Laidiens: 11.09.2017., Nr. 180
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/180.AKK1
Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU
ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA LAUKSAIMNIECĪBAS UN MEŽSAIMNIECĪBAS DAĻAS VECĀKO
REFERENTU/-I (ierēdņa(-nes) amats uz nenoteiktu laiku)
Lauksaimniecības un mežsaimniecības daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi
ir Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu procedūru un citu
pieteikumu administrēšanai nepieciešamo dokumentu izstrāde, projektu iesnieguma
pieņemšana un izvērtēšana, kā arī pārbaužu veikšana uz vietas, meklē atbildīgu
un pozitīvu kolēģi!
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un uzņemties atbildību, izzināt un
izprast klientu vajadzības, piemeklēt atbilstošākos risinājumus, analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli
par kompetencē esošiem jautājumiem, pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot
iespējamos riskus, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
komandas darbā izstrādāt procedūras un metodiski uzraudzīt Eiropas
Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu pieteikumus un maksājumu
dokumentus, izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus, sagatavot
administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, vai
grozījumiem projektos, pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu
pārbaudes pie klientiem, darboties ar IT sistēmām un datu bāzēm, un veikt
precīzu darbu ar dokumentiem.
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību, vēlams lauksaimniecības vai finanšu jomā, vēlams
profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, t.sk.
zināšanas par aktualitātēm lauksaimniecībā, Eiropas Savienības atbalsta
administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, kā arī biznesa plāna
dzīvotspējas noteikšanā, labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas),
pieredzi darbā ar datubāzēm, B kategorijas autovadītāja apliecību un labas
angļu valodas zināšanas.
Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, tad piesakies
un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- pozitīvu darba vidi, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli ar norādi "Vecākais
referents Lauksaimniecības un mežsaimniecības daļā" un izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju Personāla daļai 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz
e-pastu: darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa
pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām
67027697, 27877187.
OP 2017/180.AKK2
NBS Nodrošinājuma pavēlniecības 2. reģionālais nodrošinājuma centrs
izsludina konkursu uz Apgādes vada Infrastruktūras grupas lidostu
būvinženiera/-es (civilais darbinieks/-ce) amatu (1
vieta), uz nenoteiktu laiku, darbavieta Ķeguma novadā, Rembates pagastā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (lidostu būvinženiera vai ceļu
būvinženiera kvalifikācija) un būvinženiera profesionālās kvalifikācijas
sertifikāts, kas iegūts saskaņā ar būvniecības jomas normatīvajiem aktiem
- praktiska pieredze ceļu būves un apkalpošanas nozarē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)
- labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Office
(Word, Excel, Power Point)
- komunikācijas un sadarbības prasmes, prasme definēt problēmas un mērķus,
sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi; spēja
patstāvīgi organizēt savu darbu un uzņemties atbildību
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- lidlauka seguma defektācija
- lidlauka segumu trūkumu novēršanas plāna izstrāde
- lidlauka segumu defektu novēršanas organizācija
- specifisko iepirkumu organizēšana un specifikāciju izstrāde
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu NBS Aviācijas bāzē (valsts
pārvalde), kur ikdienā notiek intensīvi militāro gaisa kuģu lidojumi no daudzām
NATO valstīm
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apmeklējot dažāda
līmeņa kursus Latvijā un ārvalstīs
- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 20. saimei "Inženiertehniskie
darbi" III līmenim un 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas (t.sk.
veselības apdrošināšana) atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- bezmaksas transports no Rīgas un Aizkraukles nokļūšanai uz "NBS
Aviācijas bāzi" un atpakaļ
- kompleksās pusdienas NBS Aviācijas bāzes ēdnīcā (par samaksu, līdz EUR
2,30)
- trenažieru zāles un dažādu sporta laukumu izmantošanu fizisko formu
uzturēšanai
- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu
Motivēta pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikācijas apliecinošu
dokumentu kopijas, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no šī
paziņojuma publicēšanas NBS NP 2. RNC Personālsastāva un administrēšanas
nodaļai "NBS Aviācijas bāze", Rembates pagastā, Ķeguma novadā,
LV-5016. Tālr. uzziņām 65055303, e-pasts: inga.muizniece@mil.lv.
