Laidiens: 15.08.2017., Nr. 161
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/161.AKK1
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu
attīstības departamenta Integrācijas nodaļas PROJEKTU VADĪTĀJU (viena
darbinieka (19.3. amatu saime II A līmenis) amata vieta uz projekta
īstenošanas laiku)
Atbildības joma:
- nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda ERAF līdzfinansēta IKT
projekta "Pakalpojumu sniegšanas pārvaldības platforma" (turpmāk -
projekts) īstenošanu un projekta administratīvo vadību saskaņā ar projekta
budžetu, laika un cilvēku resursiem
- koordinēt un vadīt projekta darba grupas, nodrošināt projekta un tā
nodevumu kvalitātes kontroli
- organizēt ārpakalpojuma piesaisti, tai skaitā, publisko iepirkumu
plānošanu projekta darbību īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei
- organizēt un koordinēt projektā īstenojamo risinājumu lietotāju vajadzību
izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un plānot to īstenošanu projektā
- izstrādāt un uzturēt projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās
atskaites un nodrošināt projekta risku pārvaldību atbilstoši projekta
īstenošanu reglamentējošiem ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem
- sniegt un pārstāvēt VRAA viedokli komunikācijā ar publiskās pārvaldes
iestādēm par projekta īstenošanu
Kompetences:
- augstākā izglītība projektu vadības, vadības zinību vai informācijas
tehnoloģiju jomā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vēlamas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS
Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Priekšrocības:
- pieredze ERAF projektu vadīšanā un pārvaldībā valsts pārvaldē IKT jomā
- pieredze lielu (virs 1 milj. EUR) attīstības
projektu vadīšanā un pārvaldībā IKT jomā
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi,
funkcijām un institucionālo sistēmu
- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu
organizēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas
profesionālās zināšanas
- stabilu atalgojumu (1052,00 euro 1. kategorija,
1209,00 euro 2. kategorija, 1382,00 euro 3. kategorija) un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada
25. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 29497937.
OP 2017/161.AKK2
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu ierēdņu konkursu uz
Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla
kvalifikāciju" projekta laiku - PROJEKTA VADĪTĀJS/-A Resursu vadības
departamenta Projektu vadības nodaļā
PROJEKTA VADĪTĀJS - nodrošināt darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot
ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta
ieviešanu un sasniedzamo rādītāju izpildi (amats klasificēts 32. saimes
III A līmenī)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
pedagoģijā vai izglītībā vai veselības aprūpes zinātnēs
- pieredze projektu vadīšanā vai uzraudzīšanā
- pieredze darbā ar publiskiem iepirkumiem, līgumu izstrādi vai uzraudzību
- pieredze stratēģisko dokumentu izstrādē
- vēlama pieredze veselības aprūpes vai sociālajā jomā strādājošo personu
tālākizglītības procesa plānošanā, koordinācijā un kvalitātes nodrošināšanā
- vēlama pieredze darbā publiskajā sektorā
- izpratne par veselības aprūpes nozares darbību un vēlama izpratne par
veselības aprūpes jomas vai sociālās jomas speciālistu tālākizglītības procesu
norisi
- zināšanas un izpratne par ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas,
ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem
- angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes pienākumu veikšanai
- spēja strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un līdera
prasmes
- spēja sasniegt rezultātus, plānot un organizēt savu un padoto darbu,
iniciatīva, ētiskums un konceptuālā domāšana
Galvenie pienākumi:
- organizēt projektā iesaistītā administratīvā un īstenošanas personāla
darbu
- izstrādāt projekta darbību ieviešanas un īstenošanas plānu
- nodrošināt projekta īstenošanai noteikto funkciju, pasākumu un sasniedzamo
rādītāju izpildi
- uzraudzīt projekta ieviešanu, nodrošināt projekta izpildes stāvokļa
uzskaiti
- nodrošināt projekta finanšu resursu apguvi
- nodrošināt projekta ietvaros īstenojamo apmācību plāna izstrādi, izpildes
novērtēšanu, konsultatīvās darba grupas norisi
- piedalīties projekta iepirkumu organizēšanā, vadīt iepirkumu
dokumentācijas sagatavošanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2017/161.AKK3
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu ierēdņu konkursu uz
Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla
kvalifikāciju" projekta laiku - TĀLĀKZIGLĪTĪBAS EKSPERTS/-E (2 amata
vietas) Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā
TĀLĀKZIGLĪTĪBAS EKSPERTS - nodrošināt profesionālās pilnveides un
tālākizglītības pasākumu īstenošanu ārstniecības personu un ārstniecības atbalsta
personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā
strādājošiem speciālistiem projekta ietvaros (amats klasificēts 35.saimes III
līmenī)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
izglītības zinātnē (pedagoģiskā), veselības aprūpē vai sabiedrības veselībā
- praktiskā darba pieredze stratēģisko dokumentu izstrādē
- vēlama pieredze veselības aprūpes vai sociālās aprūpes jomas
tālākizglītības procesa plānošanā, koordinācijā un kvalitātes nodrošināšanā
- izpratne par veselības aprūpes politiku
- izpratne par veselības aprūpes vai sociālās aprūpes jomas profesionālās
pilnveides un tālākizglītības procesu normatīvo regulējumu
- angļu valodas zināšanas, vēlamas arī citas Eiropas Savienības valstu
valodas zināšanas
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai
- spēja strādāt individuāli un komandā, prasme plānot un organizēt savu
laiku, komunikācijas prasmes
- analītiskā domāšana, iniciatīva un ētiskums darba pienākumu izpildē
Galvenie pienākumi:
- sniegt informatīvo, konsultatīvo un metodisko atbalstu ārstniecības
