Laidiens: 20.01.2017., Nr. 17

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/17.AKK1

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Ārējās tirdzniecības veicināšanas departamenta Biznesa informācijas nodaļas projekta vadītāja/-as amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) meklē darbinieku, kura galvenais uzdevums būs īstenot pasākumu kopumu, lai sniegtu informatīvu atbalstu Latvijas un ārvalstu uzņēmējiem, organizācijām un institūcijām.

Galvenie amata pienākumi:

- popularizēt LIAA ārējās tirdzniecības veicināšanas pakalpojumus un organizēt mērķtiecīgu informācijas plūsmu

- piedalīties LIAA ārējās tirdzniecības veicināšanas pasākumu - konferenču, semināru, tirdzniecības misiju, stendu, ārvalstu kompāniju delegāciju vizīšu - u. c. pasākumu organizēšanā

- gatavot saturu ārējās tirdzniecības mārketinga materiālu izdošanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai studijas augstākās izglītības iestādes pēdējos kursos, lai iegūtu augstāko akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību

- vēlama pieredze darbā projektu vadībā

- vēlama pieredze darbā pasākumu organizēšanā, marketingā, komunikācijā

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas krievu valodas vai citas svešvalodas zināšanas

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

Amats klasificēts 32. amata saimes IIC līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "ĀTVD BIN projektu vadītājs uz nenoteiktu laiku".

Amata pretendentu atlase notiks trīs kārtās: pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, praktisks uzdevums un intervija.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.


OP 2017/17.AKK2

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Ārējās tirdzniecības veicināšanas departamenta Biznesa informācijas nodaļas projekta vadītāja/-as amata vietu (uz noteiktu laiku)

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) meklē darbinieku, kura galvenais uzdevums būs īstenot pasākumu kopumu, lai sniegtu informatīvu atbalstu Latvijas un ārvalstu uzņēmējiem, organizācijām un institūcijām.

Galvenie amata pienākumi:

- gatavot saturu ārējās tirdzniecības mārketinga materiālu izdošanai

- veikt informācijas analīzi par makroekonomiskajiem rādītājiem, uzņēmējdarbības vides, nodarbinātības, izglītības un citiem jautājumiem

- sniegt atbalstu Latvijas uzņēmējiem eksporta projektu identificēšanā, biznesa sadarbības partneru atrašanā.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai studijas augstākās izglītības iestādes pēdējos kursos, lai iegūtu augstāko akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību

- vēlama pieredze darbā projektu vadībā

- vēlama pieredze darbā uzņēmējdarbībā

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas krievu valodas vai citas svešvalodas zināšanas

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

Amats klasificēts 32. amata saimes IIC līmenī (10. mēnešalgu grupa)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "ĀTVD BIN projektu vadītājs uz noteiktu laiku".

Amata pretendentu atlase notiks trīs kārtās: pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, praktisks uzdevums un intervija.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruņiem 67039407 vai 67039403.


OP 2017/17.AKK3

Ministru prezidenta pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde Pārresoru koordinācijas centrs meklē profesionālu, atbildīgu un uz rezultātu orientētu kolēģi un izsludina konkursu uz Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas konsultanta/-es darbinieka/-es amata vietu

Ja jūs interesē valsts pārvaldes darba uzlabošana un jūs redzat veidus, kā paaugstināt valsts īpašumā esošo uzņēmumu kapitāla atdevi un vērtības pieaugumu, un vērtējat savas kompetences kā atbilstošas, lai savā ikdienas darbā nodrošinātu korporatīvās pārvaldības principu ieviešanu publisko personu kapitālsabiedrību pārvaldībā, tad piesakieties un kļūstiet par daļu no Pārresoru koordinācijas centra komandas.

