Laidiens: 01.09.2017., Nr. 174
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/174.AKK1
Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986,
izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu:
docents (ar doktora grādu Politikas zinātnes (politoloģijas) nozarē
(35.)) - 1 amata vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus
(Dr. sc. pol.),
dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās
pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova
ielā 1/5, 113. kabinetā. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2017/174.AKK2
Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986,
izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu:
asociētais profesors - Politikas zinātnes (politoloģijas) nozarē (35.) -
1 amata vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus
(Dr. sc. pol.),
dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās
pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova
ielā 1/5, 113. kabinetā. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2017/174.AKK3
Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties atkārtotā amata konkursā
uz Tiesību aktu piemērošanas departamenta vecākā referenta jurista amatu
(ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku; amats klasificēts 35. saimē, II
līmenī, 9. mēnešalgu grupā)
Tiesību aktu piemērošanas departamenta darbība saistīta ar metodiskā
atbalsta sniegšanu pasūtītājiem, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējiem un
piegādātājiem, nodrošinot konsultācijas, vadlīniju un ieteikumu izstrādāšanu,
mācību organizēšanu, kā arī ar priekšlikumu izstrādāšanu un saskaņošanu
politikas dokumentu un normatīvo aktu projektu izstrādei publisko iepirkumu
jomā.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- gatavot vēstuļu projektus un atzinumus pasūtītājiem, sabiedrisko
pakalpojumu sniedzējiem, preču piegādātājiem, pakalpojumu sniedzējiem un
būvdarbu veicējiem par neskaidrajiem iepirkuma procesa tiesiskā regulējuma
jautājumiem
- apkopot un analizēt ārvalstu praksi un tendences publisko iepirkumu jomā,
gatavot priekšlikumus publisko iepirkumu sistēmas pilnveidošanai
- veikt Eiropas Savienības (ES) Tiesas lēmumu publisko iepirkumu jomā
analīzi un gatavot informatīvos materiālus par tiem
- gatavot informāciju un dokumentu projektus iesniegšanai ES institūcijās un
starptautiskajās organizācijās pēc citu valstu pieprasījuma
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- labas komunikācijas prasmes, orientācija uz attīstību un spēja plānot un
organizēt
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas atbilstoši B2
līmenim
- darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un izpratne par
publisko iepirkumu tiesisko regulējumu tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- iegūt zināšanas un profesionālo pilnveidi publisko iepirkumu jomā
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 835 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam
līdz 2017. gada 15. septembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā,
LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa
faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2017/174.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Rīga"
inspektors fitosanitārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku; darbavieta: KP "Rīga", Uriekstes
ielā 16, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds)
agronomijā, lauksaimniecībā, mežzinātnē vai bioloģijā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- labas datorlietotāja prasmes (MS
Office)
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Eihenberga@pvd.gov.lv
ar norādi "RD KP "Rīga" inspektors". Tālrunis uzziņām
67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/174.AKK5
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz Personāla vadības un sabiedrisko attiecību
departamenta VADOŠĀ PERSONĀLA SPECIĀLISTA ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- ne mazāk kā trīs gadu profesionālās darbības pieredze personāla vadības
jomā
- praktiskā darba pieredze un ļoti labas iemaņas darbā ar resursu vadības
sistēmas "HORIZON" personāla moduli
- darba tiesiskās attiecības un valsts civildienesta attiecības
reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vēlamas krievu valodas un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlama darba pieredze nodarbināto kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumu
organizēšanā
Galvenie amata pienākumi:
- darbs ar personāla informācijas sistēmu "HORIZON"
- visa veida personāla dokumentu sagatavošana
- piedalīšanās personāla apmācību organizēšanā
- personāla atlases organizēšana
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 30. saime, III līmenis, 9. mēnešalgu
grupa)
- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā norādīts, kāda ir atbilstība katrai no prasībām
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Pretendentiem, kuri izglītību ir
ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu
Latvijā.
Dalībai konkursā varat pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
1) sūtot dokumentus pa pastu uz adresi Pilsonības un migrācijas lietu
pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, Čiekurkalna
1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;
2) iesniedzot dokumentus personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā
1, k-3, Rīgā;
3) sūtot dokumentus elektroniski uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums vadošā personāla speciālista amatam".
Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2017/174.AKK6
Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986,
izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu:
profesors - Ekonomikas nozarē, Grāmatvedības un uzskaites teorijas
apakšnozarē (7.6.) - 1 amata vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus
(ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu
oriģināli), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur
norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto
zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas
pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova
ielā 1/5, 113. kabinetā. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2017/174.AKK7
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta vecākais inspektors
(uz nenoteiktu laiku, 3 amata vietas)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams - tiesību zinātnēs
- vēlamas angļu valodas un labas krievu valodas zināšanas
- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu
risināšanu
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē
teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušajiem bērniem
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- iemaņas darbā ar datoru
Darba pienākumi:
- sagatavot atbildes uz saņemtajiem iesniegumiem par bāriņtiesu darbu
- analizēt informāciju par bāriņtiesu darbu
- izvērtēt bāriņtiesu pieprasījumus apliecību sociālo garantiju
nodrošināšanai
- sagatavot metodiskos ieteikumus un informatīvā satura vēstules bāriņtiesām
un citām institūcijām
- sniegt konsultatīvo palīdzību bāriņtiesām aizbildnības, aizgādnības, bērnu
un personu ar ierobežotu rīcībspēju tiesību un interešu aizsardzības jautājumos
- veikt nepieciešamos sagatavošanās darbus, lai sekmīgi noritētu pārbaudes
bāriņtiesās (savlaicīga rīkojuma sagatavošana, transporta izbraukšanas laika
saskaņošana, attiecīgās pašvaldības un bāriņtiesas informēšana par pārbaudi)
- veikt pārbaudes bāriņtiesās, sniegt priekšlikumus nepilnību novēršanai
- piedalīties semināru audžuģimenēm un bāriņtiesu priekšsēdētājiem
organizēšanā
- piedalīties sēdēs, sapulcēs, darba grupās, kā arī pārstāvēt departamenta
viedokli valsts un pašvaldību iestādēs
- veikt pienākumus, kas saistīti ar bērna vajadzībām atbilstošas
audžuģimenes nodrošināšanu, kā arī darbu ar audžuģimeņu uzskaites datorizētu
sistēmu
- atbilstoši kompetencei veikt vienreizējus inspekcijas priekšnieka un
departamenta direktora norādījumus
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 650 līdz 812 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
nodaļai Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67021645.
OP 2017/174.AKK8
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Administratīvo resursu vadības un
dokumentu pārvaldības nodaļas vecākais personāla inspektors (uz nenoteiktu
laiku)
Amata mērķis: nodrošināt personāla lietu un lietvedības uzturēšanu,
organizēt personāla apmācību un kvalifikācijas paaugstināšanas procesu.
Amata kods: 2423 04.
Galvenie amata pienākumi:
- uzturēt un kārtot Aģentūras darbinieku personāla lietas
- sagatavot darba līgumus, vienošanās, rīkojumus par darbinieku pieņemšanu,
pārcelšanu, atbrīvošanu un citus dokumentus, kas saistīti ar darbinieka darba
gaitas izmaiņām
- veikt datu ievadi aģentūras personālvadības sistēmā (dati par
darbiniekiem, darba gaitu un izmaiņām, personāla apmācībām, obligātajām
veselības pārbaudēm u. c.)
- nodrošināt Aģentūras personāla atvaļinājumu grafika sagatavošanu
- organizēt personāla apmācību un kvalifikācijas paaugstināšanas procesu,
atbilstošu atskaišu sagatavošanu
- sekot un savlaicīgi nosūtīt darbiniekus uz obligātās veselības pārbaudēm
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība personāla vadības, tiesībzinību
vai vadībzinību jomās
- zināšanas par normatīvo aktu prasībām civildienesta un darba attiecību
jomās
- vēlama 3 gadu praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko
attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā un personāla procesu
administrēšanā
- zināšanas par valsts pārvaldes darba organizācijas principiem
- latviešu valodas zināšanas (augstākā līmeņa 1. pakāpe)
- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības sajūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme efektīvi organizēt savu darbu
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Darbinieka amatam noteikts 30. saimes "Personāla vadība" II
līmenis, 8. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši
kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 745 euro, 2. kategorija - līdz 920 euro, 3. kategorija - līdz 1093 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu
valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv,
tālrunis papildu informācijai 67078457, 67078444, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2017/174.AKK9
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto amatu - Informācijas tehnoloģiju un sistēmu attīstības
nodaļas datorsistēmu un datortīklu administrators (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: nodrošināt datortehnikas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
risinājumu administrēšanu, uzturēšanu un attīstību.
Amata kods: 252201.
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt datortehnikas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
risinājumu un lietojumu (turpmāk - IKT) uzturēšanu, administrēšanu un pilnveidošanu
- veikt tīkla infrastruktūras uzraudzību un uzturēšanu
- līdzdarboties IKT sistēmu, risinājumu un/vai pakalpojumu ieviešanas un
optimizācijas projektu plānošanā un ieviešanā, izstrādāt priekšlikumus
nepieciešamajiem pasākumiem, ieviešanas plānus
- nodrošināt datortehnikas, IKT risinājumu un lietotāju atbalstu
- nodrošināt IKT risinājumu dokumentācijas izstrādi un uzturēšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- vēlama vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze IKT risinājumu ieviešanā un
uzturēšanā
- zināšanas par IS, datortīklu darbības un uzbūves principiem, drošības
risinājumiem, prasme tos ieviest praksē, apzināties iespējamos drošības riskus
- zināšanas un pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras ieviešanā
un servisu konfigurēšanā
- vēlamas zināšanas un pieredze darbā ar kādu no virtualizācijas platformām:
VMware, Hyper-V u. tml.
