Laidiens: 05.10.2017., Nr. 198
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/198.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Atbalsta daļas Tehniskā atbalsta nodaļas galvenā
speciālista ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās vai elektrozinībās, radiotehnikā, elektronikā un automātikā
- darba pieredze telekomunikāciju, elektrozinību
vai operatīvās darbības jomā
- zināšanas sakaru, video, audio un citas elektroniskās aparatūras
izgatavošanā, remontā un ekspluatācijā
- B kategorijas vadītāja apliecība, prasme transportlīdzekļa vadīšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi "Par valsts
noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt operatīvās darbības atsevišķu īpaši sarežģītu operatīvās darbības
pasākumu izpildei, kur nepieciešamas padziļinātas tehniskās zināšanas vai
zināšanas informācijas tehnoloģijās
- veikt operatīvas darbības un izmeklēšanas pasākumus ar tehniskajiem
līdzekļiem vispārīgā vai sevišķā veidā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā vai
novēršanā
- veikt operatīvās darbības un izmeklēšanas pasākumu īstenošanai
nepieciešamās speciālās tehnikas iegādi, izsniegšanu, profilaktiskās apkopes un
remontus
- veikt operatīvās darbības un izmeklēšanas pasākumu īstenošanai
nepieciešamās speciālās tehnikas izgatavošanu, pielāgošanu un sagatavošanu
darbam
- veikt operatīvās un izmeklēšanas darbības rezultātā ar speciālo tehniku
iegūto datu apstrādi, izgatavot jaunus valsts noslēpuma un ierobežotas
pieejamības objektus
- sniegt atbalstu izmeklēšanā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība",
III B līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 838 līdz
1270 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FPP_AD_TAN_GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/198.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Otrās dokumentu
reģistrācijas nodaļas vecākā lietveža darbinieka amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt saņemtās un nosūtāmās korespondences apstrādi
- veikt saņemtās korespondences un uzdevumu izpildes termiņu koordinēšanu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
un sniegt priekšlikumus
- veikt pārziņā esošo VID informācijas sistēmu resursu pārvaldības
nodrošināšanu atbilstoši VID informācijas sistēmu drošības noteikumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Draudzības alejā 2, Jēkabpilī.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu pārvaldība",
III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz
841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP_DPD_2DRN_VL_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/198.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Elektroniskās komercijas kontroles un analīzes daļas sistēmanalītiķa ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā (koledžas) izglītība vai akadēmiskā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- zināšanas programmēšanas jomā kādā no interneta aplikāciju/programmu
izveidei lietotajām programmēšanas valodām (piem., Python, Ruby, Perl
vai citas)
- zināšanas par datubāzēm, to izveidi un datu atlasi
- zināšanas par interneta un datortīklu uzbūvi un darbības principiem
- teicamas prasmes darbā ar MS Office
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- pielāgot Daļas rīcībā esošos informācijas tehnoloģiju rīkus Daļas funkciju
izpildes veikšanai
- izstrādāt un pilnveidot Daļas pārziņā esošos IT rīkus Daļas funkciju
izpildes vajadzībām
- sekot līdzi jaunajiem un inovatīviem tehnoloģiskajiem risinājumiem un
sniegt priekšlikumus to ieviešanai VID darba efektivitātes uzlabošanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.4. apakšsaime
"Programmatūras attīstība", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_EKKAD_S_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/198.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Uzņēmējdarbības kontroles daļas Otrās nodaļas galvenā
nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu administrēšanā
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook,
Word, Excel, Power Point
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- vēlme regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi
papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto maksājumu aprēķināšanas
un maksāšanas pareizības kontroli, tai skaitā veikt tematiskās pārbaudes,
apsekošanas un novērošanas
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem rast risinājumus sarežģītās
situācijās
- sekmīgi lietot darbā savas datorprasmes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime
"Privātpersonu kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_UKD_2N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/198.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Speciālās piedziņas
nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt
atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē
un:
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslu un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonas kontrole",
III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz
945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_SPN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/198.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Trešās nodaļas
galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un 2
vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās
(finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē
un:
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_3N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/198.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Otrās nodaļas galvenā
nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu
laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē
un:
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_2N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/198.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Normatīvo aktu ievērošanas kontroles daļas Otrās nodaļas
galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook,
Word
- pamatprasmes darbā ar MS Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju prasme to analizēt
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas
sarežģītības tematiskās pārbaudēs)
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem rast risinājumus sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime
"Privātpersonu kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_NAIKD_2N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/198.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Ražošanas kontroles daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu
inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi
papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
- labas prasmes darbā ar MS Outlook,
Word
- pamatprasmes darbā ar MS Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas
sarežģītības tematiskās pārbaudēs)
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem rast risinājumus sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime
"Privātpersonu kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_NAIKD_2N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/198.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Uzņēmējdarbības kontroles daļas Pirmās nodaļas galvenā
nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu administrēšanā
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook,
Word
- pamatprasmes darbā ar MS Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju prasme to analizēt
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- vēlme regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi
papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto maksājumu
aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroli, tai skaitā veikt tematiskās
pārbaudes, apsekošanas un novērošanas
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas Administratīvo
pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt administratīvo
pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem rast risinājumus sarežģītās
situācijās
- veikt pārbaudes, kas saistītas ar elektronisko kases aparātu un sistēmu pārbaudi
un sekmīgi pielietot darbā savas datorprasmes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime
"Privātpersonu kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_UKD_1N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/198.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Tirdzniecības un akcīzes kontroles daļas Otrās nodaļas
galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook,
Word
- pamatprasmes darbā ar MS Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju prasme to analizēt
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas
sarežģītības tematiskās pārbaudēs)
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem rast risinājumus sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime
"Privātpersonu kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_TAKD_2N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/198.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Nolēmumu izpildes uzraudzības un
organizēšanas daļas Citu maksājumu piedziņas nodaļas vadītāja ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze valsts nodokļu ieņēmumu jomā (ne mazāk kā divi gadi)
- pieredze nodokļu piedziņas reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem
saistīto normatīvo aktu piemērošanā
- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- nodrošināt neizpildīto lēmumu par naudas soda piemērošanu administratīvo
pārkāpumu lietās nodošanu piespiedu izpildei un izpildes uzraudzību
- nodrošināt tiesu nolēmumu par piedziņu valsts labā izpildes organizēšanu
- nodrošināt iesniegumu izskatīšanu un atbilžu sniegšanu
- nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietvedības ietvaros izņemtās mantas
glabāšanas izdevumu piedziņu
- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādi,
aktualizēšanu un priekšlikumu sniegšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi darbā ar lēmumiem par naudas soda piemērošanu administratīvo
pārkāpumu lietās
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 901
līdz 1364 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_NIUOD_CMPN_V_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/198.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes
Ceturtās nodokļu strīdu izskatīšanas daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa
amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu praktiskā darba pieredze nodokļu un muitas normatīvo aktu
piemērošanā
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft
Office: Word, Excel, Outlook)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izskatīt sūdzības par nodokļu administrācijas un muitas
iestāžu (ierēdņu) pieņemtajiem lēmumiem par audita vai pēcmuitošanas
rezultātiem un sagatavot lēmumu projektus
- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus nodokļu administrācijas un nodokļu
maksātāja iespējamā vienošanās līguma noslēgšanai un sniegt atbildi par
iespējamā vienošanās līguma noslēgšanu un sniegt atbildi par iespējamā
