Laidiens: 18.08.2017., Nr. 164
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/164.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Informātikas pārvaldes Datu apmaiņu informācijas sistēmu daļas sistēmanalītiķa darbinieka amatu (2 vakances uz nenoteiktu
laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs,
matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- zināšanas informācijas sistēmas dokumentācijas un programmatūras izstrādē,
testēšanā un ievadīšanā
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas
apmaiņas standartiem
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- pārvaldīt informācijas sistēmu un to izmaiņu izstrādi
- koordinēt informācijas sistēmu prasību definēšanu, dokumentācijas
izstrādi, plānojot un pārraugot programmatūras versijas, to akceptēšanu un
ieviešanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka amatam noteikta 19.4. saime "Programmatūras
attīstība", IV līmenis un 13. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 973
līdz 1474 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz IP_DAISD_S_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/164.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Informātikas pārvaldes Attīstības pārvaldības daļas galvenā
speciālista darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs,
matemātikā un informācijas tehnoloģijās vai sociālajās zinātnēs, komerczinībās
un tiesībās vai inženierzinātnēs un tehnoloģijās
- pieredze informātikas, finanšu vai grāmatvedības jomās (ne mazāk kā divi gadi)
- prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, Power
Point, Microsoft Project
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- apkopot informāciju VID darbības un attīstības plānošanas dokumentu
izstrādei un aktualizēšanai
- izstrādāt IT stratēģiju, apkopot un aktualizēt informāciju par IT
stratēģijas īstenošanas pasākumu norisi
- piedalīties publisko iepirkumu procesā plānojot IT jomas publisko
iepirkumu procedūras, pieprasot un sagatavojot informāciju publisko iepirkumu
veikšanai, izskatot līgumprojektus un organizējot to saskaņošanu Informātikas
pārvaldē
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi attīstības plānošanas dokumentu izstrādē vai iepirkumu jomā
- labām komunikācijas prasmēm
Darbinieka amatam noteikta 19.3. saime "IT un IS vadība",
II A līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 838 līdz 1270
EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz IP_APD_GS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/164.AKK3
Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts
"BIOR" (reģ. Nr. 90009235333) izsludina
konkursu uz zinātniskā personāla amata vietām:
Ķīmijas nozare / analītiskās ķīmijas apakšnozare:
- vadošais pētnieks - 2 amata vietas
Pretendentam jāiesniedz šādi dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā
- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas/noraksti un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos
noteiktie dokumenti (valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu u.
tml.), uzrādot to oriģinālus
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā
ietverts zinātnisko publikāciju uzskaitījums (par pēdējiem sešiem gadiem),
informācija par piedalīšanos zinātniskajās konferencēs (par pēdējiem sešiem
gadiem), zinātnisko projektu uzskaitījums, kuru izpildē pretendents ir
piedalījies pēdējo sešu gadu laikā, norādot savu lomu projektā
Dokumenti jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Institūta BIOR Personāla
nodaļā Rīgā, Lejupes ielā 3, 242. kabinetā.
Papildu informācija pa tālruni 67620668.
OP 2017/164.AKK4
Valsts vides dienesta Ventspils reģionālā Vides pārvalde, reģ. Nr.
