Laidiens: 11.09.2017., Nr. 180

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/180.AKK1

Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA LAUKSAIMNIECĪBAS UN MEŽSAIMNIECĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa(-nes) amats uz nenoteiktu laiku)

Lauksaimniecības un mežsaimniecības daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu procedūru un citu pieteikumu administrēšanai nepieciešamo dokumentu izstrāde, projektu iesnieguma pieņemšana un izvērtēšana, kā arī pārbaužu veikšana uz vietas, meklē atbildīgu un pozitīvu kolēģi!

JA TEV PIEMĪT SPĒJA

aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un uzņemties atbildību, izzināt un izprast klientu vajadzības, piemeklēt atbilstošākos risinājumus, analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem, pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus, tad

MĒS TEV UZTICĒSIM

komandas darbā izstrādāt procedūras un metodiski uzraudzīt Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu pieteikumus un maksājumu dokumentus, izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus, sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, vai grozījumiem projektos, pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes pie klientiem, darboties ar IT sistēmām un datu bāzēm, un veikt precīzu darbu ar dokumentiem.

MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM

augstāko izglītību, vēlams lauksaimniecības vai finanšu jomā, vēlams profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, t.sk. zināšanas par aktualitātēm lauksaimniecībā, Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, kā arī biznesa plāna dzīvotspējas noteikšanā, labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), pieredzi darbā ar datubāzēm, B kategorijas autovadītāja apliecību un labas angļu valodas zināšanas.

Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- pozitīvu darba vidi, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli ar norādi "Vecākais referents Lauksaimniecības un mežsaimniecības daļā" un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Personāla daļai 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2017/180.AKK2

NBS Nodrošinājuma pavēlniecības 2. reģionālais nodrošinājuma centrs izsludina konkursu uz Apgādes vada Infrastruktūras grupas lidostu būvinženiera/-es (civilais darbinieks/-ce) amatu (1 vieta), uz nenoteiktu laiku, darbavieta Ķeguma novadā, Rembates pagastā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (lidostu būvinženiera vai ceļu būvinženiera kvalifikācija) un būvinženiera profesionālās kvalifikācijas sertifikāts, kas iegūts saskaņā ar būvniecības jomas normatīvajiem aktiem

- praktiska pieredze ceļu būves un apkalpošanas nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Office (Word, Excel, Power Point)

- komunikācijas un sadarbības prasmes, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi; spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un uzņemties atbildību

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- lidlauka seguma defektācija

- lidlauka segumu trūkumu novēršanas plāna izstrāde

- lidlauka segumu defektu novēršanas organizācija

- specifisko iepirkumu organizēšana un specifikāciju izstrāde

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu NBS Aviācijas bāzē (valsts pārvalde), kur ikdienā notiek intensīvi militāro gaisa kuģu lidojumi no daudzām NATO valstīm

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apmeklējot dažāda līmeņa kursus Latvijā un ārvalstīs

- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 20. saimei "Inženiertehniskie darbi" III līmenim un 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas (t.sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- bezmaksas transports no Rīgas un Aizkraukles nokļūšanai uz "NBS Aviācijas bāzi" un atpakaļ

- kompleksās pusdienas NBS Aviācijas bāzes ēdnīcā (par samaksu, līdz EUR 2,30)

- trenažieru zāles un dažādu sporta laukumu izmantošanu fizisko formu uzturēšanai

- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu

Motivēta pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikācijas apliecinošu dokumentu kopijas, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas NBS NP 2. RNC Personālsastāva un administrēšanas nodaļai "NBS Aviācijas bāze", Rembates pagastā, Ķeguma novadā, LV-5016. Tālr. uzziņām 65055303, e-pasts: inga.muizniece@mil.lv.