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot atzinumus Ministru kabinetam par valsts līdzdalības iegūšanu, saglabāšanu vai izbeigšanu

- sagatavot atzinumus kapitāla daļu turētājiem par valsts kapitālsabiedrību darbības stratēģiju projektiem

- sagatavot izvērtējumus kapitāla daļu turētājiem par valsts kapitālsabiedrību darbības rezultātiem

- izstrādāt ikgadējo publisko pārskatu par valstij piederošiem aktīviem

- piedalīties kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu nominācijas komisijās

Pretendentam izvirzītās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, uzņēmējdarbības vadības vai tiesību zinību jomā

- vismaz divu gadu ilga darba pieredze amatā kapitālsabiedrībā vai publiskajā pārvaldē, strādājot ar kapitālsabiedrību pārvaldības jautājumiem

- zināšanas komerctiesību jomā

- sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas zināšanas publisko kapitālsabiedrību pārvaldības jautājumos

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint), biroja tehniku

Mēs piedāvājam:

- izmantot savu profesionālo pieredzi un zināšanas kapitālsabiedrību pārvaldības uzlabošanas jomā

- atalgojumu atbilstoši 14. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālu, atsaucīgu un uz valsts izaugsmi vērstu kolektīvu!

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pkc@pkc.mk.gov.lv līdz š. g. 31. janvārim. Papildu informāciju iespējams saņemt, zvanot pa tālruni 67082844.


OP 2017/17.AKK4

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Patvēruma lietu nodaļas VECĀKĀ/-ĀS REFERENTA/-ES ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku) un VECĀKĀ/-ĀS REFERENTA/-ES ierēdņa amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātnē)

- labas divu svešvalodu zināšanas

- izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktu un starptautisko tiesību normu piemērošanas jautājumiem starptautiskās aizsardzības piešķiršanas kontekstā un starptautiskās sadarbības nodrošināšanu, tai skaitā izmantojot datu apstrādes sistēmas

Galvenie amata pienākumi:

- patvēruma meklētāju intervēšana

- administratīvo aktu projektu patvēruma procedūras kontekstā sagatavošana

- darbs ar patvēruma meklētāju izcelsmes valstu informāciju

- konsultāciju par patvēruma procedūras jautājumiem sniegšana

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, t. sk. starptautiskā sadarbība patvēruma jautājumos

- mēnešalgu 660 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika 800 EUR

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dalībai konkursā varat pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

1) sūtot dokumentus pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;

2) iesniedzot dokumentus personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā;

3) sūtot dokumentus elektroniski uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums PLN vecākā referenta amatam".

Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2017/17.AKK5

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista specialitātē

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas, kā arī pastāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanas problēmas

- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un novatorisms

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus maksātnespējas jomā

- atbilžu projektu sagatavošana uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem par maksātnespējas procesa jautājumiem

- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas dokumentu projektiem

- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām valsts iestādēm

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no 835 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2017/17.AKK6

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta Izdevniecības daļas mājaslapas administrators/-e (uz noteiktu laiku) (ar pienākumiem sabiedrisko attiecību un sociālo tīklu pārvaldībā)

Pamatpienākumi:

- aktualizēt informāciju Centrālās statistikas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) mājaslapā

- sagatavot un publicēt informāciju par Pārvaldi sociālajos tīklos

- veidot statistikas vizualizācijas

- sagatavot dažādus materiālus plašsaziņas līdzekļiem un interesentu grupām

- uzturēt kontaktus ar plašsaziņas līdzekļiem un citiem informācijas dienestiem

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- laba valodas izjūta un prasme rakstiski izteikties

- angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- vēlamas zināšanas par HTML

- vēlama pieredze darbā ar plašsaziņas līdzekļiem, sociālajiem tīkliem vai sabiedrisko attiecību jomā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 19.1. apakšsaimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa)

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt Pārvaldes Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, pa faksu 67830137. Pieteikšanās termiņš - 2017. gada 5. februāris. Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/17.AKK7

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta Izdevniecības daļas sistēmu analītiķis/-e

Pamatpienākumi: analizēt statistikas lietotāju vajadzības, identificējot nepieciešamās izmaiņas, optimizēt un automatizēt statistikas izplatīšanas sistēmas.

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs, matemātikā vai statistikā

- labas zināšanas programmēšanā (SQL, R, tīmekļa tehnoloģijas)

- angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- stratēģiska un analītiska domāšana

- vēlama pieredze darbā ar datu apstrādi un analīzi

Mēs piedāvājam:

- interesantu un radošu darbu

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- profesionālo izaugsmi

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- darbavietu Rīgas centrā

Atalgojums: 900-1382 euro (bruto) atbilstoši profesionālajai pieredzei. Amats ir klasificēts 19.3. apakšsaimes II A līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv. Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Pieteikšanās termiņš: 2017. gada 5. februāris.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)