Laidiens: 05.07.2017., Nr. 132
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/132.AKK1
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - Ventspils teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists
(1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība
tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- vadīt sociālās uzvedības korekcijas programmas un sociālās rehabilitācijas
programmas probācijas klientiem
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae)
ar norādi "Ventspils TSV - KONKURSS" un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta
Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot elektroniski uz e-pasta adresi darbs@vpd.gov.lv,
pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē
Atpūtas ielā 16, Ventspilī. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts
probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Ventspils teritoriālajā
struktūrvienībā Atpūtas ielā 16, Ventspilī.
OP 2017/132.AKK2
Precizējot iepriekš
publicēto
27.06.2017. oficiālajā izlaidumā "Latvijas Vēstnesis" laidienā
Nr. 126 izsludināts Rēzeknes
Tehnoloģiju akadēmijas amatu konkurss uz vadošā pētnieka amatu RTA Ekonomikas
un pārvaldības fakultātes Biznesa sabiedrības pārvaldības pētniecības centrā
Vēstures nozarē (apakšnozare - kultūras un zinātnes vēsture) - 1 vieta.
Aizstāt ar:
- uz pētnieka amatu RTA Ekonomikas un pārvaldības fakultātes Biznesa
sabiedrības pārvaldības pētniecības centrā Vēstures nozarē (apakšnozare -
kultūras un zinātnes vēsture) - 1 vieta.
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.rta.lv sadaļā "Vakances".
Izsludina Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija.
OP 2017/132.AKK3
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā AUDITA DEPARTAMENTA
UZRAUDZĪBAS DAĻAS AUDITORU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Uzraudzības daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir sadarboties ar vadību,
auditējamiem, ārējiem auditoriem un citām institūcijām Dienesta iekšējo un
ārējo auditu jomā, koordinēt ārējo auditu vizītes, kā arī informācijas apmaiņu
starp Dienestu un auditoriem, meklē precīzu, atbildīgu un atsaucīgu kolēģi!
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
veidot pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem, izprast - Dienesta
vajadzības, saskatīt cēloņsakarības un domāt vairākus soļus uz priekšu, loģiski
argumentēt savu viedokli, rīkoties un patstāvīgi pieņemt atbilstošus lēmumus,
apsverot iespējamos riskus, piedāvāt risinājumus darba rezultātu uzlabošanai,
ievērot profesionālās ētikas principus un normas, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
veikt Lauku atbalsta dienesta ārējo auditu uzraudzību, piedalīties saziņā ar
Eiropas Komisijas un Eiropas Revīzijas palātas auditoriem, koordinēt Dienesta
stratēģisko dokumentu izstrādi, darboties ar IT sistēmām, veikt rūpīgu un
precīzu darbu ar dokumentiem latviešu un angļu valodās.
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību (vēlama tiesību zinātnes, finanšu vai revīzijas jomās,
kas papildinātas ar speciālajām zināšanām audita jomā), vēlams profesionālo
pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, labas angļu valodas
zināšanas un ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas).
Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies
un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- sadarbību ar Eiropas Komisijas un citu Eiropas Savienības dalībvalstu
pārstāvjiem
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- pozitīvu un dinamisku darba vidi, atsaucīgus un draudzīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981.
Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2017/132.AKK4
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228;
www.lad.gov.lv) aicina darbā VIDUSLATVIJAS REĢIONĀLĀS
LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO
REFERENTU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi
ir Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu pieteikumu
pārbaudes, lēmumu pieņemšana par atbalsta pieteikumu apstiprināšanu vai
noraidīšanu un finansējuma izmaksas apjomu, meklē pozitīvu un radošu kolēģi!
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un saskatīt iespējas, kā uzlabot
iestādes procesus ar mērķi atvieglot klientam pakalpojuma saņemšanu, uzņemties
atbildību problēmsituācijās ar klientiem un piemeklēt atbilstošākos
risinājumus, analizēt un apstrādāt sarežģītu un liela apjoma informāciju,
pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus, kā arī ievērot
profesionālās ētikas principus un normas, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
izvērtēt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstības projektus, pieņemt
lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu, doties darba braucienos,
lai veiktu pārbaudes un vizītes uz vietas, darboties ar IT sistēmām un datubāzēm.
