Laidiens: 06.07.2017., Nr. 133

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/133.AKK1

Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecības 2. reģionālais nodrošinājuma centrs izsludina konkursu uz Apgādes vada Infrastruktūras grupas lidostu būvinženiera (civilā darbinieka) amatu Ķeguma novada Rembates pagastā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (lidostu būvinženiera vai ceļu būvinženiera kvalifikācija)

- praktiska pieredze ceļu būves un apkalpošanas nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Office (Word, Excel, Power Point)

- komunikācijas un sadarbības prasmes, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un uzņemties atbildību

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- lidlauka seguma defektācija

- lidlauka segumu trūkumu novēršanas plāna izstrāde

- lidlauka segumu defektu novēršanas organizācija

- specifisko iepirkumu organizēšana un specifikāciju izstrāde

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu NBS Aviācijas bāzē (valsts pārvalde), kur ikdienā notiek intensīvi militāro gaisa kuģu lidojumi no daudzām NATO valstīm

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apmeklējot dažāda līmeņa kursus Latvijā un ārvalstīs

- sociālās garantijas atbilstošas valsts pārvaldē noteiktajam

- apmaksātu veselības apdrošināšanu

- bruto mēnešalgu no 830 EUR līdz 1287 EUR (mēnešalga atbilstoši amatam noteiktajai 20. saimei "Inženiertehniskie darbi", III līmenim un 10. mēnešalgu grupai. Mēnešalga ir atkarīga no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei

- bezmaksas transports no Rīgas un Aizkraukles nokļūšanai uz "NBS Aviācijas bāzi" un atpakaļ

- kompleksās pusdienas NBS Aviācijas bāzes ēdnīcā (par samaksu, līdz 2,30 EUR)

- trenažieru zāles un dažādu sporta laukumu izmantošanu fizisko formu uzturēšanai

- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību un kvalifikācijas apliecinošu dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas NBS NP 2. RNC Personālsastāva un administrēšanas nodaļai, "NBS Aviācijas bāze", Rembates pag., Ķeguma novads, LV-5016. Tālr. uzziņām 65055303, e-pasta adrese: inga.muizniece@mil.lv.


OP 2017/133.AKK2

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Starptautiskās sadarbības un atbalsta daļa projektu koordinatora amata vietu (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi ir nodrošināt apmācību, tajā skaitā Eiropas Brīvprātīgā darba apmācību plānošanu un īstenošanu Eiropas Savienības programmas izglītības, mācību, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+" ietvaros.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz divu gadu pieredze darbā projektu vadībā nacionālā un starptautiskā līmenī, tajā skaitā apmācību jomā

- vismaz viena gada darba pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas un izpratne par jaunatnes un neformālās izglītības jomu un programmu "Erasmus+"

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook Express)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi personals@jaunatne.gov.lv, tālrunis uzziņām 67358073 vai 67358068.


OP 2017/133.AKK3

Valsts probācijas dienests pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu par 20 dienām (līdz 2017. gada 25. jūlijam) 2017. gada 19. jūnijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 121 (5948), izsludinātajam konkursam uz Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiāles probācijas speciālista amatu (1 vakance uz noteiktu laiku).

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiāles probācijas speciālists (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

- vēlamas krievu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Salaspils filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt personīgi Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiālē Rīgas ielā 30A, Salaspilī. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiālē Salaspilī, Rīgas ielā 30A.


OP 2017/133.AKK4

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 27. jūnijā, Nr.126 (5953), publicēto paziņojumu (OP 2017/126.AKK6) par Finanšu policijas pārvaldes Izmeklēšanas metodikas daļas galvenā speciālista ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku).

