Laidiens: 10.10.2017., Nr. 201

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/201.AKK1

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Vidzemes kontroles nodaļas inspektors veselības aprūpes jomā (viena amata vieta uz nenoteiktu)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā

- praktiskā darba pieredze specialitātē (2 gadi)

- administratīvā procesa pārzināšana valsts pārvaldes institūcijā

- Veselības inspekcijas kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme lietot praksē

- veselības aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu zināšanas un prasme lietot praksē

- valsts valodas prasmes C1 līmenis

- divu svešvalodu (krievu, angļu valoda) zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru un citu biroja tehniku

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar noteiktajām procedūrām sastādīt kontroles aktu, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu pārkāpumu un noteikt sankcijas saskaņā ar normatīvos aktos noteiktām amata tiesībām

- sniegt priekšlikumus par objektu darbības apturēšanu, izteikt rakstveida brīdinājumu un sagatavot attiecīgu lēmumu projektus

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem (ārstniecības iestādēm), ievadīt datus VUIS sistēmā par inspicējamiem objektiem un veiktajām kontrolēm

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- pieņemt apmeklētājus, konsultēt fiziskas un juridiskas personas atbilstoši kompetencei u.c.

Mēs piedāvājam:

- darbu profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbildoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors veselības aprūpes jomā Vidzemes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Veselības inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.


OP 2017/201.AKK2

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja vietnieks - galvenais grāmatvedis (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- grāmatvedības darbības sfērai atbilstoša augstākā profesionālā izglītība

- darba pieredze galvenā grāmatveža amatā (ne mazāk kā 3 gadi)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- prasme strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām

- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā

- valsts pārvaldes, budžeta grāmatvedības principu, finanšu un veselības aprūpes nozares regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme izprast un darbā izmantot normatīvos aktus

- augstākā līmeņa (C1) valsts valodas zināšanas

- vēlamas svešvalodu (krievu, angļu valoda) zināšanas sarunvalodas līmenī

- teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point)

- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu "Horizon"

- prasme strādāt ar biroja tehniku

- lietvedības zināšanas

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt savlaicīgu, kvalitatīvu un pārskatāmu Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcijas) grāmatvedības uzskaiti, dokumentu apriti, glabāšanu un pārskatu sastādīšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām un termiņiem

- nodrošināt grāmatvedības procedūru un iekšējo normatīvo aktu, kas ir saistīti ar Inspekcijas grāmatvedības politiku, uzskaiti, izstrādi un savlaicīgu aktualizēšanu

- veikt budžeta ieņēmumu, izdevumu uzskaiti, t. sk. sagatavojot "Virsgrāmatu", grāmatvedības uzskaites datorprogrammā

- veikt debitoru un kreditoru atlikumu inventarizācijas

- nodrošināt Inspekcijas īpašumā, valdījumā, turējumā vai glabājumā esošo ķermenisko un bezķermenisko lietu uzskaiti

- nodrošināt Inspekcijas saimnieciskās darbības naudas plūsmu un izpildi pēc uzkrāšanas principa uzskaiti ekonomiskās klasifikācijas kodu griezumā

- sagatavot un noteiktos termiņos iesniegt gada grāmatvedības pārskatus saskaņā ar pastāvošajiem normatīvajiem aktiem

- nodrošināt starptautisko projektu grāmatvedību

- kontrolēt pārskatu un ziņojumus iesniegšanu Valsts ieņēmumu dienestam u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Nodaļas vadītāja vietnieks - galvenais grāmatvedis Finanšu un grāmatvedības nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz pa e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Veselības inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.


OP 2017/201.AKK3

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta Ogres biznesa inkubatora projektu vadītāja amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)

LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, kas nodrošinātu veiksmīgu Ogres biznesa inkubatora darbību - veicinātu jaunu komersantu izveidi un attīstību Ogres biznesa inkubatora darbības teritorijā.

Galvenie amata pienākumi:

- īstenot Ogres biznesa inkubatora (turpmāk - BI) darbības stratēģiju izvirzīto mērķu sasniegšanai

- veikt fizisku personu (ideju autoru) un jaundibinātu komersantu pieteikumu uzņemšanai BI apstrādi

- sagatavot un apmācīt (pēc nepieciešamības) jaundibinātu komersantu veiksmīgai biznesa idejas prezentēšanai konsultatīvajai komisijai

- nodrošināt konsultatīvās komisijas sēdes jaundibinātu komersantu uzņemšanai inkubatorā norisi BI koprades telpās vai citās telpās

- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus BI darbības teritorijā, kas vērsti uz uzņēmējdarbības veicināšanu un attīstību un BI atpazīstamības veicināšanu

- protokolēt konsultatīvās komisijas sēdes norisi (ja nepieciešams)

- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide

- sniegt informatīvu atbalstu komersantiem par LIAA sniegtajiem pakalpojumiem

- veikt BI sekretariāta funkcijas (veikt BI ienākošās dokumentācijas apstrādi, sniegt informatīvu atbalstu radošo industriju komersantiem un fiziskām personām par BI darbību un pakalpojumiem u. c.)

