēģi!

JA TEV PIEMĪT SPĒJA

veidot pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem, izprast - Dienesta vajadzības, saskatīt cēloņsakarības un domāt vairākus soļus uz priekšu, loģiski argumentēt savu viedokli, rīkoties un patstāvīgi pieņemt atbilstošus lēmumus, apsverot iespējamos riskus, piedāvāt risinājumus darba rezultātu uzlabošanai, ievērot profesionālās ētikas principus un normas, tad

MĒS TEV UZTICĒSIM

veikt Lauku atbalsta dienesta ārējo auditu uzraudzību, piedalīties saziņā ar Eiropas Komisijas un Eiropas Revīzijas palātas auditoriem, koordinēt Dienesta stratēģisko dokumentu izstrādi, darboties ar IT sistēmām, veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem latviešu un angļu valodās.

MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM

augstāko izglītību (vēlama tiesību zinātnes, finanšu vai revīzijas jomās, kas papildinātas ar speciālajām zināšanām audita jomā), vēlams profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, labas angļu valodas zināšanas un ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas).

Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- sadarbību ar Eiropas Komisijas un citu Eiropas Savienības dalībvalstu pārstāvjiem

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- pozitīvu un dinamisku darba vidi, atsaucīgus un draudzīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2017/132.AKK4

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā VIDUSLATVIJAS REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu pieteikumu pārbaudes, lēmumu pieņemšana par atbalsta pieteikumu apstiprināšanu vai noraidīšanu un finansējuma izmaksas apjomu, meklē pozitīvu un radošu kolēģi!

JA TEV PIEMĪT SPĒJA

aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un saskatīt iespējas, kā uzlabot iestādes procesus ar mērķi atvieglot klientam pakalpojuma saņemšanu, uzņemties atbildību problēmsituācijās ar klientiem un piemeklēt atbilstošākos risinājumus, analizēt un apstrādāt sarežģītu un liela apjoma informāciju, pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus, kā arī ievērot profesionālās ētikas principus un normas, tad

MĒS TEV UZTICĒSIM

izvērtēt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstības projektus, pieņemt lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu, doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes un vizītes uz vietas, darboties ar IT sistēmām un datubāzēm.

MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM

augstāko izglītību, vēlams ekonomikas vai lauksaimniecības jomā, vēlams profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, zināšanas par procesiem lauksaimniecībā, būvniecībā un grāmatvedībā, izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), B kategorijas autovadītāja apliecību un labas auto vadīšanas iemaņas.

Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- radošu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Jēkabpilī

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 67027697, 27877187, vai Jēkabpilī, Tvaika ielā 2, LV-5201, tālrunis uzziņām 26188290.


OP 2017/132.AKK5

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Aicinām Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektora koleģiālajai un profesionālajai komandai pievienoties jaunu kolēģi valsts notāra ierēdņa amatā

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektors Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā nodrošina kvalitatīvu parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas procesu.

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas lietvedībā

- augsta atbildības izjūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses iela 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un augstākās izglītības apliecinošu dokumenta kopiju) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālruņi uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2017/132.AKK6

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz darbinieku amatiem (uz noteiktu un nenoteiktu laiku) Centrālajā grāmatvedībā, piedāvājot:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 EUR līdz 1131 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes un veselības apdrošināšanu.

Centrālās grāmatvedības vecākā referenta galvenie amata pienākumi:

- Aizsardzības ministrijas aizsardzības atašeju un pārstāvju avansa norēķinu uzskaite un finanšu līdzekļu izlietojuma kontrole

- ministrijas darbinieku ārvalstu un iekšzemes komandējumu avansa norēķinu uzskaite un kontrole, attaisnojuma dokumentu pārbaude un grāmatošana

- ikmēneša norēķinu atlikumu salīdzināšana

- piedalīties ceturkšņa un gada finanšu pārskata sagatavošanā

Centrālās grāmatvedības vecākā referenta (uz noteiktu (darbinieka prombūtnes) laiku) galvenie amata pienākumi:

- avansa norēķinu uzskaite un finanšu līdzekļu izlietojuma kontrole

- piedalīties gada un ceturkšņa pārskata, statistikas un citu grāmatvedības atskaišu sagatavošanā

- nodaļas dokumentu pārvaldības kārtošana un arhīva dokumentu kārtošana

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- nodaļas darbības jomai atbilstoša augstākā izglītība

