Laidiens: 03.08.2017., Nr. 153
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/153.AKK1
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Informācijas sistēmu
attīstības departamenta Pārvaldības nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI (viena darbinieka
amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2019. gada 30. jūnijam)
Galvenie pienākumi:
- plāno, nodrošina un koordinē Valsts reģionālās attīstības aģentūras (VRAA)
pārziņā un turējumā esošās Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas
Savienības dokumentiem un dokumentiem līdz drošības līmenim "dienesta
vajadzībām" (turpmāk - IS) attīstību, pilnveidojumu izstrādi,
akcepttestēšanu un ieviešanas organizēšanu
- nodrošina VRAA IS dokumentācijas sagatavošanu, saskaņošanu, konsolidēšanu
un uzturēšanu, tai skaitā, izskata un sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu
sniedzēju iesniegtos nodevumus (dokumentus un lietojumus)
- nodrošina kompetencē esošo nodevumu kvalitātes kontroli un nepieciešamības
gadījumā ierosina ārpakalpojuma piesaisti nodevumu kvalitātes kontrolei
- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to
īstenošanu
- izvērtē normatīvajos aktos noteikto prasību izpildi saistībā ar VRAA IS un
izstrādā priekšlikumus par šo prasību izpildes nodrošināšanai nepieciešamajiem
pasākumiem
- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm (lietotāju atbalsts,
apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)
Prasības:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa augstākā
izglītība (vadībzinības, informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā),
vai otrā līmeņa nepabeigta augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām
- latviešu un angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS
Office standartprogrammas)
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes
- par priekšrocību tiks uzskatīta
1) izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi,
funkcijām un institucionālo sistēmu
2) pieredze un zināšanas IT un telekomunikāciju jomā
3) pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas un paaugstināt
kvalifikāciju
- stabilu atalgojumu mēnešalgu no 947,00 euro
(pirmā kvalifikācijas kategorija), 1088,00 euro
(otrā kvalifikācijas kategorija), 1244,00 euro
(trešā kvalifikācijas kategorija) un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada
11. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, nosūtīt uz e-pasta adresi
mailto:darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2017/153.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un
kompetenci, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē, kas
veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada
Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Finanšu ministrija aicina pievienoties savai komandai enerģisku, jauniem
izaicinājumiem gatavu kolēģi valsts sekretāra vietnieka nodokļu
administrēšanas un ēnu ekonomikas apkarošanas jautājumos amatam
Ja jums ir:
- augstākā akadēmiskā (maģistra grāds) vai otrā līmeņa augstā profesionālā
izglītība (vēlams ekonomikas, finanšu vai tiesību zinātņu jomā)
- svešvalodu zināšanas (angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par
priekšrocību)
- darba pieredze nodokļu administrēšanas procesa politikas izstrādes vai
ieviešanas jomā, ēnu ekonomikas apkarošanas jomā (norādot konkrētus piemērus
pieteikuma vēstulē)
- pieredze vadošā amatā ilgāka par trijiem gadiem pēdējo 5 gadu laikā
- zināšanas un izpratne par politikas plānošanas sistēmu, valsts pārvaldes
uzbūvi un pārvaldes principiem
- prasme un pieredze vadīt un organizēt kolektīvu, koordinēt tā darbu
svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā, stratēģiskās plānošanas prasmes
- prasme analizēt sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas sfēras, pieņemt
svarīgus lēmumus, pamatoti argumentēt un aizstāvēt viedokli
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Amata pienākumu pildīšanai būs nepieciešama atbilstība likumam "Par
valsts noslēpumu".
Jūsu izaicinājums: vadīt politikas un tās attīstības stratēģijas
izstrādi un koordinēšanu nodokļu administrēšanas, ēnu ekonomikas ierobežošanas
un citās kompetences jomās, nodrošināt sistemātisku nodokļu administrēšanas
jautājumu izvērtēšanu, sniedzot ieguldījumu stabilas valsts finanšu sistēmas
veidošanā un uzņēmējdarbības konkurētspējai labvēlīgas vides veicināšanā.
Mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" VI līmenis un 15. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
iesniegt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam (Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67095610) šādus dokumentus:
- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā
norādītās pieredzes un prasmju esamību);
- dzīvesgājuma un profesionālās darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae);
- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un svešvalodu prasmes apliecinoša
dokumenta kopiju (ja tāds ir); kandidāts, kurš augstāko izglītību ir ieguvis
ārvalstīs, pievieno dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā;
- citus dokumentus, kurus var iesniegt, lai apliecinātu savu atbilstību
konkursa prasībām;
- apliecinājumu (apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām jūs atradīsiet Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances/);
Pretendentu atlase notiks vairākās kārtās: komisija izvērtēs iesniegtos
dokumentus un atbilstību obligātajām prasībām, personālvadības speciālisti
vērtēs šādas pretendentu kompetences: stratēģiskais redzējums, orientācija uz
rezultātu sasniegšanu un pārmaiņu vadīšana, darba intervija (motivācija,
zināšanas par valsts pārvaldes pamatprincipiem un nodokļu politikas jautājumiem,
t. sk. nodokļu administrēšanas procesu, kā arī pretendenta (kuri tiks
uzaicināti uz nākamo kārtu) vīzijas prezentēšana par nodokļu administrēšanas un
ēnu apkarošanas procesa pilnveidošanu.
