Laidiens: 11.08.2017., Nr. 159
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/159.AKK1
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu Eiropas Savienības koordinācijas un
politiku departamenta Pastāvīgo pārstāvju komitejas II daļas sagatavošanas
nodaļā (COREPER II) uz noteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās
daļas prasībām
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par Latvijas Republikas diplomātiskā un konsulārā dienesta
darbību
- zināšanas par Eiropas Savienības integrācijas procesu, politiku jomām,
institūcijām un lēmumu pieņemšanas procesu
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Citu valodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- analītiskas un vadības prasmes, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un
operatīvi risināt sarežģītus jautājumus
- augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā, kā arī
augstas intensitātes apstākļos
- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- pastāvīgi sekot līdzi politikas iniciatīvu un tiesību aktu projektu
izstrādei Eiropas Komisijā, to virzībai Eiropas Savienības Padomē un Eiropas
Parlamentā, citu dalībvalstu viedokļiem un diskusiju kopējai attīstībai Eiropas
Savienības Ekonomikas un finanšu padomes kompetences jautājumos un Ekonomiskās
un monetārās savienības jautājumos
- nodrošināt Latvijas nacionālo pozīciju sagatavošanu Ekonomiskās un
monetārās savienības jautājumos
- pastāvīgi sekot līdzi Latvijas nacionālo pozīciju sagatavošanai Eiropas
Savienības Ekonomikas un finanšu padomes kompetences jautājumos un nodrošināt
to savstarpēju saskanību
- koordinēt instrukciju un informācijas sagatavošanu COREPER II sanāksmēm
par kompetencē esošiem jautājumiem un nodrošināt to savstarpējo saskanību
- savas kompetences ietvaros piedalīties ministriju izveidoto darba grupu
sanāksmēs, sniegt rekomendācijas ministrijām un to pakļautībā izveidotajām
darba grupām par Latvijas viedokļa Eiropas Savienības jautājumos sagatavošanu
- gatavot sarunu tēmas un informāciju valsts amatpersonām par kompetencē
esošajiem jautājumiem
- savas kompetences ietvaros sadarboties ar Eiropas Savienības direkcijas un
citu Ārlietu ministrijas struktūrvienību, t. sk. Latvijas Republikas
Pastāvīgās pārstāvniecības Eiropas Savienībā darbiniekiem, nozaru ministriju
pārstāvjiem un ārvalstu institūciju atbilstoša līmeņa amatpersonām
Darbinieka amatam noteikta: 30. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem
iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv
sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Tālrunis informācijai 67016132.
OP 2017/159.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakanto amatu Eiropas Savienības fondu vadības
un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu kontroles nodaļā -
vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu,
komerczinību, tiesību, inženierzinātņu jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā vismaz 3 gadi, izpratne
par tās darbības principiem
- vismaz 2 gadu praktiskā pieredze darbā ar ES fondu vai citu līdzvērtīgu
atbalsta formu uzraudzību, kontroli vai vadību, t. sk. iepirkumu jomu
- praktiska pieredze auditu vai pārbaužu veikšanas jomā vai izpratne par
pārbaužu veikšanas principiem
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu, normatīvajiem aktiem, kas nosaka ES fondu ieviešanu
- profesionālas pārliecināšanas un argumentācijas prasmes, labas iemaņas
saskarsmē
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- darba pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes (MS Office)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam,
un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:
- veikt dažādas pārbaudes ES fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un ES
fondu projektu īstenošanas vietās
- veikt uzraudzību un vadību pār pārbaudēs izteikto ieteikumu faktisko
ieviešanu
- piedalīties veicamo kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamās
metodoloģijas izstrādē, aktualizēšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 darba dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu
ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances/. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095610.