- darba pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldē (ilgāk par gadu)

- pārzināt un spēt lietot darbā budžeta iestāžu grāmatvedības uzskaiti reglamentējošus normatīvos aktus

- labas prasmes darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon"

- labas datorprogrammu lietotājprasmes (MS Word, Excel)

- angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, analītiska domāšana, precizitāte, iniciatīva, labas komunikācijas prasmes

- zināšanas par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu, tostarp NBS uzdevumiem un struktūru

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2017/132.AKK7

Nacionālais veselības dienests (reģ. nr. 90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vakanto vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu Procesu un metodiskās vadības nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- analizēt un konstatēt nepieciešamās izmaiņas veselības aprūpi regulējošajos normatīvajos aktos

- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus

- sagatavot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošo normatīvo aktu skaidrojumus

- nodrošināt informācijas sistēmas "Veselības aprūpes pakalpojumu saņēmēju reģistrs" pārraudzību un tās funkcionalitātes atbilstību normatīvo aktu prasībām

- sagatavot administratīvo aktu projektus

- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām

Prasības pretendentam/-ei:

- iegūta jurista kvalifikācija (maģistra grāds tiesību zinātnēs tiks uzskatīts par priekšrocību)

- pieredze darbā valsts pārvaldē (darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze normatīvo aktu projektu, līgumu, vienošanās un administratīvo aktu izstrādē un virzībā

- labas datorprasmes (MS Word, EXCEL, PowerPoint)

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- bruto atalgojumu no 845 EUR (pārbaudes laikā) līdz 1070 EUR

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Procesu un metodiskās vadības nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV -1012, līdz 2017. gada 16. jūlijam. Tālrunis informācijai 67043742.


OP 2017/132.AKK8

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE

Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts / Elektrotehnikas nozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta

- pētnieks - 1 vieta

Prasības zinātniskā asistenta amata pretendentiem:

- augstākā izglītība elektrozinātnē (vēlams inženierzinātņu maģistra grāds elektrozinātnē)

- pieredze darbā ar matemātiskās modelēšanas, datu analīzes apstrādes programmām (piem., MatLab, PSIM u. c.)

Prasības pētnieka amata pretendentiem:

- inženierzinātņu maģistra vai doktora grāds elektrozinātnē

- pieredze darbā zinātniskos projektos un/vai līgumdarbos; pēdējo 6 gadu laikā jābūt publicētām vismaz 2 zinātniskajām publikācijām LZP atzītos izdevumos; pieredze darbā ar matemātiskās modelēšanas, datu analīzes apstrādes programmām (piem. MatLab, PSIM u.c.)

Enerģētikas institūts / Enerģētikas nozare, elektroenerģētikas apakšnozare, energosistēmu vadības un automatizācijas specializācija

- zinātniskais asistents - 4 vietas

Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts / Vides zinātnes nozare, vides zinātnes apakšnozare

- pētnieks - 2 vietas

- zinātniskais asistents - 2 vietas

Prasības pretendentiem: zinātniskais asistentam bakalaura grāds un pētniekam - maģistra grāds.

Pretendentam, kurš vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas

- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs)

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.


OP 2017/132.AKK9

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Īpašuma pārvaldības nodaļas vadītāja ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinībās

- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādēs ne mazāk kā gadu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze īpašuma apsaimniekošanā un pārvaldīšanā)

- veiksmīga iepriekšējā pieredze komandas vadīšanā

- vēlama iepriekšēja pieredze iepirkumu organizēšanā

- dabas aizsardzību, administratīvo procesu, dokumentu pārvaldību, valsts pārvaldi un civildienestu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana, prasme tos piemērot

- precizitāte darba uzdevumu izpildē, iniciatīva un atbildība par sasniegtajiem rezultātiem

- spēja efektīvi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- teicamas valsts valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbam ar biroja tehniku, MS Office programmatūru un citām mūsdienu saziņas tehnoloģijām

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie darba pienākumi:

- vadīt Īpašuma pārvaldības nodaļas darbu, nodrošināt funkciju un uzdevumu izpildi

- izstrādāt valsts nekustamā īpašuma apsaimniekošanas plānus, organizēt un vadīt to izpildi

- administrēt valsts nekustamā īpašuma civiltiesisko līgumu slēgšanas procesu

- administrēt valsts nekustamā īpašuma apgrūtināšanu ar lietu tiesībām

- pārvaldīt iestādes valdījumā un lietošanā nodoto kustamo un nekustamo valsts īpašumu un autoparku

