Laidiens: 07.08.2017., Nr. 155
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/155.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Aicinām Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un
uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību
subjektu reģistrācijas sektora koleģiālajai un profesionālajai komandai
pievienoties jaunu kolēģi valsts notāra ierēdņa amatā
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu
reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu
reģistrācijas sektors Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā nodrošina
kvalitatīvu parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas
procesu.
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta
filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu
reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai izslēgšanu no
Uzņēmumu reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- zināšanas lietvedībā
- augsta atbildības izjūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses iela 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un augstākās izglītības
apliecinošu dokumenta kopiju) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram,
adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815.
OP 2017/155.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Nozaru politikas departamenta
vecākā eksperta (juridiskajos jautājumos) amatu uz noteiktu laiku
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze tiesību aktu izstrādē,
saskaņošanā un virzīšanā izskatīšanai Ministru kabinetā un Saeimā
- zināšanas par administratīvajiem aktiem un administratīvo procesu tiks
uzskatītas par priekšrocību
- pieredze saistībā ar tiesvedībām tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze ar publisko iepirkumu tiks uzskatīta par priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu
projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu
īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli tiks uzskatītas par
priekšrocību
- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras svešvalodas
prasme tiks uzskatīta par priekšrocību (darbs ar dokumentu analīzi, viedokļa
pārstāvēšana)
- komunikācijas prasmes, analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta, darba
koordinēšanas un sadarbības iemaņas
Amata pienākumi:
- darbs saistīts ar juridiskā atbalsta sniegšanu Ekonomikas ministrijas
Nozaru politikas departamentā. Departamenta galvenais uzdevums ir tūrisma
politikas veidošana, konkrētu nozaru attīstība, publiskā un privātā dialoga
nodrošināšana, Eiropas Reģionālās attīstības fonda programmu ieviešana, kā arī
politikas veidošana un juridiskā ietvara nodrošināšana
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- vērtīgu pieredzi praktisku uzņēmējdarbības problēmu risināšanā
- projekta vadības prasmes attīstīšanu
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882.
Tālrunis uzziņām 67013183.
OP 2017/155.AKK3
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakanto amatu - vecākais eksperts uz
noteiktu laiku Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas
departamenta Pašvaldību finansēšanas nodaļā
Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina vidēja termiņa budžeta ietvara un gadskārtējā
valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu, kas saistīts ar pašvaldībām,
izstrādāšanu, veic normatīvo aktu projektu ietekmes uz pašvaldību budžetiem
novērtējumu, kā arī nodrošina pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību un
finanšu rādītāju analīzi, izstrādā pašvaldību budžeta veidošanas un uzraudzības
politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
finanšu jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz 2 gadi pēdējo 5 gadu laikā)
- praktiskā darba pieredze pašvaldību finanšu jomā
- labas angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski
- zināšanas un izpratne par pašvaldību finanšu jautājumiem
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli
- spēja strādāt komandā
- labas iemaņas darbā ar datoru lietotāja līmenī
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas
departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:
- sagatavot vidēja termiņa budžeta ietvara un gadskārtējā valsts budžeta
likumprojekta daļu, kas saistīta ar valsts budžeta resoru 64. "Dotācijas
pašvaldībām"
- veikt pašvaldību finanšu izlīdzināšanas aprēķina kārtējā gada analīzi un
veikt gadskārtējo pašvaldību finanšu izlīdzināšanas aprēķinu
- izvērtēt un sagatavot atzinumus par attīstības plānošanas dokumentu un
normatīvo aktu projektiem, izvērtējot to finansiālo ietekmi uz pašvaldību
budžetiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" III līmenis un 12. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2017/155.AKK4
Latvijas Republikas Valsts dzelzceļa administrācija izsludina konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa amatu - Tirgus uzraudzības un regulēšanas daļas
vecākais eksperts
Prasības pretendentam/-ei:
- pieredze darbā dzelzceļa transporta nozares valsts pārvaldē (vismaz 5 gadi).