OP 2017/159.AKK3
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņu amatu vietām (uz nenoteiktu laiku) - Bērnu tiesību
aizsardzības departamenta vecākais inspektors (Valmierā)
Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā
noteiktajām prasībām
- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajā jomā
- profesionālā pieredze darbā bērnu tiesību aizsardzības jomā
- profesionālās zināšanas un prasmes bērnu tiesību aizsardzības jautājumu
risināšanā
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- svešvalodu zināšanas
- prasme PowerPoint sagatavot
prezentāciju un publiski uzstāties
- zināšanas darbā ar datorprogrammām Microsoft
Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint
Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā
- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās
administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām
jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem
- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo
pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās,
semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs
Ierēdņa amatam noteikta 35. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 650 EUR līdz 812 EUR (atkarībā no kategorijas,
kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 10
dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas
Vēstnesis" nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021645.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
OP 2017/159.AKK4
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņu amatu vietām (uz nenoteiktu laiku) - Bērnu tiesību
aizsardzības departamenta vecākais inspektors (Daugavpilī)
Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā
noteiktajām prasībām
- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajā jomā
- profesionālā pieredze darbā bērnu tiesību aizsardzības jomā
- profesionālās zināšanas un prasmes bērnu tiesību aizsardzības jautājumu
risināšanā
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- svešvalodu zināšanas
- prasme PowerPoint sagatavot
prezentāciju un publiski uzstāties
- zināšanas darbā ar datorprogrammām Microsoft
Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint
Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā
- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās
administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām
jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem
- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo
pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās,
semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs
Ierēdņa amatam noteikta 35. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 650 EUR līdz 812 EUR (atkarībā no kategorijas,
kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 10
dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas
Vēstnesis" nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021645.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
OP 2017/159.AKK5
NACIONĀLĀ ELEKTRONISKO PLAŠSZIŅAS LĪDZEKĻU PADOME IZSLUDINA KONKURSU UZ
VALSTS SIA "LATVIJAS RADIO" VALDES PRIEKŠSĒDĒTĀJA AMATU
Aicinām pieteikties Latvijas Republikas pilsoņus, kuri atbilst šādām
prasībām:
- Valsts valodas un vismaz divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda, zināšanas
- Augstākā izglītība - maģistra grāds vadībzinātnēs vai citās zinātnēs.
Maģistra grāds vadībzinātnēs, vērtējot kandidātus, tiks uzskatīts par priekšrocību
- Vismaz piecus gadus ilga darba pieredze vadošā amatā plašsaziņas līdzekļu
jomā vai vismaz piecus gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības
valdes vai padomes locekļa amatā, organizācijas vai iestādes vadītāja vai
vadītāja vietnieka amatā
- Nevainojama reputācija
Kompetences:
- izpratne par uzņēmuma vadību, tostarp risku un pārmaiņu vadību, finanšu
resursu pārvaldību un gada pārskatu sagatavošanu
- kompetence stratēģiskās plānošanas jomā
- spēja noteikt mērķus, plānot darbības
- pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai
nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu
- izpratne par kapitālsabiedrības darbinieku atalgojuma sistēmas veidošanu
un darbinieku motivāciju
- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā
un to mediju darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- spēja nodrošināt sabiedriskā medija politisko neitralitāti
- izpratne par tehnoloģijām atbilstoši Latvijas Radio darbības specifikai
- prasme lietot biznesa vadības IT sistēmas
- komunikācijas prasmes, tostarp publiskās komunikācijas prasmes -
komunikācija ar medijiem, publiska uzstāšanās u. c.
Lūdzam pretendentus pieteikties konkursam, nosūtot pieteikumu slēgtā
aploksnē pa pastu ierakstītā vēstulē (nenorādot datus par sūtītāju) uz
Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes adresi Doma laukumā 8A,
Rīgā, LV-1939, līdz 2017. gada
25. augustam (pasta zīmogs), uz aploksnes norādot "Nacionālās
elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes konkursam uz valsts SIA
"Latvijas Radio" valdes priekšsēdētāja amatu".
Pieteikumam jāpievieno:
1) parakstīts pieteikums konkursam brīvā formā (ne vairāk kā 1 A4 lp.);
2) ar parakstu apliecināts dzīvesgājums (Curriculum
Vitae), kurā ietverta informācija par izglītību
un darba pieredzi, kā arī kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasta adrese);
3) augstāko izglītību (maģistra grāds) apliecinošu dokumentu kopijas 1
eksemplārā;
4) parakstīts apliecinājums par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu
un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtajā daļā
izvirzītajām prasībām valdes locekļa amata kandidātam un Elektronisko
plašsaziņas līdzekļu likuma 65. panta trešajā daļā noteiktajām prasībām,
stājoties valdes locekļa amatā.
Mēnešalga valsts SIA "Latvijas Radio" valdes priekšsēdētājam tiek
noteikta atbilstoši Ministru kabineta 2015. gada 22. decembra
noteikumos Nr. 791 "Noteikumi par publiskas personas
kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes
locekļu skaitu atbilstoši kapitālsabiedrības lielumu raksturojošiem rādītājiem,
valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru" noteiktajam
attiecībā uz valdes locekļa atalgojumu vidēja lieluma kapitālsabiedrībā.
Ar konkursa nolikumu un paskaidrojošo materiālu attiecībā uz valdes
priekšsēdētājam izvirzītajām prasībām var iepazīties Padomes interneta vietnē www.neplpadome.lv sadaļā "Sabiedriskie mediji" →
"Latvijas Radio valdes konkursa norise".
Papildu informācija pieejama, zvanot pa tālruni 67221848 vai rakstot uz
elektroniskā pasta adresi neplpadome@neplpadome.lv.
