Laidiens: 21.09.2017., Nr. 188

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/188.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta (būvniecības jomā) amatu

Mēs piedāvājam:

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1052 euro līdz 1382 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole, t. sk. atzinumu sniegšana par finansējuma saņēmēju iesniegto projektu būvniecības dokumentāciju un infrastruktūras attīstības objektu pārbaude projektu īstenošanas vietās

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ēku būvniecības jomā

- pieredze projektēšanā, būvniecībā vai būvobjektu uzraudzībā

- vēlama pieredze, kas saistīta ar publisko iepirkumu jautājumiem

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais eksperts (būvniecības jomā)".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/188.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības un zinātnes attīstības departamenta projektu vadītāju amatiem

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē (pieredze zinātnes vai infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā, spēja tās lietot projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to lietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. anta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības un zinātnes attīstības departamenta projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/188.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta (izglītības nozares jomā) amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto izglītības infrastruktūras attīstības projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole

- informācijas sagatavošana par specifisko atbalsta mērķu projektu ieviešanas progresu, problēmām un riskiem

- priekšlikumu sagatavošana un ierosināto grozījumu izvērtēšana par izmaiņām normatīvajos aktos specifisko atbalsta mērķu ieviešanas uzlabošanā

- metodiska atbalsta sniegšana un virskontroles nodrošināšana līgumu sagatavošanas un grozījumu izvērtēšanas procesā

- dalība iekšējās kontroles sistēmas izveidē un aktualizēšanā finanšu uzraudzības jautājumos

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- praktiska pieredze darbā ar izglītības un zinātnes attīstības jautājumiem

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t. sk. līgumu un līgumu grozījumu sagatavošana

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadību un prasme to lietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros un uzņemties sarežģītu situāciju risināšanu

- uz rezultāta sasniegšanu vērstas sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais eksperts (izglītības nozares jomā)".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/188.AKK4

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas Tehnisko noteikumu sektora vecākais eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā vai ķīmijas tehnoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta

- labas datora lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot C kategorijas apliecinājumus

- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas

- sagatavot tehniskos noteikumus, nosakot vides aizsardzības un dabas aizsardzības prasības paredzētajai darbībai

- sagatavot paredzamās darbības ietekmes sākotnējos izvērtējumus

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 554 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas reģionālā vides pārvaldei, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pasta adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1. stāvā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālruni 67084294.


OP 2017/188.AKK5

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektors veterinārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2020. gada 31. decembrim; darbavieta Daģu ielā 2, Talsos)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- vēlama izpratne par administratīvo lietvedību

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valoda) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi "Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektors veterināras uzraudzības jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2017/188.AKK6

Valsts izglītības satura centrs atkārtoti izsludina konkursu uz Administratīvā un projektu pārraudzības departamenta Administratīvās nodaļas personāla vadītāja (ierēdņa) amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība personāla vadībā vai psiholoģijā, vai tiesību zinātnē, vai vadības zinībās

- vismaz trīs gadu darba pieredze personālvadībā

- vēlama darba pieredze personālvadībā valsts pārvaldē

- pieredze dokumentācijas (darba līgumi, rīkojumi) izstrādē, kas saistīta ar darbinieku/ierēdņu pieņemšanu darbā/civildienesta attiecību nodibināšanu, atbrīvošanu no darba/civildienesta attiecību izbeigšanu, pārcelšanu amatā, atvaļinājuma piešķiršanu, norīkošanu komandējumā u. c.

- pieredze personāla atlases procesa organizēšanā un vadīšanā

- vēlama pieredze darbinieku un ierēdņu darbības un tās rezultātu novērtēšanas procesa organizēšanā

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē

- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

Veicamie amata pienākumi:

- izstrādāt centra personālsastāva struktūru, veikt amatu klasificēšanu un saskaņošanu

- koordinēt centra ierēdņu un darbinieku amatu aprakstu izstrādi un aktualizēt tos

- sadarbojoties ar centra struktūrvienību vadītājiem, plānot un prognozēt centra personāla resursus, piesaistīt un atlasīt nepieciešamos darbiniekus

