Laidiens: 28.08.2017., Nr. 170
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/170.AKK1
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337;
www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz direktora
vietnieka administratīvajos jautājumos ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: koordinēt padoto struktūrvienību mērķtiecīgu darbību Dienesta
mērķu sasniegšanai un uzraudzīt Dienesta starptautisko saistību izpildi
veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības nodrošināšanā.
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt, koordinēt un kontrolēt pakļauto struktūrvienību darbu, lai
nodrošinātu Nacionālā veselības dienesta mērķu sasniegšanu atbilstoši
noteiktajai stratēģijai
- plānot, organizēt un koordinēt starptautisko saistību izpildi veselības
aprūpes pakalpojumu pieejamības nodrošināšanā un koordinēt sadarbību ar
ārvalstu un starptautiskām institūcijām
- koordinēt jautājumus, kas nepieciešami Dienesta darbības nodrošināšanai
- izstrādāt un vadīt attīstības projektus
- piedalīties Dienesta iekšējās attīstības stratēģijas un vadības vīzijas
izveidošanā
- koordinēt un uzraudzīt juridisko un fizisko personu iesniegumu un sūdzību
izskatīšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (ekonomikā, finansēs, politoloģijā, Eiropa studijās,
uzņēmējdarbības vadībā vai tiesību zinātnē), kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā iestādē
vai uzņēmumā
- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par iestādes pamatdarbības jautājumiem, valsts pārvaldes uzbūvi
un darbības pamatprincipiem, administratīvā procesa jautājumiem un veselības
aprūpes politikas īstenošanu
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt
B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)
- labas plānošanas, organizēšanas un kontroles prasmes
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS
Office programmas)
- pretendentiem jāiesniedz redzējums (ne vairāk kā divas lapas) par
Nacionālā veselības dienesta prioritātēm un attīstību
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā
- bruto algu pārbaudes laikā no 1458 EUR, pēc pārbaudes laika līdz 1917 EUR
Pretendentiem lūdzam līdz 2017. gada 6. septembrim nosūtīt Nacionālā
veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv
vai iesniegt slēgtā aploksnē Nacionālajā veselības dienestā Cēsu ielā 31, k-3,
Rīgā, LV-1012, šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Nacionālā
veselības dienesta direktora vietnieka amatu"):
1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.
Tālrunis uzziņām 67043742.
OP 2017/170.AKK2
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337;
www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā
eksperta ierēdņa amatu Attīstības plānošanas nodaļā (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- identificēt problēmas veselības aprūpes organizēšanas kārtībā un veselības
aprūpes pakalpojumu apmaksas nosacījumos un sniegt priekšlikumus to risināšanai
- gatavot atzinumus par citu institūciju un struktūrvienību iesniegtajiem
priekšlikumiem par nepieciešamajām izmaiņām veselības aprūpes organizēšanas un
finansēšanas kārtībā
- gatavot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošo normatīvo
aktu skaidrojumus un ieteikumus to piemērošanai
- sniegt viedokli par nacionālo plānošanas dokumentu projektiem veselības
aprūpes jomā un apkopot informāciju par to izpildi
- nodrošināt sadarbību ar citām valsts pārvaldes iestādēm saistībā ar
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu izpildi
- gatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, vēlams medicīnā
- darba pieredze veselības aprūpes jomā vai valsts pārvaldē
- zināšanas par veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtību
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu
zināšanām jābūt B1/B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu
apguvē)
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba
apstākļus
- bruto algu pārbaudes laikā no 852 EUR, pēc pārbaudes laika līdz 1119 EUR
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Procesu un metodiskās
vadības nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz
e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā,
Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 6. septembrim. Informācija
pa tālruni 67043742.
