Laidiens: 10.10.2017., Nr. 201
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/201.AKK1
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Vidzemes kontroles
nodaļas inspektors veselības aprūpes jomā (viena amata vieta uz nenoteiktu)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnā
- praktiskā darba pieredze specialitātē (2 gadi)
- administratīvā procesa pārzināšana valsts pārvaldes institūcijā
- Veselības inspekcijas kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme lietot praksē
- veselības aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu zināšanas un prasme lietot
praksē
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (krievu, angļu valoda) zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru un citu biroja tehniku
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām,
saskaņā ar noteiktajām procedūrām sastādīt kontroles aktu, norādot veicamās
darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu pārkāpumu
un noteikt sankcijas saskaņā ar normatīvos aktos noteiktām amata tiesībām
- sniegt priekšlikumus par objektu darbības apturēšanu, izteikt rakstveida
brīdinājumu un sagatavot attiecīgu lēmumu projektus
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem
(ārstniecības iestādēm), ievadīt datus VUIS sistēmā par inspicējamiem objektiem
un veiktajām kontrolēm
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- pieņemt apmeklētājus, konsultēt fiziskas un juridiskas personas atbilstoši
kompetencei u.c.
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors veselības
aprūpes jomā Vidzemes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības
nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2017/201.AKK2
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja vietnieks - galvenais
grāmatvedis (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- grāmatvedības darbības sfērai atbilstoša augstākā profesionālā izglītība
- darba pieredze galvenā grāmatveža amatā (ne mazāk kā 3
gadi)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- prasme strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām
- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā
- valsts pārvaldes, budžeta grāmatvedības principu, finanšu un veselības
aprūpes nozares regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme izprast un darbā izmantot normatīvos aktus
- augstākā līmeņa (C1) valsts valodas zināšanas
- vēlamas svešvalodu (krievu, angļu valoda) zināšanas sarunvalodas līmenī
- teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point)
- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
- prasme strādāt ar biroja tehniku
- lietvedības zināšanas
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt savlaicīgu, kvalitatīvu un pārskatāmu
Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcijas) grāmatvedības
uzskaiti, dokumentu apriti, glabāšanu un pārskatu sastādīšanu atbilstoši
normatīvo aktu prasībām un termiņiem
- nodrošināt grāmatvedības procedūru un iekšējo normatīvo aktu, kas ir
saistīti ar Inspekcijas grāmatvedības politiku, uzskaiti, izstrādi un
savlaicīgu aktualizēšanu
- veikt budžeta ieņēmumu, izdevumu uzskaiti, t. sk. sagatavojot
"Virsgrāmatu", grāmatvedības uzskaites datorprogrammā
- veikt debitoru un kreditoru atlikumu inventarizācijas
- nodrošināt Inspekcijas īpašumā, valdījumā, turējumā vai glabājumā esošo
ķermenisko un bezķermenisko lietu uzskaiti
- nodrošināt Inspekcijas saimnieciskās darbības naudas plūsmu un izpildi pēc
uzkrāšanas principa uzskaiti ekonomiskās klasifikācijas kodu griezumā
- sagatavot un noteiktos termiņos iesniegt gada grāmatvedības pārskatus
saskaņā ar pastāvošajiem normatīvajiem aktiem
- nodrošināt starptautisko projektu grāmatvedību
- kontrolēt pārskatu un ziņojumus iesniegšanu Valsts ieņēmumu dienestam u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Nodaļas vadītāja
vietnieks - galvenais grāmatvedis Finanšu un grāmatvedības nodaļā", CV un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas
Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai
nosūtīt uz pa e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2017/201.AKK3
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa
inkubatoru departamenta Ogres biznesa inkubatora projektu vadītāja amatu
(darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)
LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, kas nodrošinātu
veiksmīgu Ogres biznesa inkubatora darbību - veicinātu jaunu komersantu
izveidi un attīstību Ogres biznesa inkubatora darbības teritorijā.
Galvenie amata pienākumi:
- īstenot Ogres biznesa inkubatora (turpmāk - BI) darbības stratēģiju
izvirzīto mērķu sasniegšanai
- veikt fizisku personu (ideju autoru) un jaundibinātu komersantu pieteikumu
uzņemšanai BI apstrādi
- sagatavot un apmācīt (pēc nepieciešamības) jaundibinātu komersantu
veiksmīgai biznesa idejas prezentēšanai konsultatīvajai komisijai
- nodrošināt konsultatīvās komisijas sēdes jaundibinātu komersantu
uzņemšanai inkubatorā norisi BI koprades telpās vai
citās telpās
- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus BI darbības teritorijā, kas
vērsti uz uzņēmējdarbības veicināšanu un attīstību un BI atpazīstamības
veicināšanu
- protokolēt konsultatīvās komisijas sēdes norisi (ja nepieciešams)
- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām
organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide
- sniegt informatīvu atbalstu komersantiem par LIAA sniegtajiem
pakalpojumiem
- veikt BI sekretariāta funkcijas (veikt BI ienākošās dokumentācijas
apstrādi, sniegt informatīvu atbalstu radošo industriju komersantiem un
fiziskām personām par BI darbību un pakalpojumiem u. c.)