Vēlams darbā, kas saistīts ar nozares regulēšanas jautājumiem
- otrā līmeņa augstākā izglītība (maģistra grāds) juridiskā vai ekonomiskā
specialitātē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
- labas zināšanas par ES un Latvijas dzelzceļa nozares normatīvajiem aktiem
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju
iesniegt personīgi vai nosūtot pa pastu, ar norādi "Konkursam" 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Valsts dzelzceļa administrācijā Rīgā,
Riepnieku ielā 2. Tālrunis uzziņām 67233225, 67234331, fakss 67234105, e-pasta
adrese: vda@vda.gov.lv.
OP 2017/155.AKK5
Latvijas Hidroekoloģijas institūts izsludina
konkursu uz pētnieka un zinātnisko asistentu amata vietām ar šādām prasībām
amata kandidātiem
1) pētnieka vieta jūras vides sociālekonomikā - 1 amata vieta:
- maģistra grāds vadības zinātnēs vai ekonomikā
- vismaz 5 gadu pieredze darbā ar jūras un ūdeņu vides ekosistēmas
pakalpojumu novērtēšanu
- vismaz 5 gadu pieredze darbā ar ūdeņu aizsardzības un pārvaldības
politikas ekonomiskajiem aspektiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (C1 līmenis)
2) zinātniskie asistenti - 7 amata vietas:
a) eksperimentālajā hidrobioloģijā - maģistra grāds bioloģijā, pieredze
jūras fitoplanktona ekoloģijas pētījumos, papildus pieredze darbā ar skenējošo elektronmikroskopiju, rentgenfluoriscenci,
b) jūras hidroķīmijā - maģistra grāds ķīmijā,
pieredze jūras ekspedīcijās ķīmijas paraugu ievākšanā, N, P, Si neorganisko
formu un izšķīdušā skābekļa koncentrāciju mērījumos ekspedīciju un krasta
laboratorijas apstākļos,
c) trokšņa piesārņojuma pētījumos - maģistra grāds inženierzinātnēs,
pieredze trokšņa izpētes un ietekmes jūras vidē jautājumos, pieredze sadarbībā
ar Latvijas ostām par kuģniecības (transporta) jautājumiem,
d) kvalitātes vadībā - maģistra grāds vides zinātnēs, pieredze kvalitātes
sistēmas ieviešanā, kvalitātes vadīšanā, atbilstošās dokumentācijas izstrādē
organizācijā, kas nodarbojas ar ūdens, sedimentu un
organismu paraugu ievākšanu un analīzi jūrā,
e) hidrobioloģijā - bakalaura grāds bioloģijā, pieredze jūras makrozoobentosa paraugu analīzē un datu apstrādē, pieredze
jūras ekspedīcijās paraugu ievākšanā,
f) hidrobioloģijā - bakalaura grāds bioloģijā, pieredze jūras ekspedīcijās
paraugu ievākšanā, pieredze darbā ar zemūdens filmēšanu jūras biotopos,
pieredze darbā ar videomateriāla analīzi biotopu raksturošanai,
f) jūras ģeoloģijā - bakalaura grāds ģeoloģijā, pieredze jūras ekspedīcijās
paraugu ievākšanā, pieredze darbā ar kartogrāfijas un ĢIS programmām, pieredze
jūras krastu erozijas pētījumos.
Pieteikšanās termiņš - 30 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas.
Pieteikuma vēstuli kopā ar CV un pievienotajiem dokumentiem (diplomu un
sertifikātu kopijas, publikāciju sarakstus) lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi arija.jansone@lhei.lv vai pa pastu, adrese: Latvijas Hidroekoloģijas institūts, Voleru iela 4, Rīga, LV-1007.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Latvijas Hidroekoloģijas institūta lietvedībā. Bez kandidāta
piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2017/155.AKK6
Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264)
izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
nodaļas vecākā eksperta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Eiropas Savienības un starptautiskās
sadarbības nodaļa nodrošina starptautiskās sadarbības īstenošanu, koordinē
pārbaužu, kas saistītas ar inspekcijas pārstāvību Eiropas Savienības līmeņa
darba grupās, īstenošanu, pārstāv inspekciju Eiropas Savienības un
starptautiskajos forumos personas datu aizsardzības jomā.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus,
analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu un
nebaidīties uzņemties atbildību, ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzības
pilnveidošanai Latvijā un Eiropas Savienības līmenī, aizstāvēt Datu valsts
inspekcijas viedokli un gūt pieredzi darbā ar Eiropas Savienības iestādēm un
starptautiskajām organizācijām, tad aicinām pievienoties Datu valsts
inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.
