Laidiens: 17.08.2017., Nr. 163

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/163.AKK1

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju un dokumentu aprites daļas DATORTĪKLU ADMINISTRATORS (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30)

No pretendenta/-es sagaidīsim:

- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredzi darbā ar MS Windows operētājsistēmām, tostarp MS Windows Server 2008/2012

- pieredzi un prasmi strādāt ar datorprogrammām

- prasmi organizēt savu darbu

- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus

- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecību

Novērtēsim, ja pretendentiem būs zināšanas kādā no šīm jomām:

- pieredze IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā

- pieredze datortīklu izbūvē un administrēšanā

- pieredze darbā ar MS Word, MS Excel, MS PowerPoint

- zināšanas par datoru uzbūvi un spējas risināt tehniskas problēmas

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- nodrošināt datortīklu izbūvi un datoru pieslēgšanu lokālajam tīklam

- uzturēt korporatīvo tīklu, monitorēt to un administrēt lietotājus

- uzturēt un administrēt vārtejas, e-pasta, datu serverus, nodrošināt to datu rezerves kopēšanu

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sākot no 1000 EUR pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Datortīklu administrators". Tālrunis uzziņām 63713945.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2017/163.AKK2

Nacionālais kino centrs (NKC) konkursa kārtībā aicina darbā JURISKONSULTU (ierēdņa amats)

Plašāka informācija par vakantā amata galvenajiem pienākumiem un izvirzītajām prasībām Nacionālā kino centra mājaslapā www.nkc.gov.lv (Nacionālais kino centrs → Par mums → Vakances).

Pieteikumus aicinām iesniegt līdz šā gada 1. septembrim, sūtot uz adresi Peitavas ielā 10, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi nkc@nkc.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz juriskonsulta ierēdņa vietu".


OP 2017/163.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta Gāzes tirgus un infrastruktūras nodaļas vecākā referenta amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, jurisprudencē vai enerģētikā)

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības tiesībās

- izpratne un zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru kabinetā

- zināšanas un vēlama pieredze enerģētikas jomā

- labas lietotājprasmes darbā ar datoru

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu viedokli, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta un iniciatīva, pastāvīga zināšanu papildināšana

- spēja strādāt gan komandā, gan individuāli

Amata pienākumi:

- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē enerģijas tirgus un infrastruktūras jomā

- izstrādāt Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas, kā arī sadarboties un pārstāvēt Latviju pārrunās ar Eiropas Komisiju un citām Eiropas Savienības un starptautiskajām institūcijām

- apkopot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas jomā

- gatavot informāciju sabiedrisko attiecību vajadzībām

Mēs piedāvājam:

- vērtīgu pieredzi, meklējot atbilstošus risinājumus enerģijas nozares problēmjautājumos

- iespēju piedalīties Latvijas un Eiropas Savienības politikas veidošanā

- lielisku pieredzi darbā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām, kā arī aktīvu dalību pasākumos par kompetences jautājumiem Latvijā un ārzemēs

- profesionālu izaugsmi un sociālās garantijas

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā, atsaucīgā, profesionālā kolektīvā

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai iesniegt Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.


OP 2017/163.AKK4

Ja tu esi enerģisks, gatavs izaicinājumiem, esi līderis nevis boss, ja inovācija ir tavs otrais vārds, tad nāc pievienojies Ekonomikas ministrijas komandai Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas vadītāja vietnieka amatā, jo Ekonomikas ministrijai ir nepieciešami tieši tavi priekšlikumi un idejas Latvijas uzņēmumu inovācijas spēju attīstībai

Tavs darbs būs saistīts ar Eiropas Savienības fondu programmu izstrādi un ieviešanu inovācijas jomā, kā arī ar uzņēmēju inovācijas spēju attīstību, izstrādājot un īstenojot valsts inovācijas politiku. Veicot darba pienākumus Tev būs iespēja uzzināt Latvijas uzņēmumu veiksmes stāstus, piedāvāt Latvijas uzņēmēju problēmām visatbilstošākos risinājumus, kā arī nākt klajā ar priekšlikumiem Eiropas Savienības fondu līdzekļu efektīvām investīcijām.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu

- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs un pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras svešvalodas prasme tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas

- labas analītiskās spējas

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu

- iegūt vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas Savienības institūcijām

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (bruto no 1250 līdz 1550 euro)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai iesniegt Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.