OP 2017/170.AKK3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības
infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projektu vadītāja amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro
līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto izglītības infrastruktūras
attīstības projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole
- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t. sk.
avansa un maksājuma pieprasījumu, projektu grozījumu un citu projekta dokumentu
izskatīšanā (pieredze infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadību un prasme to pielietot projektu
dokumentācijas izskatīšanā
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to lietot
projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā
- izpratne par grāmatvedības pamatprincipiem
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- spējas strādāt ar lielu informācijas apjomu
- labas komunikācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras
attīstības projektu nodaļas projektu vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/170.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības
infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta (finanšu jomā)
amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro
līdz 1340 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto izglītības infrastruktūras
attīstības projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole
- izskatīto maksājumu pieprasījumu virskontrole
- specifiskā atbalsta mērķa ietvaros īstenoto projektu izdevumu finanšu
plūsmas analīze
- metodiska atbalsta sniegšana projektu vadītājiem maksājumu pieprasījumu
izvērtēšanā
- dalība iekšējās kontroles sistēmas izveidē un aktualizēšanā finanšu
uzraudzības jautājumos
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t. sk.
avansa un maksājuma pieprasījumu, projektu grozījumu un citu projekta dokumentu
sagatavošanā vai izskatīšanā (pieredze infrastruktūras projektu ieviešanā vai
uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadību un prasme to lietot projektu
dokumentācijas izskatīšanā
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu
- pieredze grāmatvedības un finanšu vadībā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros un uzņemties sarežģītu
situāciju risināšanu
- uz rezultāta sasniegšanu vērstas sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras
attīstības projektu nodaļas vecākais eksperts (finansēs)".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/170.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības
infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta (izglītības nozares
jomā) amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro
līdz 1340 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto izglītības infrastruktūras
attīstības projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole
- informācijas sagatavošana par specifisko atbalsta mērķu projektu
ieviešanas progresu, problēmām un riskiem
- priekšlikumu sagatavošana un ierosināto grozījumu izvērtēšana par izmaiņām
normatīvajos aktos specifisko atbalsta mērķu ieviešanas uzlabošanā
- metodiska atbalsta sniegšana un virskontroles
nodrošināšana līgumu sagatavošanas un grozījumu izvērtēšanas procesā
- dalība iekšējās kontroles sistēmas izveidē un aktualizēšanā finanšu
uzraudzības jautājumos
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- praktiska pieredze darbā ar izglītības un zinātnes attīstības jautājumiem
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t. sk.
līgumu un līgumu grozījumu sagatavošana;
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadību un prasme to lietot projektu
dokumentācijas izskatīšanā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros un uzņemties sarežģītu
situāciju risināšanu
- uz rezultāta sasniegšanu vērstas sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras
attīstības projektu nodaļas vecākais eksperts (izglītības nozares jomā)".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/170.AKK6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Programmu
uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā referenta amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz nenoteiktu laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 893 euro
līdz 1225 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- apkopot, analizēt un plānot ar iestādes darbību saistītus rezultātus
- sagatavot informāciju, pārskatus, prezentācijas par Eiropas Savienības
fondu ieviešanas progresu un iestādes darbību
- piedalīties risku un kvalitātes vadības procesos.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- pieredze dažādu informācijas, datu apkopojumu, pārskatu, prezentāciju
sagatavošanā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- zināšanas un izpratne par risku vadības un kvalitātes vadības jautājumiem
tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strukturēt informāciju, formulēt un argumentēt viedokli gan
rakstos, gan mutvārdos
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel,
MS Word, MS PowerPoint)
- analītiska domāšana un labas argumentācijas spējas
- radošums, iniciatīva un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Programmu uzraudzības un
stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais referents".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/170.AKK7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Vadības
informācijas sistēmas nodaļas vecākā referenta amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 3 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- izstrādāt aprakstus un instrukcijas Kohēzijas politikas fondu vadības
informācijas sistēmas (KPVIS) lietotājiem
- konsultēt lietotājus klātienē, elektroniski un telefoniski
- organizēt apmācības par KPVIS izmantošanu
- apzināt un analizēt KPVIS lietotāju vajadzības
- nodrošināt un uzraudzīt KPVIS lietotāju tiesību administrēšanu
(t. i., piešķiršanu, mainīšanu, anulēšanu)
- gatavot testēšanas dokumentāciju un veikt testēšanu
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība vai esi pēdējā kursa students
- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu (t. sk.