personu un ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu
sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās
pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanas jautājumos
- izstrādāt un aktualizēt projekta ietvaros īstenojamo apmācību plānu
- koordinēt projekta ietvaros organizēto pasākumu saturisko norisi
- sagatavot publisko iepirkumu tehniskās specifikācijas speciālistu apmācību
saturam un norisei
- izstrādāt un aktualizēt prasības, kas saistītas ar apmācību programmu
sagatavošanu un apmācību īstenošanu
- organizēt un piedalīties projekta ietvaros organizēto speciālistu apmācību
kvalitātes pārbaudēs apmācību īstenošanas vietās
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2017/161.AKK4
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības atbalsta
personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem,
kas dzīvo ārpus Rīgas" projekta laiku - JURISKONSULTS/-E Resursu vadības
departamenta Projektu vadības nodaļā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, vēlams saistībā ar valsts apmaksāto veselības
aprūpes pakalpojumu organizēšanu veselības aprūpes jomā
- vēlama pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem
- izpratne par veselības aprūpes organizēšanu regulējošajiem normatīvajiem
aktiem un procedūrām, to izstrādes un realizācijas mehānismiem
- spēja analizēt un piemērot tiesību normas administratīvās tiesībās, prasme
piemērot spēkā esošos normatīvos aktus
- vēlama Eiropas Savienības fondu plānošanas un regulējošo dokumentu
pārzināšana
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes
- precizitāte uzdevumu izpildē
- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un ētiskums
- spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt projekta dokumentācijas juridisko analīzi, labošanu, saskaņošanu un
sniegt atzinumus
- izstrādāt projekta ietvaros nepieciešamos līgumus
- nodrošināt iekšējo un ārējo normatīvu sagatavošanu, dokumentu atbilstību
tiesību aktiem
- sniegt juridisko atbalstu projekta īstenošanā, konsultēt personālu par
normatīvo aktu un procedūru ievērošanu projekta darbības īstenošanai
- piedalīties publisko iepirkumu sagatavošanā un īstenošanā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2017/161.AKK5
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakanto amatu Eiropas Savienības fondu vadības
un kontroles departamentā - vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredze darbā ar ES fondiem vai citām līdzvērtīgām atbalsta formām, to
darbības principiem, uzraudzības, kontroles un lēmumu pieņemšanas procesu vai
izpratne par to darbības principiem
- praktiskā pieredze darbā ar ES fondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta formu
uzraudzību, kontroli vai vadību
- darba pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes
- praktiskā pieredze auditu vai pārbaužu veikšanas jomā vai izpratne par
šiem procesiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- elastīga, konceptuāla, analītiska domāšana
Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles
departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:
- veikt dažādas pārbaudes ES fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un ES
fondu projektu īstenošanas vietās
- veikt uzraudzību un vadību pār pārbaudēs izteikto ieteikumu faktisko
ieviešanu
- piedalīties veicamo kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamās
metodoloģijas izstrādē, aktualizēšanā
- piedalīties EEZ/Norvēģijas finanšu instrumentu vadības un kontroles
sistēmas izstrādē
- piedalīties EEZ/Norvēģijas finanšu instrumentu un Latvijas un Šveices
sadarbības programmas vadības un kontroles sistēmas aktualizēšanā, tiesību aktu
un citu saistošo dokumentu izstrādē, kā arī sniegt konsultācijas
- sadarboties ar ārējiem auditiem un revīzijas iestādēm par EEZ/Norvēģijas
finanšu instrumentu vadības un kontroles sistēmu
- nodrošināt un koordinēt EEZ/Norvēģijas finanšu instrumentu risku vadības
procesu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 darba dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu
ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances/. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095610.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/161.AKK6
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337;
www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā
eksperta amatu Starptautiskās sadarbības nodaļā (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt administratīvās lietas par personu tiesībām saņemt veselības
aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomikas zonas
dalībvalstī un Šveicē
- izskatīt lietas par no citām Eiropas Savienības,
Eiropas Ekonomikas zonas dalībvalstīm un Šveices saņemtajiem dokumentiem par
personām, kuras apdrošinātas citā dalībvalstī
- izskatīt nodaļas kompetencē esošos iesniegumus
- informēt fiziskas un juridiskas personas par tiesībām atbilstoši Eiropas
Savienības tiesību aktiem saņemt veselības aprūpi citās dalībvalstīs
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pārzināt valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus un
administratīvo procesu reglamentējošos normatīvos aktus, kā arī spēt tos
piemērot praksē
- pieredze veselības nozarē un Eiropas Savienības tiesību piemērošanā tiks
uzskatīta par priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u. c.) un
citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, iniciatīva, labas komunikācijas un
sadarbības spējas
Piedāvājam:
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā komandā
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu
atbilstoši darba rezultātiem
- bruto atalgojumu no 756 EUR (pārbaudes laikā) līdz 994 EUR
Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības nodaļā" lūgums sūtīt
Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auziņa@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3,
LV-1012, līdz 2017. gada 27. augustam. Informācija pa tālruni 67043742.
