Laidiens: 19.01.2017., Nr. 16
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/16.AKK1
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Centrālvidzemes virsmežniecības Ērgļu nodaļas Gulbēres
apgaitas mežziņa/-es (ierēdņa) amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajās esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 780,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20
dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).
OP 2017/16.AKK2
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Dabas aizsardzības
departamenta CITES nodaļas vecākā/-ās valsts vides
inspektora/-es (ierēdņa) vietu uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabas
zinību, vides, meža zinātnēs vai tiesību zinātnēs, kas papildināta ar
atbilstošām speciālajām mācībām dabas aizsardzības jomā
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību
regulējošiem normatīvajiem un tiesību aktiem, tostarp Latvijas Administratīvo
pārkāpuma kodeksu, kā arī sugu atpazīšanas prasmes tiks uzskatītas par
priekšrocību
- augsta atbildības izjūta, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju,
spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt komandā
- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- svešvalodas zināšanas (vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas)
Galvenie darba pienākumi:
- Latvijas Republikas, Eiropas Savienības un starptautiskajos dabas
aizsardzību regulējošajos normatīvajos aktos paredzēto atļauju un saskaņojumu
sagatavošana
- dokumentu un administratīvo aktu sagatavošana dabas aizsardzības jomā
- CITES un citu dabas aizsardzību regulējošo normatīvo aktu nosacījumu
ievērošanas uzraudzība un kontrole
- sabiedrības un CITES ieviešanā iesaistīto iestāžu konsultēšana,
informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā
- dalība pārvaldes īstenoto projektu dabas aizsardzības jomā īstenošanā
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši amata
pienākumu izpildes rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī,
tostarp iegūstot praktisku pieredzi starptautiska mēroga dabas aizsardzību
regulējošo normatīvo aktu ieviešanā un pilnveidošanā
Mēnešalga: līdz 764 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Amats klasificēts 26.3. amatu apakšsaimē, III
līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Pārbaudes laiks: 6 mēneši.
Biroja adrese: Baznīcas iela 7, Sigulda, LV-2150.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 06.02.2017.) Dabas aizsardzības pārvaldei
Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi "Vecākais
valsts vides inspektors/-e" uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv
līdz 06.02.2017. Tālrunis uzziņām 67509545.
OP 2017/16.AKK3
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības
departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs,
ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā, kas
papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
- trīs gadu profesionālā darba pieredze atbilstoši nodaļas darbības jomai -
Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu kontrole un uzraudzība;
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, kas
regulē Eiropas Savienības fondu, t. sk. Eiropas teritoriālās sadarbības
programmu, ieviešanu
- zināšanas par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu, t. sk.
Eiropas teritoriālās sadarbības programmu, ieviešanas prasībām
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības
institucionālo uzbūvi un funkcijām
- zināšanas un vēlama darba pieredze publisko iepirkumu jomā
- zināšanas un vēlama darba pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu
projektu sagatavošanā Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu ietvaros
- zināšanas par normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā un komandējumu
(darba braucienu) organizēšanas, uzskaites jomā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas angļu valodas zināšanas
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIB līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
Eiropas teritoriālās sadarbības projektu uzraudzības (kontroles) jomā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2017/16.AKK4
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Zāļu reģistrācijas departamenta Efektivitātes un drošuma izvērtēšanas nodaļas
Farmakovigilances sektora vecākais/-ā eksperts/-e (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Amata mērķis: Farmakovigilances uzraudzība.
Amata kods: 242209.
Galvenie amata pienākumi:
- farmakovigilances informācijas izvērtēšana
- darbs ar informācijas datubāzēm
- elektroniskas datu apmaiņas veikšana EudraVigilance
sistēmā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība medicīnā vai farmācijā (ārsta vai farmaceita grāds)
- zināšanas un darba pieredze zāļu farmakovigilances jomā, vēlama pieredze
zāļu blakusparādību ziņojumu datu apstrādē
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru
- precizitāte darbā un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes un sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis
un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro,
2. kategorija - līdz 1115 euro,
3. kategorija - līdz 1287 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt
Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2017/16.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības
departamenta direktora/-es valsts civildienesta (ierēdņa) amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības
zinātnēs, finanšu, uzņēmējdarbības vai ekonomikas specialitātē, tiesību
zinātnēs vai citā sociālo zinātņu jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām
zināšanām
- vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā iestādē vai uzņēmumā un
kolektīva vadībā
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāk par pieciem gadiem
- zināšanas un pieredze investīciju programmu vai projektu vadības,
uzraudzības un kontroles jomā
- pieredze likumu un citu normatīvo aktu projektu izstrādē
- pieredze investīciju programmu vadības un kontroles sistēmu izstrādē
- pieredze darbā ar ES fondu vai citām finanšu instrumentu programmām
- pieredze investīciju projektu izstrādē un to finanšu ekonomiskās
efektivitātes novērtēšanā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas angļu valodas zināšanas
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" VIB līmenis un 14. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi
dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas
Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2017/16.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es
ierēdņa/-es amatu (vakance uz noteiktu laiku un vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts
drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras
saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur
valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo
aktu, kā arī normatīvo aktu izstrādes jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