testēšanu), pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks
uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma
aprakstiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē
- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu
instrumentu projektu vadības pamatprincipiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes
- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vadības
informācijas sistēmas nodaļas vecākais referents".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa
2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/170.AKK8
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Infrastruktūras
projektu atlases nodaļas vecākā eksperta/eksperta amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 1 gadu, ar iespēju pēc noteiktā termiņa darbu
turpināt citā struktūrvienībā
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu vecākajam ekspertam no 1020 euro līdz 1340 euro,
ekspertam no 893 euro līdz 1225 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- organizēt Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases (sagatavot
un saskaņot atlases dokumentāciju, organizēt informatīvos pasākumus, konsultēt
projektu iesniegumu iesniedzējus)
- vērtēt projektu iesniegumus, sagatavot vērtēšanas komisijas atzinumu un
lēmumu projektus)
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība vai esi pēdējā kursa students (izglītība IT,
būvniecības vai finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze projektu, jo īpaši Eiropas Savienības fondu projektu atlasē,
ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē tiks uzskatīta par būtisku priekšrocību
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par lietvedības un dokumentu noformēšanas pamata jautājumiem
- spēja strādāt intensīvi, patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
-atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (vecākajam
ekspertam)
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi
"Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākais
eksperts/eksperts".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/170.AKK9
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Infrastruktūras
tehnoloģiju nodaļas datortīkla administratora amatu
Mēs piedāvājam:
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 3 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 802 euro līdz 1137 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- uzturēt biroja tehniku darba kārtībā
- lietotāju atbalsts un konsultēšana
- piedalīties IT infrastruktūras ieviešanas un optimizācijas projektos
- pilnveidot esošos IT projektus un attīstīt jaunus IT projektus
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
informācijas tehnoloģiju jomā
- darba pieredze IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta
sniegšanā
- padziļinātas zināšanas MS Windows un MS Office
- zināšanas par datortīklu uzbūvi un maršrutēšanu
- vēlamas zināšanas par Microsoft Server operētājsistēmām
- Unix zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi meklēt risinājumus
- vēlme praktiski lietot iegūtās zināšanas
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Informācijas
tehnoloģiju nodaļas datortīkla administrators".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa
2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/170.AKK10
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Zinātnes attīstības
un pētniecības projektu nodaļas projektu vadītāja amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk.
projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu
dokumentācijas izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē (pieredze zinātnes vai infrastruktūras projektu ieviešanā vai
uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to
lietot projektu dokumentācijas izskatīšanā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Zinātnes
attīstības un pētniecības projektu nodaļas projektu vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa
2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/170.AKK11
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr.
90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un kopējās
labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes
un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības
kvalitātes valsts dienesta vecākā inspektora amatu
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar
izglītības un zinātnes procesa norisi, sagatavot ar pārbaudi saistītos
dokumentus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar
iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20. pantā un amata aprakstā noteiktos
pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē)
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības jomu regulējošo normatīvo
aktu piemērošanā (vismaz 1 gads)
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un
vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
Amats ir klasificēts 26.1. saimes III līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija - 690,00 EUR, 2. kategorija
- 720,00 EUR, 3. kategorija - 765,00 EUR (bruto).
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli/motivācijas vēstuli, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam vecākais inspektors" divdesmit dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām
67507834.
OP 2017/170.AKK12
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa
inkubatoru departamenta Daugavpils biznesa inkubatora vecākā projektu vadītāja
amatu (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)
LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem, kas
nodrošinātu veiksmīgu Daugavpils biznesa inkubatora darbību.
