Laidiens: 31.07.2017., Nr. 150
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/150.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Atbalsta daļas Speciālo uzdevumu
nodaļas galvenā/-s speciālista/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes
iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība tiesībās,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās
- B kategorijas vadītāja apliecība, prasme transportlīdzekļa vadīšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija un uz Tevi nav attiecināmi "Par valsts
noslēpumu" 9.panta trešajā daļā noteiktie
ierobežojumi
Ja esi gatavs:
- veikt operatīvo izziņu kriminālprocesam nozīmīgu personu atrašanās vietas
noskaidrošanai
- veikt operatīvo izstrādi Operatīvās darbības likuma noteiktajos gadījumos
un kārtībā Kriminālprocesa likuma noteiktajā kārtībā meklēšanā izsludināto
aizdomās turēto un apsūdzēto personu meklēšanai
- veikt operatīvo uzskaiti, vācot, novērtējot un analizējot informāciju par
personām, faktiem, notikumiem un lietām
- veikt personu piespiedu atvešanu noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un
novēršanā valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- veikt atsevišķus procesuālos uzdevumus, kuri saistīti ar personu meklēšanu
un to dzīvesvietas noskaidrošanu, izpildi noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un
novēršanā valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- izvērtēt ziņojumus par VID ierēdņu un darbinieku drošības apdraudējumu,
kas saistīts ar VID ierēdņa vai darbinieka profesionālo darbību vai ieņemamo
amatu VID
- veikt neatliekamus VID ierēdņu un darbinieku apsardzes pasākumus saistībā
ar viņu veicamajiem pienākumiem atbilstoši nepieciešamībai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- vismaz viena gada praktisko darba pieredzi operatīvajā darbā vai pirmstiesu izmeklēšanas jomā
- pieredzi miesassarga darbā
- apliecību par kvalifikācijas pārbaudījuma nokārtošanu par šaujamieroču un
lielas enerģijas pneimatisko ieroču aprites kārtību un prasmi rīkoties ar
ieroci
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2.saime "Operatīvā darbība", II
līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju
izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FPP_AD_SUN_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/150.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Iekšējā audita daļas galvenā/-s iekšējā auditora/-es ierēdņa(-nes)
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Iekšējā audita daļas kompetencē ir atbalsta funkcija Valsts ieņēmumu
dienesta (turpmāk - VID) vadībai, lai sniegtu neatkarīgu un objektīvu VID
iekšējās kontroles sistēmas novērtējumu un konsultācijas attiecībā uz VID
iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu, uzraudzību un uzlabošanu.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts
pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- izpratne par informācijas tehnoloģiju vadības jomas jautājumiem
- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmu un izpratne par tās darbību
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office
standartprogrammas)
- labas angļu valodas prasmes
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt iekšējo sistēmu auditus un sagatavot audita ziņojumus
- sniegt vērtējumu par iekšējās kontroles sistēmas efektivitāti
- veikt audita ieteikumu uzraudzību un sagatavot atskaites par to ieviešanas
gaitu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentam ar:
- auditora kvalifikācijas apliecinājums (sertifikāts) vai profesionālās
zināšanas un prasmes informāciju tehnoloģiju vadības
jomā
Ierēdņa amatam noteikta: 15. saime "Iekšējais audits", III līmenis
un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz IAD_GIA_A_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/150.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Elektroniskās komercijas kontroles un
analīzes daļas sistemātiķa/-es ierēdņa(-nes) amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes
iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā (koledžas) izglītība vai akadēmiskā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- zināšanas programmēšanas jomā kādā no interneta aplikāciju/programmu
izveidei lietotajām programmēšanas valodām (piemēram, Python,
Ruby, Perl vai citas)
- zināšanas par datu bāzēm, to izveidi un datu atlasi
- zināšanas par interneta un datortīklu uzbūvi un darbības principiem
- teicamas prasmes darbā ar MS Office
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pielāgot Daļas rīcībā esošos informācijas tehnoloģiju rīkus Daļas funkciju
izpildes veikšanai
- izstrādāt un pilnveidot Daļas pārziņā esošos IT rīkus Daļas funkciju
izpildes vajadzībām
- sekot līdzi jaunajiem un inovatīviem tehnoloģiskajiem risinājumiem un
sniegt priekšlikumus to ieviešanai VID darba efektivitātes uzlabošanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.4.apakšsaime "Programmatūras
attīstība", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719
līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir
būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_EKKAD_S_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/150.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles,
analīzes un metodikas daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes)
