Laidiens: 29.09.2017., Nr. 194
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/194.AKK1
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz trijām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata
vietām (amata saime 21, līmenis III A)
Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas
uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu
funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakantām Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amata vietām.
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007.gada uzturlīdzekļu konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR,
3. kategorija 1190,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi
vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr.
67830626.
OP 2017/194.AKK2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina konkursu uz Publisko pakalpojumu departamenta Vienas
pieturas aģentūras nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu
Amata uzdevumi ir saistīti ar politikas veidošanu valsts pārvaldes
pakalpojumu harmonizācijas un attīstības jautājumos un tās ieviešanas
koordinēšanu, tai skaitā valsts pārvaldes pakalpojumu sistēmas darbības
rezultātu analīzi, pilnveides priekšlikumu izstrādi un Valsts un pašvaldību
vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla darbības koordināciju un attīstību.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams tiesību zinātnēs
- zināšanas un pieredze attīstības plānošanas dokumentu, ārējo un iekšējo
normatīvo aktu projektu izstrādē
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem un
pieredze sadarbībā ar tiešās pārvaldes institūcijām vai pašvaldībām
- zināšanas par publiskās pārvaldes attīstības tendencēm, t. sk. vienas
pieturas aģentūras principa īstenošanu publisko pakalpojumu pieejamības
nodrošināšanai klātienē un elektroniskajā vidē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, konceptuāla domāšana un
orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa;
mēnešalga līdz 1217 euro pirms nodokļu
nomaksas)
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi
dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla
nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Vienas pieturas aģentūras nodaļas vecākais
eksperts" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" →
"Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2017/194.AKK3
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa
inkubatoru departamenta Jēkabpils biznesa inkubatora projektu vadītāja amatu
(darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)
LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, kas nodrošinātu
veiksmīgu Jēkabpils biznesa inkubatora darbību - veicinātu jaunu komersantu
izveidi un attīstību Latvijā.
Galvenie amata pienākumi:
- īstenot Jēkabpils biznesa inkubatora (turpmāk - BI) darbības stratēģiju
izvirzīto mērķu sasniegšanai
- sagatavot iekšējos pasākumus BI dalībniekiem, veikt informatīvu apzināšanu
par paveikto, sekot uzstādīto uzdevumu sekmīgai norisei
- sagatavot un apmācīt (pēc nepieciešamības) jaundibinātu komersantu veiksmīgai
biznesa idejas prezentēšanai konsultatīvajai komisijai
- nodrošināt konsultatīvās komisijas sēdes jaundibinātu komersantu
uzņemšanai inkubatorā norisi BI koprades telpās vai
citās telpās
- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus BI darbības teritorijā, kas
vērsti uz uzņēmējdarbības veicināšanu un attīstību un BI atpazīstamības
veicināšanu
- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām
organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide
- sniegt informatīvu atbalstu komersantiem par LIAA sniegtajiem
pakalpojumiem
- veikt BI sekretariāta funkcijas (veikt BI ienākošās dokumentācijas
apstrādi, sniegt informatīvu atbalstu komersantiem un fiziskām personām par BI
darbību un pakalpojumiem u. c.)
- sagatavot visu nepieciešamo informāciju LIAA sadarbības partneriem
- aktīvi popularizēt BI sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus
informācijas kanālus
- nodrošināt plānoto BI koprades telpu noslodzi
- veidot tādu BI koprades telpu vidi, kas
nodrošinātu starptautisku atpazīstamību BI darbības teritorijā komersantiem
- nodrošināt racionālu materiālo vērtību un inventāra saglabāšanu, resursu
izmantošanu
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā koprades telpā, uzņēmumā vai
pašvaldības uzņēmumā organizējot pasākumus un/ vai nodrošinot aktīvu
komunikāciju ar medijiem (t. sk. sociālajiem medijiem). Par prioritāti
tiks uzskatīta pieredze darbā pasākumu rīkošanā un koordinēšanā
- izpratne par uzņēmumu attīstības cikliem
- prasme aktīvi komunicēt sociālajos medijos un nodarboties ar sociālo
mediju vadīšanu
- zināšanas par pašvaldību uzņēmumu darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas. Par prioritāti tiks
uzskatītas krievu un vācu valodas zināšanas
- teicamas pedagoga un lektora prasmes
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija:
1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada
9. oktobrim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu
LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz
e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"BID JBI projektu vadītājs".
Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot uz pa tālruni 67039407 vai 67039403.
OP 2017/194.AKK4
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Patēriņa cenu indeksu
daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi datu analīzē
- iespēju strādāt pie mūsdienīgu datu avotu un analīzes rīku izstrādes
- interesantu, analītisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt metodoloģijas izpēti un tās pilnveidošanu
- organizēt cenu reģistratoru datu vākšanas procesu
- veikt datu apstrādi un analīzi
- veikt cenu indeksu aprēķināšanu
- veikt publikāciju sagatavošanu
- piedalīties jaunu datu avotu izpētē un mūsdienīgu datu vākšanas un
analīzes rīku izstrādē
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai
tai tuva profila izglītība)
- iepriekšēja darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē ne
mazāka par 1 gadu
- statistikas un matemātikas zināšanas
- labas analītiskās spējas
- ļoti labas datorprasmes (MS Word, MS
Excel, Access, MS PowerPoint)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes režīmā ar noteiktiem darba
izpildes termiņiem
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- pieredze darbā ar statistikas datiem, pieredze liela apjoma datu analīzē,
SPSS vai R izmantošanā, kā arī zināšanas par patēriņa tirgu vai elektronisko
datu (Web scraping,
Scanner Data) pielietošanas
iespējām tiks uzskatītas par priekšrocību
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/194.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu
uz Informācijas tehnoloģiju departamenta iepirkumu speciālista amatu (1 vakance
uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt iepirkumu veikšanai nepieciešamās dokumentācijas izstrādi
- piedalīties iepirkumu komisiju darbā
- sagatavot iepirkumu līgumu projektus
- konsultēt departamenta darbiniekus iepirkumu jautājumos
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā, profesionālā izglītība ekonomikā, jurisprudencē vai
vadībzinībās
- profesionālā pieredze no 1 līdz 3 gadiem publisko iepirkumu veikšanā
- pieredze (vismaz 1 gads) juridiska rakstura darbā saistībā ar līgumu
slēgšanu un to administrēšanu
- zināšanas par tiesību aktiem publisko iepirkumu jomā un ar to saistītām
procedūrām
- prasme labi strādāt ar datoru (zināšanas MS Word, Excel, Internet Explorer, Microsoft Outlook)
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 700 EUR līdz 954 EUR (bruto)
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju papildināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi IT jomas iepirkumu
organizēšanā
- veselības apdrošināšanu
- darbavietu Fridriķa ielā 9, Rīgā
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju. Pieteikuma termiņš līdz 2017. gada 10. oktobrim.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikumu atlases būs
iekļuvuši 2. kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Informācijas
tehnoloģiju departamentam Fridriķa ielā 9, Rīgā,
LV-1019 (ar norādi "Konkursam uz iepirkumu speciālista amatu"), vai nosūtīt
uz e-pasta adresi Inara.Cimure@vsaa.lv. Tālrunis
uzziņām 67038716 vai 67038709.
OP 2017/194.AKK6
Valsts administrācijas skola (reģ. Nr.
