Laidiens: 12.09.2017., Nr. 181
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/181.AKK1
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto
Sekretariāta galvenā speciālista/-es (lietvedības jautājumos) amata vietu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vidējā izglītība vai pirmā līmeņa augstākā izglītība, kas papildināta ar
zināšanām lietvedības jautājumos
- ilgstoša darba pieredze valsts pārvaldē lietvedības dokumentu kārtošanā
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti
- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku
- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta
piektās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta
otrā daļa)
Amata pienākumi:
- nodrošināt iestādes dokumentu un elektroniskās informācijas pārvaldību
- kārtot un uzskaitīt iestādes lietvedībā un struktūrvienībās glabājamās
lietas saskaņā ar lietu nomenklatūru
- veikt lietu kārtošanu, aprakstu un izziņu sagatavošanu, dokumentu
nodošanai Latvijas Valsts arhīvam
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika beigām
- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 18. IVA amata apakšsaimei, III
līmenim (10.mēnešalgu grupa) un atbilstoši darbinieka kategorijai -
1.kategorija līdz 940 euro, 2.kategroija līdz 1115 euro un
3.kategorija līdz 1287 euro pirms nodokļu nomaksas
Sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Motivācijas vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV),
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017.gada 3.oktobrim iesniegt
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā, Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā,
LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi: knab@knab.gov.lv (ar norādi
"Konkursam"). Tālr. uzziņām 67797254.
OP 2017/181.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
Personāla nodaļā - juriskonsults/-e (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs
- darba pieredze ne mazāk kā viens gads
jurista/juriskonsulta amatā (vēlama valsts pārvaldes iestādē dienesta pārbaužu
veikšanas un disciplinārlietu izmeklēšanas jomā)
- Latvijas Republikas spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas juridisko jautājumu risināšanā personālvadības procesa ietvaros
- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, sagatavojot juridiska rakstura
dokumentus
- pieredze juridisku dokumentu projektu izstrādāšanā, tai skaitā iekšējo
normatīvo aktu un citu dokumentu izstrādāšanā personālvadības jomā
- spēja izvērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus un spēja identificēt
problēmas, saprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumus
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, spēja patstāvīgi veikt darba
pienākumus un noteikt prioritātes
- prasmes darbā ar MS Word, Excel, Powerpoint,
resursu vadības sistēmu Horizon un biroja tehniku
Amata mērķis: izvērtēt Nodarbinātības valsts aģentūras darbinieku un ierēdņu
atbildību tiesību normu neievērošanas gadījumos, veikt dienesta pārbaudes un
izmeklēt disciplinārlietas, kā arī sniegt juridisko atbalstu darba tiesība
tiesisko attiecību vai civildienesta attiecību reglamentējošo normatīvo aktu
piemērošanā un nodrošināt interešu konflikta un korupcijas novēršanas procesu
Aģentūrā
Galvenie amata pienākumi: izvērtēt sadarbības un citu kompetentu iestāžu
pieņemtos lēmumus par konstatētajiem neatbilstoši veiktajiem izdevumiem un
sagatavot atzinumus un dienesta ziņojumus par disciplinārlietas ierosināšanu
vai neierosināšanu pret atbildīgajām amatpersonām un darbiniekiem. Pārstāvēt
Aģentūras intereses piemēroto disciplinārsodu apstrīdēšanas un pārsūdzēšanas
procesos. Veikt valsts amatpersonu deklarāciju pārbaudes, mazinot interešu
konflikta risku. Personāla nodaļas kompetences ietvaros - izstrādāt un izvērtēt
iekšējo normatīvo aktu projektus, rīkojumu, lēmumu, līgumu un citu juridiska
rakstura dokumentu projektus, tai skaitā personālvadības dokumentus; izskatīt
fizisko un juridisko personu iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus un
sagatavot atbildes; sagatavot prasības pieteikumus un paskaidrojumus tiesām, kā
arī sagatavot citus ar Aģentūras interešu pārstāvību saistītus dokumentus. Pārstāvēt
Aģentūras intereses tiesā, prokuratūrā, valsts pārvaldes iestādēs un citās
institūcijās
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00
EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā, K.Valdemāra
ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv.
Ar norādi "PN_juriskonsults". Informācija
pa tālr. 22003265, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks
uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/181.AKK3
Veselības inspekcija, reģistrācijas
Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas
teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un
izpildi.
Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes)
amatu - Sabiedrības
veselības uzraudzības un kontroles departamenta Produktu kontroles nodaļas
vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā, medicīnā, bioloģijā
vai vides zinātnē
- praktiskā darba pieredze specialitātē 5 gadi
- darba pieredze vadošā amatā 2 gadi
- valsts pārvaldi un Inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu un
Administratīvā procesa pārzināšana
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba
procesā
- vēlamas prasmes projektu vadīšanā
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu un krievu val.) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- labas vadības un komunikācijas prasmes
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Inspekcijas uzraudzības īstenošanu ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu,
kosmētikas līdzekļu, tabakas izstrādājumu un elektronisko cigarešu (turpmāk
tekstā - Produkti) uzraudzības jomās
- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt nodaļas darbu, kontrolēt nodaļas
uzdevumu izpildi
- uzraudzīt kontroles dokumentācijas atbilstošu aizpildīšanu, datu pareizību
un uzskaiti
- nodrošināt pasākumus, ar kuriem ierobežo normatīvo aktu prasībām
neatbilstošu Produktu laišanu tirgū, pieprasot to izņemšanu, atsaukšanu vai
noteiktas darbības pārtraukšanu, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- nodrošināt informācijas apmaiņu par normatīvo aktu prasībām neatbilstošiem
ķīmiskiem maisījumiem un kosmētikas līdzekļiem nacionālajā un Eiropas
Savienības līmenī
- nodrošināt dalību uzraudzības dokumentu sistēmas izstrādē un uzturēšanā
Produktu uzraudzības jomā
- nodrošināt apmeklētāju pieņemšanu un informācijas sniegšanu nodaļas
kompetencē esošajos jautājumos
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 12.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Vadītājs Produktu
kontroles nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt
Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā, Klijānu
ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai uz e-pastu personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2017/181.AKK4
Veselības inspekcija, reģistrācijas
Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas
teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un
izpildi.
Veselības inspekcija aicina darbā kvalitātes vadības sistēmas auditoru/-i
Kvalitātes un risku vadība departamentā (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība medicīnā (vēlama) vai vadības, ekonomikas, tiesību zinībās papildināta ar apmācību "Kvalitātes vadības
sistēmas iekšējais auditors"
- pieredze kvalitātes vadības sistēmas audita jomā ne mazāk
kā 1 gads
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 1 gads
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus, sagatavot audita ziņojumus
- kvalitātes vadības standartu ISO 9001, 17020, 19011, 31000 prasību
pārzināšana un piemērošana praksē
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (vēlams angļu un krievu val.) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office)
- uzņēmuma un procesu vadības datorprogrammas Q.P.R. zināšanas lietotāja
līmenī
- labas lietvedības zināšanas
Galvenie pienākumi:
- spēja analizēt un apkopot liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus
- spēja strādāt operatīvi, paaugstinātas intensitātes apstākļos, racionāli
organizēt darbu
- augsta precizitāte
- labas sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- mēnešalgu no 800 - 905 EUR un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi kvalitātes vadības
sistēmas auditors, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt
Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā, Klijānu
ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai uz e-pastu: personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2017/181.AKK5
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
Daugavpils filiālē - nodarbinātības aģents/-e (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja
līmenī)
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt
Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija:
670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Daugavpils filiālē, Varšavas ielā 18, Daugavpilī, LV-5404, vai nosūtot uz
e-pasta adresi daugavpils@nva.gov.lv. Informācija pa
tālr. 65484370, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Daugavpils filiālē.
OP 2017/181.AKK6
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
E-STUDIJU TEHNOLOĢIJU UN HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTE
Tālmācības studiju centrs, E - studiju tehnoloģijas un pārvaldības nozare
- zinātniskais asistents - 2 vietas
- pētnieks - 2 vietas
Prasības zinātniskā asistenta amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, dabas zinātnēs, psiholoģijā vai
pedagoģijā
- spēja sniegt atbalstu pētniecisko darbu veikšanā, zinātniski pētniecisko
projektu vadīšanā, administrēšanā, koordinēšanā un atskaišu sagatavošanā
- pieredze studiju materiālu sagatavošanā, literatūras izpētē, semināru un
lekciju vadīšanā, publikāciju veidošanā
- dalība starptautisko konferenču un publicitātes pasākumu organizēšanā;
projektu pieteikumu sagatavošanā
Prasības pētnieka amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība inženierzinātnēs
- pieredze projektu vadīšanā un e-studijās, augstskolas pasniedzēja darbā,
e-satura kursu izveidē, datu modelēšanā, iegūšanā un apstrādē
- zināšanas elektronikā, telekomunikācijās, e-studijās, video
montāžā, videomateriālu izstrādē, audio materiālu veidošanā un apstrādē;
studiju procesa novērtēšanā un studentu uzvedības prognozēšanā
- programmēšanas prasmes, labas komunikācijas prasmes
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu
parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai
personīgi jāiesniedz dokumenti:
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu
laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos
dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošu dokumentu
u.tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās
pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr. 67089304.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas
Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2017/181.AKK7
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
tev ir augstākā juridiskā izglītība, ļoti labas komunikācijas prasmes un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz
Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās, gan veicot pārbaudes,
gan izskatot patērētāju iesniegumus un sūdzības, gan konsultējot fiziskas un
juridiskas personas. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs izsludina konkursu uz
Patērētāju konsultāciju un sūdzību departamenta juriskonsulta/-es ierēdņa(-nes)
amatu (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- labas angļu valodas un vēlamas krievu valodas zināšanas
- ļoti labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- vēlams praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
vai tirdzniecības un pakalpojumu jomā
- priekšrocība - pieredze patērētāju tiesību aizsardzības jautājumu
risināšanā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 940,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu varētu:
- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības
- konsultēt un izglītot fiziskas un juridiskas personas
- sagatavot lēmumu projektus
- palīdzēt patērētājiem strīdu risināšanā ar pārdevējiem vai pakalpojumu
sniedzējiem
- pildīt Patērētāju strīdu izskatīšanas komisijas sekretariāta funkcijas
sakarā ar patērētāju iesniegto iesniegumu izskatīšanu
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.
