Laidiens: 17.08.2017., Nr. 163
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/163.AKK1
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Resursu vadības
departamenta Informācijas tehnoloģiju un dokumentu aprites daļas DATORTĪKLU
ADMINISTRATORS (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30)
No pretendenta/-es sagaidīsim:
- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas
tehnoloģiju jomā
- pieredzi darbā ar MS Windows
operētājsistēmām, tostarp MS Windows
Server 2008/2012
- pieredzi un prasmi strādāt ar datorprogrammām
- prasmi organizēt savu darbu
- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus
- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecību
Novērtēsim, ja pretendentiem būs zināšanas kādā no šīm jomām:
- pieredze IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā
- pieredze datortīklu izbūvē un administrēšanā
- pieredze darbā ar MS Word, MS Excel,
MS PowerPoint
- zināšanas par datoru uzbūvi un spējas risināt tehniskas problēmas
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- nodrošināt datortīklu izbūvi un datoru pieslēgšanu lokālajam tīklam
- uzturēt korporatīvo tīklu, monitorēt to un
administrēt lietotājus
- uzturēt un administrēt vārtejas, e-pasta, datu serverus, nodrošināt to
datu rezerves kopēšanu
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, sākot no 1000 EUR pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos
aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta
adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Datortīklu
administrators". Tālrunis uzziņām 63713945.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/163.AKK2
Nacionālais kino centrs (NKC) konkursa kārtībā aicina darbā JURISKONSULTU
(ierēdņa amats)
Plašāka informācija par vakantā amata galvenajiem pienākumiem un
izvirzītajām prasībām Nacionālā kino centra mājaslapā www.nkc.gov.lv
(Nacionālais kino centrs → Par mums → Vakances).
Pieteikumus aicinām iesniegt līdz šā gada 1. septembrim, sūtot uz
adresi Peitavas ielā 10, Rīgā, LV-1050, vai uz
e-pasta adresi nkc@nkc.gov.lv ar norādi
"Pieteikums konkursam uz juriskonsulta ierēdņa vietu".
OP 2017/163.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departamenta Gāzes tirgus un infrastruktūras nodaļas vecākā
referenta amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
ekonomikā, jurisprudencē vai enerģētikā)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības tiesībās
- izpratne un zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru kabinetā
- zināšanas un vēlama pieredze enerģētikas jomā
- labas lietotājprasmes darbā ar datoru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un
argumentēt savu viedokli, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus
- augsta atbildības izjūta un iniciatīva, pastāvīga zināšanu papildināšana
- spēja strādāt gan komandā, gan individuāli
Amata pienākumi:
- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē enerģijas tirgus un infrastruktūras jomā
- izstrādāt Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas, kā arī
sadarboties un pārstāvēt Latviju pārrunās ar Eiropas Komisiju un citām Eiropas
Savienības un starptautiskajām institūcijām
- apkopot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas
jomā
- gatavot informāciju sabiedrisko attiecību vajadzībām
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi, meklējot atbilstošus risinājumus enerģijas nozares
problēmjautājumos
- iespēju piedalīties Latvijas un Eiropas Savienības politikas veidošanā
- lielisku pieredzi darbā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām,
kā arī aktīvu dalību pasākumos par kompetences jautājumiem Latvijā un ārzemēs
- profesionālu izaugsmi un sociālās garantijas
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā, atsaucīgā, profesionālā
kolektīvā
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv,
vai iesniegt Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss
67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.
OP 2017/163.AKK4
Ja tu esi enerģisks, gatavs izaicinājumiem, esi līderis
nevis boss, ja inovācija ir tavs otrais vārds, tad nāc pievienojies
Ekonomikas ministrijas komandai Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta
Inovācijas nodaļas vadītāja vietnieka amatā, jo Ekonomikas ministrijai ir
nepieciešami tieši tavi priekšlikumi un idejas Latvijas uzņēmumu inovācijas
spēju attīstībai
Tavs darbs būs saistīts ar Eiropas Savienības fondu programmu izstrādi un ieviešanu
inovācijas jomā, kā arī ar uzņēmēju inovācijas spēju attīstību, izstrādājot un
īstenojot valsts inovācijas politiku. Veicot darba pienākumus Tev būs iespēja
uzzināt Latvijas uzņēmumu veiksmes stāstus, piedāvāt Latvijas uzņēmēju
problēmām visatbilstošākos risinājumus, kā arī nākt klajā ar priekšlikumiem
Eiropas Savienības fondu līdzekļu efektīvām investīcijām.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība.
Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks
uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu
- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs un pieredze vadošā
amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu
projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu
īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli tiks uzskatītas par
priekšrocību
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras
svešvalodas prasme tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas
- labas analītiskās spējas
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu
- iegūt vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas
Savienības institūcijām
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (bruto no 1250 līdz 1550 euro)
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv,
vai iesniegt Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss
67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.
OP 2017/163.AKK5
Ja tu esi enerģisks, gatavs izaicinājumiem, esi zinošs jurists, tad nāc
un pievienojies Ekonomikas ministrijas komandai Uzņēmējdarbības konkurētspējas
departamenta Inovācijas nodaļas vecākā eksperta amatā
Ekonomikas ministrijai ir nepieciešamas tavas zināšanas par Eiropas
Savienības fondu jautājumiem, jo īpaši, kārtību, instrukciju un citu dokumentu
gatavošanā, kā arī tavi priekšlikumi par Latvijas inovācijas sistēmas
uzlabojumiem, jo īpaši par to, kā veicināt skolēnu un citu sabiedrības
pārstāvju iesaisti inovācijas domāšanā.