OP 2017/163.AKK5

Ja tu esi enerģisks, gatavs izaicinājumiem, esi zinošs jurists, tad nāc un pievienojies Ekonomikas ministrijas komandai Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas vecākā eksperta amatā

Ekonomikas ministrijai ir nepieciešamas tavas zināšanas par Eiropas Savienības fondu jautājumiem, jo īpaši, kārtību, instrukciju un citu dokumentu gatavošanā, kā arī tavi priekšlikumi par Latvijas inovācijas sistēmas uzlabojumiem, jo īpaši par to, kā veicināt skolēnu un citu sabiedrības pārstāvju iesaisti inovācijas domāšanā.

Tavs darbs būs saistīts ar Eiropas Savienības fondu programmu izstrādi un ieviešanu, kā arī juridiskā atbalsta sniegšanu nodaļas un departamenta kolēģiem. Veicot darba pienākumus, tev būs iespēja izteikt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu līdzekļu efektīvām investīcijām un inovācijas jomas attīstībai.

 Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze komerctiesību jomā, līgumu un citu juridiska rakstura dokumentu sagatavošanā, tiesību aktu izstrādē

- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu

- izpratne par Eiropas Savienības struktūrfondu administrēšanas sistēmu un procesu

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras svešvalodas prasme tiks uzskatīta par priekšrocību

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas

- labas analītiskās spējas

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas Savienības institūcijām

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (bruto no 1150 līdz 1400 euro)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai iesniegt Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.


OP 2017/163.AKK6

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (amata saime 21, līmenis III B)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības pieprasījumam, sagatavot administratīvo aktu projektus, sniegt konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību

- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības līguma slēgšanu, sagatavot juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- darba pieredze valsts pārvaldē, tiesu varas un tiesu varai piederīgajās institūcijās

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā

- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu saņēmējiem

- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, komunikācija, ētiskums

- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams - angļu valoda, krievu valoda), zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums pēc pārbaudes laika - atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam apmēram no 840 EUR līdz 980 EUR

- darbavieta Rīgas centrā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Vakance -juriskonsulta amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.


OP 2017/163.AKK7

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta jurists (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē un piešķirta profesionālā kvalifikācija - jurists

- pieredze valsts pārvaldē un jurista specialitātē 2 gadi

- valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošo normatīvo aktu, Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot praksē

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas

- labas lietvedības zināšanas

- vēlamas 2 svešvalodu (krievu, angļu valoda) zināšanas

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt Inspekcijas darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu. Sagatavot Inspekcijas administratīvo aktu projektus par Inspekcijas izdotajiem administratīvajiem aktiem, veikto faktisko rīcību, kā arī procesuālo lēmumu projektus

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami Inspekcijas darbības nodrošināšanai

- pārbaudīt Inspekcijas ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus

- inspekcijas vadītāja uzdevumā pārstāvēt Inspekcijas intereses tiesās, valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Inspekcijas darbiniekiem par Inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem

Mēs piedāvājam:

- darbu profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Jurists Juridiskajā departamentā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Veselības inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.


OP 2017/163.AKK8

Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība izsludina konkursu uz psihologa (civilais darbinieks) amatu (2 vietas) uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā, Krustabaznīcas ielā 9

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- maģistra grāds psiholoģijas zinātnē

- divu gadu praktiskā pieredze psihologa darbā

Galvenie darba pienākumi:

- veikt psiholoģisko diagnostiku karavīru kandidātiem un karavīriem

- vadīt intervijas kandidātiem un karavīriem

- novērtēt kandidāta psiholoģisko atbilstību NBS pēc noteiktiem kritērijiem

- rakstīt psiholoģiskos atzinumus;

- sniegt psiholoģisko atbalstu karavīriem un viņu tuviniekiem;

- veikt zinātniski pētniecisko darbu

- izstrādāt un realizēt psiholoģisko apmācību programmas karavīriem

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālas iemaņas

- sociālās garantijas (t. sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai no 745 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālas pieredzes ilguma, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendāciju no psihologu asociācijām vai darba devēja - sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi vilnis.cernavskis@mil.lv līdz 31.08.2017.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)