OP 2017/159.AKK6
NACIONĀLĀ ELEKTRONISKO PLAŠSZIŅAS LĪDZEKĻU PADOME IZSLUDINA KONKURSU UZ
VALSTS SIA "LATVIJAS RADIO" VALDES LOCEKĻA FINANŠU VADĪBAS JAUTĀJUMOS
AMATU
Aicinām pieteikties Latvijas Republikas pilsoņus, kuri atbilst šādām
prasībām:
- Valsts valodas un vismaz divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda, zināšanas
- Augstākā izglītība - maģistra grāds finansēs, ekonomikā vai vadībzinātnēs
- Vismaz piecus gadus ilga darba pieredze vadošā amatā plašsaziņas līdzekļu
jomā vai vismaz piecus gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības
valdes vai padomes locekļa amatā, organizācijas vai iestādes vadītāja vai
vadītāja vietnieka amatā
- Nevainojama reputācija
Kompetences:
- izpratne par uzņēmuma vadību, tostarp risku un pārmaiņu vadību, finanšu
resursu pārvaldību un gada pārskatu sagatavošanu
- kompetence stratēģiskās plānošanas jomā
- spēja noteikt mērķus, plānot darbības
- pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai
nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu
- izpratne par kapitālsabiedrības darbinieku atalgojuma sistēmas veidošanu
un darbinieku motivāciju
- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā
un to mediju darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- spēja nodrošināt sabiedriskā medija politisko neitralitāti
- izpratne par tehnoloģijām atbilstoši Latvijas Radio darbības specifikai
- prasme lietot biznesa vadības IT sistēmas
- komunikācijas prasmes, tostarp iekšējā uzņēmuma komunikācijā
Lūdzam pretendentus pieteikties konkursam, nosūtot pieteikumu slēgtā
aploksnē pa pastu ierakstītā vēstulē (nenorādot datus par sūtītāju) uz
Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes adresi Doma laukumā 8A,
Rīgā, LV-1939, līdz 2017. gada
25. augustam (pasta zīmogs), uz aploksnes norādot "Nacionālās
elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes konkursam uz valsts SIA
"Latvijas Radio" valdes locekļa finanšu vadības jautājumos
amatu".
Pieteikumam jāpievieno:
1) parakstīts pieteikums konkursam brīvā formā (ne vairāk kā 1 A4 lp.);
2) ar parakstu apliecināts dzīvesgājums (Curriculum Vitae), kurā
ietverta informācija par izglītību un darba pieredzi, kā arī kontaktinformācija
(tālruņa numurs, e-pasta adrese);
3) augstāko izglītību (maģistra grāds) apliecinošu dokumentu kopijas 1
eksemplārā;
4) parakstīts apliecinājums par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu
un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtajā daļā
izvirzītajām prasībām valdes locekļa amata kandidātam un Elektronisko
plašsaziņas līdzekļu likuma 65. panta trešajā daļā noteiktajām prasībām,
stājoties valdes locekļa amatā.
Mēnešalga valsts SIA "Latvijas Radio" valdes loceklim tiek
noteikta atbilstoši Ministru kabineta 2015. gada 22. decembra
noteikumos Nr. 791 "Noteikumi par publiskas personas
kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes
locekļu skaitu atbilstoši kapitālsabiedrības lielumu raksturojošiem rādītājiem,
valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru" noteiktajam
attiecībā uz valdes locekļa atalgojumu vidēja lieluma kapitālsabiedrībā.
Ar konkursa nolikumu un paskaidrojošo materiālu attiecībā uz valdes loceklim
finanšu vadības jautājumos izvirzītajām prasībām var iepazīties Padomes
interneta vietnē www.neplpadome.lv sadaļā "Sabiedriskie mediji" →
"Latvijas Radio valdes konkursa norise".
Papildu informācija pieejama, zvanot pa tālruni 67221848 vai rakstot uz
elektroniskā pasta adresi neplpadome@neplpadome.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/159.AKR1
Valsts tiesu ekspertīžu birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Tehnisko ekspertīžu
departamenta tiesu ekspertes ierēdnes amatā no 2017. gada 1. augusta
uz nenoteiktu laiku iecelta JEKATERINA FEDOSEJENKO.
OP 2017/159.AKR2
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Vidzemes
reģionālās nodaļas vecākās inspektores amatā pieņemta NELDA VENTA.
OP 2017/159.AKR3
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Vidzemes
reģionālās nodaļas ekspertes (sēklkopībā) amatā pieņemta MAIJA GROTUSE.
OP 2017/159.AKR4
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas
juriskonsultes amatā no 2017. gada 8. augusta konkursa kārtībā
iecelta ANETE ANDŽE-ŠKADUNA.
OP 2017/159.AKR5
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Lielrīgas reģionālās
lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecākās
referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 7.augusta iecelta SANTA
VĪGANTE.
OP 2017/159.AKR6
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Viduslatvijas reģionālās
lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecākās
referentes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 7.augusta iecelta ANITA KUSIŅA.