Laidiens: 23.08.2017., Nr. 167

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/167.AKK1

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz piecām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām (amata saime 21, līmenis III A)

Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām.

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu (EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju

- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR, 3. kategorija 1190,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830626.


OP 2017/167.AKK2

Iecavas novada dome (reģ. Nr. 90000056376) aicina darbā Zemes ierīcības dienesta zemes lietu speciālistu

Galvenie amata pienākumi:

- veikt saņemto Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas datu analīzi, koriģēt, papildināt un uzturēt aktuālu nekustamo īpašumu uzskaites programmas informāciju par pašvaldības administratīvajā teritorijā esošajiem nekustamā īpašuma objektiem, izmantojot Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmu, Valsts adrešu reģistra informācijas sistēmu u. c., lai nodrošinātu pilnvērtīgu Iecavas novadā esošo nekustamo īpašumu uzskaiti

- aktualizēt kadastra karti Iecavas novadā, sniegt ziņas Valsts zemes dienestam par nepieciešamajām datu izmaiņām

- veikt pašvaldībai piekrītošo zemes vienību apsekošanu un robežu ierādīšanu dabā

- veikt kadastrālās uzmērīšanas veicēju sagatavoto robežu ierādīšanas aktu, zemes robežu plānu, apgrūtinājumu plānu, zemes ierīcības projektu u.c. saskaņošanu

- pēc pieprasījuma sagatavot un izsniegt pieprasījuma iesniedzējam skices, shēmas un izkopējumus

- konsultēt fiziskas un juridiskas personas par jautājumiem, kas saistīti ar nekustamo īpašumu formēšanu, sadalīšanu, lietošanu, darījumiem ar nekustamajiem īpašumiem, zemes iznomāšanas iespējām un kārtību, zemes atsavināšanu u.c.

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība (priekšroka tiks dota pretendentiem ar izglītību zemes ierīcības jomā)

- zināšanas un pieredze zemes ierīcībā tiks uzskatītas par priekšrocību

- pieredze darbā ar programmām NĪNO, NOMA, MICROSTATION, BENTLY vai analogu

- normatīvo aktu, kas saistīti ar domes darbību, kā arī ar darba pienākumu pildīšanu, pārzināšana

- komunikabilitāte, elastīgums un spēja strādāt komandā

- atbildības izjūta un precizitāte

- spēja iedziļināties un izprast, apstrādāt un analizēt liela apjoma un dažāda profila informāciju

- labas organizatora prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu (t. sk. krievu valodas) prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Motivācijas vēstule ar savu redzējumu par zemes lietu speciālista darbu Iecavas novadā, rekomendācijas, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Iecavas novada domes kancelejā Skolas ielā 4, Iecavā, Iecavas novadā, LV-3913, līdz 2017. gada 31. augustam (ieskaitot) personīgi vai pa pastu (pasta zīmogs 31.08.2017.). Uzziņas pa tālruni 26598086 vai elektroniski, e-pasta adrese: aivars.maceks@iecava.lv. Ar Zemes ierīcības dienesta zemes lietu speciālista amata aprakstu var iepazīties Iecavas novada domes kancelejā.


OP 2017/167.AKK3

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģ. Nr. 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto Veselības veicināšanas departamenta SLIMĪBU PROFILAKSES NODAĻAS VADĪTĀJA ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā

- praktiska darba pieredze veselības aprūpes vai sabiedrības veselības sistēmā (ne mazāk kā divi gadi)

- pieredze kolektīva vadīšanā ne mazāk kā viens gads

- praktiska darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijās (ne mazāk kā viens gads)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas un izpratne par veselības veicināšanu un slimību profilaksi

- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām

- komunikācijas, komandas vadīšanas, plānošanas un organizēšanas prasmes, ētiskums

- spēja apkopot un analizēt informāciju un sagatavot to prezentācijas veidā

Galvenie pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu

- piedalīties sabiedrības veselības veicināšanas politikas īstenošanā, nodrošinot veselības veicināšanas programmu izstrādi un metodisko vadību

- sadarboties ar pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām, ārvalstu institūciju pārstāvjiem un citām iesaistītajām pusēm slimību profilakses un veselības veicināšanas pasākumu realizēšanā, projektu izstrādāšanā un ieviešanā

- izglītot sabiedrības veselības grupas jautājumos, kas ietekmē veselību un veselīgu dzīvesveidu

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un piešķirtai kategorijai

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas, redzējumu par veselības veicināšanas un slimību profilakses prioritātēm un attīstību (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lapām) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Slimību profilakses nodaļas vadītāja amata vakance".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Uzziņas pa tālruni 67387606, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, k-5, Rīga, LV-1005.


OP 2017/167.AKK4

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadītāja ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (līdz 2022. gada 31. decembrim)

LIAA savā komandā aicina radošu cilvēku, kuru interesē iespēja strādāt ar Latvijas uzņēmumu labākajām inovācijām!

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt un organizēt komandas darbu

- apzināt Latvijas uzņēmumu inovāciju vajadzības

- meklēt inovāciju interesējošus komersantus un palīdzēt tiem realizēt attīstības ieceres

- ieviest atbalsta instrumentus komersantiem (tai skaitā start-up uzņēmumiem)

- nodrošināt projektu pieteikumu atlasi

- palīdzēt un uzraudzīt projektu īstenošanu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai inženierzinātnēs) vai augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar struktūrvienības kompetencei atbilstošām speciālajām mācībām

- darba pieredze vadošā amatā struktūrvienības kompetences jomā (vismaz divi gadi)

- darba pieredze budžeta plānošanā un iepirkumu organizēšanā (vismaz divi gadi)

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- zināšanas par Eiropas Savienības fondiem un valsts pārvaldes darbību

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu

- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija: 1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā) un Redzējumu par nozīmīgākajām Latvijas uzņēmēju radītajām inovācijām pēdējo piecu gadu laikā (teksta apjoms līdz 2 A4 lapām) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TeD IUAN vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālrunis uzziņām 67039403, 67039407.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/167.AKR1

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 1. augustā izsludinātais konkurss uz piecām vakantajām Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietām noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/167.AKR2

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta juriskonsultes amatā uz noteiktu laiku 2017.gada 8.augustā ir iecelta LĀSMA RANCĀNE.


OP 2017/167.AKR3

Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Budžeta izpildes un uzraudzības departamenta vecākās ekspertes ierēdnes amatā no 2017.gada 21.augusta uz noteiktu laiku iecelta ILZE DUKĀTE.


OP 2017/167.AKR4

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta Informācijas un komunikācijas daļas vecākās referentes ierēdnes amatā 21.08.2017. iecelta MĀRA TALLA.


OP 2017/167.AKR5

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku 08.08.2017. iecelta ELĪNA JERMACĀNE.


OP 2017/167.AKR6

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra paziņo, ka 2017.gada 21.augustā Juridiskā departamenta Juridiskā nodrošinājuma nodaļas valsts pārvaldes juriskonsultes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku iecelta ELĪNA GAILE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)