- vēlama Linux sistēmu administrēšanas
pieredze
- latviešu valodas zināšanas - vidējā līmeņa 2. pakāpe (B2)
- angļu valodas zināšanas - vēlama vidējā līmeņa 1. pakāpe (B1)
- datorprasmes - prasme strādāt ar MS Office programmatūru
- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme efektīvi organizēt savu darbu
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Darbinieka amatam noteikts 19.5. saimes "IT un IS vadība",
III A līmenis 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši
kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro,
2. kategorija - līdz 1115 euro,
3. kategorija - līdz 1287 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) līdz 2017.gada 12.septembrim
lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv,
tālrunis papildu informācijai 67078457, 67078444, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2017/174.AKK10
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Personāla nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs vai personāla vadībā
- darba pieredze valsts pārvaldē (ne mazāk kā divi gadi)
- pieredze personālvadības procesos (ne mazāk kā divi gadi)
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- personāla vadības procesu, plānošanas, organizēšanas, kontroles un
analītiskās prasmes
- zināšanas juridisku jautājumu risināšanā personālvadības procesu ietvaros
un pieredze tiesību normu piemērošanā un izstrādē
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus;
analizēt situāciju, pilnveidot darbību perspektīvā skatījumā
- komunikācijas prasmes
- pieredze darbā (lietotāja līmenī) ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint,
resursu vadības sistēmu Horizon) un biroju
tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:
- organizēt un vadīt Personāla nodaļas darbu, nodrošinot Personāla nodaļas
procesu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi. Izstrādāt un aktualizēt
Nodarbinātības valsts aģentūras personāla vadības politiku. Veikt personāla
analīzi un plānošanu atbilstoši piešķirtajam finansējumam un apstiprināto amata
vietu ietvaros t.sk. sniegt priekšlikumus ierēdņu un darbinieku amatalgu un
darba samaksas noteikšanai. Nodrošināt personāla vadības procedūru izstrādi un
aktualizēšanu t.sk. optimālu elektroniskās personāla vadības sistēmas izveidi
un darbību. Organizēt ierēdņu un darbinieku rīcības dienesta izmeklēšanas un
disciplinārlietu izskatīšanu un sagatavot rīkojumu projektus par
disciplinārsodu piemērošanu
- koordinēt darba aizsardzības pasākumu nodrošināšanu Aģentūrā. Sagatavot
dažāda rakstura atskaites un analīzes personālvadības jautājumos. Izstrādāt un
aktualizēt personāla mācību un attīstības stratēģiju un nodrošināt to
īstenošanu, veicināt Aģentūras ierēdņu un darbinieku profesionālo attīstību un
kvalifikācijas paaugstināšanu. Sniegt konsultācijas struktūrvienību vadītājiem
un darbiniekiem par personāla vadības jautājumiem.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1216,00 EUR,
2. kategorija: 1399,00 EUR, 3. kategorija: 1598,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā
K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "Personāla_nodaļas_vadītājs".
Informācija pa tālruni 22003265, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/174.AKR1
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka 2017. gada 25. jūlijā izsludinātais
konkurss uz Tiesību aktu piemērošanas departamenta vecākā referenta jurista
ierēdņa amata vietu noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/174.AKR2
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Personālvadības pārvaldes Personāla
plānošanas un attīstības daļas galvenās personāla speciālistes amatā uz
noteiktu laiku no 04.09.2017. konkursa kārtībā ir iecelta INESE ĀBOLIŅA.
OP 2017/174.AKR3
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes
nodrošināšanas daļas Atbalsta nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz
noteiktu laiku no 04.09.2017. konkursa kārtībā ir iecelta INESE CĪRULE.
OP 2017/174.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Fizisko personu
deklarāciju uzskaites daļas Desmitās nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā
uz noteiktu laiku no 04.09.2017. konkursa kārtībā ir iecelta JEKATERINA PIZĀNE.
OP 2017/174.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Finanšu policijas pārvaldes Ceturtās
izmeklēšanas daļas izmeklētāja amatā uz noteiktu laiku no 04.09.2017. konkursa
kārtībā ir iecelts INGUS VAIVODS.
OP 2017/174.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Personālvadības pārvaldes Personāla
plānošanas un attīstības daļas galvenās speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku
no 05.09.2017. konkursa kārtībā ir iecelta INGA RUHMANE.
OP 2017/174.AKR7
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka Latvijas Republikas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 26. jūnijā, Nr. 125
(5952), izsludinātais konkurss uz direktora vietnieka nodaļas vadītāja
(ierēdņa) amatu Finanšu un attīstības departamenta Attīstības nodaļā ir
noslēdzies bez rezultāta.