- sagatavot visu nepieciešamo informāciju LIAA sadarbības partneriem
- aktīvi popularizēt BI sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus
informācijas kanālus
- nodrošināt plānoto BI koprades telpu noslodzi
- veidot tādu BI koprades telpu vidi, kas
nodrošinātu starptautisku atpazīstamību BI darbības teritorijas komersantiem
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā koprades telpā vai uzņēmumā, vai
pašvaldībā organizējot pasākumus un/vai nodrošinot aktīvu komunikāciju ar
medijiem (t. sk. sociālajiem medijiem) (vismaz viens gads), par priekšroku
tiks uzskatīta pieredze darbā mārketinga jomā
- izpratne par uzņēmumu attīstības cikliem
- prasme aktīvi komunicēt sociālajos medijos un nodarboties ar sociālo
mediju vadīšanu
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija:
1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu
LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz
e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"BID OBI projektu vadītājs".
Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tālrunis uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2017/201.AKK4
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Norvēģijā vadītāja amata vietu
(ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi
- nodrošināt Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Norvēģijā darbību
atbilstoši LIAA darba plānam
- izplatīt informāciju Norvēģijas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību,
nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām
- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā -
identificēt potenciālos investorus un veicināt to interesi investēt Latvijā
- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Norvēģijas kompāniju
pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem
- organizēt Norvēģijas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju
vizītes Norvēģijā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā
- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu Norvēģijas tirgū, meklēt un
uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus
- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Norvēģijā (tirdzniecības misijas,
produktu prezentācijas u. tml.)
- gatavot informāciju par Norvēģijas ekonomisko situāciju
- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un Norvēģijas
uzņēmējiem
Prasības pretendentiem/-ēm
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās vai tirgzinībās
- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze starptautiskajā
uzņēmējdarbībā, mārketingā vai tirdzniecībā (vismaz trīs gadi)
- vēlama praktiskā pieredze iepirkumu veikšanā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē saistītā jomā
- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredz Norvēģijas biznesa un
sadzīves vidē
- zināšanas par valsts pārvaldes darbību un to regulējošiem normatīvajiem
aktiem un prasme pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- zināšanas par uzņēmumu attīstības ciklu, biznesa inkubāciju, zināšanu
pārnesi un citiem ar inovāciju saistītiem jautājumiem
- zināšanas par uzņēmējdarbību un tās tiesisko vidi (t. sk. par valsts
atbalstu komercdarbībai)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī
- norvēģu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī tiks uzskatītas par
priekšrocību
- teicama prezentāciju sagatavošanas un prezentēšanas prasme
- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
- laba prasme dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā un lietvedībā
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības sajūta
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot darba izpildi noteiktā termiņā, kā
arī veikt darbu patstāvīgi un spēt risināt problēmsituācijas, kā arī sniegt
operatīvu informāciju par darba rezultātiem
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- iespēju iegūt darba pieredzi starptautiskā vidē
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzot LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2,
Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv
ar norādi "Norvēģijas pārstāvniecības vadītājs" šādus dokumentus:
- pieteikuma vēstuli
- CV latviešu valodā
- izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
(pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā)
- praktisko uzdevumu (sastāv no divām daļām):
1) uzskaitiet 3 pamatotas priekšrocības, kāpēc Norvēģijas investoram būtu
jāinvestē tieši Latvijā. Kāpēc jāizvēlas Latvija, salīdzinot ar kaimiņvalstīm
Igauniju un Lietuvu? (atbildi sagatavojiet angļu valodā, teksta apjoms - 1
A4 lapa, bez pielikumiem);
2) aprakstiet 3 Latvijā ražotas preces vai pakalpojumus un pamatojiet to
eksporta konkurētspēju Norvēģijas tirgū (atbildi sagatavojiet latviešu valodā,
teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālruņi uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2017/201.AKK5
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Ķīnā (Šanhajā) vadītāja amata vietu
(ierēdņa amata vieta no 2018. gada 1. februāra uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi
- nodrošināt Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības darbību Ķīnā
(Šanhajā) atbilstoši LIAA darba plānam
- izplatīt informāciju Ķīnas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību,
nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām
- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt
potenciālos investorus un veicināt to interesi investēt Latvijā
- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Ķīnas kompāniju pieprasījumu
pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem
- organizēt Ķīnas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes
Ķīnā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā
- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu Ķīnas tirgū, meklēt un
uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus
- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Ķīnā (tirdzniecības misijas, produktu
prezentācijas u. tml.)
