Laidiens: 03.08.2017., Nr. 153

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/153.AKK1

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Informācijas sistēmu attīstības departamenta Pārvaldības nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI (viena darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2019. gada 30. jūnijam)

Galvenie pienākumi:

- plāno, nodrošina un koordinē Valsts reģionālās attīstības aģentūras (VRAA) pārziņā un turējumā esošās Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem un dokumentiem līdz drošības līmenim "dienesta vajadzībām" (turpmāk - IS) attīstību, pilnveidojumu izstrādi, akcepttestēšanu un ieviešanas organizēšanu

- nodrošina VRAA IS dokumentācijas sagatavošanu, saskaņošanu, konsolidēšanu un uzturēšanu, tai skaitā, izskata un sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos nodevumus (dokumentus un lietojumus)

- nodrošina kompetencē esošo nodevumu kvalitātes kontroli un nepieciešamības gadījumā ierosina ārpakalpojuma piesaisti nodevumu kvalitātes kontrolei

- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to īstenošanu

- izvērtē normatīvajos aktos noteikto prasību izpildi saistībā ar VRAA IS un izstrādā priekšlikumus par šo prasību izpildes nodrošināšanai nepieciešamajiem pasākumiem

- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm (lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)

Prasības:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vadībzinības, informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā), vai otrā līmeņa nepabeigta augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- latviešu un angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- spēja orientēties lielā informācijas apjomā

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes

- par priekšrocību tiks uzskatīta

1) izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

2) pieredze un zināšanas IT un telekomunikāciju jomā

3) pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

- stabilu atalgojumu mēnešalgu no 947,00 euro (pirmā kvalifikācijas kategorija), 1088,00 euro (otrā kvalifikācijas kategorija), 1244,00 euro (trešā kvalifikācijas kategorija) un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 11. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, nosūtīt uz e-pasta adresi mailto:darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2017/153.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un kompetenci, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē, kas veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Finanšu ministrija aicina pievienoties savai komandai enerģisku, jauniem izaicinājumiem gatavu kolēģi valsts sekretāra vietnieka nodokļu administrēšanas un ēnu ekonomikas apkarošanas jautājumos amatam

Ja jums ir:

- augstākā akadēmiskā (maģistra grāds) vai otrā līmeņa augstā profesionālā izglītība (vēlams ekonomikas, finanšu vai tiesību zinātņu jomā)

- svešvalodu zināšanas (angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- darba pieredze nodokļu administrēšanas procesa politikas izstrādes vai ieviešanas jomā, ēnu ekonomikas apkarošanas jomā (norādot konkrētus piemērus pieteikuma vēstulē)

- pieredze vadošā amatā ilgāka par trijiem gadiem pēdējo 5 gadu laikā

- zināšanas un izpratne par politikas plānošanas sistēmu, valsts pārvaldes uzbūvi un pārvaldes principiem

- prasme un pieredze vadīt un organizēt kolektīvu, koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā, stratēģiskās plānošanas prasmes

- prasme analizēt sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas sfēras, pieņemt svarīgus lēmumus, pamatoti argumentēt un aizstāvēt viedokli

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Amata pienākumu pildīšanai būs nepieciešama atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu".

Jūsu izaicinājums: vadīt politikas un tās attīstības stratēģijas izstrādi un koordinēšanu nodokļu administrēšanas, ēnu ekonomikas ierobežošanas un citās kompetences jomās, nodrošināt sistemātisku nodokļu administrēšanas jautājumu izvērtēšanu, sniedzot ieguldījumu stabilas valsts finanšu sistēmas veidošanā un uzņēmējdarbības konkurētspējai labvēlīgas vides veicināšanā.

Mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" VI līmenis un 15. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam (Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv, tālr. uzziņām 67095610) šādus dokumentus:

- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību);

- dzīvesgājuma un profesionālās darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae);

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un svešvalodu prasmes apliecinoša dokumenta kopiju (ja tāds ir); kandidāts, kurš augstāko izglītību ir ieguvis ārvalstīs, pievieno dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā;

- citus dokumentus, kurus var iesniegt, lai apliecinātu savu atbilstību konkursa prasībām;

- apliecinājumu (apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām jūs atradīsiet Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances/);

Pretendentu atlase notiks vairākās kārtās: komisija izvērtēs iesniegtos dokumentus un atbilstību obligātajām prasībām, personālvadības speciālisti vērtēs šādas pretendentu kompetences: stratēģiskais redzējums, orientācija uz rezultātu sasniegšanu un pārmaiņu vadīšana, darba intervija (motivācija, zināšanas par valsts pārvaldes pamatprincipiem un nodokļu politikas jautājumiem, t. sk. nodokļu administrēšanas procesu, kā arī pretendenta (kuri tiks uzaicināti uz nākamo kārtu) vīzijas prezentēšana par nodokļu administrēšanas un ēnu apkarošanas procesa pilnveidošanu.