- nodrošināt centra personālsastāva dokumentu noformēšanu un glabāšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām. Sagatavot rīkojumu projektus personāla jautājumos, nodrošināt rīkojumu uzskaiti (ierēdņu iecelšana amatā un atbrīvošana no amata, darbinieku pieņemšana darbā un atbrīvošana no darba, ierēdņu un darbinieku atvaļinājumu piešķiršana, ierēdņu un darbinieku norīkošana komandējumos, ierēdņu un darbinieku norīkošana kvalifikācijas celšanai)

- koordinēt kvalifikācijas celšanas pasākumus centra ierēdņiem un darbiniekiem. Organizēt ierēdņu un darbinieku ikgadējās novērtēšanas procesu un sagatavot dokumentāciju

- nodrošināt kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrādi un saskaņošanu ar iesaistītajām centra struktūrvienībām un citām institūcijām

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

Amats ir klasificēts 30. saimes IV A līmenī (10. mēnešalgu grupa), alga bruto 900,00 EUR.

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- Curriculum Vitae, kas apliecina atbilstību sludinājumā minētajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Dokumentus sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa, adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2017/188.AKK7

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Austrumvidzemes pārvaldes inspektors veterinārās uzraudzības jomā (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku; darbavieta Lauku ielā 5, Gulbenē)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- vēlama izpratne par administratīvo lietvedību

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valoda) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi "Austrumvidzemes pārvaldes inspektors veterināras uzraudzības jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2017/188.AKK8

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Pakalpojumu uzraudzības nodaļas inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesībzinībās, sabiedrības veselībā vai veselības aprūpē

- divu gadu pieredze ārstniecības iestādes administratīvajā, ar veselības aprūpi saistītā valsts pārvaldes vai pašvaldības darbā

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- veselības aprūpes jomu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana

- valsts valodas prasmes C1 līmenis

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

Galvenie pienākumi:

- veikt ārstniecības iestāžu, kas noslēgušas līgumus par valsts apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu, darbības atbilstības normatīvajiem aktiem un noslēgtajiem līgumiem ar Nacionālo veselības dienestu (turpmāk - NVD) uzraudzību

- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus par valsts nodrošināto (apmaksāto) veselības aprūpes pakalpojumu pieejamību un apmaksu

- veikt pārbaudes ārstniecības iestādēs un sagatavot pārbaudes dokumentu projektus

- sagatavot atbildes projektus vai skaidrojumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- konstatējot normatīvo aktu pārkāpumus ārstniecības iestādes darbībā, lemt par administratīvās lietas ierosināšanu, veikt nepieciešamās procesuālās darbības, sagatavot administratīvo aktu projektus administratīvajās lietās

- veikt kvalitatīvu un atbilstošu datu ievadīšanu Inspekcijas Vienotās uzraudzības informācijas sistēmā (VUIS) u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Inspektors Pakalpojumu uzraudzības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Veselības inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.


OP 2017/188.AKK9

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz vecākā eksperta amatu Zāļu analīzes un plānošanas nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot līgumus ar aptiekām un zāļu ražotājiem

- analizēt veselības aprūpi regulējošos normatīvos aktus un sagatavot nepieciešamo izmaiņu projektus

- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus

- sagatavot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošo normatīvo aktu skaidrojumus

- sagatavot administratīvo aktu projektus

- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- iegūta augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama juridiskā darba pieredze (pieredze darbā ar administratīvo aktu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību)

- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datorprasmes (MS Word, Excel, Outlook u. c.)

- teicamas latviešu, labas angļu valodas un krievu sarunvalodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā komandā

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- bruto atalgojumu no 829 EUR (pārbaudes laikā) līdz 1174 EUR pēc pārbaudes laika

Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Zāļu analīzes un plānošanas nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 1. oktobrim. Informācija pa tālruni 67043742.