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību, vēlams ekonomikas vai lauksaimniecības jomā, vēlams
profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, zināšanas par procesiem
lauksaimniecībā, būvniecībā un grāmatvedībā, izpratni par Eiropas Savienības
atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, labas datora
lietošanas prasmes (MS Office
standarta programmas), B kategorijas autovadītāja apliecību un labas auto
vadīšanas iemaņas.
Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies
un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- radošu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Jēkabpilī
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981,
tālrunis uzziņām 67027697, 27877187, vai Jēkabpilī, Tvaika ielā 2, LV-5201,
tālrunis uzziņām 26188290.
OP 2017/132.AKK5
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Aicinām Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un
uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību
subjektu reģistrācijas sektora koleģiālajai un profesionālajai komandai
pievienoties jaunu kolēģi valsts notāra ierēdņa amatā
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu
reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu
reģistrācijas sektors Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā nodrošina
kvalitatīvu parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas
procesu.
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta
filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu
reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai izslēgšanu no
Uzņēmumu reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- zināšanas lietvedībā
- augsta atbildības izjūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses iela 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un augstākās izglītības
apliecinošu dokumenta kopiju) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram,
adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv.
Tālruņi uzziņām 67031816, 67031815.
OP 2017/132.AKK6
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz darbinieku amatiem
(uz noteiktu un nenoteiktu laiku) Centrālajā grāmatvedībā, piedāvājot:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
793 EUR līdz 1131 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no
profesionālās pieredzes un veselības apdrošināšanu.
Centrālās grāmatvedības vecākā referenta galvenie amata pienākumi:
- Aizsardzības ministrijas aizsardzības atašeju un pārstāvju avansa norēķinu
uzskaite un finanšu līdzekļu izlietojuma kontrole
- ministrijas darbinieku ārvalstu un iekšzemes komandējumu avansa norēķinu
uzskaite un kontrole, attaisnojuma dokumentu pārbaude un grāmatošana
- ikmēneša norēķinu atlikumu salīdzināšana
- piedalīties ceturkšņa un gada finanšu pārskata sagatavošanā
Centrālās grāmatvedības vecākā referenta (uz noteiktu (darbinieka
prombūtnes) laiku) galvenie amata pienākumi:
- avansa norēķinu uzskaite un finanšu līdzekļu izlietojuma kontrole
- piedalīties gada un ceturkšņa pārskata, statistikas un citu grāmatvedības
atskaišu sagatavošanā
- nodaļas dokumentu pārvaldības kārtošana un arhīva dokumentu kārtošana
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- nodaļas darbības jomai atbilstoša augstākā izglītība
- darba pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldē (ilgāk par gadu)
- pārzināt un spēt lietot darbā budžeta iestāžu grāmatvedības uzskaiti
reglamentējošus normatīvos aktus
- labas prasmes darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
- labas datorprogrammu lietotājprasmes (MS
Word, Excel)
- angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, analītiska domāšana, precizitāte, iniciatīva,
labas komunikācijas prasmes
- zināšanas par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu,
tostarp NBS uzdevumiem un struktūru
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Uzziņas pa tālr. 67335268,
67335200.
OP 2017/132.AKK7
Nacionālais veselības dienests (reģ. nr. 90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vakanto vecākā
eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu Procesu un metodiskās vadības
nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- analizēt un konstatēt nepieciešamās izmaiņas veselības aprūpi
regulējošajos normatīvajos aktos
- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus
- sagatavot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošo
normatīvo aktu skaidrojumus
- nodrošināt informācijas sistēmas "Veselības aprūpes pakalpojumu
saņēmēju reģistrs" pārraudzību un tās funkcionalitātes atbilstību
normatīvo aktu prasībām
- sagatavot administratīvo aktu projektus
- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām
Prasības pretendentam/-ei:
- iegūta jurista kvalifikācija (maģistra grāds tiesību zinātnēs tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- pieredze darbā valsts pārvaldē (darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze normatīvo aktu projektu, līgumu, vienošanās un administratīvo
aktu izstrādē un virzībā
- labas datorprasmes (MS Word, EXCEL,
PowerPoint)
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu
atbilstoši darba rezultātiem
- bruto atalgojumu no 845 EUR (pārbaudes laikā) līdz 1070 EUR
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Procesu un metodiskās
vadības nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla
nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV -1012, līdz 2017. gada
16. jūlijam. Tālrunis informācijai 67043742.