vienošanās līguma noslēgšanu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
- sniegt konsultācijas nodokļu maksātājiem par daļas kompetencē esošiem
jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām grāmatvedības uzskaitē
- labu rakstisko komunikāciju
- prasme darbā ar datoru
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 838
līdz 1270 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz JPSIP_4NSID_GNI _Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/198.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Elektronisko lietu arhīva nodaļas galvenā
speciālista darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- pieredze dokumentu un arhīva pārvaldības jomā (ne mazāk
kā viens gads)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, pieņemt lēmumus atbilstoši
kompetencei
- zināšanas IT, dokumentu un arhīva pārvaldību reglamentējošo normatīvo aktu
jomā
- izpratne par IT lietošanu arhīva pārvaldībā
- teicamas prasmes darbā ar datoru (Microsoft
Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel)
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- uzturēt programmatūras izstrādes prasības, lietotāja funkcionalitātes
pilnveidošanai Dokumentu vadības sistēmā, sniedzot priekšlikumus
- veikt programmatūras izmaiņu testēšanu, neatbilstību identificēšanu un problēmziņojumu reģistrēšanu
- izstrādāt un sniegt priekšlikumus metodiskiem materiāliem, kā arī sniegt
konsultācijas par elektronisko dokumentu saglabāšanu
- veikt elektronisko dokumentu metadatu pārbaudes, konstatējot nepilnības
veikt to papildināšanu, izveidi vai kļūdu labošanu
- veikt datu validācijas pārbaudē pieņemtajiem dokumentiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi elektronisko dokumentu arhivēšanas jautājumu risināšanā
- pieredzi darbā ar dažāda veida informācijas sistēmu ieviešanu un
uzturēšanu
Darbinieka amatam noteikta: 19.3. saime "IT un IS vadība", I
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "NdrP_APD_ELAN_GS_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/198.AKK15
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu
uz Pierīgas nodaļas Pensiju daļas vecākā inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Siguldā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- sagatavot un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 631,00 EUR līdz 805,00 EUR (bruto)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- izglītību apliecinoša dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Pierīgas nodaļā,
Šveices iela 12, Sigulda, LV-2150 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas
vecākā inspektora amatu), vai nosūtīt uz e-pasta adresi sigulda@vsaa.lv.
Tālrunis uzziņām 67976990.
OP 2017/198.AKK16
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337;
www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā
eksperta ierēdņa amatu Stacionāro pakalpojumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- veikt datu apkopošanu un analīzi par stacionārās veselības aprūpes
pakalpojumu līgumu izpildi
- analizēt stacionārās veselības aprūpes sniegtos pakalpojumus un sniegt
skaidrojumu par iegūtajiem rezultātiem
- analizēt stacionārās veselības aprūpes statistisko un ekonomisko rādītāju
attīstības tendences
- komunikācija ar veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējiem
- izvērtēt ārstniecības iestāžu priekšlikumus attiecībā uz stacionārās
veselības aprūpes sistēmas apmaksas izmaiņām
- veikt aprēķinus stacionārās veselības aprūpes sistēmas apmaksas izmaiņām, pakalpojumu
apmaksai un izmaksu aprēķināšanai
- sagatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel,
MS Word, vēlams MS Access)
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu
zināšanas B1 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu
apguvē tiks uzskatītas par priekšrocību)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- bruto algu pārbaudes laikā no 845 EUR, pēc pārbaudes laika līdz 1070 EUR
- labus darba apstākļus
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar
norādi "Vecākais eksperts Stacionāro pakalpojumu nodaļā") uz e-pasta adresi
Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31,
k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 15. oktobrim. Informācija pa tālruni
67043742.
OP 2017/198.AKK17
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra komandai ir nepieciešams jauns
kolēģis, kuram ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte,
šādam ierēdņa amatam - valsts notārs Kontroles nodaļā
Kontroles nodaļa nodrošina lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās,
normatīvajos aktos noteikto ziņu par Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu
un juridisko faktu publisku ticamību, atsevišķu tiesību subjektu darbības
izbeigšanu un izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra vestajiem reģistriem
Galvenie pienākumi:
- pieņemt lēmumus un ierakstīt komercreģistrā ziņas par kapitālsabiedrības
darbības izbeigšanu, pamatojoties uz komercreģistra iestādes lēmumu
- ierakstīt komercreģistrā ziņas par kapitālsabiedrības darbības izbeigšanu,
pamatojoties uz nodokļu administrācijas lēmumu
- pieņemt lēmumus par kapitālsabiedrības izslēgšanu no komercreģistra saskaņā
ar Komerclikuma 317. panta otro daļu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās
- zināšanas lietvedībā
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta
- precizitāte
- labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgā, Pērses ielā 2
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošas dokumentu kopijas) nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815.
