Laidiens: 06.07.2017., Nr. 133
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/133.AKK1
Nacionālo
bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecības 2. reģionālais
nodrošinājuma centrs izsludina konkursu uz Apgādes vada Infrastruktūras grupas
lidostu būvinženiera (civilā darbinieka) amatu Ķeguma novada Rembates pagastā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (lidostu būvinženiera vai ceļu
būvinženiera kvalifikācija)
- praktiska pieredze ceļu būves un apkalpošanas nozarē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Office (Word,
Excel, Power Point)
- komunikācijas un sadarbības prasmes, prasme definēt problēmas un mērķus,
sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un uzņemties atbildību
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- lidlauka seguma defektācija
- lidlauka segumu trūkumu novēršanas plāna izstrāde
- lidlauka segumu defektu novēršanas organizācija
- specifisko iepirkumu organizēšana un specifikāciju izstrāde
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu NBS Aviācijas bāzē (valsts
pārvalde), kur ikdienā notiek intensīvi militāro gaisa kuģu lidojumi no daudzām
NATO valstīm
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apmeklējot dažāda
līmeņa kursus Latvijā un ārvalstīs
- sociālās garantijas atbilstošas valsts pārvaldē noteiktajam
- apmaksātu veselības apdrošināšanu
- bruto mēnešalgu no 830 EUR līdz 1287 EUR (mēnešalga
atbilstoši amatam noteiktajai 20. saimei "Inženiertehniskie
darbi", III līmenim un 10. mēnešalgu grupai. Mēnešalga ir atkarīga no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei
- bezmaksas transports no Rīgas un Aizkraukles nokļūšanai uz "NBS
Aviācijas bāzi" un atpakaļ
- kompleksās pusdienas NBS Aviācijas bāzes ēdnīcā (par samaksu, līdz 2,30
EUR)
- trenažieru zāles un dažādu sporta laukumu izmantošanu fizisko formu
uzturēšanai
- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību un kvalifikācijas apliecinošu
dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no šī
paziņojuma publicēšanas NBS NP 2. RNC Personālsastāva un administrēšanas
nodaļai, "NBS Aviācijas bāze", Rembates pag., Ķeguma novads, LV-5016.
Tālr. uzziņām 65055303, e-pasta adrese: inga.muizniece@mil.lv.
OP 2017/133.AKK2
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Starptautiskās sadarbības un atbalsta daļa projektu
koordinatora amata vietu (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi ir nodrošināt apmācību, tajā skaitā Eiropas
Brīvprātīgā darba apmācību plānošanu un īstenošanu Eiropas Savienības
programmas izglītības, mācību, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+"
ietvaros.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- vismaz divu gadu pieredze darbā projektu vadībā nacionālā un starptautiskā
līmenī, tajā skaitā apmācību jomā
- vismaz viena gada darba pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas un izpratne par jaunatnes un neformālās izglītības jomu un
programmu "Erasmus+"
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft
Word, Microsoft Excel un Outlook Express)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa
2. kārtai.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi personals@jaunatne.gov.lv, tālrunis uzziņām 67358073 vai
67358068.
OP 2017/133.AKK3
Valsts probācijas dienests pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu par
20 dienām (līdz 2017. gada 25. jūlijam) 2017. gada
19. jūnijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 121
(5948), izsludinātajam konkursam uz Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona
teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiāles probācijas speciālista amatu
(1 vakance uz noteiktu laiku).
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiāles probācijas
speciālists (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
- vēlamas krievu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Salaspils filiāle -
KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz
Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības
nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91,
Rīga, LV-1011, vai iesniegt personīgi Rīgas rajona teritoriālās
struktūrvienības Salaspils filiālē Rīgas ielā 30A, Salaspilī. Informācija pa
tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona
teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiālē Salaspilī, Rīgas ielā 30A.
OP 2017/133.AKK4
Precizējot iepriekš
publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
2017. gada 27. jūnijā, Nr.126 (5953), publicēto paziņojumu (OP
2017/126.AKK6) par Finanšu policijas pārvaldes Izmeklēšanas metodikas daļas
galvenā speciālista ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku).