Galvenie amata pienākumi:
- īstenot biznesa inkubatora stratēģiju izvirzīto mērķu sasniegšanai
- veikt fizisku personu un jaundibinātu komersantu pieteikumu uzņemšanai
biznesa inkubatorā apstrādi, izvērtēšanu un to tālāku virzību uzņemšanai
inkubatorā
- veikt biznesa inkubatora dalībnieku biznesa ideju vērtēšanu
- sniegt konsultācijas uzņēmumiem attīstības veicināšanai, komandas
veidošanai, finansējuma piesaistei u. tml.
- izvirzīt uzņēmumam sasniedzamos mērķus, identificēt tam nepieciešamos
pakalpojumus mērķu sasniegšanai, veicināt investīciju piesaisti uzņēmuma
attīstības nodrošināšanai
- aktīvi iesaistīties mentoru tīkla izveidē un speciālistu piesaistē
- īstenot sadarbību ar biznesa inkubatora sadarbības partneriem
- aktīvi popularizēt biznesa inkubatora sniegtos pakalpojumus
- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus, kas vērsti uz uzņēmējdarbības
veicināšanu un attīstību
- nodrošināt informatīvu atbalstu uzņēmumiem par LIAA sniegtajiem
pakalpojumiem
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā biznesa inkubatorā, uzņēmumā, organizācijā vai valsts
pārvaldes iestādē darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem (vismaz divi gadi)
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem,
biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija - 1052,00 EUR, 2. kategorija
- 1209,00 EUR, 3. kategorija - 1382,00 EUR (bruto) un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada
8. septembrim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu
LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz
e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"BID DBI vecākais projektu vadītājs".
Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas
pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.
OP 2017/170.AKK13
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu
laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors
pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Lubānas ielā 49, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas
mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības
aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē),
ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- vēlama izpratne par administratīvo lietvedību
- labas datorlietotāja prasmes (MS
Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto;
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā
dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski
nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Eihenberga@pvd.gov.lv
ar norādi "Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā".
Tālrunis uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/170.AKK14
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu
projektu departamenta ESF projekta "Jauniešu garantijas"
Nr. 7.2.1.1/15/1/001 eksperta amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku,
projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama
izglītība jurista vai ekonomista, vai sociālā pedagoga profesijā)
- vismaz divu gadu pieredze nodarbinātības veicināšanas jomā vai darba
pieredze projektā
- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus
- organizatora spējas un komunikācijas prasmes
- datorprasmes MS Office lietotāja līmenī, prasmes strādāt ar biroja
tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt Projekta īstenošanu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām, apstiprinātajiem rādītājiem un noteiktajiem
rezultātiem. Plānot, organizēt un uzraudzīt Projekta aktivitāšu īstenošanu
Aģentūras struktūrvienībās un Filiālēs, atbilstoši Projektā noteiktajam laika
grafikam un prasībām. Koordinēt filiāļu darbu ar Projekta aktivitātēm un
atbalsta pasākumiem saistītajos jautājumos, t. sk. sniegt metodisku
palīdzību, konsultācijas Projekta personālam un filiālēm, problēmsituāciju
gadījumā piedāvājot iespējamos risinājuma variantus. Piedalīties Projekta atskaišu
un pārskatu sagatavošanā, t. sk. nodrošināt sagatavošanai nepieciešamo
informāciju. Piedalīties Projekta iepirkuma dokumentācijas sagatavošanā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija - 719,00 EUR,
2. kategorija - 817,00 EUR, 3. kategorija - 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā
K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi
konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JG_eksperts". Informācija pa tālruni
22003265, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/170.AKK15
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Valkas
filiāles ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001)
karjeras konsultanta amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta
norises laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
psiholoģijā, pedagoģijā, sociālajā darbā vai izglītības zinātnē ar
kvalifikāciju karjeras konsultants)
- darba pieredze karjeras konsultēšanā (ne mazāk kā divi
gadi)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze darbā ar datu analīzi, pārskatu sagatavošanu un dokumentu
projektu izstrādi
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata kompetences ietvaros
- konsultēšanas prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes
- vēlamas krievu un angļu valodu zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel) lietotāja līmenī un
biroja tehniku
Amata mērķis: palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu
jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi projekta "Jauniešu
garantijas" ietvaros. Sniegt karjeras konsultācijas un nodrošināt karjeras
vadību jauniešiem bezdarbniekiem. Organizēt konkurētspējas paaugstināšanas pasākumus.