OP 2017/180.AKK3

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas SISTĒMU ARHITEKTU/-I - ANALĪTIĶI (viena darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- plāno, koordinē un izstrādā prasības VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs un tā koplietošanas pakalpojumi; valsts pārvaldes pakalpojumu portāls www.latvija.lv) attīstībai

- vada un piedalās VRAA IS tehnisko un funkcionālo procesu prasību izstrādē, sniedz tehnisko atbalstu jaunu VRAA IS biznesa procesu vai risinājumu izstrādē

- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to īstenošanu

- sniedz priekšlikumus par VRAA IS izmantošanas un attīstības iespējām

- organizē un piedalās VRAA IS akcepttestēšanā

- izskata, sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos nodevumus (dokumentu un programmatūras nodevumus), novērtē to atbilstību tehniskajām un funkcionālajām prasībām

- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām (lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā) par VRAA IS izmantošanu

Prasības:

- augstākā izglītība telekomunikāciju vai informācijas tehnoloģiju jomā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- zināšanas un praktiska pieredze darbā ar pieprasījumu izpildi datu bāzēs

- zināšanas par dažādu veidu tīmekļa pakalpju darbības principiem (piemēram, SOAP, REST)

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas un specifiskas programmatūras, kas nepieciešama amata pienākumu veikšanai)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes, prasme strādāt komandā

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- lieliskus kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- stabilu atalgojumu (1052,00 euro 1.kategorija, 1209,00 euro 2.kategorija, 1382,00 euro 3.kategorija) un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017.gada 20.septembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2017/180.AKK4

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes referents/-e Materiāltehnisko līdzekļu departamenta Tehnisko specifikāciju izstrādes un kvalitātes kontroles nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- izstrādāt materiāltehnisko līdzekļu tehniskās specifikācijas saskaņā ar organizatoriskajiem un normatīvajiem dokumentiem un pamatojoties uz MTL operacionālajām prasībām

- veikt MTL tehnisko specifikāciju aktualizāciju, tai skaitā mainoties standartiem vai MTL operacionālajām prasībām

- kontrolēt piegādāto materiāltehnisko līdzekļu un sniegto pakalpojumu kvalitāti

- kā iepirkuma komisijas loceklim piedalīties iepirkuma komisijās

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība, priekšrocības pretendentiem ar augstāko tehnisko izglītību

- Labas zināšanas par standartiem un to pielietošanu

- vēlamas zināšanas un izpratne par materiāltehnisko līdzekļu vai tā materiāla testēšanu

- angļu valodas zināšanas vismaz B līmenī

- prasme noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, internets)

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu amatam (35.saime II līmenis un 9.mēnešalgu grupa, bruto mēnešalga no EUR 835 līdz EUR 1190 atkarībā no kategorijas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017.gada 24.septembrim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67301116.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/180.AKK5

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Attīstības un projektu nodaļas referenta/-es (projektu jautājumos) amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- vēlama profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas

- labas datorzināšanas (it īpaši, labā līmenī pārvaldīt MS Excel un PowerPoint)

- pamatzināšanas projektu vadīšanā

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai praktiskā pieredze darbā ar projektiem

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- analītiska domāšana, labas komunikācijas prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- identificēt un attīstīt projektu idejas, veikt projekta ideju priekšizpēti

- sagatavot projektu iesniegumus Eiropas Savienības finanšu instrumentu ietvaros

- koordinēt projektu ieviešanu

- apkopot un izplatīt informāciju par Pārvaldes izstrādātajiem un realizētajiem projektiem

- izstrādāt tiesību aktu projektus par projektu vadības jautājumiem

- piedalīties projektu pārbaužu un auditu ieteikumu ieviešanas procesā

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu EUR 800 pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika)

- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika)

- labus darba apstākļus: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, darba laiks no plkst. 8.00 līdz 16.30

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Dokumentus var iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums referenta amatam".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Uzziņas pa tālr. 67219552.