OP 2017/153.AKK3

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības departamenta Vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas nodaļas vadītāja valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ķīmijā, vides zinātnēs un vides pārvaldībā, ekonomikā vai vadības zinātnēs, kas papildināta ar zināšanām vides aizsardzības jautājumos

- pieredze ar vides aizsardzības politiku saistītā jomā, tai skaitā vēlama darba pieredze ar Eiropas Savienības jautājumiem vides aizsardzības jomā

- zināšanas par vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas jomas jautājumiem, tai skaitā nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem

- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā iestādē vai uzņēmumā un kolektīva vadībā

- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā ilgāka par trim gadiem

- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādāšanā un ieviešanā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas angļu valodas zināšanas

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" IV līmenis un 13. mēnešalgu grupa)

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas vides aizsardzības jomā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas nodaļas vadītājs" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2017/153.AKK4

Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecības 2. reģionālais nodrošinājuma centrs izsludina konkursu uz Apgādes vada Infrastruktūras grupas lidostu būvinženiera (civilais darbinieks) amatu (1 vieta), uz nenoteiktu laiku, darbavieta Ķeguma novadā, Rembates pagastā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (lidostu būvinženiera vai ceļu būvinženiera kvalifikācija) un būvinženiera profesionālās kvalifikācijas sertifikāts, kas iegūts saskaņā ar būvniecības jomas normatīvajiem aktiem

- praktiska pieredze ceļu būves un apkalpošanas nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Office (Word, Excel, Power Point)

- komunikācijas un sadarbības prasmes, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi; spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un uzņemties atbildību

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- lidlauka seguma defektācija

- lidlauka segumu trūkumu novēršanas plāna izstrāde

- lidlauka segumu defektu novēršanas organizācija

- specifisko iepirkumu organizēšana un specifikāciju izstrāde

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu NBS Aviācijas bāzē (valsts pārvalde), kur ikdienā notiek intensīvi militāro gaisa kuģu lidojumi no daudzām NATO valstīm

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apmeklējot dažāda līmeņa kursus Latvijā un ārvalstīs

- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 20. saimei "Inženiertehniskie darbi" III līmenim un 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas (t. sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- bezmaksas transports no Rīgas un Aizkraukles nokļūšanai uz "NBS Aviācijas bāzi" un atpakaļ

- kompleksās pusdienas NBS Aviācijas bāzes ēdnīcā (par samaksu, līdz EUR 2,30)

- trenažieru zāles un dažādu sporta laukumu izmantošanu fizisko formu uzturēšanai

- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību un kvalifikācijas apliecinošu dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas NBS NP 2. RNC Personālsastāva un administrēšanas nodaļai "NBS Aviācijas bāze", Rembates pagasts, Ķeguma novads, LV-5016. Tālr. uzziņām 65055303, e-pasta adrese: inga.muizniece@mil.lv.


OP 2017/153.AKK5

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta juriskonsults (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikta 26.1 saime; IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Galvenie amata pienākumi:

- pārstāvēt ministriju tiesībaizsardzības institūcijās un tiesā

- veikt dienesta pārbaudes un izmeklēt disciplinārlietas, sagatavot atzinumus par disciplināratbildības jautājumiem

- sniegt konsultācijas, izstrādāt metodiskus materiālus valsts pārvaldes, disciplināratbildības un interešu konflikta novēršanas jautājumos ministrijas un ministrijas padotībā esošo iestāžu darbiniekiem

- veikt ministrijas struktūrvienību izstrādāto tiesību aktu projektu, administratīvo aktu un rīkojumu projektu juridisku izvērtēšanu

- izstrādāt ministrijas iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu un rīkojumu projektus

- sagatavot atbildes uz citu institūciju vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem departamenta kompetences jautājumos

- izstrādāt dažāda veida līgumu un vienošanās, veikt ministrijas struktūrvienību izstrādāto līgumu, vienošanās juridisku izvērtēšanu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, vēlams maģistra grāds tiesību zinātnēs

- angļu valodas zināšanas

- spēja patstāvīgi izstrādāt un analizēt dokumentus, organizēt savu darbu un pieņemt lēmumus

- zināšanas līgumu, tiesību aktu projektu, administratīvo aktu izstrādē un virzībā, kā arī zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- darba pieredze juridiskos jautājumos vismaz pēdējo 3 gadu laikā, vēlams valsts pārvaldē

- pieredze tiesvedībā vismaz pēdējo 3 gadu laikā

- vēlama pieredze disciplinārlietu izmeklēšanā un dienesta pārbaužu veikšanā

- labas datorprasmes, kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošo dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: pdpd@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/153.AKR1

Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Pārskatu departamenta vecākā eksperta ierēdņa amatā no 2017.gada 1.augusta uz noteiktu laiku iecelts ĒRIKS TAMANIS.


OP 2017/153.AKR2

Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2017.gada 3.jūlijā Jelgavas reģionālās vides pārvaldes Atļauju daļas vecākā eksperta amatā uz noteiktu laiku iecelts MĀRTIŅŠ TURKS.


OP 2017/153.AKR3

Kultūras ministrija paziņo, ka Kultūras ministrijas valsts sekretāra vietnieces starptautisko lietu, integrācijas un mediju jautājumos ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku ir iecelta INITA PAULOVIČA, sākot no 2017.gada 1.augusta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)