Laidiens: 16.08.2017., Nr. 162
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/162.AKK1
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta
amatu Nacionālās kiberdrošības politikas koordinācijas nodaļā, piedāvājot:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt informācijas drošības vadītāja sertifikātu (CISM),
informācijas sistēmu profesionāļa sertifikātu (CISSP)
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu
un mēnešalgu no 793 EUR līdz 1131 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
atkarībā no profesionālās pieredzes
Nacionālās kiberdrošības politikas koordinācijas nodaļas vecākā referenta
galvenie amata pienākumi:
- sniegt atzinumus vai atbalstu atzinumu gatavošanā par informācijas
tehnoloģiju sistēmu audita un pārbaužu rezultātiem
- sniegt atbalstu un konsultēt ar elektroniskās identifikācijas un
uzticamības pakalpojumu jomu saistošo normatīvo aktu projektu izstrādē un
īstenošanā
- nepieciešamības gadījumā veikt informācijas tehnoloģiju sistēmu
atbilstības pārbaudes atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- veidot regulāru sadarbību ar CERT.LV ekspertiem un citām valsts pārvaldes
iestādēm
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
datorzinātņu, informācijas tehnoloģiju vai ar tām saistītā jomā
- pieredze informācijas tehnoloģiju jomā, vēlams audita jautājumos
(starptautiski atzīts nozares sertifikāts uzskatāms par priekšrocību)
- zināšanas par informācijas tehnoloģiju drošības jautājumiem, tostarp, par
IT drošības audita procesu; izpratne par digitāliem sertifikātiem tiks
uzskatīta par priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- zināšanas par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu, tajā
skaitā NBS, uzdevumiem un struktūru
- atbildības izjūta un precizitāte
- prasme plānot un organizēt darbu; spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi
arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/162.AKK2
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto
amatpersonas amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Resursu vadības
departamenta Materiālo resursu daļas VADĪTĀJA VIETNIEKS (darbavieta
Rīgā, Peldu ielā 30)
Amats klasificēts 21. saimē, III B līmenī, 10. mēnešalgu
grupā.
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- 2. līmeņa augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds) tiesību
zinātnē, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- labas angļu un krievu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu
prasmes)
- teicamas valsts valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu prasmes)
- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS
Office) un prasme strādāt ar biroja programmatūru
- profesionālā darba pieredze valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā un
izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- teicamas komunikācijas prasmes
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panāk izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem
lēmumiem
- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- administratīvo aktu projektu sagatavošana, rediģēšana
- dažādas sarežģītības pakāpes juridisko dokumentu izstrādāšana (iepirkuma
līgumi, preču iegāde, pakalpojumu, nomas, būvdarbu u.c. līgumi), to
saskaņošana, noslēgto līgumu izpildes uzraudzība
- dažādas sarežģītības pakāpes juridisko dokumentu izstrādāšana saistībā ar
valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanu, iznomāšanu
- valsts pārvaldes funkciju realizēšana
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta
adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Daļas vadītāja
vietnieks". Tālr. uzziņām 63713945.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/162.AKK3
Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Administratīvo
sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vecākā
inspektora amatu (divas ierēdņa amata vietas uz
nenoteiktu laiku; amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9.
mēnešalgu grupā)
Administratīvo sodu departamenta darbība saistīta ar administratīvo
pārkāpumu protokolu sastādīšanu un sodu piemērošanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās
un privātās partnerības jomā
- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt
saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme lietot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- teicama latviešu valodas prasme
- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu, patstāvība
- izpratne par administratīvo pārkāpumu lietu lietvedību un publisko
iepirkumu tiesisko regulējumu
- profesionālā pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba
pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 835 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam
līdz 2017. gada 30. augustam uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz
e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu
67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2017/162.AKK4
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz
vakanto darbinieka amatu (uz noteiktu laiku, 6 mēnešiem) - Finanšu nodaļas
grāmatvedis (uzturlīdzekļu uzskaites jomā, amata saime 14, līmenis II)
Pamatpienākumi:
- gatavot pārskatus uzturlīdzekļu jomā
- veikt nepieciešamos aprēķinus un grāmatvedības uzskaiti uzturlīdzekļu jomā
- veikt naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontroli uzturlīdzekļu jomā
- piedalīties uzturlīdzekļu izmaksu plānošanā
- piedalīties uzturlīdzekļu piedziņas procesa nodrošināšanā
- gatavot atbildes uz iesniegumiem uzturlīdzekļu jomā
Prasības:
- augstākā izglītība (pirmā līmeņa) finanšu vai ekonomikas jomā
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 745,00 EUR, 2. kategorija: 828,00 EUR,
3. kategorija: 984,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli;
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu);
- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 22. augustam
personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr.
67830626.
OP 2017/162.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Rīgas pilsētas Zemgales nodaļas Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- sagatavot un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR līdz 734,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Zemgales nodaļai Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz
Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 67600651.
OP 2017/162.AKK6
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Jelgavas reģionālās nodaļas Pensiju daļas inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Pasta ielā 43,
Jelgavā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- sagatavot un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR līdz 734,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendentiem/-ēm 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Jelgavas
reģionālā nodaļā Pasta ielā 43, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi "Konkursam uz
Pensiju daļas inspektora amatu), vai sūtīt uz e-pastu: jelgava@vsaa.lv.
Tālrunis uzziņām 63022568.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/162.AKR1
Valsts sporta medicīnas centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Antidopinga
nodaļas vadītāja amatā no 2017.gada 14.augusta iecelts MĀRTIŅŠ DIMANTS.
OP 2017/162.AKR2
Konkurences padome paziņo, ka pretendentu atlases konkursu rezultātā
Izpildinstitūcijas Analītiskā departamenta ekspertes valsts civildienesta
ierēdnes amatā ir iecelta SVETLANA SITŅIKOVA (2017. gada
14. augustā).
OP 2017/162.AKR3
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Finanšu resursu departamenta vecākā
eksperta ierēdņa amatā no 2017.gada 14.augusta uz
nenoteiktu laiku iecelts RŪDOLFS KRĒGERS.