90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Eiropas
Savienības fondu projekta mācību koordinators uz noteiktu laiku (līdz 2021. gada
31. decembrim)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstāka vai nepabeigta augstākā
izglītība
- vēlama pieredze pieaugušo izglītības mācību organizēšanā un/vai satura
izstrādē
- vēlama pieredze mājaslapas satura sagatavošanā un publicēšanā
- vēlama pieredze komunikācijā ar ārvalstu partneriem
- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā
- vēlama pieredze publiskā iepirkuma organizēšanā
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas (B2 līmenis)
zināšanas
- teicamas komunikācijas prasmes
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS
Office)
- orientācija uz attīstību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
- ētiskums
Amata mērķis: nodrošināt atbalstu Valsts administrācijas skolas (turpmāk - VAS)
īstenotā Eiropas Sociālā fonda projekta Nr. 3.4.2.0/15/I/001 "Valsts
pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide labāka regulējuma izstrādē mazo
un vidējo komersantu atbalsta jomā" (turpmāk - Projekts) sekmīgā
īstenošanā, kas veicams ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda
darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" ietvaros
Amata pienākumi:
- atbilstoši noteiktajam laika grafikam un prasībām īstenot Projekta
ietvaros paredzētos mācību pasākumus, piedalīties mācību satura izstrādē
- sadarbībā ar iestāžu mācību koordinatoriem komplektēt mācību dalībnieku
grupas, veikt dalībnieku reģistrāciju, sniegt atgriezenisko saiti par
reģistrācijas veikšanu
- mutiski un rakstveidā sniegt informāciju par Projekta mācību pasākumiem
visām iesaistītajām pusēm, tai skaitā mācību pakalpojumu nodrošinātājiem,
pasniedzējiem un sadarbības partneriem
- aktualizēt informāciju ar mācību pakalpojumu nodrošināšanu saistītās datu
bāzēs un mācību pārvaldības sistēmā, nodrošināt informācijas atbilstību VAS
mājaslapas kalendārā un elektroniskajā tablo
- sagatavot mācību dokumentāciju un datnes, piemēram, mācību dalībnieku
apmeklējuma lapas, apmeklējumu un kavējumu uzskaiti, mācību rezultātu
apkopojumu, anketas, sertifikātus; kārtot citus ar mācību organizēšanu
saistītos jautājumus
- sagatavot dokumentu projektus un informācijas apkopojumus
- savas kompetences ietvaros sagatavot atbildes uz citu iestāžu vai fizisku
personu vēstulēm, iesniegumiem, sūdzībām
- sniegt tehnisko atbalstu VAS iepirkumu komisijām iepirkumu dokumentu sagatavošanā
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas, t. sk.
veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli un profesionālās
darbības aprakstu (CV) - lūdzam sūtīt pa pastu Valsts administrācijas
skolai, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, vai uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv līdz 2017. gada 5. oktobrim
(ieskaitot).
OP 2017/194.AKK7
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā AUDITA DEPARTAMENTA
PADZIĻINĀTĀS PĀRBAUDES DAĻAS AUDITORU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Padziļinātas pārbaudes daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi veikt Eiropas Lauksaimniecības
fonda lauku attīstībai un Eiropas Lauksaimniecības garantija fonda projektu
pārbaudes uz vietas un pieņemt lēmumus par projektu atbilstību Eiropas
Savienības un Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām, meklē precīzu,
atbildīgu un atsaucīgu kolēģi!
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
veidot pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem, izprast -
Dienesta vajadzības, saskatīt cēloņsakarības un domāt vairākus soļus uz
priekšu, loģiski argumentēt savu viedokli, rīkoties un patstāvīgi pieņemt
atbilstošus lēmumus, apsverot iespējamos riskus, piedāvāt risinājumus darba
rezultātu uzlabošanai, ievērot profesionālās ētikas principus un normas, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai un Eiropas
Lauksaimniecības garantija fonda projektu datu analīzi, darboties ar IT
sistēmu, veikt pārbaudes pie atbalsta saņēmējiem un sagatavot ziņojumus par
veiktajam pārbaudēm
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību sociālo zinātņu, lauksaimniecības vai inženierzinātņu
jomā, vēlams divu gadu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo
piecu gadu laikā, t. sk. pieredze būvniecības, projektu vērtēšanas,
grāmatvedības un/vai lauksaimniecības jomās, ar labām datora lietošanas prasmēm
(MS Office standarta programmas), B
kategorijas autovadītāja apliecību
Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- zinošu un atsaucīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981.
Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2017/194.AKK8
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursus uz amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem
izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Finanšu tirgus politikas departamenta Starptautisko finanšu
institūciju nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas,
finanšu vai tiesību zinātņu jomās
- pieredze darbā ar finanšu tirgus politikas jautājumiem
- pamatzināšanas par Pasaules Bankas, Starptautiskā Valūtas fonda un Eiropas
Rekonstrukcijas un attīstības bankas darbības principiem un interese strādāt ar
starptautisko finanšu institūciju institucionālajiem jautājumiem un projektiem
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem, darba pieredze valsts
pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta kolektīvam, un mēs
tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- veidot Latvijas pozīciju par starptautisko finanšu institūciju iniciatīvām
- koordinēt darbu starptautiskajās finanšu institūcijās ar Ziemeļu un
Baltijas valstu grupu
- nodrošināt Latvijas kā starptautisko finanšu institūciju kapitāla daļu turētājas
pienākumu un saistību izpildi un izstrādāt nepieciešamo normatīvo aktu
projektus saistībā ar Latvijas dalību starptautiskajās finanšu organizācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- starptautisku pieredzi un zināšanu loka paplašināšanu, sadarbojoties ar ES
institūcijām, starptautiskām organizācijām un nacionālajiem sadarbības
partneriem
- interesantu, dinamisku un uz profesionālu attīstību vērstu darbu
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un
10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
2. Finanšu tirgus politikas departamenta Kredītiestāžu un maksājumu
pakalpojumu politikas nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas,
finanšu vai tiesību zinātņu jomās
- darba pieredze ekonomikas/finanšu jomā vai normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas un izpratne par finanšu tirgus jautājumiem, praktiskā darba
pieredze darbā ar finanšu tirgus politikas jautājumiem tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem, darba pieredze valsts
pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta kolektīvam, un mēs
tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- piedalīties finanšu tirgus regulējuma pilnveidošanā, t. sk. izstrādāt
normatīvo aktu projektus, plānot, koordinēt un uzraudzīt Latvijas Republikas
finanšu tirgus likumdošanas pilnveidošanu un saskaņošanu ar ES tiesību aktiem
- nodrošināt Latvijas interešu pārstāvību, analītisko darbu vai dalību OECD
komitejās un darba grupās finanšu pakalpojumu jautājumos, tai skaitā Finanšu
tirgu komitejā u.c. komitejās vai darba grupās finanšu tirgus un finanšu
pakalpojumu jomā
- nodrošināt politikas finanšu tirgus politikas plānošanu, t. sk.
politikas plānošanas dokumentu finanšu tirgus jomā izstrādi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- starptautisku pieredzi un zināšanu loka paplašināšanu, sadarbojoties ar ES
institūcijām, starptautiskām organizācijām un nacionālajiem sadarbības
partneriem
- iespēju veidot valsts politiku par aktuālajiem finanšu tirgus jautājumiem
- interesantu, dinamisku un uz profesionālu attīstību vērstu darbu
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un
10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/194.AKK9
Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ. Nr.
90000041898) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem:
Vadošā pētnieka amata
vieta šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē
|
Vietu skaits
|
Pārtikas zinātne
|
Pārtikas produktu
kvalitāte
|
1
|
Pētnieka amata vietām
šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
|
|
Ekonomika
|
Latvijas
tautsaimniecība
|
1
|
Pārtikas zinātne
|
Pārtikas produktu
kvalitāte
|
1
|
Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos
konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos
akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae),
kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze,
publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas LLU Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai jānosūtīt
pa pastu (LV - 3001), uz e-pasta adresi personaldala@llu.lv.
Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par mums" → Dokumenti → Nolikumi.
OP 2017/194.AKK10
LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS izsludina konkursu uz šādiem
akadēmiskajiem amatiem:
- vadošais pētnieks (6 vietas)
- zinātniskais asistents (5 vietas)
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu publikāciju
saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 209. kabinetā, viena
mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67014801,
e-pasta adrese: sinta@osi.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/194.AKR1
Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā
Elektronisko iepirkumu departamenta Katalogu satura nodaļas vecākās
konsultantes amatā no 2017.gada 28.septembra uz noteiktu laiku - ierēdņa
prombūtnes laiku - iecelta VELTA MIZOVSKA.
OP 2017/194.AKR2
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) informē, ka konkursa kārtībā
Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta
Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas vecākās ekspertes
inspektores ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017. gada
26. septembra iecelta GINTA ELKSNĪTE.
OP 2017/194.AKR3
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) informē,
ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta
Cilvēkresursu un publisko investīciju plānošanas nodaļas vecākās ekspertes
ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2017. gada 18. septembra iecelta
LĪVA ZVIRGZDIŅA.