Pareizi lasāms:
Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana
noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta
ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām, un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā VID
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība valodu studijās,
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- spēja analizēt informāciju un aprakstīt rezultātus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- veikt kriminālprocesa ietvaros izņemto priekšmetu, dokumentu vai citu
objektu apskates
- veikt procesuālus uzdevumus
- veikt tulka pienākumus, piedaloties izmeklētāju veicamajās izmeklēšanas
darbībās un tulkot (mutiski un rakstiski) no latviešu valodas uz angļu valodu
un no angļu valodas uz latviešu valodu, no latviešu valodas uz krievu valodu un
no krievu valodas uz latviešu valodu izmeklēšanas darbību gaitu vai sastādīto
procesuālo dokumentu saturu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1. apakšsaime
"Izmeklēšana", I līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP_IMD_ GS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/133.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Elektronisko lietu arhīva nodaļas galvenā
speciālista darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- pieredze dokumentu un arhīva pārvaldības jomā (ne mazāk
kā viens gads)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, pieņemt lēmumus atbilstoši
kompetencei
- zināšanas IT, dokumentu un arhīva pārvaldību reglamentējošo normatīvo aktu
jomā
- izpratne par IT pielietošanu arhīva pārvaldībā
- teicamas prasmes darbā ar datoru (Microsoft
Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- uzturēt programmatūras izstrādes prasības, lietotāja funkcionalitātes
pilnveidošanai Dokumentu vadības sistēmā, sniedzot priekšlikumus
- veikt programmatūras izmaiņu testēšanu, neatbilstību identificēšanu un problēmziņojumu reģistrēšanu
- izstrādāt un sniegt priekšlikumus metodiskiem materiāliem, kā arī sniegt
konsultācijas par elektronisko dokumentu saglabāšanu
- veikt elektronisko dokumentu metadatu pārbaudes, konstatējot nepilnības
veikt to papildināšanu, izveidi vai kļūdu labošanu
- veikt datu validācijas pārbaudē pieņemtajiem dokumentiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi elektronisko dokumentu arhivēšanas jautājumu risināšanā
- pieredzi darbā ar dažāda veida informācijas sistēmu ieviešanu un
uzturēšanu
Darbinieka amatam noteikta: 19.3. saime "IT un IS vadība", I
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "NdrP_APD_ELAN_GS_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts ieņēmumu dienests informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/133.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Elektronisko lietu
arhīva nodaļas galvenā arhīvista darbinieka amatu (uz
noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- zināšanas VID darbību reglamentējošo un dokumentu un arhīva pārvaldību
normatīvo aktu jomā
- vēlme regulāri iepazīties ar izmaiņām saistošajos normatīvajos aktos,
pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
- teicamas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word,
Microsoft Excel)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- sadarboties ar VID struktūrvienībām, veikt elektronisko dokumentu
pieņemšanu iestādes arhīvā
- veikt elektronisko dokumentu metadatu pārbaudes, konstatējot nepilnības
veikt to papildināšanu, izveidi vai kļūdu labošanu
- veikt elektronisko dokumentu uzskaiti, pakotņu sagatavošanu glabāšanai
- sagatavot informāciju atzinumu sniegšanai par informācijas saglabāšanas
apstākļiem
- izstrādāt un sniegt priekšlikumus metodiskiem materiāliem, kā arī sniegt
konsultācijas par elektronisko dokumentu saglabāšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā un elektronisko dokumentu
arhivēšanas procesu
- pieredzi darbā ar dažāda veida informācijas sistēmām
Darbinieka amatam noteikta: 18.1. saime "Arhīvu pakalpojumi"
II A līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841
EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi " NdrP_APD_ELAN_GA_Vārds
Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts ieņēmumu dienests informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/133.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
policijas pārvaldes Izlūkošanas daļas Taktisko uzdevumu nodaļas Zemgales
taktisko uzdevumu sektora vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā
un novēršanā muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība tiesībās,
ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā
- zināšanām normatīvajos aktos, kas reglamentē muitas darbību
- pašaizsardzības un uzbrukuma atvairīšanas taktikas pārzināšana
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, tai skaitā augsta
stresa situācijās
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts
noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
Ja esi gatavs/-a:
- veikt riska informācijas par likumpārkāpumiem muitas jomā iegūšanu un strukturēšanu
- veikt operatīvās darbības pasākumu izpildi operatīvo lietu ietvaros
- veikt kontroles pasākumu izpildi administratīvo pārkāpumu lietu ietvaros
- veikt procesuālās darbības izmeklētāja uzdevumā kriminālprocesu ietvaros
- veikt kravu, transportlīdzekļu un personu fizisku kontroli uz Eiropas
Savienības ārējās robežas, kā arī iekšzemē
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanas normatīvajos aktos, kas reglamentē muitas darbību
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- Pašaizsardzības un uzbrukuma atvairīšanas taktikas pārzināšana
- apliecību par kvalifikācijas pārbaudījumu nokārtošanu par šaujamieroču un
lielas enerģijas pneimatisko ieroču aprites kārtību un prasmi rīkoties ar
ieroci
Ierēdņa amatam noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība", II