OP 2017/180.AKK6

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Attīstības un projektu nodaļas referenta/-es (attīstības plānošanas jautājumos) amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- vēlama profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas

- labas datorzināšanas (it īpaši, labā līmenī pārvaldīt MS Excel un PowerPoint)

- prasme analizēt liela apjoma informāciju, definēt prioritātes, mērķus un sasniedzamos rezultātus

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- vēlamas zināšanas stratēģijas plānošanā

- labas komunikācijas spējas

Galvenie darba pienākumi:

- apkopot un sagatavot informāciju Pārvaldes stratēģisko dokumentu izstrādei

- sagatavot atskaites, pārskatus, ziņojumus par dažādos rīcības plānos, stratēģijās, darba plānos vai citos attīstības plānošanas dokumentos Pārvaldei noteikto mērķu un uzdevumu izpildes gaitu

- gatavot informatīvus materiālus un prezentācijas

- gatavot atbilžu projektus un atzinumus par Pārvaldes attīstības un plānošanas jautājumiem

- organizēt Pārvaldes gada pārskata sanāksmes

Papildus iespēja: dalība Eiropas Savienības finanšu instrumentu projektu īstenošanā

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu EUR 800,- pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika)

- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika)

- labus darba apstākļus: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, darba laiks no plkst.8.00 līdz 16.30

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Dokumentus var iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu uz adresi: Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV - 1026

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīga, LV - 1026

- nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi "pieteikums referenta amatam"

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Uzziņas pa tālruni 67219552.


OP 2017/180.AKK7

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Personu datu apstrādes departamenta Elektronisko pakalpojumu administrēšanas nodaļas INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORA/-ES amatu (uz noteiktu laiku).

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vai nepabeigta augstākā izglītība - pēdējā kursa students)

- izpratne informācijas tehnoloģiju jautājumos

- datora lietošanas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (teicamas prasmes darbā ar MS Word, MS Excel, interneta pārlūkprogrammām)

- normatīvo aktu pārzināšana informācijas tehnoloģiju un informācijas sistēmu jomā un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- svešvalodu zināšanas (krievu un angļu valoda) sarunvalodas līmenī (gan mutvārdos, gan rakstos)

- vēlama darba pieredze informācijas tehnoloģiju nozarē (vēlams valsts pārvaldes iestādē)

- vēlama darba pieredze valsts informācijas sistēmu lietotāju administrēšanā

- vēlamas zināšanas un pieredze darbā ar ierobežotas pieejamības informāciju

- vēlama pieredze darbā ar liela apjoma informāciju

Galvenie amata pienākumi:

- administrēt valsts informācijas sistēmu lietotājus

- piedalīties līgumu un starpresoru vienošanos projektu izstrādē personu datu apstrādes jomā - informācijas sistēmu lietotāju administrēšanas sadaļā

-sagatavot atbildes uz pieprasījumiem, kas saistīti ar iestādes pārziņā esošo IS administrēšanu

Piedāvājam:

- interesantu un radošu darbu atsaucīgā kolektīvā

- mēnešalgu EUR 710 (pirms nodokļu nomaksas) pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz EUR 800 (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- darba laiku no plkst. 8.00 līdz plkst. 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Iesniedzamos dokumentus sūtīt pa pastu uz adresi: Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi "pieteikums informācijas sistēmu administratora amatam" 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Uzziņas pa tālruni 67219130.


OP 2017/180.AKK8

Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vadītājs (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Rīga)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu no 750 līdz 1000 euro pirms nodokļu nomaksas

- profesionālus un atsaucīgus kolēģus

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- maģistra grāds tiesību zinātnēs vai tam pielīdzināma augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze administratīvā pārkāpuma procesa piemērošanā pēdējo piecu gadu laikā (2013.-2017.g.)

- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu, administratīvo procesu un valsts pārvaldes iekārtu regulējošiem normatīvajiem aktiem

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- personālvadības prasmes

- labas darba plānošanas un komunikācijas spējas

Galvenie darba pienākumi:

- vadīt, organizēt un nodrošināt Administratīvo sodu piemērošanas daļas darbu (darbinieki Rīgā un reģionos)

- nodrošināt administratīvā pārkāpuma lietu izskatīšanu, tai skaitā personīgi izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas

- nodrošināt nesamaksāto administratīvo sodu un zaudējumu nodošanu piespiedu izpildei

- izstrādāt metodiskos materiālus administratīvo sodu piemērošanai

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli un CV 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests, Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Administratīvo sodu piemērošanas daļas vadītājs"), iesniegt personīgi Lietvedības nodaļā - Rūpniecības iela 23, Rīga (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv.

Tālr. uzziņām 67084204, 67084203.