- sagatavot visu nepieciešamo informāciju LIAA sadarbības partneriem

- aktīvi popularizēt BI sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus informācijas kanālus

- nodrošināt plānoto BI koprades telpu noslodzi

- veidot tādu BI koprades telpu vidi, kas nodrošinātu starptautisku atpazīstamību BI darbības teritorijas komersantiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā koprades telpā vai uzņēmumā, vai pašvaldībā organizējot pasākumus un/vai nodrošinot aktīvu komunikāciju ar medijiem (t. sk. sociālajiem medijiem) (vismaz viens gads), par priekšroku tiks uzskatīta pieredze darbā mārketinga jomā

- izpratne par uzņēmumu attīstības cikliem

- prasme aktīvi komunicēt sociālajos medijos un nodarboties ar sociālo mediju vadīšanu

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "BID OBI projektu vadītājs".

Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tālrunis uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2017/201.AKK4

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Norvēģijā vadītāja amata vietu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi

- nodrošināt Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Norvēģijā darbību atbilstoši LIAA darba plānam

- izplatīt informāciju Norvēģijas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām

- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt potenciālos investorus un veicināt to interesi investēt Latvijā

- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Norvēģijas kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem

- organizēt Norvēģijas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes Norvēģijā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā

- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu Norvēģijas tirgū, meklēt un uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus

- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Norvēģijā (tirdzniecības misijas, produktu prezentācijas u. tml.)

- gatavot informāciju par Norvēģijas ekonomisko situāciju

- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un Norvēģijas uzņēmējiem

Prasības pretendentiem/-ēm

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās vai tirgzinībās

- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze starptautiskajā uzņēmējdarbībā, mārketingā vai tirdzniecībā (vismaz trīs gadi)

- vēlama praktiskā pieredze iepirkumu veikšanā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē saistītā jomā

- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredz Norvēģijas biznesa un sadzīves vidē

- zināšanas par valsts pārvaldes darbību un to regulējošiem normatīvajiem aktiem un prasme pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- zināšanas par uzņēmumu attīstības ciklu, biznesa inkubāciju, zināšanu pārnesi un citiem ar inovāciju saistītiem jautājumiem

- zināšanas par uzņēmējdarbību un tās tiesisko vidi (t. sk. par valsts atbalstu komercdarbībai)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī

- norvēģu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicama prezentāciju sagatavošanas un prezentēšanas prasme

- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- laba prasme dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā un lietvedībā

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības sajūta

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot darba izpildi noteiktā termiņā, kā arī veikt darbu patstāvīgi un spēt risināt problēmsituācijas, kā arī sniegt operatīvu informāciju par darba rezultātiem

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- iespēju iegūt darba pieredzi starptautiskā vidē

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzot LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Norvēģijas pārstāvniecības vadītājs" šādus dokumentus:

- pieteikuma vēstuli

- CV latviešu valodā

- izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā)

- praktisko uzdevumu (sastāv no divām daļām):

1) uzskaitiet 3 pamatotas priekšrocības, kāpēc Norvēģijas investoram būtu jāinvestē tieši Latvijā. Kāpēc jāizvēlas Latvija, salīdzinot ar kaimiņvalstīm Igauniju un Lietuvu? (atbildi sagatavojiet angļu valodā, teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem);

2) aprakstiet 3 Latvijā ražotas preces vai pakalpojumus un pamatojiet to eksporta konkurētspēju Norvēģijas tirgū (atbildi sagatavojiet latviešu valodā, teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai!

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālruņi uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2017/201.AKK5

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Ķīnā (Šanhajā) vadītāja amata vietu (ierēdņa amata vieta no 2018. gada 1. februāra uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi

- nodrošināt Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības darbību Ķīnā (Šanhajā) atbilstoši LIAA darba plānam

- izplatīt informāciju Ķīnas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām

- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt potenciālos investorus un veicināt to interesi investēt Latvijā

- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Ķīnas kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem

- organizēt Ķīnas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes Ķīnā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā

- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu Ķīnas tirgū, meklēt un uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus

- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Ķīnā (tirdzniecības misijas, produktu prezentācijas u. tml.)