OP 2017/153.AKK3
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības
departamenta Vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas nodaļas vadītāja
valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
ķīmijā, vides zinātnēs un vides pārvaldībā, ekonomikā vai vadības zinātnēs, kas
papildināta ar zināšanām vides aizsardzības jautājumos
- pieredze ar vides aizsardzības politiku saistītā jomā, tai skaitā vēlama
darba pieredze ar Eiropas Savienības jautājumiem vides aizsardzības jomā
- zināšanas par vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas jomas
jautājumiem, tai skaitā nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un
tiesību aktiem
- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā iestādē vai
uzņēmumā un kolektīva vadībā
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā ilgāka par trim gadiem
- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu
izstrādāšanā un ieviešanā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas angļu valodas zināšanas
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" IV līmenis un 13. mēnešalgu grupa)
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas vides aizsardzības jomā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas
nodaļas vadītājs" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2017/153.AKK4
Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecības 2. reģionālais
nodrošinājuma centrs izsludina konkursu uz Apgādes vada Infrastruktūras grupas
lidostu būvinženiera (civilais darbinieks) amatu (1 vieta), uz nenoteiktu
laiku, darbavieta Ķeguma novadā, Rembates pagastā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (lidostu būvinženiera vai ceļu
būvinženiera kvalifikācija) un būvinženiera profesionālās kvalifikācijas sertifikāts,
kas iegūts saskaņā ar būvniecības jomas normatīvajiem aktiem
- praktiska pieredze ceļu būves un apkalpošanas nozarē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Office (Word, Excel, Power Point)
- komunikācijas un sadarbības prasmes, prasme definēt problēmas un mērķus,
sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi; spēja
patstāvīgi organizēt savu darbu un uzņemties atbildību
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- lidlauka seguma defektācija
- lidlauka segumu trūkumu novēršanas plāna izstrāde
- lidlauka segumu defektu novēršanas organizācija
- specifisko iepirkumu organizēšana un specifikāciju izstrāde
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu NBS Aviācijas bāzē (valsts
pārvalde), kur ikdienā notiek intensīvi militāro gaisa kuģu lidojumi no daudzām
NATO valstīm
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apmeklējot dažāda
līmeņa kursus Latvijā un ārvalstīs
- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 20. saimei "Inženiertehniskie
darbi" III līmenim un 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas (t. sk.
veselības apdrošināšana) atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- bezmaksas transports no Rīgas un Aizkraukles nokļūšanai uz "NBS
Aviācijas bāzi" un atpakaļ
- kompleksās pusdienas NBS Aviācijas bāzes ēdnīcā (par samaksu, līdz EUR
2,30)
- trenažieru zāles un dažādu sporta laukumu izmantošanu fizisko formu
uzturēšanai
- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību un kvalifikācijas apliecinošu
dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no šī
paziņojuma publicēšanas NBS NP 2. RNC Personālsastāva un administrēšanas
nodaļai "NBS Aviācijas bāze", Rembates pagasts, Ķeguma novads,
LV-5016. Tālr. uzziņām 65055303, e-pasta adrese: inga.muizniece@mil.lv.
OP 2017/153.AKK5
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta juriskonsults (uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikta 26.1 saime; IV līmenis un
11. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Galvenie amata pienākumi:
- pārstāvēt ministriju tiesībaizsardzības institūcijās un tiesā
- veikt dienesta pārbaudes un izmeklēt disciplinārlietas, sagatavot
atzinumus par disciplināratbildības jautājumiem
- sniegt konsultācijas, izstrādāt metodiskus materiālus valsts pārvaldes,
disciplināratbildības un interešu konflikta novēršanas jautājumos ministrijas
un ministrijas padotībā esošo iestāžu darbiniekiem
- veikt ministrijas struktūrvienību izstrādāto tiesību aktu projektu,
administratīvo aktu un rīkojumu projektu juridisku izvērtēšanu
- izstrādāt ministrijas iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu un
rīkojumu projektus
- sagatavot atbildes uz citu institūciju vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem departamenta kompetences jautājumos
- izstrādāt dažāda veida līgumu un vienošanās, veikt ministrijas
struktūrvienību izstrādāto līgumu, vienošanās juridisku izvērtēšanu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, vēlams
maģistra grāds tiesību zinātnēs
- angļu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi izstrādāt un analizēt dokumentus, organizēt savu darbu un
pieņemt lēmumus
- zināšanas līgumu, tiesību aktu projektu, administratīvo aktu izstrādē un
virzībā, kā arī zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- darba pieredze juridiskos jautājumos vismaz pēdējo 3 gadu laikā, vēlams
valsts pārvaldē
- pieredze tiesvedībā vismaz pēdējo 3 gadu laikā
- vēlama pieredze disciplinārlietu izmeklēšanā un dienesta pārbaužu veikšanā
- labas datorprasmes, kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: pdpd@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/153.AKR1
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Pārskatu departamenta vecākā
eksperta ierēdņa amatā no 2017.gada 1.augusta uz noteiktu laiku iecelts ĒRIKS TAMANIS.
OP 2017/153.AKR2
Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2017.gada
3.jūlijā Jelgavas reģionālās vides pārvaldes Atļauju daļas vecākā eksperta
amatā uz noteiktu laiku iecelts MĀRTIŅŠ TURKS.
OP 2017/153.AKR3
Kultūras ministrija paziņo, ka Kultūras ministrijas valsts sekretāra
vietnieces starptautisko lietu, integrācijas un mediju jautājumos ierēdnes
amatā uz nenoteiktu laiku ir iecelta INITA PAULOVIČA, sākot no 2017.gada
1.augusta.