OP 2017/180.AKK9

Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz ierēdņa(-nes) amatu - Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākais/-ā inspektors/-e (2 vakances uz nenoteiktu laiku, darba vieta - Rīga)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu no 570 euro pirms nodokļu nomaksas

- profesionālus un atsaucīgus kolēģus

Galvenie pienākumi:

- veikt zvejas kontroli uz Latvijas kuģiem, kas zvejo Eiropas Savienības dalībvalstu, trešo valstu un starptautiskajos ūdeņos, kā arī uz citu Eiropas Savienības dalībvalstu zvejas kuģiem

- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli

- veikt informācijas apkopošanu un analīzi par zvejas aktivitātēm  Latvijas jūras ūdeņos un zivju izkraušanu Latvijas ostās

- sagatavot informāciju Latvijas Republikas valsts institūcijām, Eiropas Komisijai un Eiropas Zvejas Kontroles Aģentūrai, iestādes kompetencē esošajos jautājumos

- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- vismaz 1.līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā vai dabas zinātnēs

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasme). Amata pienākumu pildīšana saistīta ar zvejas kontroli, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs u.c.

- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē, jūrniecībā vai vides aizsardzības nozarē (profesionālā pieredze jūrniecībā, vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību).

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel)

- laba fiziskā sagatavotība

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- labas komunikācijas spējas

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Jūras kontroles daļas vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv.

Tālr. uzziņām 67084203, 67807936.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/180.AKR1

Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Vispārējās izglītības departamenta Vispārējās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vadītāja vietnieces amatā 2017.gada 4.septembrī ir iecelta LIENE ZEILE.


OP 2017/180.AKR2

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Dzelzceļa departamenta vecākās referentes amatā 2017.gada 28.augustā tika iecelta LĪVA KREITUSE.


OP 2017/180.AKR3

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Juridiskā departamenta Valsts kapitāla daļu pārvaldes un publisko līgumu nodaļas vecākās referentes (darbinieces) amatā 2017.gada 4.septembrī tika pieņemta JEĻENA CIRCENE.


OP 2017/180.AKR4

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Administratīvā departamenta vecākās ekspertes finanšu plānošanas un grāmatvedības jautājumos amatā no 2017.gada 1.septembra uz nenoteiktu laiku iecelta LORETA UŠACKA.


OP 2017/180.AKR5

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) paziņo, ka konkursa kārtībā 04.09.2017. Otrās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas juriskonsultes ierēdnes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku ir iecelta KRISTĪNE FELDMANE.


OP 2017/180.AKR6

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) paziņo, ka konkursa kārtībā 05.09.2017. Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākās inspektores ierēdnes amatā ir iecelta ASTRĪDA PRIŽEVOITE.


OP 2017/180.AKR7

Kultūras ministrija paziņo, ka Kultūras ministrijas Juridiskās nodaļas juriskonsultes ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku ir iecelta ELĪNA ŪSIŅA, sākot no 2017.gada 11.septembra.


OP 2017/180.AKR8

Ārlietu ministrija paziņo, ka Ekonomisko attiecību un attīstības sadarbības politikas departamenta Attīstības sadarbības politikas nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā konkursa kārtībā no 2017. gada 8. septembra iecelta LINDA OZOLIŅA.


OP 2017/180.AKR9

Ārlietu ministrija paziņo, ka Valsts protokola vecākā referenta ierēdņa amatā konkursa kārtībā no 2017. gada 8. septembra iecelts OSKARS KURŠS.


OP 2017/180.AKR10

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Vidzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas Valmieras sektora inspektores - valsts civildienesta ierēdnes - amatā uz noteiktu laiku konkursa kārtībā iecelta SIMONA SIMTIŅA-RAMATA.


OP 2017/180.AKR11

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, Valsts darba inspekcijas Pārdaugavas sektora inspektores - valsts civildienesta ierēdnes - amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā iecelta ILGA TENE.


OP 2017/180.AKR12

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektora inspektores - valsts civildienesta ierēdnes - amatā uz nenoteiktu laiku iecelta IVETA ŽOLNEROVIČA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)