90000017078, izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Atļauju
daļas vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Ventspilī)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt likuma "Par ietekmes uz vidi novērtējumu" noteikto
procedūru veikšanas nepieciešamību:
- noteikt pieteiktās darbības ietekmes uz vidi novērtējuma procedūras
nepieciešamību
- veikt sākotnējo izvērtējumu paredzētajai darbībai, kā arī darbībām, kuras
var būtiski ietekmēt vidi
- sagatavot tehniskos noteikumus, nosakot vides aizsardzības un dabas
aizsardzības prasības paredzētajai darbībai
- sagatavot atzinumus par ekspluatācijā nododamo objektu atbilstību
izsniegtajiem tehniskajiem noteikumiem
- sagatavot atkritumu apsaimniekošanas atļaujas, ūdens resursu lietošanas
atļaujas, dabas resursu izmantošanas atļaujas, C kategorijas piesārņojošo
darbību apliecinājumus, sagatavot nosacījumus un atzinumus pašvaldību
teritorijas plānošanas dokumentiem
- sagatavot izziņas ES struktūrfondu finansējuma atbalstam
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa augstākā profesionālā izglītība
bioloģijā, ķīmijā, vides zinībās, ražošanas tehnoloģijās, ūdenssaimniecībā,
būvniecībā
- vēlama darba pieredze vides aizsardzībā
- vēlama pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- komunikācijas spējas un atbildības izjūta
- labas iemaņas darbā ar datoru
Atalgojums:
- 560 EUR pirms nodokļu nomaksas
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV),
augstāko izglītību un pieredzi apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas vēstnesis" sūtīt Valsts
Vides dienesta Ventspils reģionālajai vides pārvaldei Ventspilī, Dārzu ielā 2,
LV-3601, ar norādi "Konkursam - vecākais eksperts" vai iesniegt
personīgi VVD Ventspils RVP 21. kabinetā, vai sūtīt skenētā veidā uz
e-pasta adresi ventspils@ventspils.vvd.gov.lv.
Kontaktinformācija: tālr. 63626903, e-pasta adrese: ventspils@ventspils.vvd.gov.lv.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2017/164.AKK5
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Informācijas sistēmu
attīstības departamenta Pārvaldības nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI (viena darbinieka
amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2019. gada 30. jūnijam)
Galvenie pienākumi:
- plāno, nodrošina un koordinē Valsts reģionālās attīstības aģentūras (VRAA)
pārziņā un turējumā esošās Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas
Savienības dokumentiem un dokumentiem līdz drošības līmenim "dienesta
vajadzībām" (turpmāk - IS) attīstību, pilnveidojumu izstrādi,
akcepttestēšanu un ieviešanas organizēšanu
- nodrošina VRAA IS dokumentācijas sagatavošanu, saskaņošanu, konsolidēšanu
un uzturēšanu, tai skaitā, izskata un sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu
sniedzēju iesniegtos nodevumus (dokumentus un lietojumus)
- nodrošina kompetencē esošo nodevumu kvalitātes kontroli un nepieciešamības
gadījumā ierosina ārpakalpojuma piesaisti nodevumu kvalitātes kontrolei
- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to
īstenošanu
- izvērtē normatīvajos aktos noteikto prasību izpildi saistībā ar VRAA IS un
izstrādā priekšlikumus par šo prasību izpildes nodrošināšanai nepieciešamajiem
pasākumiem
- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm (lietotāju atbalsts,
apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)
Prasības:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa augstākā
izglītība (vadībzinības, informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā),
vai otrā līmeņa nepabeigta augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām
- latviešu un angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS
Office standartprogrammas)
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes
- par priekšrocību tiks uzskatīta:
1) izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi,
funkcijām un institucionālo sistēmu
2) pieredze un zināšanas IT un telekomunikāciju jomā
3) pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas un paaugstināt
kvalifikāciju
- stabilu atalgojumu mēnešalgu no 947,00 euro
(pirmā kvalifikācijas kategorija), 1088,00 euro
(otrā kvalifikācijas kategorija), 1244,00 euro
(trešā kvalifikācijas kategorija) un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada
31. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, nosūtīt uz e-pasta adresi
mailto:darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2017/164.AKK6
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Profesionālās
izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- pieredze profesionālajā izglītībā (pārvaldes darbs valsts pārvaldes
iestādē, kuras kompetencē ir profesionālās izglītības īstenošanas jautājumi,
vai pedagoģiskais darbs profesionālās izglītības iestādē, vai pārvaldes darbs
profesionālās izglītības iestādē)
- pieredze profesionālās izglītības programmu izstrādē
- vēlama pieredze metodisko līdzekļu izstrādes darba grupu organizēšanā un
koordinēšanā
- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē
- pārzināt normatīvo aktu piemērošanu profesionālajā izglītībā saistībā ar
izglītības programmu izstrādi un īstenošanu
- pārzināt metodisko materiālu izstrādes procesu
- pārzināt profesionālās izglītības satura izstrādi un īstenošanu
Veicamie amata pienākumi:
- sniedz metodisku atbalstu un konsultē par profesionālās izglītības
programmu izstrādi
- sniedz organizatorisku atbalstu profesiju standartu izstrādē 5. Latvijas
kvalifikācijas ietvarstruktūras līmenim un organizē
nozares kvalifikāciju struktūru (8 LKI līmeņiem), profesiju standartu,
profesionālās kvalifikācijas prasību saskaņošanu 2.-5. LKI līmenim
- sniedz atbalstu profesionālās izglītības satura apguvei atbilstošas mācību
literatūras saraksta izveidē
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram,
Administratīvā nodaļa, adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi
"Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai
konkursa kārtai.