OP 2017/132.AKK8
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina
konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE
Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts / Elektrotehnikas
nozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
- pētnieks - 1 vieta
Prasības zinātniskā asistenta amata pretendentiem:
- augstākā izglītība elektrozinātnē (vēlams
inženierzinātņu maģistra grāds elektrozinātnē)
- pieredze darbā ar matemātiskās modelēšanas, datu analīzes apstrādes
programmām (piem., MatLab, PSIM u. c.)
Prasības pētnieka amata pretendentiem:
- inženierzinātņu maģistra vai doktora grāds elektrozinātnē
- pieredze darbā zinātniskos projektos un/vai līgumdarbos; pēdējo 6 gadu
laikā jābūt publicētām vismaz 2 zinātniskajām publikācijām LZP atzītos
izdevumos; pieredze darbā ar matemātiskās modelēšanas, datu analīzes apstrādes
programmām (piem. MatLab, PSIM u.c.)
Enerģētikas institūts / Enerģētikas nozare, elektroenerģētikas
apakšnozare, energosistēmu vadības un automatizācijas specializācija
- zinātniskais asistents - 4 vietas
Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts / Vides zinātnes nozare,
vides zinātnes apakšnozare
- pētnieks - 2 vietas
- zinātniskais asistents - 2 vietas
Prasības pretendentiem: zinātniskais asistentam bakalaura grāds un
pētniekam - maģistra grāds.
Pretendentam, kurš vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes
Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu
parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai
personīgi jāiesniedz dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā
norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto
darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu
pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents
vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju
- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu
u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU
piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu
kopijas
- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs)
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas
Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2017/132.AKK9
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Īpašuma pārvaldības
nodaļas vadītāja ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinībās
- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādēs ne mazāk
kā gadu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze īpašuma apsaimniekošanā un
pārvaldīšanā)
- veiksmīga iepriekšējā pieredze komandas vadīšanā
- vēlama iepriekšēja pieredze iepirkumu organizēšanā
- dabas aizsardzību, administratīvo procesu, dokumentu pārvaldību, valsts
pārvaldi un civildienestu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana, prasme tos
piemērot
- precizitāte darba uzdevumu izpildē, iniciatīva un atbildība par
sasniegtajiem rezultātiem
- spēja efektīvi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas valsts valodas zināšanas
- teicamas prasmes darbam ar biroja tehniku, MS Office programmatūru un citām mūsdienu saziņas tehnoloģijām
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie darba pienākumi:
- vadīt Īpašuma pārvaldības nodaļas darbu, nodrošināt funkciju un uzdevumu
izpildi
- izstrādāt valsts nekustamā īpašuma apsaimniekošanas plānus, organizēt un
vadīt to izpildi
- administrēt valsts nekustamā īpašuma civiltiesisko līgumu slēgšanas
procesu
- administrēt valsts nekustamā īpašuma apgrūtināšanu ar lietu tiesībām
- pārvaldīt iestādes valdījumā un lietošanā nodoto kustamo un nekustamo
valsts īpašumu un autoparku
- nodrošināt, nodaļas darba ietvaros, atbalsta funkcijas pārējām iestādes
struktūrvienībām
- uzturēt labas attiecības ar sadarbības partneriem, pakalpojumu un preču
piegādātājiem
- veikt izpildāmo darbu plānošanu, izmaksu noteikšanu, uzskaiti, kā arī
sagatavot atskaites par paveikto
- vadīt, motivēt darbiniekus
- konsultēt iestādes vadību un darbiniekus īpašuma pārvaldības jautājumos
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darbdienām atbilstoši amata
pienākumu izpildes novērtējuma rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
Mēnešalga: 880 līdz 1100 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Pārbaudes laiks: 4 mēneši.
Darbavieta: Siguldā.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 20.07.2017.) Dabas aizsardzības pārvaldei
Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi
"Īpašuma pārvaldības nodaļas vadītājs" uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv līdz 20.07.2017.
OP 2017/132.AKK10
Precizējot iepriekš
publicēto
Valsts tiesu ekspertīžu birojs precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2017. gada 3. jūlijā laidienā Nr. 130 publicēto paziņojumu
par atklāto konkursu uz specializētā valsts civildienesta ierēdņa amatu -
Tehnisko ekspertīžu departamenta tiesu eksperts. Vārdus "labas latviešu, krievu un angļu valodas
zināšanas" aizstājot ar vārdiem "teicamas latviešu un labas divu
svešvalodu zināšanas".