Laidiens: 25.08.2017., Nr. 169

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/169.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais referents Budžeta departamenta Reģionālās attīstības, zemkopības un vides finansēšanas nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē

- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā pēdējo 5 gadu laikā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli

- teicamas MS Office programmas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Budžeta departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- Centrālās zemes komisijas budžeta pārraudzību un gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta attiecīgās sadaļas un tā pielikumu sagatavošanu

- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem, kas saistīti ar Zemkopības ministrijas un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esošām nozaru politikām

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095612.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2017/169.AKK2

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - Informācijas tehnoloģiju administrators (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība vai pēdējo kursu students informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze IT lietotāju atbalsta nodrošināšanā un informācijas sistēmu uzturēšanā

- Microsoft operētājsistēmu Windows 7/8/10 pārzināšana

- pieredze darbā ar MS Active Directory, MS IIS un MS SQL

- Linux sistēmu un MS SQL serveru administrēšanas pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas latviešu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- spēja strādāt komandā, plānot savu darbu un noteikt prioritātes

Galvenie pienākumi:

- IT lietotāju atbalsta nodrošināšana

- IT incidentu un problēmu identificēšana, reģistrēšana un novēršana

- informācijas sistēmu dokumentācijas izstrāde un aktualizēšana

- darbstaciju un sistēmas programmatūras administrēšana un uzturēšana

- līdzdalība informācijas sistēmu un to komponenšu ieviešanā

Piedāvājam:

- bruto atalgojumu, sākot no 800 euro (9. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027486.

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2017/169.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Informātikas tehniskās daļas galvenais datorsistēmu un datortīkla administrators

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 940-1150 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) sistēmu rezerves kopiju veidošanu, pārbaudi un atjaunošanu

- veikt serveru instalēšanu

- ar serveru saistīto problēmu risināšana

- programmatūras nodrošinājuma uzstādīšana serveros

- veikt datorsistēmu konfigurēšanu un administrēšanu

- vadīt sistēmu diagnostikas testus

- veikt dokumentācijas sagatavošanu

- konsultēt CSP un reģionālo datu savākšanas un apstrādes centru datortehnikas lietotājus; nepieciešamības gadījumā sniegt tehnisku palīdzību attālināti vai klātbūtnē uz vietas

Prasības pretendentam:

- augstākā izglītība datorzinātnēs (vai līdzīgā jomā) vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar apmācībām informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) jomā

- pieredze darbā datortīkla administratora vai līdzīgā amatā ilgāk par diviem gadiem

- zināšanas un pieredze IKT administrēšanā un konfigurēšanā

- praktiskā pieredze LAN datortīkla, Windows serveru un Windows darbstaciju administrēšanā, vēlamas zināšanas Linux OS

- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā B līmeņa 2. pakāpe

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt patstāvīgi, kā arī sadarboties komandā

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/169.AKK4

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - IEKŠĒJĀ AUDITA DEPARTAMENTA IEKŠĒJAIS AUDITORS

Galvenie amata pienākumi:

- veikt iestādes iekšējo auditu, tai skaitā ārvalstu finanšu palīdzības un Valsts kases kā Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes iekšējo auditu, pārbaudot un novērtējot izveidotās iekšējās kontroles sistēmas kvalitāti un efektivitāti un sniegt ieteikumus sistēmas pilnveidošanai

- veikt apstiprināto audita ieteikumu ieviešanas uzraudzību un konsultēt iestādes personālu par veikto auditu ieteikumu ieviešanu

- vadīt konsultāciju projektus un sniegt priekšlikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai, risku mazināšanai un ierobežošanai

- veikt departamenta lietvedības pienākumus saskaņā ar iekšējos lietvedību reglamentējošos dokumentos noteikto

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas, finanšu vai banku darbības studiju programmā) vai vadības studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības vai vadībzinātnes studiju programmā)

- darba pieredze iekšējā auditā, revīzijas vai risku vadības jomā ilgāka par vienu gadu

- iekšējā audita profesionālā prakses standartu pārzināšana

- vēlama starptautisko grāmatvedības standartu un starptautisko kvalitātes pārvaldības standartu pārzināšana

- zināšanas par informācijas drošību un prasmes lietot tās ikdienas pienākumu veikšanā