OP 2017/198.AKK18
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra komandai ir nepieciešams jauns
kolēģis, kuram ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte,
šādam ierēdņa amatam - valsts notārs Kontroles nodaļā
Kontroles nodaļa nodrošina lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās,
normatīvajos aktos noteikto ziņu par Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību
subjektu un juridisko faktu publisku ticamību, atsevišķu tiesību subjektu
darbības izbeigšanu un izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra vestajiem reģistriem
Galvenie pienākumi:
- pieņemt lēmumus un ierakstīt komercreģistrā ziņas par kapitālsabiedrības darbības
izbeigšanu, pamatojoties uz komercreģistra iestādes lēmumu
- ierakstīt komercreģistrā ziņas par kapitālsabiedrības darbības izbeigšanu,
pamatojoties uz nodokļu administrācijas lēmumu
- pieņemt lēmumus par kapitālsabiedrības izslēgšanu no komercreģistra
saskaņā ar Komerclikuma 317. panta otro daļu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās
- zināšanas lietvedībā
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta
- precizitāte
- labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Daugavpilī, Alejas ielā 68-1A
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošas dokumentu kopijas) nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815.
OP 2017/198.AKK19
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļas komandai pievienoties
kolēģi, kuram ir saistošs darbs ar cilvēkiem, klientu apkalpošanas speciālista
amatā uz noteiktu laiku
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļa nodrošina
iestādē iesniegto dokumentu operatīvu un mērķtiecīgu virzību tām
struktūrvienībām, kuru kompetencē ietilpst konkrētā jautājuma risināšana un
sagatavoto dokumentu izsniegšanu adresātam.
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu iesniegumus,
veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datubāzē, sadalīt tos atbilstoši
samaksātajai valsts nodevai
- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem
- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem
pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datubāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- teicamas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā (Pērse ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz
darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/198.AKK20
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina
konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Lietišķās matemātikas institūts darbam Daugavpils filiālē
Matemātikas nozare, Diferenciālvienādojumu apakšnozare
- pētnieks - 1 vieta
Prasības pētnieka amata pretendentiem:
- doktora grāds (Dr. math.)
- zināšanas un kompetences diferenciālvienādojumu pētīšanā. Spēja plānot un
veikt zinātniskus pētījumus diferenciālvienādojumu teorijas jomā
- zināšanas Wolfram Mathematica
un TEX vidē
LIEPĀJAS FILIĀLE
Mašīnzinātnes nozare, Mašīnbūves
tehnoloģijas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta (0,5 slodzes) darbam Liepājas filiālē
Prasības zinātniskā asistenta amata pretendentiem:
- maģistra grāds mašīnzinātnē un studijas
doktorantūrā (mašīnzinātnē)
- pieredze mašīnzinātnes un mašīnbūves
tehnoloģijas pētniecībā
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets,
e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jānosūta
elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu
elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā
norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto
darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu
pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents
vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu u. tml.),
uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi
un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas
Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2017/198.AKK21
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai
uzņēmējdarbībai" projekta īstenošanas vecākā eksperta amatu (uz noteiktu
laiku, līdz 2022. gada 31. decembrim)
Mēs piedāvājam:
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes III līmenis un
12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs, vēlams sociālajās