OP 2017/188.AKK10

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Iekšējā audita nodaļas auditors (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas vai tiesību zinātnes studiju virzienā

- darba pieredze iekšējā auditā, revīzijas vai risku vadības jomā ilgāk par vienu gadu

- iekšējā audita jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts vai cits vispārēji atzīts sertifikāts audita jomā tiks uzskatīts par priekšrocību

- izpratne ministrijas pamatdarbības jomās

- svešvalodu zināšanas, laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas komunikācijas prasmes, prasmes identificēt problēmas un piedāvāt risinājumus, konceptuāla un analītiska domāšana

- prasme strādāt ar datubāzēm un labas datorprasmes MS Office vidē

Galvenie amata pienākumi:

- veikt uz risku novērtējumu balstītus iekšējos auditus Satiksmes ministrijas pamatdarbības un atbalsta sistēmās saskaņā ar iekšējā audita jomu reglamentējošiem tiesību aktiem un Starptautiskajiem iekšējā audita profesionālās prakses standartiem

- nodrošināt neatkarīgu un objektīvu novērtējumu par iekšējās kontroles sistēmām, to pietiekamību un efektivitāti

- sniegt ieteikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai un nodrošināt ieteikumu ieviešanas uzraudzību

- piedalīties nodaļas kompetencē esošu metodisko materiālu, iekšējo noteikumu u. c. dokumentu izstrādē

Amats klasificēts 15. amata saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67028218.


OP 2017/188.AKK11

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņu amata vietu (uz nenoteiktu laiku) - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais inspektors (Rīgā)

Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajā jomā

- profesionālā pieredze darbā bērnu tiesību aizsardzības jomā

- profesionālās zināšanas un prasmes bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanā

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- vēlamas svešvalodu zināšanas

- prasme PowerPoint sagatavot prezentāciju un publiski uzstāties

- zināšanas darbā ar datorprogrammām Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint

Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās, semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

Ierēdņa amatam noteikta 35. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 650 EUR līdz 812 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pasta adresi liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021645.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.


OP 2017/188.AKK12

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku) - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais inspektors (Daugavpilī)

Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajā jomā

- profesionālā pieredze darbā bērnu tiesību aizsardzības jomā

- profesionālās zināšanas un prasmes bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanā

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- vēlamas svešvalodu zināšanas

- prasme PowerPoint sagatavot prezentāciju un publiski uzstāties

- zināšanas darbā ar datorprogrammām Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint

- vecākā inspektora amata pienākumu pildīšanai Daugavpils reģionā nepieciešama B kategorijas autovadītāja apliecība

Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās, semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

Ierēdņa amatam noteikta 35. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 650 EUR līdz 812 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pasta adresi liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021645.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.


OP 2017/188.AKK13

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa Kompensāciju administrēšanas un administratīvo aktu kvalitātes vadības nodaļas vecākā eksperta amata vietu darbā uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (vēlams tiesību vai vides zinātnēs)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas un prasmes administratīvo tiesību jomā

- augsta atbildības izjūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba uzdevumu izpildē

- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt personu iesniegumus un sagatavot lēmumu projektus par kompensāciju piešķiršanu par saimnieciskās darbības ierobežojumiem īpaši aizsargājamās dabas teritorijās un mikroliegumos

- izskatīt personu iesniegumus un sagatavot lēmumu projektus par sugu un biotopu aizsardzības jomas eksperta sertifikāta piešķiršanu

- konsultēt personas par kompensāciju par saimnieciskās darbības ierobežojumiem īpaši aizsargājamās dabas teritorijās un mikroliegumos nosacījumiem un kārtību, kā arī par sugu un biotopu aizsardzības jomas ekspertu sertificēšanas nosacījumiem un kārtību

- nodaļas kompetences ietvaros sniegt konsultācijas iestādes darbiniekiem

- izskatīt personu apstrīdēšanas iesniegumus administratīvo pārkāpumu un administratīvā procesa lietās, sagatavot lēmumu projektus un citus dokumentus nodaļas kompetences ietvaros

Piedāvājam:

- veselības apdrošināšanas polisi

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši amata pienākumu izpildes novērtējuma rezultātiem

- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu

- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai

- ērtu un drošu darba vidi draudzīgā kolektīvā

- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī

Mēnešalga: no 720 līdz 900 euro (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Amats klasificēts 21. amatu saimē, III A līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Pārbaudes laiks: 3 mēneši.

Darbavieta: Siguldā.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt Dabas aizsardzības pārvaldē Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas vai nosūtīt elektroniski ar norādi "Kompensāciju administrēšanas nodaļas vecākais eksperts" uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv līdz 10.10.2017.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)