OP 2017/180.AKK3
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu
attīstības departamenta Integrācijas nodaļas SISTĒMU ARHITEKTU/-I - ANALĪTIĶI
(viena darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- plāno, koordinē un izstrādā prasības VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu
savietotājs un tā koplietošanas pakalpojumi; valsts pārvaldes pakalpojumu portāls
www.latvija.lv) attīstībai
- vada un piedalās VRAA IS tehnisko un funkcionālo procesu prasību izstrādē,
sniedz tehnisko atbalstu jaunu VRAA IS biznesa procesu vai risinājumu izstrādē
- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to
īstenošanu
- sniedz priekšlikumus par VRAA IS izmantošanas un attīstības iespējām
- organizē un piedalās VRAA IS akcepttestēšanā
- izskata, sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos
nodevumus (dokumentu un programmatūras nodevumus), novērtē to atbilstību
tehniskajām un funkcionālajām prasībām
- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām
(lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā) par VRAA
IS izmantošanu
Prasības:
- augstākā izglītība telekomunikāciju vai informācijas tehnoloģiju jomā vai
augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām
zināšanām
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- zināšanas un praktiska pieredze darbā ar pieprasījumu izpildi datu bāzēs
- zināšanas par dažādu veidu tīmekļa pakalpju
darbības principiem (piemēram, SOAP, REST)
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas un
specifiskas programmatūras, kas nepieciešama amata pienākumu veikšanai)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes, prasme strādāt komandā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- lieliskus kolēģus un iespēju pilnveidot savas
profesionālās zināšanas
- stabilu atalgojumu (1052,00 euro
1.kategorija, 1209,00 euro 2.kategorija, 1382,00
euro 3.kategorija) un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017.gada
20.septembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam
Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2017/180.AKK4
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes referents/-e Materiāltehnisko līdzekļu
departamenta Tehnisko specifikāciju izstrādes un kvalitātes kontroles nodaļā
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- izstrādāt materiāltehnisko līdzekļu tehniskās specifikācijas saskaņā ar
organizatoriskajiem un normatīvajiem dokumentiem un pamatojoties uz MTL
operacionālajām prasībām
- veikt MTL tehnisko specifikāciju aktualizāciju, tai skaitā mainoties
standartiem vai MTL operacionālajām prasībām
- kontrolēt piegādāto materiāltehnisko līdzekļu un sniegto pakalpojumu
kvalitāti
- kā iepirkuma komisijas loceklim piedalīties iepirkuma komisijās
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība, priekšrocības pretendentiem ar augstāko tehnisko
izglītību
- Labas zināšanas par standartiem un to pielietošanu
- vēlamas zināšanas un izpratne par materiāltehnisko līdzekļu vai tā
materiāla testēšanu
- angļu valodas zināšanas vismaz B līmenī
- prasme noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, internets)
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu amatam (35.saime II līmenis un
9.mēnešalgu grupa, bruto mēnešalga no EUR 835 līdz EUR 1190 atkarībā no
kategorijas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017.gada
24.septembrim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un
iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67301116.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/180.AKK5
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto
Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Attīstības un projektu nodaļas
referenta/-es (projektu jautājumos) amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- vēlama profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas
- labas datorzināšanas (it īpaši, labā līmenī pārvaldīt MS Excel un
PowerPoint)
- pamatzināšanas projektu vadīšanā
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai praktiskā pieredze darbā ar
projektiem
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- analītiska domāšana, labas komunikācijas prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- identificēt un attīstīt projektu idejas, veikt projekta ideju priekšizpēti
- sagatavot projektu iesniegumus Eiropas Savienības finanšu instrumentu
ietvaros
- koordinēt projektu ieviešanu
- apkopot un izplatīt informāciju par Pārvaldes izstrādātajiem un
realizētajiem projektiem
- izstrādāt tiesību aktu projektus par projektu vadības jautājumiem
- piedalīties projektu pārbaužu un auditu ieteikumu ieviešanas procesā
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu EUR 800 pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika)
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika)
- labus darba apstākļus: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, darba laiks no
plkst. 8.00 līdz 16.30
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Dokumentus var iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, Čiekurkalna 1.līnija
1, k-3, Rīga, LV-1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un
sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums referenta amatam".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Uzziņas pa tālr. 67219552.