OP 2017/164.AKK7
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības departamenta
Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais referents (atkarību profilakses
jautājumos)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība medicīnā,
sabiedrības veselībā, bioloģijā, ķīmijā, veselības zinātnēs (iespējama cita
augstākā izglītība, ja tiek apgūtas zināšanas augstākās izglītības iestādē kādā
no iepriekš minētajām jomām)
- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā
- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību
institūcijās
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā
- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības politiku, atkarību
profilakses politiku un to reglamentējošiem tiesību aktiem
- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību aktiem atkarību profilakses jomā un to realizācijas
mehānismiem
- precizitāte darba pienākumu izpildē
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas citas Eiropas Savienības valstu
valodas zināšanas
- spēja strādāt individuāli un grupā, komunikācijas, plānošanas un
organizēšanas prasmes, ētiskums
- prasme izmantot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
atkarību profilakses jomā
- sagatavot atzinumu projektus par citu institūciju izstrādātiem tiesību
aktiem atkarību profilakses jautājumos
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām
- izvērtēt un sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības un citu institūciju
tiesību aktu projektu vai pozīciju un instrukciju projektiem atkarību profilakses
jomā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī",
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2017/164.AKK8
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto PROJEKTU
DEPARTAMENTA EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU NODAĻAS VECĀKĀ REFERENTA ierēdņa amatu
(uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas ārvalstu finanšu instrumentu projektu iesniegumu sagatavošanā un
uzraudzībā
- vēlamas zināšanas par tiesību aktu izstrādes un virzības procesu
- angļu valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar MS Office un
interneta resursiem lietotāja līmenī
- labas plānošanas spējas, pozitīva attieksme, kā arī spēja strādāt ar liela
apjoma informāciju
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67036722, 67036822.
OP 2017/164.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas vadītāja vietnieka ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās
- praktiska darba pieredze organizācijas kopējā budžeta plānošanā un izmaiņu
koordinēšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības
uzskaites jomā (ne mazāk kā divi gadi)
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- vadīt VID detalizētā budžeta sagatavošanu
- kontrolēt VID detalizētā budžeta izpildi, uzturēt un pilnveidot finanšu
datu kontroles un analīzes sistēmu, veikt procesu izmaksu efektivitātes analīzi
- izstrādāt finanšu plānošanas procedūras VID
- analizēt un novērtēt VID darbību, analizēt un vērtēt datus, aprakstīt
novirzes un sagatavot priekšlikumus VID vadībai darbības procesu un rezultātu
uzlabošanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs
un/vai nozaru ministrijās", IV A līmenis un 12.mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 1045 līdz 1584 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FP_BAD_VV_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/164.AKK10
NACIONĀLĀ ELEKTRONISKO PLAŠSZIŅAS LĪDZEKĻU PADOME IZSLUDINA KONKURSU UZ
VALSTS SIA "LATVIJAS RADIO" VALDES PRIEKŠSĒDĒTĀJA AMATU
Aicinām pieteikties Latvijas Republikas pilsoņus, kuri atbilst šādām
prasībām:
- Valsts valodas un vismaz divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda, zināšanas
- Augstākā izglītība - maģistra grāds vadībzinātnēs vai citās zinātnēs.