Mēs tev uzticēsim sagatavot materiālus pārbaudēm, revīzijām un Datu valsts
inspekcijas pārstāvēšanai Eiropas Savienības un Eiropas Padomes līmeņa darba
grupās un institūcijās, ziņojumu un vēstuļu projektus Latvijas Republikas
institūcijām, Eiropas Savienības institūcijām, starptautiskajām un ārvalstu
institūcijām, atbilstoši datu subjekta pieprasījumam sagatavot informācijas
pieprasījumu nosūtīšanai Eiropas Tiesu sadarbības vienībai (Eurojust), piedalīties izvērtējumu
ziņojumu sagatavošanā par veikto pārbaužu un revīziju rezultātiem, izskatīt,
sagatavot un saskaņot starptautisko finanšu instrumentu līdzfinansētu projektu
dokumentāciju saistībā ar projektu īstenošanu, sniegt konsultācijas par personu
datu aizsardzības regulējumu.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vēlama darba pieredze par starptautiskās sadarbības jautājumiem un to
risināšanu
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes
uzbūvi un darbības pamatprincipiem
- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- vēlama pieredze un zināšanas starptautisku finanšu instrumentu
līdzfinansētu projektu pieteikumu izstrādē un īstenošanā
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- vēlamas zināšanas audita veikšanā
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas vēl vismaz vienas Eiropas Savienības valodas pamatzināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS
Office)
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā
- darba pieredze par starptautiskās sadarbības jautājumiem un to risināšanu
- pieredze un zināšanas starptautisku finanšu instrumentu līdzfinansētu
projektu pieteikumu izstrādē un īstenošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga.
Datu valsts inspekcijas Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
nodaļas vecākā eksperta amatam noteikta 35. saime "Politikas
ieviešana", III līmenis (10. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 752 EUR
līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts
inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums
konkursam uz Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā
eksperta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa
vietnē www.europass.lv)). Sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67686023 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2017/155.AKK7
Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264)
izsludina konkursu uz Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas
juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļa
nodrošina personas datu apstrādes un aizsardzības uzraudzību atbilstoši
Latvijas Republikas tiesību aktiem un inspekcijai saistošiem Eiropas Savienības
tiesību aktiem.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus,
analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu un
nebaidīties uzņemties atbildību, ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai
Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic
personas datu aizsardzības uzraudzību.
Mēs tev uzticēsim izskatīt iesniegumus un sūdzības saistībā ar iespējamiem
pārkāpumiem personas datu apstrādes aizsardzības jomā, sagatavot
administratīvos aktus, lēmumus, administratīvo pārkāpumu protokolus, sniegt
konsultācijas par personu datu aizsardzības regulējumu, veikt pārbaudes
personas datu apstrādes aizsardzības jomā elektronisko sakaru nozarē,
elektronisko dokumentu, biometrijas datu apstrādē, cilvēka genoma izpētes,
parādu ārpustiesas atgūšanas un komerciālu sūtījumu jomā, veikt pārbaudes un
revīzijas, kas saistītas ar personas datu apstrādi un Datu valsts inspekcijas
pārstāvību Eiropas Savienības un Eiropas Padomes līmeņa darba grupās un
institūcijās.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze (ne mazāk kā 1 gads)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes
uzbūvi un darbības pamatprincipiem
- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS
Office)
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- juridiskā darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.