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes
iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās
zinātnēs, ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību
zinātnē vai nodokļu administrēšanā
- zināšanas VID un nodokļu (transfertcenas) reglamentējošos normatīvajos
aktos
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju, kā arī prasme to analizēt
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- labas angļu valodas zināšanas
- pamatprasmes MS Outlook, Word, PowerPoint, Excel
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izvērtēt un noteikt risku prioritāro secību kontroles pasākumu plānošanai
transfertcenu un muitas lietu jomā
- nodot iegūto un apkopoto informāciju atbildīgajām VID struktūrvienībām
kontroles pasākumu veikšanai
- sagatavot kontroles pasākumu plānu nodokļu kontroles pasākumiem
transfertcenu un muitas lietu jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- specializētu izglītību nodokļu administrēšanas jomā
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_SDKAMD_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/150.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Otrās nodaļas
galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes
iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_2N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/150.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Trešās nodaļas
galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes
iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās
(finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_3N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/150.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-s jurista/-es ierēdņa(-nes)
amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes
iestādi
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un
civiltiesībās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus un to
grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu
- izstrādāt starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) un to grozījumu projektus un
nodrošināt to noslēgšanu
- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās
- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem
saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FP LD GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/150.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Piedziņas procesa vadības un atbalsta daļas
galvenā/-s inspektora/-es darbinieka(-ces) amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- zināšanas normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos
publiskajos informācijas avotos
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un
organizācijām pēc pieprasījuma
- analizēt nokavēto nodokļu maksājumu apmēru un struktūru
- veikt datubāzes uzturēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 19.2.apakšsaime "Datu atbalsts", I
līmenis un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_PPVAD_GI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/150.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-s jurista/-es ierēdņa(-nes)
amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko
jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā,
kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības,
darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes
iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- praktiskā darba pieredze darba tiesisko un civildienesta attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā vismaz divi gadi
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt dienesta pārbaudes un izskatīt disciplinārlietas
- izstrādāt normatīvos aktus
- sagatavot paskaidrojumus Finanšu ministrijai un tiesai par VID ierēdņu un
darbinieku apstrīdēšanas iesniegumiem par VID pieņemtajiem administratīvajiem
aktiem personāla jomā
- pārstāvēt VID intereses tiesā personāla jautājumos (lietās par piemērotā
disciplinārsoda pārsūdzību, darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām, VID
segtās mācību maksas un kvalifikācijas celšanas izdevumu piedziņu)
- sagatavot pieteikumus par zaudējumu piedziņu jautājumos, kas izriet no
darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 838
EUR līdz 1270 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz PP_JD_GJ_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/150.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Pirmās dokumentu
reģistrācijas nodaļas lietveža/-des darbinieka(-ces) amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- pieredze lietvedības jomā
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātos apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt saņemtās un nosūtāmās korespondences apstrādi
- veikt saņemtās korespondences un uzdevumu izpildes termiņu koordinēšanu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
un sniegt priekšlikumus
- veikt pārziņā esošo VID informācijas sistēmu resursu pārvaldības
nodrošināšanu atbilstoši VID informācijas sistēmu drošības noteikumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3.saime "Dokumentu pārvaldība", II
līmenis un 7.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 495 līdz 750 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD L_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālr. 67122634 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".