- teicamas datorprasmes MS Office vidē

- rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, iniciatīva, analītiskā domāšana

- spēja racionāli plānot un organizēt savu darbu un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- klientorientēta pieeja darbam un labas komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli ar detalizētu aprakstu par pieredzi audita jomā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "IAD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, papildu informācija: tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2017/169.AKK5

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zāļu ekspertīzes laboratorijas vecākais eksperts - analītiķis (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: nodrošināt zāļu paraugu analīzi atbilstoši attiecīgajā normatīvajā dokumentācijā un Eiropas Farmakopejā minētajām analīžu metodēm, piedalīties zāļu kvalitātes kontroles pasākumos.

Amata kods: 2422 09.

Galvenie amata pienākumi:

- veikt zāļu paraugu testēšanu izmantojot fizikāli ķīmiskās metodes atbilstoši normatīvajā dokumentācijā norādītajām metodikām un Eiropas Farmakopejā prasībām

- veikt iekārtu kalibrēšanu, uzraudzīt izmantojamo iekārtu darbību, veikt pierakstus par iekārtu un mērīšanas līdzekļu ekspluatāciju

- reģistrēt zāļu analīžu rezultātus personālajā darba žurnālā, parauga testēšanas laikā

- piedalīties Zāļu ekspertīzes laboratorijas kvalitātes sistēmas dokumentācijas izstrādē, izstrādāt un sagatavot apstiprināšanai nepieciešamos testēšanas metožu aprakstus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība ķīmijas nozarē (maģistra grāds)

- vēlama 3 gadu praktiskā darba pieredze analītiskajā ķīmijā un instrumentālo metožu pielietošanā

- latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī (C1), angļu valodas zināšanas vidējā līmenī (B1)

- prasme lietot darbā augsti efektīvas šķidrumu hromatogrāfijas (AEŠH) un gāzu hromatogrāfijas (GH) un citas fizikāli ķīmiskās analīzes metodes

- vēlamas zināšanas par Eiropas Farmakopejas prasībām zāļu testēšanai

- precizitāte un augsta atbildības sajūta

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, analītiska domāšana, spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme efektīvi organizēt savu darbu

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme strādāt ar MS Word, MS Excel

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

- kvalifikācijas paaugstināšanas un izaugsmes iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro, 2. kategorija - līdz 1115 euro, 3. kategorija - līdz 1287 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: personals@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2017/169.AKK6

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Zāļu izplatīšanas informācijas nodaļas eksperts (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: veikt zāļu izplatīšanas informācijas apkopošanu un tās analīzi.

Amata kods: 2422 10.

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt datu/informācijas savākšanu, apkopošanu un datu apstrādi par zāļu patēriņu, analizēt un sekot līdz zāļu pieejamībai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- 2. līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība farmācijā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība ķīmijā vai medicīnā, kas papildināta ar praktiskā darba pieredzi farmācijas jomā

- vēlama 2 gadu praktiskā darba pieredze farmācijā, medicīnā vai dabaszinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme organizēt savu darbu

- labas saskarsmes, sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" II līmenis, 9. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 835 euro, 2. kategorija - līdz 1015 euro, 3. kategorija - līdz 1190 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) lūdzam sūtīt līdz 2017. gada 8. septembrim Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: personals@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai 67078457, 67078444, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2017/169.AKK7

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu - VECĀKAIS REFERENTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā

(Uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši, nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" projekta (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku - līdz 2022. gadam)

Galvenie pienākumi:

- sagatavot Projekta īstenošanai nepieciešamo informāciju par veselības veicināšanas un slimību profilakses jautājumiem un Projekta ietvaros veicamajiem sabiedrības veselības pētījumiem

- piedalīties Projekta ietvaros īstenojamo iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā un pretendentu piedāvājumu izvērtēšanā

- veikt veselības veicināšanas, slimību profilakses pasākumu un sabiedrības veselības pētījumu saturisko uzraudzību

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības zinātnēs, dabaszinātnēs vai izglītības zinātnēs

- vēlama praktiskā pieredze veselības aprūpes sistēmā vai ar sabiedrības veselību vai veselības veicināšanu saistītā jomā

- vēlama praktiskā pieredze pētījumu plānošanā vai īstenošanā

- zināšanas un izpratne par veselību un to ietekmējošajiem faktoriem, sabiedrības veselības problēmām, to novēršanas iespējām, veselības aprūpes politiku un sabiedrības veselības monitoringu

- spēja analizēt nozares darbību, identificēt problēmas un izstrādāt to risinājumus

- spēja strādāt individuāli un grupā, uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, iniciatīva, ētiskums

- angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.