Ja esi gatavs/-a:
- sagatavot atbildes uz nodokļu maksātāju iesniegumiem
- veikt nodokļu un citu lietu strīdu izskatīšanu, sagatavot administratīvo
aktu projektus
- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā
esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām, līdzdarboties
iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādāšanā
- pārstāvēt VID tiesā
- līdzdarboties VID lēmumu projektu sagatavošanā sabiedriskā labuma
organizāciju administrēšanas jomā (par sabiedriskā labuma organizācijas statusa
piešķiršanu, atņemšanu, atteikumu piešķirt sabiedriskā labuma organizācijas
statusu)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- vismaz viena gada praktisko juridisko darba pieredzi valsts pārvaldes
iestādē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP JD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/16.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Lēmumu un judikatūras analīzes daļas
galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa/-es amats (vakance uz
noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- analizēt apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšanas rezultātā
pieņemtos VID ģenerāldirektora lēmumus
- identificēt iespējamos trūkumus un problēmas lēmumu pieņemšanā
- analizēt tiesu nolēmumus par pārsūdzētajiem VID lēmumiem
- analizēt Eiropas Savienības Tiesas nolēmumus nodokļu normatīvo aktu
piemērošanas jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- ne mazāk kā divu gadu juridisko darba pieredzi valsts ieņēmumu jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz JPSIP LJAD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/16.AKK8
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Tehnoloģiju departamenta Tehnoloģiju pārneses nodaļas projekta vadītāja/-as divām amata vietām (darbinieka amata vietas uz noteiktu
laiku - līdz 2022. gada 31. decembrim)
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra meklē darbiniekus, kuru
galvenais uzdevums būs īstenot pasākumu kopumu, lai veicinātu inovācijas
aktivitātes tehnoloģiju pārneses ceļā, sniedzot atbalstu jaunu vai būtiski
uzlabotu produktu vai tehnoloģiju attīstībai.
Galvenie amata pienākumi
- piedalīties tehnoloģiju un inovāciju marketinga un reklāmas aktivitātēs,
veidot audio un vizuālo publicitāti, preses relīzes, informācijas apkopošanu,
sociālo tīklu kontu uzturēšanu, veikt informācijas un mārketinga materiālu
sagatavošanu un izplatīšanu
- piedalīties tehnoloģiju pārneses, tehnoloģiskās intereses un jaunrades
veicināšanas pasākumu organizēšanā
- piedalīties pasākumu aktivitātēm nepieciešamo ārpakalpojumu iegādes
organizēšanā
Prasības pretendentiem/-ēm
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai
studijas augstākās izglītības iestādes pēdējos kursos, lai iegūtu augstāko
akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
- vēlama pieredze darbā projektu vadībā
- vēlama pieredze darbā uzņēmumā, organizācijā vai darbā ar uzņēmējdarbības
uzsācējiem, komersantiem, pasākumu organizēšanā, marketingā, komunikācijā,
konsultēšanā, iepirkumu veikšanā
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem,
inovāciju un Latvijas Viedās specializācijas stratēģijas jomām
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
Piedāvājam
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
Amats klasificēts 32. amata saimes IIC līmenī (10. mēnešalgu
grupa)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla
vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TeD
TPN projektu vadītājs".
Amata pretendentu atlase notiks trīs kārtās: pretendentu iesniegto dokumentu
izvērtēšana, praktisks uzdevums un intervija.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.
OP 2017/16.AKK9
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - juriskonsults/-e Finanšu
un darbības nodrošinājuma departamenta Darbības nodrošinājuma nodaļā
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ministrijas kā resora vienota finanšu vadības procesa koordināciju un
īstenošanu, resora ar budžeta plānošanu un izpildi saistītu jautājumu
risināšanu, ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču
iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, kā arī
nodrošinot ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbību un
attīstību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs
- darba pieredze publiskā iepirkuma organizēšanas jomā
- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu un lietot teorētiskās
zināšanas praksē
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- prasme uzstāties un izteikt viedokli
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta
kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi un tiesību aktu projektu
izvērtēšanu iepirkumu jomā
- piedalīties iepirkuma komisijas darbā par preču piegādi un pakalpojumu
saņemšanu ministrijas nodrošināšanai saskaņā ar ministrijas vadības rīkojumiem
vai pārstāvēt ministriju centralizētajos iepirkumos par preču un saimniecisko
pakalpojumu saņemšanu ministrijas resora ietvaros
- analizēt ar ministrijas valsts iepirkumiem saistīto dokumentāciju
- nodrošināt noslēgto līgumu izpildes kontroli atbilstoši noslēgto līgumu
nosacījumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes
"Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IIIB līmenis un
10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2017/16.AKK10
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras un
zinātnes projektu nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJUS/-AS (ierēdņa amats uz noteiktu
laiku uz 5 gadiem)
Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas
Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto izglītības
infrastruktūras projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli atbilstoši Eiropas
Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz
1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā
(pieredze infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu;- izpratne par grāmatvedības
kārtošanas pamatprincipiem
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras un zinātnes
projektu nodaļas projekta vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/16.AKK11
Precizējot iepriekš
publicēto
Nodarbinātības valsts aģentūra precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2017. gada 12. janvārī laidienā Nr. 11 (5838) publicēto
paziņojumu (OP 2017/11.AKK4) par Nodarbinātības valsts aģentūras ierēdņa
amata vakanci.
Paziņojums par izsludināto vakanci pareizi lasāms šādā redakcijā:
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa
amata vietām Rīgas reģionālajā filiālē - nodarbinātības aģents/-e (1 amata
vieta uz nenoteiktu laiku; 1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja
līmenī)
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt
Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija:
635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz
e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija
pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.