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Mātera ielā 57, Jelgavā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MPP_ID_TUN_ZTUS_VME_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts ieņēmumu dienests informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/133.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Astotās nodaļas galvenā
nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook,
Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- veikt saņemto gada ienākumu deklarāciju apstrādi un datu kvalitātes
pārbaudi
- informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām deklarācijās
- izskatīt iesniegumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un
sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajos termiņos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- priekšzināšanām normatīvo aktu pielietošanā
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā un lēmumu sagatavošanā
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Jupatovkas ielā 11,
Rēzeknē.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_8N_GNI_R_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/133.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Trešās piedziņas daļas Otrās nodaļas galvenā
nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- veikt nodokļu un tiem pielīdzināto maksājumu bezstrīda piedziņu no
iekšzemes un citu valstu nodokļu maksātājiem valsts vai Eiropas Savienības
budžetam
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt
administratīvo pārkāpumu (AP) protokolus, izskatīt AP lietas un sagatavot
lēmumu projektus
- veikt personu iekļaušanu VID riska personu sarakstā un izslēgšanu no tā
- izskatīt iesniegumus un sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un
organizācijām pēc pieprasījuma
- veikt nodokļu maksātāja saimnieciskās darbības apturēšanu un atjaunošanu,
kā arī atļauju piešķiršanu un anulēšanu darījumu pabeigšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. apakšsaime
"Privātpersonas kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Raiņa bulvārī 22, Preiļos.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_3PD_2N_P_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/133.AKK10
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku,
darbavieta Rīgā)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu no 600 euro
pirms nodokļu nomaksas
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
Galvenie amata pienākumi:
- veikt struktūrvienību ekspertu darbības uzraudzību
- izskatīt sūdzības par ekspertu darbu
- sniegt atbalstu ģenerāldirektoram darba organizēšanā
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē darbā ar vides
aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā
- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta kā
priekšrocība
- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme efektīvi organizēt savu darbu
- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam,
adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Vakancei -
Uzraudzības departamenta vecākais eksperts"), iesniegt personīgi
Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālrunis uzziņām
67084203.
OP 2017/133.AKK11
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku,
darbavieta Rīgā)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu no 600 euro pirms nodokļu
nomaksas
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
Galvenie amata pienākumi:
- veikt struktūrvienību ekspertu darbības uzraudzību
- izskatīt sūdzības par ekspertu darbu
- sagatavot pārskatus, ziņojumus, atskaites, informācijas apkopojumus par
iestādes darbību un vides kvalitāti, kā arī analizēt apkopoto informāciju
- piedalīties stratēģijas, darba plāna un plānošanas dokumentu izstrādē
- sagatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem un sniegt priekšlikumus
par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos
- sagatavot atbildes uz privātpersonu, valsts un pašvaldību institūciju
iesniegumiem
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē darbā ar vides
aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā
- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta kā
priekšrocība
- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme efektīvi organizēt savu darbu
- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides
dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Vakancei
- Uzraudzības departaments"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā
(1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.
Kontaktinformācija: tālrunis uzziņām 67084203.
OP 2017/133.AKK12
Rīgas Celtniecības koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā
personāla amatiem
Sīkāku informāciju lūdzam skatīt Rīgas celtniecības koledžas interneta
mājaslapā www.rck.lv sadaļā "RCK Koledža" →
"Vakances".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/133.AKR1
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka 2017.gada
19.jūnijā konkursa kārtībā vakantajā Politikas iniciatīvu un attīstības
departamenta vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatā uz noteiktu
laiku iecelts DĀVIDS GARŠVA.
OP 2017/133.AKR2
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas
juriskonsultes amatā no 2017.gada 27.jūnija konkursa
kārtībā iecelta OLGA HRISTINA.
OP 2017/133.AKR3
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības Tiešo
maksājumu departamenta Platību maksājumu daļas vecākās referentes amatā uz
nenoteiktu laiku no 2017.gada 3.jūlija iecelta SANTA
SMIRNOVA.
OP 2017/133.AKR4
Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Meža departamenta Meža
nozares stratēģijas un atbalsta nodaļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu
laiku iecelta REGĪNA BALODE.
OP 2017/133.AKR5
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Zemgales
reģionālās nodaļas vecākās inspektores amatā pieņemta RITA ŠĶIPARE.
OP 2017/133.AKR6
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Austrumlatgales
reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Kontroles un uzraudzības daļas vecākā
inspektora amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada
3.jūlija iecelts TOMS PURIŅŠ.