Laidiens: 23.08.2017., Nr. 167
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/167.AKK1
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz piecām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata
vietām (amata saime 21, līmenis III A)
Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas
uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu
funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakantām Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amata vietām.
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR,
3. kategorija 1190,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr.
67830626.
OP 2017/167.AKK2
Iecavas novada dome (reģ. Nr. 90000056376)
aicina darbā Zemes ierīcības dienesta zemes lietu speciālistu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt saņemto Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas datu
analīzi, koriģēt, papildināt un uzturēt aktuālu nekustamo īpašumu uzskaites
programmas informāciju par pašvaldības administratīvajā teritorijā esošajiem
nekustamā īpašuma objektiem, izmantojot Nekustamā īpašuma valsts kadastra
informācijas sistēmu, Valsts adrešu reģistra informācijas sistēmu u. c.,
lai nodrošinātu pilnvērtīgu Iecavas novadā esošo nekustamo īpašumu uzskaiti
- aktualizēt kadastra karti Iecavas novadā, sniegt ziņas Valsts zemes
dienestam par nepieciešamajām datu izmaiņām
- veikt pašvaldībai piekrītošo zemes vienību apsekošanu un robežu ierādīšanu
dabā
- veikt kadastrālās uzmērīšanas veicēju sagatavoto robežu ierādīšanas aktu,
zemes robežu plānu, apgrūtinājumu plānu, zemes ierīcības projektu u.c.
saskaņošanu
- pēc pieprasījuma sagatavot un izsniegt pieprasījuma iesniedzējam skices,
shēmas un izkopējumus
- konsultēt fiziskas un juridiskas personas par jautājumiem, kas saistīti ar
nekustamo īpašumu formēšanu, sadalīšanu, lietošanu, darījumiem ar nekustamajiem
īpašumiem, zemes iznomāšanas iespējām un kārtību, zemes atsavināšanu u.c.
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
(priekšroka tiks dota pretendentiem ar izglītību zemes ierīcības jomā)
- zināšanas un pieredze zemes ierīcībā tiks uzskatītas par priekšrocību
- pieredze darbā ar programmām NĪNO, NOMA, MICROSTATION, BENTLY vai analogu
- normatīvo aktu, kas saistīti ar domes darbību, kā arī ar darba pienākumu
pildīšanu, pārzināšana
- komunikabilitāte, elastīgums un spēja strādāt komandā
- atbildības izjūta un precizitāte
- spēja iedziļināties un izprast, apstrādāt un analizēt liela apjoma un
dažāda profila informāciju
- labas organizatora prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu (t. sk. krievu
valodas) prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Motivācijas vēstule ar savu redzējumu par zemes lietu speciālista darbu
Iecavas novadā, rekomendācijas, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Iecavas novada domes kancelejā Skolas ielā 4, Iecavā, Iecavas
novadā, LV-3913, līdz 2017. gada 31. augustam (ieskaitot) personīgi
vai pa pastu (pasta zīmogs 31.08.2017.). Uzziņas pa tālruni 26598086 vai
elektroniski, e-pasta adrese: aivars.maceks@iecava.lv.
Ar Zemes ierīcības dienesta zemes lietu speciālista amata aprakstu var
iepazīties Iecavas novada domes kancelejā.
OP 2017/167.AKK3
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģ.