OP 2017/169.AKK8

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu Latvijas pārstāvja apstiprināšanai uz Pastāvīgās arbitrāžas tiesas specializēto paneļu arbitra vietu (1 vakance)

Konkursā uz Pastāvīgās arbitrāžas tiesas dabas resursu un vides tiesību arbitra vietu aicinām pieteikties personu, kura ir:

- valstī atzīta autoritāte vides tiesībās

- persona ar visaugstāko morālo reputāciju, augstu atbildības izjūtu un gatavību pildīt vides tiesību arbitra pienākumus

- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- ieguvusi augstāko akadēmisko vai otra līmeņa profesionālo augstāko izglītību tiesību zinātnēs vai vides, vai dabaszinību zinātnēs

- labas angļu valodas vai franču valodas zināšanas

- ieguvusi labas zināšanas un profesionālo pieredzi darbā ar dabas zinātnes un vides aizsardzību regulējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām

- dalība Apvienoto Nāciju Organizācijas vai Eiropas Komisijas u. c. organizācijās saistībā ar vides politikas jautājumiem tiks uzskatīta kā priekšrocība

Pieteikuma dokumenti - motivēts pieteikums latviešu valodā, dzīves apraksts latviešu un angļu vai franču valodā Eiropas CV formātā, akadēmisko publikāciju saraksts, ja šādas publikācijas ir, augstākās akadēmiskās vai otra līmeņa profesionālās augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija un citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamiem pievienot, - jāiesniedz 20 darbdienu laikā no paziņojuma publikācijas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Tieslietu ministrijas kancelejā (adrese: Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1536) vai elektroniski, parakstot ar drošu elektronisko parakstu (elektroniskais pasts: tm.kanceleja@tm.gov.lv). Tālrunis uzziņām 67036912.

Iesniedzot dokumentus, pretendentam jānorāda adrese saziņai ar pretendentu, kā arī vēlams norādīt elektroniskā pasta adresi un kontakttālruņa numuru.


OP 2017/169.AKK9

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu Latvijas pārstāvja apstiprināšanai uz Pastāvīgās arbitrāžas tiesas specializēto paneļu eksperta vietu (1 vakance)

Konkursā uz Pastāvīgās arbitrāžas tiesas vides zinātnes eksperta vietu aicinām pieteikties personu, kura ir:

- valstī atzīta autoritāte vides zinātnē

- persona ar visaugstāko morālo reputāciju, augstu atbildības izjūtu un gatavību pildīt vides zinātnes eksperta arbitra pienākumus

- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- ieguvusi augstāko akadēmisko vai otra līmeņa profesionālo augstāko izglītību vides zinātnes vai dabaszinību zinātnēs

- labas angļu valodas vai franču valodas zināšanas

- labas zināšanas un profesionālā pieredze darbā ar dabas zinātnes un vides aizsardzību regulējošiem normatīvajiem aktiem

- profesionālā pieredze klimata vai vides politikas jomā

- dalība Apvienoto Nāciju organizācijas vai Eiropas Komisijas u.c. organizācijās saistībā ar vides politikas jautājumiem tiks uzskatīta kā priekšrocība.

Pieteikuma dokumenti - motivēts pieteikums latviešu valodā, dzīves apraksts latviešu un angļu vai franču valodā Eiropas CV formātā, akadēmisko publikāciju saraksts, ja šādas publikācijas ir, augstākās akadēmiskās vai otra līmeņa profesionālās augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija un citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamiem pievienot, - jāiesniedz 20 darbdienu laikā no paziņojuma publikācijas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Tieslietu ministrijas kancelejā (adrese: Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1536) vai elektroniski, parakstot ar drošu elektronisko parakstu (elektroniskais pasts: tm.kanceleja@tm.gov.lv). Tālrunis uzziņām 67036912.