Galvenie amata pienākumi: mērķtiecīgi plānot un sniegt individuālās un
grupas karjeras konsultācijas. Plānot un sniegt individuālās diagnosticējošās
un grupu informatīvās karjeras konsultācijas. Nodrošināt klientam atbalstu
profesionālās piemērotības un pārkvalifikācijas jautājumu risināšanā. Sniegt
informāciju klientiem par darba tirgus aktuālajām tendencēm un izglītības
iespējām.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija - 607,00 EUR,
2. kategorija - 670,00 EUR, 3. kategorija - 734,00 EUR
(bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Valkas
filiālē, Raiņa ielā 16, Valkā, LV-4701, vai jānosūta uz e-pasta adresi valka@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64723871, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Valkas filiālē.
OP 2017/170.AKK16
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu
projektu departamenta ESF projekta "Jauniešu garantijas"
Nr. 7.2.1.1/15/1/001 vecākā eksperta amatu (1 amata vieta uz noteiktu
laiku, projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
sociālajās zinātnēs
- darba pieredze līdzvērtīgā amatā vismaz viens gads (vēlams valsts
pārvaldē)
- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus
- organizatora spējas un komunikācijas prasmes
- datorprasmes MS Office lietotāja līmenī, prasmes strādāt ar biroja
tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: organizēt un nodrošināt Projekta
īstenošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, projekta mērķiem un uzdevumiem,
apstiprinātajiem rādītājiem un noteiktajiem rezultātiem. Veikt Projekta
aktivitāšu un atbalsta pasākumu īstenošanas pārraudzību Aģentūras filiālēs,
periodiski izvērtēt un ziņot Projekta vadītājam par projekta īstenošanas gaitu.
Sniegt priekšlikumus Projekta vadītājam par Projekta aktivitāšu un atbalsta
pasākumu īstenošanas nodrošināšanai nepieciešamo Aģentūras iekšējo normatīvo
aktu (rīkojumu, informatīvo, metodisko u. c. dokumentu, t. sk. to
grozījumu) sagatavošanu un piedalīties to izstrādē. Piedalīties Projekta
iepirkuma dokumentācijas sagatavošanā. Sniegt metodisku palīdzību,
konsultācijas Projekta personālam un Aģentūras filiālēm ar Projekta aktivitātes
saistītajos jautājumos. Izvērtēt progresu Projekta aktivitāšu īstenošanā
(rezultatīvo rādītāju izpilde, finansējuma apguve), to kvalitāti, kompetences
ietvaros organizējot pasākumus īstenošanas efektivizēšanai,
t. sk. organizēt metodiskas un palīdzības sniegšanu Projekta īstenošanas
personālam, problēmsituāciju gadījumā konsultējot un piedāvājot risinājuma variantus
vai sniedzot priekšlikumus Projekta vadītājam. Nodrošināt atskaišu un pārskatu
sagatavošanu un iesniegšanu Sadarbības iestādei tās noteiktajā kārtībā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija - 805,00 EUR,
2. kategorija - 926,00 EUR, 3. kategorija - 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā
K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JG_vecākais_eksperts".