Nr. 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto Veselības veicināšanas
departamenta SLIMĪBU PROFILAKSES NODAĻAS VADĪTĀJA ierēdņa amatu (uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnas vai sabiedrības veselības jomā
- praktiska darba pieredze veselības aprūpes vai sabiedrības veselības
sistēmā (ne mazāk kā divi gadi)
- pieredze kolektīva vadīšanā ne mazāk kā viens gads
- praktiska darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijās (ne mazāk kā viens gads)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas un izpratne par veselības veicināšanu un slimību profilaksi
- labas iemaņas darbā ar MS Office
programmām
- komunikācijas, komandas vadīšanas, plānošanas un organizēšanas prasmes,
ētiskums
- spēja apkopot un analizēt informāciju un sagatavot to prezentācijas veidā
Galvenie pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu
- piedalīties sabiedrības veselības veicināšanas politikas īstenošanā,
nodrošinot veselības veicināšanas programmu izstrādi un metodisko vadību
- sadarboties ar pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām, ārvalstu
institūciju pārstāvjiem un citām iesaistītajām pusēm slimību profilakses un
veselības veicināšanas pasākumu realizēšanā, projektu izstrādāšanā un ieviešanā
- izglītot sabiedrības veselības grupas jautājumos, kas ietekmē veselību un
veselīgu dzīvesveidu
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un piešķirtai kategorijai
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, augstāko
izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas, redzējumu par
veselības veicināšanas un slimību profilakses prioritātēm un attīstību (ne vairāk
kā uz divām A4 formāta lapām) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt uz e-pasta
adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Slimību
profilakses nodaļas vadītāja amata vakance".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Uzziņas pa tālruni 67387606, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa norisi;
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles
centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, k-5, Rīga, LV-1005.
OP 2017/167.AKK4
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Tehnoloģiju departamenta Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadītāja
ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (līdz 2022. gada 31. decembrim)
LIAA savā komandā aicina radošu cilvēku, kuru interesē iespēja strādāt ar
Latvijas uzņēmumu labākajām inovācijām!
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt un organizēt komandas darbu
- apzināt Latvijas uzņēmumu inovāciju vajadzības
- meklēt inovāciju interesējošus komersantus un palīdzēt tiem realizēt
attīstības ieceres
- ieviest atbalsta instrumentus komersantiem (tai skaitā start-up uzņēmumiem)
- nodrošināt projektu pieteikumu atlasi
- palīdzēt un uzraudzīt projektu īstenošanu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai
inženierzinātnēs) vai augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība, kas papildināta ar struktūrvienības kompetencei atbilstošām
speciālajām mācībām
- darba pieredze vadošā amatā struktūrvienības kompetences jomā (vismaz divi
gadi)
- darba pieredze budžeta plānošanā un iepirkumu organizēšanā (vismaz divi
gadi)
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- zināšanas par Eiropas Savienības fondiem un valsts pārvaldes darbību
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas, kas ļauj
amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu
- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija:
1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši
ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā) un
Redzējumu par nozīmīgākajām Latvijas uzņēmēju radītajām inovācijām pēdējo piecu
gadu laikā (teksta apjoms līdz 2 A4 lapām) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA
Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TeD
IUAN vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālrunis uzziņām 67039403, 67039407.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/167.AKR1
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 1. augustā izsludinātais
konkurss uz piecām vakantajām Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata
vietām noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/167.AKR2
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā
departamenta juriskonsultes amatā uz noteiktu laiku 2017.gada 8.augustā ir
iecelta LĀSMA RANCĀNE.
OP 2017/167.AKR3
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Budžeta izpildes un uzraudzības
departamenta vecākās ekspertes ierēdnes amatā no 2017.gada 21.augusta uz
noteiktu laiku iecelta ILZE DUKĀTE.
OP 2017/167.AKR4
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas,
izdevniecības un poligrāfijas departamenta Informācijas un komunikācijas daļas
vecākās referentes ierēdnes amatā 21.08.2017. iecelta MĀRA TALLA.
OP 2017/167.AKR5
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālās
statistikas departamenta Mājsaimniecību apsekojumu sagatavošanas un kontroles
daļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku 08.08.2017. iecelta
ELĪNA JERMACĀNE.
OP 2017/167.AKR6
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra paziņo, ka 2017.gada 21.augustā
Juridiskā departamenta Juridiskā nodrošinājuma nodaļas valsts pārvaldes
juriskonsultes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku iecelta ELĪNA GAILE.