OP 2017/181.AKK8
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā/-s referenta/-es (ierēdņa) amatu Personāla departamenta Personāla
uzskaites nodaļā uz noteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās
daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pieredze personāla lietvedībā, Latvijas Republikas Darba likuma un ar to
saistīto normatīvo aktu piemērošanā un izstrādāšanā (darba pieredze
personālvadības jomā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- datorzināšanas pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office), t.sk. labas
Excel zināšanas un lietotāja prasmes
- pieredze darbā ar datubāzēm (pieredze darbā ar HORIZON tiks uzskaita par
priekšrocību)
- labas saskarsmes prasmes, precizitāte un atbildības sajūta
- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- darbs ar Personāla uzskaites datu bāzi, informācijas ievadīšana un
rīkojuma projektu sagatavošana;
- izziņu, informācijas apkopojumu un statistikas datu par ministrijas
personālu sagatavošana
- ierēdņu un darbinieku personas lietu kārtošana, veidošana un papildināšana
- ministrijas amatpersonu saraksta aktualizēšana un uzturēšana un VID
informēšana par izmaiņām
Darbinieka amatam noteikta: 30.saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem
iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv
sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv
piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2017/181.AKK9
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā/-s referenta/-es (ierēdņa) amatu Personāla departamenta Personāla
plānošanas un attīstības nodaļā uz noteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās
daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pieredze darbā ar amatu aprakstu izstrādi un darba izpildes novērtēšanu
valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar HORIZON tiks uzskaita par priekšrocību
- datorzināšanas pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office), t.sk. labas
Excel zināšanas un lietotāja prasmes
- labas saskarsmes prasmes, precizitāte un atbildības sajūta
- labas angļu valodas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- ministrijas ierēdņu un darbinieku amatu aprakstu sagatavošana,
aktualizēšana un analīze
- darbs ar ministrijas ierēdņu un darbinieku darba izpildes novērtēšanu
- darbs ar Personāla uzskaites datu bāzi, informācijas ievadīšana un datu
analīze
- izziņu un statistikas datu atbilstoši amata pienākumiem par ministrijas
personālu sagatavošana
Darbinieka amatam noteikta: 30.saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem
iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv
sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv
piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2017/181.AKK10
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas
Nr.90001870675, izsludina konkursu uz četrām vakantajām Juridiskās nodaļas
juriskonsulta/-es amata vietām (amata saime 21, līmenis III A)
Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas
uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu
funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakantajām Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amata vietām.
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās;
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas;
- zināšanas lietvedībā;
- prasmes darbā ar datoru (MS Office);
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību;
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes.
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007.gada uzturlīdzekļu
konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u.c. kompetentām iestādēm
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 835,00, 2.kategorija: EUR 1015,00,
3.kategorija EUR 1190,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu: Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis
67830626.
OP 2017/181.AKK11
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
Plānošanas grupas projektu koordinatora/-es (darbinieka) amatu uz noteiktu
laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas
prasībām
- augstākā izglītība
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
- spēja rūpīgi un intensīvi strādāt, tajā skaitā ar vairākiem projektiem
vienlaikus
- iepriekšēja pieredze valsts pārvaldes darbā vai pieredze darbā ar
diasporas projektu īstenošanu nevalstiskajā sektorā tiks uzskatīta par
priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot dokumentāciju ministrijas diasporas projektu izvērtēšanas
komisijas sēdēm
- kārtot ar diasporas projektiem saistīto dokumentāciju un lietvedību
diasporas jautājumos
- veikt ministrijas diasporas projektu izvērtēšanas komisijas sēdes
sekretāra pienākumus un protokolēšanu
- attīstīt un koordinēt ministrijas dialogu ar diasporas organizācijām
- veidot un uzturēt Ārlietu ministrijas mājaslapā diasporai veltīto atvērumu
- piedalīties diasporas politikas plānošanas dokumentu izstrādē
Darbinieka amatam noteikta: 24. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 905 līdz 1060 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem
iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv
sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv
piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.