Informācija pa tālruni 22003265, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/170.AKK17
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļas inspektors (divas amata vietas uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds
farmācijas nozarē
- profesionālā pieredze farmācijas jomā (ne mazāk
kā 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo
aktu pārzināšana un lietošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
- valsts valodas prasme atbilstoši C1 līmenim
- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (MS Word,
Excel, PowerPoint) un citiem tehniskajiem līdzekļiem
- labas lietvedības prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu
- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
atbildes
- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt
administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un
lēmumus
- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu
kompensācijas kārtību
- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datubāzi par uzraudzībā esošajos
objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2017/170.AKK18
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032)
izsludina atklātu konkursu uz juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa amatu
(1 vakance) uz nenoteiktu laiku
Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un kopējās
labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes
un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības
kvalitātes valsts dienesta Uzraudzības departamenta Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amatu
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt konsultācijas Izglītības kvalitātes valsts dienesta personālam un
klientiem Uzraudzības departamenta (turpmāk - UD) kompetences jautājumos
- sagatavot tiesību aktu (rīkojumu, lēmumu u.tml.) un sarakstes dokumentu
projektus
- izskatīt apstrīdētos administratīvos aktus, apstrīdētās procesuālās
darbības vai faktiskās rīcības īstenošanu, kā arī citus ar indivīda tiesībām
saistītus lēmumus, veikt gala lēmumu projektu sagatavošanu
- sagatavot uzziņas UD kompetences jautājumos
- izstrādāt un izskatīt izvērtēšanai iesniegto normatīvo aktu un normatīvo
aktu grozījumu projektus, sagatavot tos tālākai virzībai
- analizēt normatīvo aktu piemērošanas praksi, sniegt priekšlikumus
uzlabojumiem
- nodrošināt administratīvo sodu reģistrācijai un izpildei nepieciešamo
darbību izpildi
- veikt pieņemto lēmumu pēcpārbaudi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē un juriskonsulta vai jurista
kvalifikācija
- darba pieredze juridisko dokumentu sagatavošanā (vismaz 1 gads)
- darba pieredze izglītības nozarē (vismaz 1 gads) un/vai ar izglītību
regulējošo tiesību un normatīvo aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā
(vismaz 1 gads)
- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)
- prasme sagatavot juridiskos dokumentus (pieteikumus, administratīvos
aktus, lēmumus u.tml.)
- prasme patstāvīgi vadīt savu darbu paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- pieredze konfliktu risināšanā un pārmaiņu vadībā
- prasme vērtēt savu profesionālo darbību un tās rezultātu
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
Amats ir klasificēts 21. saimes III B līmenī (10. mēnešalgu
grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija -
850,00 EUR, 2. kategorija - 900,00 EUR, 3. kategorija - 1000,00 EUR
(bruto).
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam_jurists" divdesmit dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67507834.
OP 2017/170.AKK19
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Madonas
nodaļas VADĪTĀJA VIETNIEKA ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams -
tiesību zinātnēs)
- izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem
pakalpojumiem
- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
kvalitatīvi konsultēt un apkalpot klientus ar migrāciju saistītos jautājumos
- vēlama vismaz viena gada ilga darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus ar migrāciju saistītos jautājumos
- sagatavot atbilžu projektus uz klientu iesniegumiem, sūdzībām
- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolus
- koordinēt darbu, kas saistīts ar uzturēšanās atļauju un reģistrācijas
apliecību izsniegšanu reģistrēšanu un anulēšanu
- koordinēt darbu personu apliecinošu dokumentu jomā
- nodrošināt dokumentu pieņemšanu personu tiesiskā statusa noteikšanai un
maiņai
- sagatavot lēmumprojektus nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās
atļauju un reģistrācijas apliecību izsniegšanu, vīzu, izsaukumu un tiesību uz
nodarbinātību jautājumos, izbraukšanas rīkojumu un lēmumu par personas
piespiedu izraidīšanu no valsts projektu sagatavošana)
Pārvalde piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 760 EUR (pirms nodokļu nomaksas) pārbaudes laikā un pēc
pārbaudes laika līdz 800 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā,
kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- labus darba apstākļus Madonā, Saules ielā 17
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Konkursa otrā kārta (rakstveida pārbaudes darbs) notiks Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā
1.
Dokumentus var iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1,
k-3, Rīgā, LV-1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un
sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīga,
LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums Madonas nodaļas vadītāja vietnieka amatam".
Uzziņas pa tālruni 67219273.