Laidiens: 19.01.2017., Nr. 16

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/16.AKK1

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Centrālvidzemes virsmežniecības Ērgļu nodaļas Gulbēres apgaitas mežziņa/-es (ierēdņa) amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 780,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2017/16.AKK2

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Dabas aizsardzības departamenta CITES nodaļas vecākā/-ās valsts vides inspektora/-es (ierēdņa) vietu uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabas zinību, vides, meža zinātnēs vai tiesību zinātnēs, kas papildināta ar atbilstošām speciālajām mācībām dabas aizsardzības jomā

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību regulējošiem normatīvajiem un tiesību aktiem, tostarp Latvijas Administratīvo pārkāpuma kodeksu, kā arī sugu atpazīšanas prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību

- augsta atbildības izjūta, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt komandā

- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- svešvalodas zināšanas (vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas)

Galvenie darba pienākumi:

- Latvijas Republikas, Eiropas Savienības un starptautiskajos dabas aizsardzību regulējošajos normatīvajos aktos paredzēto atļauju un saskaņojumu sagatavošana

- dokumentu un administratīvo aktu sagatavošana dabas aizsardzības jomā

- CITES un citu dabas aizsardzību regulējošo normatīvo aktu nosacījumu ievērošanas uzraudzība un kontrole

- sabiedrības un CITES ieviešanā iesaistīto iestāžu konsultēšana, informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā

- dalība pārvaldes īstenoto projektu dabas aizsardzības jomā īstenošanā

Piedāvājam:

- veselības apdrošināšanas polisi

- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši amata pienākumu izpildes rezultātiem

- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu

- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību kursus

- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā

- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī, tostarp iegūstot praktisku pieredzi starptautiska mēroga dabas aizsardzību regulējošo normatīvo aktu ieviešanā un pilnveidošanā

Mēnešalga: līdz 764 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Amats klasificēts 26.3. amatu apakšsaimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Pārbaudes laiks: 6 mēneši.

Biroja adrese: Baznīcas iela 7, Sigulda, LV-2150.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 06.02.2017.) Dabas aizsardzības pārvaldei Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi "Vecākais valsts vides inspektors/-e" uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv līdz 06.02.2017. Tālrunis uzziņām 67509545.


OP 2017/16.AKK3

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- trīs gadu profesionālā darba pieredze atbilstoši nodaļas darbības jomai - Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu kontrole un uzraudzība;

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, kas regulē Eiropas Savienības fondu, t. sk. Eiropas teritoriālās sadarbības programmu, ieviešanu

- zināšanas par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu, t. sk. Eiropas teritoriālās sadarbības programmu, ieviešanas prasībām

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības institucionālo uzbūvi un funkcijām

- zināšanas un vēlama darba pieredze publisko iepirkumu jomā

- zināšanas un vēlama darba pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu projektu sagatavošanā Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu ietvaros

- zināšanas par normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā un komandējumu (darba braucienu) organizēšanas, uzskaites jomā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas angļu valodas zināšanas

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIB līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi Eiropas teritoriālās sadarbības projektu uzraudzības (kontroles) jomā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2017/16.AKK4

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zāļu reģistrācijas departamenta Efektivitātes un drošuma izvērtēšanas nodaļas Farmakovigilances sektora vecākais/-ā eksperts/-e (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Amata mērķis: Farmakovigilances uzraudzība.

Amata kods: 242209.

Galvenie amata pienākumi:

- farmakovigilances informācijas izvērtēšana

- darbs ar informācijas datubāzēm

- elektroniskas datu apmaiņas veikšana EudraVigilance sistēmā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība medicīnā vai farmācijā (ārsta vai farmaceita grāds)

- zināšanas un darba pieredze zāļu farmakovigilances jomā, vēlama pieredze zāļu blakusparādību ziņojumu datu apstrādē

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru

- precizitāte darbā un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme organizēt savu darbu

- labas saskarsmes un sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro, 2. kategorija - līdz 1115 euro, 3. kategorija - līdz 1287 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2017/16.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta direktora/-es valsts civildienesta (ierēdņa) amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinātnēs, finanšu, uzņēmējdarbības vai ekonomikas specialitātē, tiesību zinātnēs vai citā sociālo zinātņu jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām zināšanām

- vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā iestādē vai uzņēmumā un kolektīva vadībā

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāk par pieciem gadiem

- zināšanas un pieredze investīciju programmu vai projektu vadības, uzraudzības un kontroles jomā

- pieredze likumu un citu normatīvo aktu projektu izstrādē

- pieredze investīciju programmu vadības un kontroles sistēmu izstrādē

- pieredze darbā ar ES fondu vai citām finanšu instrumentu programmām

- pieredze investīciju projektu izstrādē un to finanšu ekonomiskās efektivitātes novērtēšanā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas angļu valodas zināšanas