OP 2017/180.AKK6
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto
Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Attīstības un projektu nodaļas
referenta/-es (attīstības plānošanas jautājumos) amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- vēlama profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas
- labas datorzināšanas (it īpaši, labā līmenī pārvaldīt MS Excel un
PowerPoint)
- prasme analizēt liela apjoma informāciju, definēt prioritātes, mērķus un
sasniedzamos rezultātus
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- vēlamas zināšanas stratēģijas plānošanā
- labas komunikācijas spējas
Galvenie darba pienākumi:
- apkopot un sagatavot informāciju Pārvaldes stratēģisko dokumentu izstrādei
- sagatavot atskaites, pārskatus, ziņojumus par dažādos rīcības plānos,
stratēģijās, darba plānos vai citos attīstības plānošanas dokumentos Pārvaldei
noteikto mērķu un uzdevumu izpildes gaitu
- gatavot informatīvus materiālus un prezentācijas
- gatavot atbilžu projektus un atzinumus par Pārvaldes attīstības un
plānošanas jautājumiem
- organizēt Pārvaldes gada pārskata sanāksmes
Papildus iespēja: dalība Eiropas Savienības finanšu instrumentu projektu
īstenošanā
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu EUR 800,- pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika)
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika)
- labus darba apstākļus: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, darba laiks no
plkst.8.00 līdz 16.30
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Dokumentus var iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu uz adresi: Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, Čiekurkalna 1.līnija
1, k-3, Rīga, LV - 1026
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un
sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīga, LV -
1026
- nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "pieteikums referenta amatam"
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Uzziņas pa tālruni 67219552.
OP 2017/180.AKK7
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Personu
datu apstrādes departamenta Elektronisko pakalpojumu administrēšanas nodaļas
INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORA/-ES amatu (uz noteiktu laiku).
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vai
nepabeigta augstākā izglītība - pēdējā kursa students)
- izpratne informācijas tehnoloģiju jautājumos
- datora lietošanas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (teicamas prasmes
darbā ar MS Word, MS Excel, interneta pārlūkprogrammām)
- normatīvo aktu pārzināšana informācijas tehnoloģiju un informācijas sistēmu
jomā un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- svešvalodu zināšanas (krievu un angļu valoda) sarunvalodas līmenī (gan
mutvārdos, gan rakstos)
- vēlama darba pieredze informācijas tehnoloģiju nozarē (vēlams valsts
pārvaldes iestādē)
- vēlama darba pieredze valsts informācijas sistēmu lietotāju administrēšanā
- vēlamas zināšanas un pieredze darbā ar ierobežotas pieejamības informāciju
- vēlama pieredze darbā ar liela apjoma informāciju
Galvenie amata pienākumi:
- administrēt valsts informācijas sistēmu lietotājus
- piedalīties līgumu un starpresoru vienošanos projektu izstrādē personu
datu apstrādes jomā - informācijas sistēmu lietotāju administrēšanas sadaļā
-sagatavot atbildes uz pieprasījumiem, kas saistīti ar iestādes pārziņā
esošo IS administrēšanu
Piedāvājam:
- interesantu un radošu darbu atsaucīgā kolektīvā
- mēnešalgu EUR 710 (pirms nodokļu nomaksas) pārbaudes laikā un pēc
pārbaudes laika līdz EUR 800 (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- darba laiku no plkst. 8.00 līdz plkst. 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30
minūtes)
- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta
kopija.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Iesniedzamos dokumentus sūtīt pa pastu uz adresi: Pilsonības un migrācijas
lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam,
Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz
e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi
"pieteikums informācijas sistēmu administratora amatam" 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis".
Uzziņas pa tālruni 67219130.
OP 2017/180.AKK8
Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas
resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu -
Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vadītājs (1 vakance
uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Rīga)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu no 750 līdz 1000 euro pirms nodokļu nomaksas
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- maģistra grāds tiesību zinātnēs vai tam pielīdzināma augstākā profesionālā
izglītība tiesību zinātnēs
- pieredze administratīvā pārkāpuma procesa piemērošanā pēdējo piecu gadu laikā
(2013.-2017.g.)
- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu, administratīvo procesu un
valsts pārvaldes iekārtu regulējošiem normatīvajiem aktiem
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- personālvadības prasmes
- labas darba plānošanas un komunikācijas spējas
Galvenie darba pienākumi:
- vadīt, organizēt un nodrošināt Administratīvo sodu piemērošanas daļas
darbu (darbinieki Rīgā un reģionos)
- nodrošināt administratīvā pārkāpuma lietu izskatīšanu, tai skaitā
personīgi izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas
- nodrošināt nesamaksāto administratīvo sodu un zaudējumu nodošanu piespiedu
izpildei
- izstrādāt metodiskos materiālus administratīvo sodu piemērošanai
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli un CV 15 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests, Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Administratīvo sodu piemērošanas
daļas vadītājs"), iesniegt personīgi Lietvedības nodaļā - Rūpniecības iela
23, Rīga (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67084204, 67084203.