- gatavot informāciju par Ķīnas ekonomisko situāciju

- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un Ķīnas uzņēmējiem

Prasības pretendentiem

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās vai tirgzinībās

- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze starptautiskajā uzņēmējdarbībā, mārketingā vai tirdzniecībā (vismaz trīs gadi)

- vēlama praktiskā pieredze iepirkumu veikšanā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē saistītā jomā

- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze Ķīnas biznesa un sadzīves vidē

- zināšanas par valsts pārvaldes darbību un to regulējošiem normatīvajiem aktiem un prasme pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- zināšanas par uzņēmumu attīstības ciklu, biznesa inkubāciju, zināšanu pārnesi un citiem ar inovāciju saistītiem jautājumiem

- zināšanas par uzņēmējdarbību un tās tiesisko vidi (t. sk. par valsts atbalstu komercdarbībai)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī

- ķīniešu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicama prezentāciju sagatavošanas un prezentēšanas prasme

- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- laba prasme dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā un lietvedībā

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības izjūta

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot darba izpildi noteiktā termiņā, kā arī veikt darbu patstāvīgi un spēt risināt problēmsituācijas, kā arī sniegt operatīvu informāciju par darba rezultātiem

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- iespēju iegūt darba pieredzi starptautiskā vidē

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzot LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Ķīnas (Šanhajas) pārstāvniecības vadītājs" šādus dokumentus:

- pieteikuma vēstuli

- CV latviešu valodā

- izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā)

- praktisko uzdevumu (sastāv no divām daļām):

1) uzskaitiet 3 pamatotas priekšrocības, kāpēc Ķīnas investoram būtu jāinvestē tieši Latvijā. Kāpēc jāizvēlas Latvija, salīdzinot ar kaimiņvalstīm Igauniju un Lietuvu? (atbildi sagatavojiet angļu valodā, teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem);

2) aprakstiet 3 Latvijā ražotas preces vai pakalpojumus un pamatojiet to eksporta konkurētspēju Ķīnas tirgū (atbildi sagatavojiet latviešu valodā, teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai!

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālruņi uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2017/201.AKK6

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz juriskonsulta (ierēdņa) amata vietu Latvijas pārstāvja starptautiskajās cilvēktiesību institūcijās birojā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- juridiskā izglītība (vēlams maģistra grāds cilvēktiesībās, starptautiskajās tiesībās vai konstitucionālajās tiesībās)

- labas Latvijas tiesību aktu un starptautisko cilvēktiesību standartu zināšanas

- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā, tai skaitā pieredze cilvēktiesību jomā

- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem

- prasme vienlaikus analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- spēja strādāt patstāvīgi, paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem

- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes

- prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā

- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda, vēlams - franču valoda)

Galvenie darba pienākumi:

- sadarbībā ar Latvijas iestādēm gatavot Latvijas valdības paskaidrojumu projektus iesniegšanai Eiropas Cilvēktiesību tiesā

- sadarbībā ar Latvijas iestādēm gatavot Latvijas valdības paskaidrojumu un nacionālo ziņojumu projektus iesniegšanai Apvienoto Nāciju Organizācijā

- sniegt atzinumus par tiesību aktu projektiem

- gatavot tiesību aktu projektus

Darbinieka amatam noteikta 21. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 915 līdz 1075 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/201.AKR1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Uzņēmējdarbības nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 2.oktobra iecelta ILZE KRILOVA.


OP 2017/201.AKR2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Vides un energoefektivitātes departamenta Energoefektivitātes projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 2.oktobra iecelta INGA LEGZDIŅA.


OP 2017/201.AKR3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Veselības attīstības projektu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 6.oktobra iecelta SIGITA BISENIECE.


OP 2017/201.AKR4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Sabiedrības attīstības projektu nodaļas vecākās projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 6.oktobra iecelta EVIJA KEIŠA.


OP 2017/201.AKR5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta (izglītības nozares jomā) amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/201.AKR6

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Attīstības instrumentu departamenta Latvijas-Krievijas programmas nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatā uz noteiktu laiku no 2017. gada 2. oktobra ir iecelts STANISLAVS LOPATINSKIS.


OP 2017/201.AKR7

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka 2017. gada 1. septembrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Rīga" inspektora fitosanitārās uzraudzības jomā amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/201.AKR8

Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Profesionālās izglītības departamenta Profesionālās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vecākās referentes amatā 2017.gada 2.oktobrī ir iecelta RITA JAURĒNA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)