Maģistra grāds vadībzinātnēs, vērtējot kandidātus, tiks uzskatīts par priekšrocību
- Vismaz piecus gadus ilga darba pieredze vadošā amatā plašsaziņas līdzekļu
jomā vai vismaz piecus gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības
valdes vai padomes locekļa amatā, organizācijas vai iestādes vadītāja vai
vadītāja vietnieka amatā
- Nevainojama reputācija
- Kompetences:
- izpratne par uzņēmuma vadību, tostarp risku un pārmaiņu vadību, finanšu
resursu pārvaldību un gada pārskatu sagatavošanu
- kompetence stratēģiskās plānošanas jomā
- spēja noteikt mērķus, plānot darbības
- pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai
nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu
- izpratne par kapitālsabiedrības darbinieku atalgojuma sistēmas veidošanu
un darbinieku motivāciju
- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā
un to mediju darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- spēja nodrošināt sabiedriskā medija politisko neitralitāti
- izpratne par tehnoloģijām atbilstoši Latvijas Radio darbības specifikai
- prasme lietot biznesa vadības IT sistēmas
- komunikācijas prasmes, tostarp publiskās komunikācijas prasmes -
komunikācija ar medijiem, publiska uzstāšanās u. c.
Lūdzam pretendentus pieteikties konkursam līdz 2017. gada
25. augustam, nosūtot pieteikumu pa pastu uz Padomes adresi Rīgā, Doma
laukumā 8a, LV-1939, slēgtā aploksnē, uz tās norādot "Nacionālās
elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes konkursam uz valsts SIA
"Latvijas Radio" valdes priekšsēdētāja amatu" (lūdzam ievērot,
ka pasta zīmogs ir 25.08.2017.), vai nosūtot ieskanētus dokumentus uz e-pasta
adresi nominacijas.komisija@neplpadome.lv.
Pieteikumam jāpievieno:
1) parakstīts pieteikums konkursam brīvā formā (ne vairāk kā 1 A4 lp.);
2) ar parakstu apliecināts dzīvesgājums (Curriculum
Vitae), kurā ietverta informācija par izglītību
un darba pieredzi, kā arī kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasta adrese);
3) augstāko izglītību (maģistra grāds) apliecinošu dokumentu kopijas 1
eksemplārā;
4) parakstīts apliecinājums par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu
un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturto daļā
izvirzītajām prasībām valdes locekļa amata kandidātam un Elektronisko
plašsaziņas līdzekļu likuma 65. panta trešajā daļā noteiktajām prasībām,
stājoties valdes locekļa amatā.
Mēnešalga valsts SIA "Latvijas Radio" valdes priekšsēdētājam tiek
noteikta atbilstoši Ministru kabineta 2015. gada 22. decembra
noteikumos Nr. 791 "Noteikumi par publiskas personas
kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes
locekļu skaitu atbilstoši kapitālsabiedrības lielumu raksturojošiem rādītājiem,
valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru" noteiktajam
attiecībā uz valdes locekļa atalgojumu vidēja lieluma kapitālsabiedrībā.
Ar konkursa nolikumu un paskaidrojošo materiālu attiecībā uz valdes
priekšsēdētājam izvirzītajām prasībām var iepazīties Padomes interneta vietnē www.neplpadome.lv sadaļā "Sabiedriskie mediji" →
"Latvijas Radio valdes konkursa norise".
Papildu informācija pieejama, zvanot uz tālruni 67221848 vai rakstot uz
elektroniskā pasta adresi neplpadome@neplpadome.lv.