Tavs darbs būs saistīts ar Eiropas Savienības fondu programmu izstrādi un
ieviešanu, kā arī juridiskā atbalsta sniegšanu nodaļas un departamenta
kolēģiem. Veicot darba pienākumus, tev būs iespēja izteikt priekšlikumus
Eiropas Savienības fondu līdzekļu efektīvām investīcijām un inovācijas jomas
attīstībai.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze komerctiesību jomā, līgumu un
citu juridiska rakstura dokumentu sagatavošanā, tiesību aktu izstrādē
- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu
- izpratne par Eiropas Savienības struktūrfondu administrēšanas sistēmu un
procesu
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras
svešvalodas prasme tiks uzskatīta par priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu
projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu
īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli tiks uzskatītas par
priekšrocību
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas
- labas analītiskās spējas
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas
Savienības institūcijām
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (bruto no 1150 līdz 1400 euro)
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv,
vai iesniegt Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss
67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.
OP 2017/163.AKK6
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ.
Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina
konkursu uz Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta ierēdņa
amatu uz nenoteiktu laiku (amata saime 21, līmenis III B)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
pieprasījumam, sagatavot administratīvo aktu projektus, sniegt konsultācijas
par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību
- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
līguma slēgšanu, sagatavot juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt
juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts pārvaldē, tiesu varas un tiesu varai piederīgajās
institūcijās
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā
- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu
saņēmējiem
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu,
komunikācija, ētiskums
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda (vēlams - angļu valoda, krievu valoda), zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS
Office programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums pēc pārbaudes laika - atbilstoši noteiktajai kategorijai
paredzētajam apmēram no 840 EUR līdz 980 EUR
- darbavieta Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae)
ar norādi "Vakance -juriskonsulta amats" un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās
palīdzības administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, fakss 67514209,
e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.
OP 2017/163.AKK7
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai
nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Juridiskā departamenta jurists (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
un piešķirta profesionālā kvalifikācija - jurists
- pieredze valsts pārvaldē un jurista specialitātē 2 gadi
- valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošo normatīvo aktu,
Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) kompetencē ietilpstošo normatīvo
aktu pārzināšana un prasme pielietot praksē
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas
- labas lietvedības zināšanas
- vēlamas 2 svešvalodu (krievu, angļu valoda) zināšanas
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt Inspekcijas darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus,
ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu. Sagatavot Inspekcijas
administratīvo aktu projektus par Inspekcijas izdotajiem administratīvajiem
aktiem, veikto faktisko rīcību, kā arī procesuālo lēmumu projektus
- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus
juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami Inspekcijas darbības
nodrošināšanai
- pārbaudīt Inspekcijas ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura
dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas
kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus
- inspekcijas vadītāja uzdevumā pārstāvēt Inspekcijas intereses tiesās,
valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Inspekcijas darbiniekiem par
Inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Jurists Juridiskajā
departamentā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt
Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2017/163.AKK8
Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība izsludina konkursu uz
psihologa (civilais darbinieks) amatu (2 vietas) uz nenoteiktu laiku,
darbavieta Rīgā, Krustabaznīcas ielā 9
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- maģistra grāds psiholoģijas zinātnē
- divu gadu praktiskā pieredze psihologa darbā
Galvenie darba pienākumi:
- veikt psiholoģisko diagnostiku karavīru kandidātiem un karavīriem
- vadīt intervijas kandidātiem un karavīriem
- novērtēt kandidāta psiholoģisko atbilstību NBS pēc noteiktiem kritērijiem
- rakstīt psiholoģiskos atzinumus;
- sniegt psiholoģisko atbalstu karavīriem un viņu tuviniekiem;
- veikt zinātniski pētniecisko darbu
- izstrādāt un realizēt psiholoģisko apmācību programmas karavīriem
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālas iemaņas
- sociālās garantijas (t. sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai no
745 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālas
pieredzes ilguma, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu
kopijas, rekomendāciju no psihologu asociācijām vai darba devēja - sūtīt
elektroniski uz e-pasta adresi vilnis.cernavskis@mil.lv
līdz 31.08.2017.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/163.AKR1
Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no
2017.gada 15.augusta Zāļu reģistrācijas departamenta Farmaceitiskās
informācijas izvērtēšanas nodaļas Izmaiņu sektora vecākās ekspertes amatā uz
nenoteiktu laiku iecelta LĪGA LIEPIŅA.
OP 2017/163.AKR2
Veselības inspekcija informē, ka Sabiedrības veselības uzraudzības un
kontroles departamenta Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļas vecākās
referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2017.gada
14.augustā konkursa kārtībā iecelta RŪTA ĀDIŅA.
OP 2017/163.AKR3
Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka 2017. gada 19. jūlijā
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 142 (5969),
izsludinātais konkurss uz Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas
juriskonsulta amatu beidzies bez rezultāta.
OP 2017/163.AKR4
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) informē, ka amata konkurss uz
Finanšu tirgus politikas departamenta Starptautiskā finanšu tirgus politikas
nodaļas vecākā eksperta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku noslēgts bez rezultāta.
OP 2017/163.AKR5
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) informē,
ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta
Eiropas Savienības fondu kontroles nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz
nenoteiktu laiku no 2017.gada 14.augusta iecelta LAURA STRAUBERGA.
OP 2017/163.AKR6
Dabas aizsardzības pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Pierīgas reģionālā
administrācijas Dabas aizsardzības daļas vecākās valsts vides inspektores
valsts civildienesta ierēdnes amatā 2017. gada 14. augustā ir iecelta ILZE
BAUGERE.
OP 2017/163.AKR7
Dabas aizsardzības pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Pierīgas reģionālās
administrācijas Dabas aizsardzības daļas vecākās ekspertes valsts civildienesta
ierēdnes amatā 2017. gada 14. augustā ir iecelta SIMONA GERŠEBEKA.