OP 2017/161.AKK7
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337;
www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz iepirkumu
speciālista amatu Iepirkumu nodaļā (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- protokolēt iepirkumu komisijas darba un procedūras norisi
- nodrošināt saraksti ar pretendentiem, sagatavot un apkopot piedāvājumu
rezultātus un ar to saistīto iepirkumu dokumentāciju
- vadīt un piedalīties iepirkumu komisiju darbā, tajā skaitā ārstniecības
līdzekļu iepirkumu komisiju darbā
- sagatavot paskaidrojumu par iesnieguma pamatotību, iesniegt to
izvērtēšanai iepirkuma komisijai un Iepirkumu uzraudzības birojam
- nodrošināt iepirkumu līgumu projektu izstrādi un saskaņošanu
- strādāt ar Elektronisko iepirkumu sistēmu (EIS)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- zināšanas un darba pieredze publisko iepirkumu jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- darba pieredze iepirkumu komisijas darbā kā komisijas priekšsēdētājam,
komisijas loceklim vai komisijas sekretāram tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas datorprasmes (MS Office)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un sagatavot dokumentus
iepirkumu jomā
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu
atbilstoši darba rezultātiem
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba
apstākļus
- bruto atalgojumu no 664 līdz 756 EUR (pārbaudes laikā) līdz 994 EUR
Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Iepirkumu speciālists" lūgums sūtīt Nacionālā veselības dienesta
Personāla nodaļai uz e-pasta adresi olita.auzina@vmnvd.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2017. gada
27. augustam. Informācija pa tālruni 67043742.
OP 2017/161.AKK8
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Juridiskā departamenta Juridiskā nodrošinājuma nodaļas valsts pārvaldes
juriskonsulta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (līdz 2019. gada 31. decembrim)
LIAA meklē darbinieku, kura galvenais uzdevums būs sniegt juridisko atbalstu
administratīvo darbību nodrošināšanai Tehnoloģiju departamenta īstenotā Eiropas
Reģionālās attīstības fonda projekta "Tehnoloģiju pārneses programma"
(turpmāk - Projekts) ietvaros, tai skaitā veikt Projekta saimnieciskā rakstura
līgumu izstrādi, organizēt un vadīt Projektam nepieciešamos iepirkumus.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- vēlama amata pienākumu izpildei atbilstoša profesionālā pieredze
administratīvu aktu, līgumu u. c. juridisku dokumentu sagatavošanā
- zināšanas par valsts pārvaldi, administratīvo procesu un publiskos
iepirkumus regulējošajiem normatīvajiem aktiem
- izpratne par ES tiesību sistēmu un komercdarbības valsts atbalsta tiesisko
regulējumu
- izpratne par uzņēmējdarbību regulējošajiem tiesību aktiem
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un risināt problēmsituācijas
- prasme izvērtēt prioritātes, plānot un organizēt darbu izpildi noteiktā
termiņā
- komunikabilitāte, precizitāte, augsta atbildības sajūta un spēja strādāt
komandā
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija:
1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA
Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Valsts pārvaldes
juriskonsults".
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālruni 67039407 vai 67039403.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/161.AKR1
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2017.gada 14.augusta uz
nenoteiktu laiku Ārvalstu investīciju piesaistes nodaļas vecākās referentes
amatā iecelta INESE MALAŠENOKA.
OP 2017/161.AKR2
Nacionālais veselības dienesta paziņo, ka konkursa kārtībā Ārstniecības
pakalpojumu departamenta Stacionāro pakalpojumu nodaļas vadītājas amatā
2017.gada 14.augustā ir iecelta LELDE ĢIGA.
OP 2017/161.AKR3
Veselības inspekcija informē, ka 2017.gada 19.jūlijā
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un
kontroles nodaļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (divas amata
vietas uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/161.AKR4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka konkurss uz Jelgavas
reģionālās nodaļas Pensiju daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu,
kas izsludināts 28.06.2017. oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
Nr. 127(5954) (OP 2017./127.AKK5), noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/161.AKR5
Veselības inspekcija informē, ka Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles
departamenta Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas vecākās inspektores valsts
civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā iecelta BAIBA
DAUDZE.