OP 2017/164.AKK11
NACIONĀLĀ ELEKTRONISKO PLAŠSZIŅAS LĪDZEKĻU PADOME IZSLUDINA KONKURSU UZ
VALSTS SIA "LATVIJAS RADIO" VALDES LOCEKĻA FINANŠU VADĪBAS JAUTĀJUMOS
AMATU
Aicinām pieteikties Latvijas Republikas pilsoņus, kuri atbilst šādām
prasībām:
- Valsts valodas un vismaz divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda, zināšanas
- Augstākā izglītība - maģistra grāds finansēs, ekonomikā vai vadībzinātnēs
- Vismaz piecus gadus ilga darba pieredze vadošā amatā plašsaziņas līdzekļu
jomā vai vismaz piecus gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības
valdes vai padomes locekļa amatā, organizācijas vai iestādes vadītāja vai
vadītāja vietnieka amatā
- Nevainojama reputācija
- Kompetences:
- izpratne par uzņēmuma vadību, tostarp risku un pārmaiņu vadību, finanšu
resursu pārvaldību un gada pārskatu sagatavošanu
- kompetence stratēģiskās plānošanas jomā
- spēja noteikt mērķus, plānot darbības
- pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai
nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu
- izpratne par kapitālsabiedrības darbinieku atalgojuma sistēmas veidošanu
un darbinieku motivāciju
- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā
un to mediju darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- spēja nodrošināt sabiedriskā medija politisko neitralitāti
- izpratne par tehnoloģijām atbilstoši Latvijas Radio darbības specifikai
- prasme lietot biznesa vadības IT sistēmas
- komunikācijas prasmes, tostarp iekšējā uzņēmuma komunikācijā
Lūdzam pretendentus pieteikties konkursam līdz 2017. gada
25. augustam, nosūtot pieteikumu pa pastu uz Padomes adresi Rīgā, Doma
laukumā 8a, LV-1939, slēgtā aploksnē, uz tās norādot "Nacionālās
elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes konkursam uz valsts SIA
"Latvijas Radio" valdes locekļa finanšu vadības jautājumos
amatu" (lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 25.08.2017.), vai sūtot
ieskanētus dokumentus uz e-pasta adresi nominacijas.komisija@neplpadome.lv.
Pieteikumam jāpievieno:
1) parakstīts pieteikums konkursam brīvā formā (ne vairāk kā 1 A4 lp.);
2) ar parakstu apliecināts dzīvesgājums (Curriculum
Vitae), kurā ietverta informācija par izglītību
un darba pieredzi, kā arī kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasta adrese);
3) augstāko izglītību (maģistra grāds) apliecinošu dokumentu kopijas 1
eksemplārā;
4) parakstīts apliecinājums par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu
un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturto daļā
izvirzītajām prasībām valdes locekļa amata kandidātam un Elektronisko
plašsaziņas līdzekļu likuma 65. panta trešajā daļā noteiktajām prasībām,
stājoties valdes locekļa amatā.
Mēnešalga valsts SIA "Latvijas Radio" valdes loceklim tiek
noteikta atbilstoši Ministru kabineta 2015. gada 22. decembra
noteikumos Nr. 791 "Noteikumi par publiskas personas
kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes
locekļu skaitu atbilstoši kapitālsabiedrības lielumu raksturojošiem rādītājiem,
valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru" noteiktajam
attiecībā uz valdes locekļa atalgojumu vidēja lieluma kapitālsabiedrībā.
Ar konkursa nolikumu un paskaidrojošo materiālu attiecībā uz valdes loceklim
finanšu vadības jautājumos izvirzītajām prasībām var iepazīties Padomes interneta
vietnē www.neplpadome.lv sadaļā "Sabiedriskie
mediji" → "Latvijas Radio valdes konkursa norise".
Papildu informācija pieejama, zvanot pa tālruni 67221848 vai rakstot uz
elektroniskā pasta adresi neplpadome@neplpadome.lv.