Iesniedzot dokumentus, pretendentam jānorāda adrese saziņai ar pretendentu, kā arī vēlams norādīt elektroniskā pasta adresi un kontakttālruņa numuru.


OP 2017/169.AKK10

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu Latvijas pārstāvja apstiprināšanai uz Pastāvīgās arbitrāžas tiesas specializēto paneļu arbitra vietu (1 vakance)

Konkursā uz Pastāvīgās arbitrāžas tiesas kosmosa tiesību arbitra vietu aicinām pieteikties personu, kura ir:

- valstī atzīta autoritāte kosmosa tiesībās vai kosmosa tehnoloģiju jautājumos

- ar visaugstāko morālo reputāciju, augstu atbildības izjūtu un gatavību pildīt kosmosa tiesību arbitra pienākumus

- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- ieguvusi augstāko akadēmisko vai otra līmeņa profesionālo augstāko izglītību tiesību zinātnēs, vides zinātņu, ekonomikas vai enerģētikas specialitātē, kas papildināta ar vakancei atbilstošām speciālām studijām

- labas angļu valodas vai franču valodas zināšanas

- profesionālā pieredze kosmosa politikas jomā

- labas zināšanas par nacionālajām kosmosa programmām un Eiropas Kosmosa aģentūru

Pieteikuma dokumenti - motivēts pieteikums latviešu valodā, dzīves apraksts latviešu un angļu vai franču valodā Eiropas CV formātā, akadēmisko publikāciju saraksts, ja šādas publikācijas ir, augstākās akadēmiskās vai otra līmeņa profesionālās augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija un citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamiem pievienot, - jāiesniedz 20 darbdienu laikā no paziņojuma publikācijas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Tieslietu ministrijas kancelejā (adrese: Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1536) vai elektroniski, parakstot ar drošu elektronisko parakstu (elektroniskais pasts: tm.kanceleja@tm.gov.lv). Tālrunis uzziņām 67036912.

Iesniedzot dokumentus, pretendentam jānorāda adrese saziņai ar pretendentu, kā arī vēlams norādīt elektroniskā pasta adresi un kontakttālruņa numuru.


OP 2017/169.AKK11

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu Latvijas pārstāvja apstiprināšanai uz Pastāvīgās arbitrāžas tiesas specializēto paneļu eksperta vietu (1 vakance)

Konkursā uz Pastāvīgās arbitrāžas tiesas zinātniskā un tehniskā eksperta kosmosa jautājumos vietu aicinām pieteikties personu, kura ir:

- valstī atzīta autoritāte kosmosa tiesībās vai kosmosa tehnoloģiju jautājumos

- persona ar visaugstāko morālo reputāciju, augstu atbildības izjūtu un gatavību pildīt zinātniskā un tehniskā eksperta kosmosa jautājumos pienākumus

- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- ieguvusi augstāko akadēmisko vai otra līmeņa profesionālo augstāko izglītību vides zinātņu, enerģētikas specialitātē, materiālzinātnes, satelīttehnoloģijas, elektronikas, kosmosa tehnoloģiju vai citās inženierzinātņu jomās

- labas angļu valodas vai franču valodas zināšanas

- profesionālā pieredze kosmosa zinātnes jomā

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze kosmosa tehnoloģiju izstrādes vai piemērošanas jomā

- labas zināšanas par nacionālajām kosmosa programmām un Eiropas Kosmosa aģentūru

Pieteikuma dokumenti - motivēts pieteikums latviešu valodā, dzīves apraksts latviešu un angļu vai franču valodā Eiropas CV formātā, akadēmisko publikāciju saraksts, ja šādas publikācijas ir, augstākās akadēmiskās vai otrā līmeņa profesionālās augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija un citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamiem pievienot, - jāiesniedz 20 darbdienu laikā no paziņojuma publikācijas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Tieslietu ministrijas kancelejā (adrese: Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1536) vai elektroniski, parakstot ar drošu elektronisko parakstu (elektroniskais pasts: tm.kanceleja@tm.gov.lv). Tālrunis uzziņām 67036912.

Iesniedzot dokumentus, pretendentam jānorāda adrese saziņai ar pretendentu, kā arī vēlams norādīt elektroniskā pasta adresi un kontakttālruņa numuru.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)