- nodrošināt, nodaļas darba ietvaros, atbalsta funkcijas pārējām iestādes struktūrvienībām

- uzturēt labas attiecības ar sadarbības partneriem, pakalpojumu un preču piegādātājiem

- veikt izpildāmo darbu plānošanu, izmaksu noteikšanu, uzskaiti, kā arī sagatavot atskaites par paveikto

- vadīt, motivēt darbiniekus

- konsultēt iestādes vadību un darbiniekus īpašuma pārvaldības jautājumos

Piedāvājam:

- veselības apdrošināšanas polisi

- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darbdienām atbilstoši amata pienākumu izpildes novērtējuma rezultātiem

- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu

- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību kursus

- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā

- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī

Mēnešalga: 880 līdz 1100 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Pārbaudes laiks: 4 mēneši.

Darbavieta: Siguldā.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 20.07.2017.) Dabas aizsardzības pārvaldei Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi "Īpašuma pārvaldības nodaļas vadītājs" uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv līdz 20.07.2017.


OP 2017/132.AKK10

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts tiesu ekspertīžu birojs precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 3. jūlijā laidienā Nr. 130 publicēto paziņojumu par atklāto konkursu uz specializētā valsts civildienesta ierēdņa amatu - Tehnisko ekspertīžu departamenta tiesu eksperts. Vārdus "labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas" aizstājot ar vārdiem "teicamas latviešu un labas divu svešvalodu zināšanas".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/132.AKR1

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017. gada 19. jūnija iecelta AGNESE PIPARE.


OP 2017/132.AKR2

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Vidzemes priekšpilsētas filiāles probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017. gada 3. jūlija iecelta EVITA UNGURJANE.


OP 2017/132.AKR3

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Izvērtēšanas ziņojumu un izlīgumu daļas probācijas speciālista amatā uz nenoteiktu laiku no 2017. gada 3. jūlija iecelts ANDRIS KRISTKALNS-TAURIŅŠ.


OP 2017/132.AKR4

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Ventspils teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālista amata konkurss (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 26. maijā, Nr. 103 (5930)) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/132.AKR5

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles probācijas speciālista amata konkurss (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 22. maijā, Nr. 99 (5926)) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/132.AKR6

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles probācijas speciālista amata (1 vakance uz nenoteiktu laiku) konkurss (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 22. maijā, Nr. 99 (5926)) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/132.AKR7

Ārlietu ministrija paziņo, ka Komunikācijas grupas vadītāja (ierēdņa) amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā no 2017. gada 3. jūlija iecelts VIKTORS MAKAROVS.


OP 2017/132.AKR8

Datu valsts inspekcija paziņo, ka Datu valsts inspekcijas Juridiskās nodaļas jurista amatā uz nenoteiktu laiku 2017. gada 3. jūlijā konkursa kārtībā iecelts SELVIS SELGA.


OP 2017/132.AKR9

Datu valsts inspekcija paziņo, ka Datu valsts inspekcijas Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļas juriskonsulta amatā uz noteiktu laiku 2017. gada 3. jūlijā konkursa kārtībā iecelts RAITIS AUGUSTĀNS.


OP 2017/132.AKR10

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Pirmās nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 03.07.2017. konkursa kārtībā ir iecelta JOLANTA SMIRNOVA.


OP 2017/132.AKR11

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Trešās nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/132.AKR12

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Administratīvo strīdu daļas galvenā jurista amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/132.AKR13

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta Ārstniecības riska fonda juristes amatā 2017. gada 4. jūlijā ir iecelta KRISTĪNE KALNIŅA.


OP 2017/132.AKR14

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkurss uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Procesu un metodiskās vadības nodaļas vecākā eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/132.AKR15

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 3.jūlija iecelta LIDIJA CIRSE.


OP 2017/132.AKR16

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Sabiedrības attīstības projektu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 3.jūlija iecelta ILZE RINKEVIČA.


OP 2017/132.AKR17

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Veselības attīstības projektu nodaļas vecākās projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 3.jūlija iecelta AIJA TRIZNA.


OP 2017/132.AKR18

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Vides un energoefektivitātes departamenta direktora amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 19.jūnija iecelts KRISTAPS TURAUSKIS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)