Pareizi lasāms:

Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām, un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība valodu studijās, sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- spēja analizēt informāciju un aprakstīt rezultātus

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- veikt kriminālprocesa ietvaros izņemto priekšmetu, dokumentu vai citu objektu apskates

- veikt procesuālus uzdevumus

- veikt tulka pienākumus, piedaloties izmeklētāju veicamajās izmeklēšanas darbībās un tulkot (mutiski un rakstiski) no latviešu valodas uz angļu valodu un no angļu valodas uz latviešu valodu, no latviešu valodas uz krievu valodu un no krievu valodas uz latviešu valodu izmeklēšanas darbību gaitu vai sastādīto procesuālo dokumentu saturu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam noteikta: 28.1. apakšsaime "Izmeklēšana", I līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP_IMD_ GS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/133.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Elektronisko lietu arhīva nodaļas galvenā speciālista darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- pieredze dokumentu un arhīva pārvaldības jomā (ne mazāk kā viens gads)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, pieņemt lēmumus atbilstoši kompetencei

- zināšanas IT, dokumentu un arhīva pārvaldību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- izpratne par IT pielietošanu arhīva pārvaldībā

- teicamas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- uzturēt programmatūras izstrādes prasības, lietotāja funkcionalitātes pilnveidošanai Dokumentu vadības sistēmā, sniedzot priekšlikumus

- veikt programmatūras izmaiņu testēšanu, neatbilstību identificēšanu un problēmziņojumu reģistrēšanu

- izstrādāt un sniegt priekšlikumus metodiskiem materiāliem, kā arī sniegt konsultācijas par elektronisko dokumentu saglabāšanu

- veikt elektronisko dokumentu metadatu pārbaudes, konstatējot nepilnības veikt to papildināšanu, izveidi vai kļūdu labošanu

- veikt datu validācijas pārbaudē pieņemtajiem dokumentiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi elektronisko dokumentu arhivēšanas jautājumu risināšanā

- pieredzi darbā ar dažāda veida informācijas sistēmu ieviešanu un uzturēšanu

Darbinieka amatam noteikta: 19.3. saime "IT un IS vadība", I līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "NdrP_APD_ELAN_GS_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts ieņēmumu dienests informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/133.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Elektronisko lietu arhīva nodaļas galvenā arhīvista darbinieka amatu (uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- zināšanas VID darbību reglamentējošo un dokumentu un arhīva pārvaldību normatīvo aktu jomā

- vēlme regulāri iepazīties ar izmaiņām saistošajos normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

- teicamas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- sadarboties ar VID struktūrvienībām, veikt elektronisko dokumentu pieņemšanu iestādes arhīvā

- veikt elektronisko dokumentu metadatu pārbaudes, konstatējot nepilnības veikt to papildināšanu, izveidi vai kļūdu labošanu

- veikt elektronisko dokumentu uzskaiti, pakotņu sagatavošanu glabāšanai

- sagatavot informāciju atzinumu sniegšanai par informācijas saglabāšanas apstākļiem

- izstrādāt un sniegt priekšlikumus metodiskiem materiāliem, kā arī sniegt konsultācijas par elektronisko dokumentu saglabāšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā un elektronisko dokumentu arhivēšanas procesu

- pieredzi darbā ar dažāda veida informācijas sistēmām

Darbinieka amatam noteikta: 18.1. saime "Arhīvu pakalpojumi" II A līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi " NdrP_APD_ELAN_GA_Vārds Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts ieņēmumu dienests informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/133.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas policijas pārvaldes Izlūkošanas daļas Taktisko uzdevumu nodaļas Zemgales taktisko uzdevumu sektora vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība tiesībās, ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā

- zināšanām normatīvajos aktos, kas reglamentē muitas darbību

- pašaizsardzības un uzbrukuma atvairīšanas taktikas pārzināšana

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, tai skaitā augsta stresa situācijās

- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

Ja esi gatavs/-a:

- veikt riska informācijas par likumpārkāpumiem muitas jomā iegūšanu un strukturēšanu

- veikt operatīvās darbības pasākumu izpildi operatīvo lietu ietvaros

- veikt kontroles pasākumu izpildi administratīvo pārkāpumu lietu ietvaros

- veikt procesuālās darbības izmeklētāja uzdevumā kriminālprocesu ietvaros

- veikt kravu, transportlīdzekļu un personu fizisku kontroli uz Eiropas Savienības ārējās robežas, kā arī iekšzemē

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- zināšanas normatīvajos aktos, kas reglamentē muitas darbību

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- Pašaizsardzības un uzbrukuma atvairīšanas taktikas pārzināšana