- gatavot informāciju par Ķīnas ekonomisko situāciju
- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un Ķīnas
uzņēmējiem
Prasības pretendentiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās vai tirgzinībās
- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze starptautiskajā
uzņēmējdarbībā, mārketingā vai tirdzniecībā (vismaz trīs gadi)
- vēlama praktiskā pieredze iepirkumu veikšanā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē saistītā jomā
- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze Ķīnas biznesa un
sadzīves vidē
- zināšanas par valsts pārvaldes darbību un to regulējošiem normatīvajiem
aktiem un prasme pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- zināšanas par uzņēmumu attīstības ciklu, biznesa inkubāciju, zināšanu
pārnesi un citiem ar inovāciju saistītiem jautājumiem
- zināšanas par uzņēmējdarbību un tās tiesisko vidi (t. sk. par valsts
atbalstu komercdarbībai)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī
- ķīniešu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī tiks uzskatītas par
priekšrocību
- teicama prezentāciju sagatavošanas un prezentēšanas prasme
- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
- laba prasme dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā un lietvedībā
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot darba izpildi noteiktā termiņā, kā
arī veikt darbu patstāvīgi un spēt risināt problēmsituācijas, kā arī sniegt operatīvu
informāciju par darba rezultātiem
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- iespēju iegūt darba pieredzi starptautiskā vidē
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzot LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2,
Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv
ar norādi "Ķīnas (Šanhajas) pārstāvniecības vadītājs" šādus
dokumentus:
- pieteikuma vēstuli
- CV latviešu valodā
- izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
(pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā)
- praktisko uzdevumu (sastāv no divām daļām):
1) uzskaitiet 3 pamatotas priekšrocības, kāpēc Ķīnas investoram būtu
jāinvestē tieši Latvijā. Kāpēc jāizvēlas Latvija, salīdzinot ar kaimiņvalstīm
Igauniju un Lietuvu? (atbildi sagatavojiet angļu valodā, teksta apjoms - 1
A4 lapa, bez pielikumiem);
2) aprakstiet 3 Latvijā ražotas preces vai pakalpojumus un pamatojiet to
eksporta konkurētspēju Ķīnas tirgū (atbildi sagatavojiet latviešu valodā,
teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālruņi uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2017/201.AKK6
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz
juriskonsulta (ierēdņa) amata vietu Latvijas pārstāvja starptautiskajās
cilvēktiesību institūcijās birojā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās
daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- juridiskā izglītība (vēlams maģistra grāds cilvēktiesībās,
starptautiskajās tiesībās vai konstitucionālajās tiesībās)
- labas Latvijas tiesību aktu un starptautisko cilvēktiesību standartu
zināšanas
- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā, tai skaitā pieredze cilvēktiesību
jomā
- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem
- prasme vienlaikus analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju
- spēja strādāt patstāvīgi, paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu
darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem
- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes
- prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda, vēlams - franču valoda)
Galvenie darba pienākumi:
- sadarbībā ar Latvijas iestādēm gatavot Latvijas valdības paskaidrojumu
projektus iesniegšanai Eiropas Cilvēktiesību tiesā
- sadarbībā ar Latvijas iestādēm gatavot Latvijas valdības paskaidrojumu un
nacionālo ziņojumu projektus iesniegšanai Apvienoto Nāciju Organizācijā
- sniegt atzinumus par tiesību aktu projektiem
- gatavot tiesību aktu projektus
Darbinieka amatam noteikta 21. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 915 līdz 1075 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas
kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Tālrunis informācijai 67016132.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/201.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta
Uzņēmējdarbības nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada
2.oktobra iecelta ILZE KRILOVA.
OP 2017/201.AKR2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Vides un energoefektivitātes departamenta
Energoefektivitātes projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku
no 2017.gada 2.oktobra iecelta INGA LEGZDIŅA.
OP 2017/201.AKR3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Veselības attīstības projektu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku
no 2017.gada 6.oktobra iecelta SIGITA BISENIECE.
OP 2017/201.AKR4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Sabiedrības attīstības projektu nodaļas vecākās projekta vadītājas amatā uz
noteiktu laiku no 2017.gada 6.oktobra iecelta EVIJA KEIŠA.
OP 2017/201.AKR5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības
departamenta Izglītības infrastruktūras
attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta (izglītības nozares jomā) amatu uz
noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/201.AKR6
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Attīstības instrumentu departamenta Latvijas-Krievijas programmas
nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatā uz noteiktu laiku no
2017. gada 2. oktobra ir iecelts STANISLAVS LOPATINSKIS.
OP 2017/201.AKR7
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka 2017. gada 1. septembrī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Rīga" inspektora
fitosanitārās uzraudzības jomā amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/201.AKR8
Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Profesionālās
izglītības departamenta Profesionālās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas
vecākās referentes amatā 2017.gada 2.oktobrī ir iecelta RITA JAURĒNA.