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" VIB līmenis un 14. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2017/16.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz noteiktu laiku un vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu, kā arī normatīvo aktu izstrādes jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

Ja esi gatavs/-a:

- sagatavot atbildes uz nodokļu maksātāju iesniegumiem

- veikt nodokļu un citu lietu strīdu izskatīšanu, sagatavot administratīvo aktu projektus

- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām, līdzdarboties iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādāšanā

- pārstāvēt VID tiesā

- līdzdarboties VID lēmumu projektu sagatavošanā sabiedriskā labuma organizāciju administrēšanas jomā (par sabiedriskā labuma organizācijas statusa piešķiršanu, atņemšanu, atteikumu piešķirt sabiedriskā labuma organizācijas statusu)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- vismaz viena gada praktisko juridisko darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP JD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/16.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Lēmumu un judikatūras analīzes daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa/-es amats (vakance uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- analizēt apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšanas rezultātā pieņemtos VID ģenerāldirektora lēmumus

- identificēt iespējamos trūkumus un problēmas lēmumu pieņemšanā

- analizēt tiesu nolēmumus par pārsūdzētajiem VID lēmumiem

- analizēt Eiropas Savienības Tiesas nolēmumus nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- ne mazāk kā divu gadu juridisko darba pieredzi valsts ieņēmumu jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP LJAD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/16.AKK8

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Tehnoloģiju pārneses nodaļas projekta vadītāja/-as divām amata vietām (darbinieka amata vietas uz noteiktu laiku - līdz 2022. gada 31. decembrim)

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra meklē darbiniekus, kuru galvenais uzdevums būs īstenot pasākumu kopumu, lai veicinātu inovācijas aktivitātes tehnoloģiju pārneses ceļā, sniedzot atbalstu jaunu vai būtiski uzlabotu produktu vai tehnoloģiju attīstībai.

Galvenie amata pienākumi

- piedalīties tehnoloģiju un inovāciju marketinga un reklāmas aktivitātēs, veidot audio un vizuālo publicitāti, preses relīzes, informācijas apkopošanu, sociālo tīklu kontu uzturēšanu, veikt informācijas un mārketinga materiālu sagatavošanu un izplatīšanu

- piedalīties tehnoloģiju pārneses, tehnoloģiskās intereses un jaunrades veicināšanas pasākumu organizēšanā

- piedalīties pasākumu aktivitātēm nepieciešamo ārpakalpojumu iegādes organizēšanā

Prasības pretendentiem/-ēm

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai studijas augstākās izglītības iestādes pēdējos kursos, lai iegūtu augstāko akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību

- vēlama pieredze darbā projektu vadībā

- vēlama pieredze darbā uzņēmumā, organizācijā vai darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem, komersantiem, pasākumu organizēšanā, marketingā, komunikācijā, konsultēšanā, iepirkumu veikšanā

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem, inovāciju un Latvijas Viedās specializācijas stratēģijas jomām

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

Piedāvājam

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

Amats klasificēts 32. amata saimes IIC līmenī (10. mēnešalgu grupa)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TeD TPN projektu vadītājs".

Amata pretendentu atlase notiks trīs kārtās: pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, praktisks uzdevums un intervija.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.


OP 2017/16.AKK9

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - juriskonsults/-e Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Darbības nodrošinājuma nodaļā

Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas kā resora vienota finanšu vadības procesa koordināciju un īstenošanu, resora ar budžeta plānošanu un izpildi saistītu jautājumu risināšanu, ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, kā arī nodrošinot ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbību un attīstību.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- darba pieredze publiskā iepirkuma organizēšanas jomā

- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu un lietot teorētiskās zināšanas praksē

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- prasme uzstāties un izteikt viedokli

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi un tiesību aktu projektu izvērtēšanu iepirkumu jomā

- piedalīties iepirkuma komisijas darbā par preču piegādi un pakalpojumu saņemšanu ministrijas nodrošināšanai saskaņā ar ministrijas vadības rīkojumiem vai pārstāvēt ministriju centralizētajos iepirkumos par preču un saimniecisko pakalpojumu saņemšanu ministrijas resora ietvaros

- analizēt ar ministrijas valsts iepirkumiem saistīto dokumentāciju

- nodrošināt noslēgto līgumu izpildes kontroli atbilstoši noslēgto līgumu nosacījumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2017/16.AKK10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJUS/-AS (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto izglītības infrastruktūras projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu;- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- labas komunikācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļas projekta vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/16.AKK11

Precizējot iepriekš publicēto

Nodarbinātības valsts aģentūra precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 12. janvārī laidienā Nr. 11 (5838) publicēto paziņojumu (OP 2017/11.AKK4) par Nodarbinātības valsts aģentūras ierēdņa amata vakanci.

Paziņojums par izsludināto vakanci pareizi lasāms šādā redakcijā:

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata vietām Rīgas reģionālajā filiālē - nodarbinātības aģents/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku; 1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija: 635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)