- apliecību par kvalifikācijas pārbaudījumu nokārtošanu par šaujamieroču un lielas enerģijas pneimatisko ieroču aprites kārtību un prasmi rīkoties ar ieroci

Ierēdņa amatam noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība", II līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Mātera ielā 57, Jelgavā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MPP_ID_TUN_ZTUS_VME_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts ieņēmumu dienests informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/133.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Astotās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- veikt saņemto gada ienākumu deklarāciju apstrādi un datu kvalitātes pārbaudi

- informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām deklarācijās

- izskatīt iesniegumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajos termiņos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- priekšzināšanām normatīvo aktu pielietošanā

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā un lēmumu sagatavošanā

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Jupatovkas ielā 11, Rēzeknē.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_8N_GNI_R_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/133.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Trešās piedziņas daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- veikt nodokļu un tiem pielīdzināto maksājumu bezstrīda piedziņu no iekšzemes un citu valstu nodokļu maksātājiem valsts vai Eiropas Savienības budžetam

- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt administratīvo pārkāpumu (AP) protokolus, izskatīt AP lietas un sagatavot lēmumu projektus

- veikt personu iekļaušanu VID riska personu sarakstā un izslēgšanu no tā

- izskatīt iesniegumus un sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma

- veikt nodokļu maksātāja saimnieciskās darbības apturēšanu un atjaunošanu, kā arī atļauju piešķiršanu un anulēšanu darījumu pabeigšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonas kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Raiņa bulvārī 22, Preiļos.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP_3PD_2N_P_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/133.AKK10

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu no 600 euro pirms nodokļu nomaksas

- profesionālus un atsaucīgus kolēģus

Galvenie amata pienākumi:

- veikt struktūrvienību ekspertu darbības uzraudzību

- izskatīt sūdzības par ekspertu darbu

- sniegt atbalstu ģenerāldirektoram darba organizēšanā

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā

- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta kā priekšrocība

- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme efektīvi organizēt savu darbu

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Vakancei - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālrunis uzziņām 67084203.


OP 2017/133.AKK11

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu no 600 euro pirms nodokļu nomaksas

- profesionālus un atsaucīgus kolēģus

Galvenie amata pienākumi:

- veikt struktūrvienību ekspertu darbības uzraudzību

- izskatīt sūdzības par ekspertu darbu

- sagatavot pārskatus, ziņojumus, atskaites, informācijas apkopojumus par iestādes darbību un vides kvalitāti, kā arī analizēt apkopoto informāciju

- piedalīties stratēģijas, darba plāna un plānošanas dokumentu izstrādē

- sagatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos

- sagatavot atbildes uz privātpersonu, valsts un pašvaldību institūciju iesniegumiem

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā

- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta kā priekšrocība

- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme efektīvi organizēt savu darbu

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Vakancei - Uzraudzības departaments"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālrunis uzziņām 67084203.


OP 2017/133.AKK12

Rīgas Celtniecības koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā personāla amatiem

Sīkāku informāciju lūdzam skatīt Rīgas celtniecības koledžas interneta mājaslapā www.rck.lv sadaļā "RCK Koledža" → "Vakances".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/133.AKR1

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka 2017.gada 19.jūnijā konkursa kārtībā vakantajā Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatā uz noteiktu laiku iecelts DĀVIDS GARŠVA.


OP 2017/133.AKR2

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas juriskonsultes amatā no 2017.gada 27.jūnija konkursa kārtībā iecelta OLGA HRISTINA.


OP 2017/133.AKR3

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības Tiešo maksājumu departamenta Platību maksājumu daļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 3.jūlija iecelta SANTA SMIRNOVA.


OP 2017/133.AKR4

Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Meža departamenta Meža nozares stratēģijas un atbalsta nodaļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta REGĪNA BALODE.


OP 2017/133.AKR5

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Zemgales reģionālās nodaļas vecākās inspektores amatā pieņemta RITA ŠĶIPARE.


OP 2017/133.AKR6

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Austrumlatgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Kontroles un uzraudzības daļas vecākā inspektora amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 3.jūlija iecelts TOMS PURIŅŠ.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)