Datu valsts inspekcijas Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas
juriskonsulta amatam noteikta 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu
kontrole", IV līmenis (11. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 841 EUR
līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts
inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums
konkursam uz Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas juriskonsulta amatu
(Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa
vietnē www.europass.lv)). Sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67686023 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2017/155.AKK8
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departamenta Licenču un naftas rezervju pārvaldības nodaļas
vecākā referenta amatu uz noteiktu laiku
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams
inženierzinātnēs)
- tiesiskā regulējuma ģeoloģijas un vides aizsardzības jomā pārzināšana
- zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu
izstrādi un apriti
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- spēja precīzi, argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas
komunikācijas prasmes
- prezentācijas prasmes, spēja pārstāvēt iestādes intereses citu valsts
institūciju darba grupās un sanāksmēs
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties enerģētikas un energoresursu ilgtspējīgas izmantošanas
politikas izstrādē, īstenošanā un uzraudzībā
- piedalīties normatīvo aktu projektu, kas attiecas uz ogļūdeņražu
meklēšanu, izpēti un ieguvi, izstrādē
- piedalīties ogļūdeņražu meklēšanas, izpētes un ieguves licenču
sagatavošanā, licenču laukumu projektu sagatavošanā
- piedalīties informācijas apkopošanā un analīzē par nodaļas kompetencē
esošajiem jautājumiem
- piedalīties dažādu ministriju izstrādāto tiesību aktu projektu izskatīšanā
un atzinumu sagatavošanā saistībā ar nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv
vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882.
Tālrunis uzziņām 67013183.
OP 2017/155.AKK9
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un enegoefektivitātes departamenta Eiropas Savienības fondu
nodaļas vecākā eksperta amatu uz noteiktu laiku
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- teicamas angļu valodas prasmes (nepieciešams analizēt Eiropas Komisijas
dokumentus)
- labas analītiskās spējas
- zināšanas un pieredze enerģētikas un energoefektivitātes jomā vai
uzņēmējdarbības un finanšu jomā, kā arī darbā ar Eiropas Savienības fondiem
tiks uzskatīt par priekšrocību
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
Amata pienākumi:
- darbs saistīts ar Eiropas Savienības fondu programmu ieviešanu un uzraudzību
energoefektivitātes paaugstināšanas aktivitātēs. Veicot darba pienākumus, būs
nepieciešams analizēt Ekonomikas ministrijas izstrādātos nosacījumus programmu
ieviešanai, sniegt konsultācijas par projektu iesniegumu sagatavošanu un
vērtēšanu, piedalīties projektu vērtēšanā, sadarboties ar Ekonomikas ministrija
sadarbības partneriem un citām valsts pārvaldes institūcijām. Bet pats
galvenais - nepieciešami Tavi priekšlikumi un idejas energoefektivitātes
paaugstināšanas programmas uzlabošanai
Piedāvājam:
- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu
- iegūt vērtīgu pieredzi energoefektivitātes jomā, sadarbojoties ar
sociālajiem partneriem
- mēnešalgu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz
e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālrunis uzziņām
67013183.
OP 2017/155.AKK10
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Jaunuzņēmumu atbalsta
nodaļas vecākā eksperta amatu
Vai tevi interesē jaunuzņēmumu politikas attīstība
un tu vēlies būt daļa no ekosistēmas attīstības veidotājiem? Tad pievienojies
mums un piedalies jaunuzņēmumu atbalsta politikas
izstrādē, ieviešanā, kā arī izpildes koordinācijā. Ekonomikas ministrijai
nepieciešamas tavas idejas jaunuzņēmumu atbalsta
politikas izstrādē un ieviešanā.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, tiesībās,
uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā)
- ļoti labas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas prasmes (darbs
ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana)
- analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta un darba koordinēšanas,
komunikācijas prasmes un sadarbības iemaņas
- darba pieredze valsts pārvaldes institūcijā (tiesību aktu projektu,
politikas plānošanas dokumentu, ziņojumu projektu izstrādē, normatīvo aktu
piemērošanā) un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem tiks
uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus jaunuzņēmumu atbalsta politikas ieviešanai
- nodrošināt rīcības plāna jaunuzņēmumu
ekosistēmas attīstībai izpildes koordināciju
- veikt starptautisko reitingu analīzi un sagatavot priekšlikumus reformām
- nodrošināt informācijas sagatavošanu komunikācijai ar sabiedrību, nozares
pārstāvjiem
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi jaunuzņēmumu atbalsta jomā
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882.
Tālrunis uzziņām 67013183.