zinātnēs, projektu vadībā
- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu izstrādē un analīzē (ne mazāk kā 3 gadi)
- darba pieredze ES fondu plānošanas jautājumos
- vēlama pieredze ar nodarbinātības politikas izstrādi un īstenošanu
saistītajos jautājumos
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- prasmes efektīvi veidot un uzturēt konstruktīvas, uz rezultātu orientētas
starp personu un starp organizāciju attiecības ar citām valsts pārvaldes un
pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām
personām savas kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus un strādā komandā
- teicamas saskarsmes, sadarbības, organizēšanas un koordinēšanas prasmes
- izpratne projektu vadības jautājumos
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās, uzņemties
iniciatīvu un rīkoties negaidot norādījumus
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas
- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku
Amata pienākumi:
- nodrošināt Projekta saturisko jautājumu pilnveidi, attīstību un īstenošanu
sociālās uzņēmējdarbības kontekstā, apkopojot, analizējot un izvērtējot
informāciju par sociālās uzņēmējdarbības politiku (t. sk. ņemot vērā
Projekta pasākumu rezultātus)
- nodrošināt kvalitatīvu tehnisko specifikāciju saturisko prasību izstrādi,
konsultēt iepirkumu konkursu pretendentus saistībā ar Projekta saturiskajiem
jautājumiem, kā arī nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu iepirkumu piedāvājumu
satura vērtēšanu un nodevumu projektu apspriešanas un novērtēšanas procesu
- nodrošināt atbilstīgi kompetencei Projekta norisei nepieciešamo dokumentu
(t. sk. progresa pārskata un atskaišu) savlaicīgu un kvalitatīvu
sagatavošanu
- piedalīties Projekta risku vadībā amata kompetences ietvaros
- piedalīties atbilstoši amata kompetencei politikas plānošanā, izstrādē un
ietekmes novērtēšanā atbilstīgi Projekta ieviešanas noteikumiem
- piedalīties atbilstoši amata kompetencei tiesību aktu projektu izstrādē un
sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un citu dokumentu
projektiem
- piedalīties pārbaudēs Projekta darbību īstenošanas vietās pie sadarbības
partnera un iesaistītās mērķa grupas un sagatavot Projekta prasībām atbilstošus
pārbaudes aktus
- piedalīties pasākuma uzraudzības padomes darba organizēšanā un
koordinēšanā
- piedalīties sēdēs, sanāksmēs, komisijās, darba grupās un metodisko
materiālu izstrādē u. c. jautājumos, kas saistīti ar Projekta īstenošanu
- piedalīties Projekta īstenošanas laikā radušos problēmu, t. sk.
nestandarta problēmu risināšanā, pēc nepieciešamības, par iespējamiem
risinājumiem konsultējoties ar ministrijas un citu valsts pārvaldes institūciju
speciālistiem
- sniegt atbalstu kvalitatīvas un savlaicīgas nepieciešamās ar Projektu
saturu saistītās informācijas, dokumentu un prezentāciju sagatavošanā
Labklājības ministrijas izveidotajām konsultatīvajām institūcijām - pasākuma
uzraudzības padomei un citām institūcijām
- sniegt saturisku atbalstu Projekta informatīvo aktivitāšu īstenošanai
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: pdpd@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021585.
OP 2017/198.AKK22
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla plānošanas un attīstības daļas galvenā
personāla speciālista darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
vai komerczinībās, vai personālvadībā
- pieredze personāla vadībā ne mazāk kā viens gads
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- organizēt personāla attīstību, profesionālo mācību un kvalifikācijas
paaugstināšanu
- apzināt un izvērtēt VID struktūrvienību un mācību vajadzības
- uzturēt mācību pasākumu katalogu
- sastādīt mācību pasākumu plānu
- veikt struktūrvienības finansējuma plānošanu, plāna izmaiņu koordinēšanu
un izlietojuma kontroli
- organizēt un koordinēt VID iekšējo sabiedrisko attiecību pasākumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbiniekam amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība",
III līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi
"Konkurss uz PP_PPAD_GPS_9_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, sūtot to uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".