OP 2017/180.AKK9
Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz ierēdņa(-nes) amatu - Zvejas
kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākais/-ā inspektors/-e (2
vakances uz nenoteiktu laiku, darba vieta - Rīga)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu no 570 euro
pirms nodokļu nomaksas
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
Galvenie pienākumi:
- veikt zvejas kontroli uz Latvijas kuģiem, kas zvejo Eiropas Savienības
dalībvalstu, trešo valstu un starptautiskajos ūdeņos, kā arī uz citu Eiropas
Savienības dalībvalstu zvejas kuģiem
- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt
lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli
- veikt informācijas apkopošanu un analīzi par zvejas aktivitātēm
Latvijas jūras ūdeņos un zivju izkraušanu Latvijas ostās
- sagatavot informāciju Latvijas Republikas valsts institūcijām, Eiropas
Komisijai un Eiropas Zvejas Kontroles Aģentūrai, iestādes kompetencē esošajos
jautājumos
- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vismaz 1.līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā vai dabas
zinātnēs
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasme). Amata pienākumu pildīšana saistīta ar zvejas
kontroli, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē
esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs u.c.
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē, jūrniecībā vai
vides aizsardzības nozarē (profesionālā pieredze jūrniecībā, vides aizsardzības
nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību).
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office Word, Microsoft Office
Excel)
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par
priekšrocību
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros
- labas komunikācijas spējas
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Jūras kontroles daļas vecākais
inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz
e-pastu: vvd@vvd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67084203, 67807936.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/180.AKR1
Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Vispārējās
izglītības departamenta Vispārējās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas
vadītāja vietnieces amatā 2017.gada 4.septembrī ir iecelta LIENE ZEILE.
OP 2017/180.AKR2
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas
Dzelzceļa departamenta vecākās referentes amatā 2017.gada 28.augustā tika
iecelta LĪVA KREITUSE.
OP 2017/180.AKR3
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas
Juridiskā departamenta Valsts kapitāla daļu pārvaldes un publisko līgumu
nodaļas vecākās referentes (darbinieces) amatā 2017.gada 4.septembrī tika
pieņemta JEĻENA CIRCENE.
OP 2017/180.AKR4
Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā
Administratīvā departamenta vecākās ekspertes finanšu plānošanas un
grāmatvedības jautājumos amatā no 2017.gada
1.septembra uz nenoteiktu laiku iecelta LORETA UŠACKA.
OP 2017/180.AKR5
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) paziņo, ka konkursa kārtībā 04.09.2017. Otrās patērētāju kolektīvo
interešu uzraudzības daļas juriskonsultes ierēdnes amatā uz ierēdņa prombūtnes
laiku ir iecelta KRISTĪNE FELDMANE.
OP 2017/180.AKR6
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) paziņo, ka konkursa kārtībā 05.09.2017. Tehnisko preču uzraudzības
daļas vecākās inspektores ierēdnes amatā ir iecelta ASTRĪDA PRIŽEVOITE.
OP 2017/180.AKR7
Kultūras ministrija paziņo, ka Kultūras ministrijas Juridiskās nodaļas
juriskonsultes ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku ir iecelta ELĪNA ŪSIŅA, sākot no 2017.gada
11.septembra.
OP 2017/180.AKR8
Ārlietu ministrija paziņo, ka Ekonomisko attiecību un attīstības sadarbības
politikas departamenta Attīstības sadarbības politikas nodaļas vecākās
referentes ierēdnes amatā konkursa kārtībā no 2017. gada 8. septembra
iecelta LINDA OZOLIŅA.
OP 2017/180.AKR9
Ārlietu ministrija paziņo, ka Valsts protokola vecākā referenta ierēdņa
amatā konkursa kārtībā no 2017. gada 8. septembra iecelts OSKARS KURŠS.
OP 2017/180.AKR10
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Vidzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas Valmieras sektora
inspektores - valsts civildienesta ierēdnes - amatā uz noteiktu laiku konkursa
kārtībā iecelta SIMONA SIMTIŅA-RAMATA.
OP 2017/180.AKR11
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, Valsts darba inspekcijas Pārdaugavas sektora inspektores - valsts
civildienesta ierēdnes - amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā iecelta
ILGA TENE.
OP 2017/180.AKR12
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektora inspektores -
valsts civildienesta ierēdnes - amatā uz nenoteiktu laiku iecelta IVETA
ŽOLNEROVIČA.