Laidiens: 11.10.2017., Nr. 202
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/202.AKK1
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Eiropas Savienības lietu koordinācijas departamenta vecākais referents
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība Eiropas studijās
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ne mazāk kā 1 gads),
kas iegūta pēdējo 5 gadu laikā
- pieredze starptautiskās sadarbības jomā, vēlama transporta vai elektronisko
sakaru jomā
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem,
vēlams ne mazāk par 3 gadiem
- teicamas zināšanas par Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem
(lēmumu pieņemšanas procedūras, institūcijas, to funkcijas, Eiropas Savienības
tiesību aktu hierarhija utt.)
- teicamas angļu valodas zināšanas un vēlamas franču valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, precizitāte strādājot intensīvos apstākļos un ar
liela apjoma dokumentiem, kā arī labas komunikācijas spējas
Būtiskākie amata pienākumi:
- ar dalību Eiropas Savienībā ministrijas kompetencē esošo jautājumu
koordinācija (nacionālo pozīciju, instrukciju saskaņošana, COREPER jautājumu
koordinācija utt.)
Amats klasificēts 36. saimes III līmenī (12. mēnešalgu grupa), bruto
mēnešalga - atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66
noteiktajiem ierobežojumiem. Mēnešalga no 900-1200 EUR.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67028218.
OP 2017/202.AKK2
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Komunikācijas daļas vadītāja amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- plānot un vadīt Jaunatnes starptautisko programmu aģentūras (turpmāk -
aģentūra) Komunikācijas daļas darbu, nosakot uzdevumus un kontrolēt to izpildi
- nodrošināt aģentūras komunikācijas stratēģijas izstrādi un īstenošanu, lai
nodrošinātu aģentūras mērķu un uzdevumu sasniegšanu, komunikāciju ar tās
mērķauditorijām un izglītotu sabiedrību jautājumos, kas saistīti ar aģentūras
darbības jomu
- veicināt aģentūras iekšējo komunikāciju, lai sekmētu aģentūras
komunikācijas mērķu sasniegšanu
- sniegt priekšlikumus un piedalīties aģentūras komunikācijas budžeta
izstrādē un kontrolēt tā izpildi
- konsultēt aģentūras vadību un darbiniekus sabiedrisko attiecību jomā
- plānot un organizēt informatīvus pasākumus
- nodrošināt sadarbību ar medijiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- darba pieredze sabiedrisko attiecību vai žurnālistikas darbā
- darba pieredze komunikācijas procesa vadībā
- darba pieredze komunikācijas stratēģiju izstrādē un ieviešanā
- zināšanas un izpratne par darbu ar medijiem, tīmekļa vietņu un sociālo
tīklu administrēšanu
- ļoti labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- ļoti labas prasmes darbā ar Microsoft
Word, Microsoft Excel, Power Point
un Outlook Express
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- vēlama viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
-vēlama viena gada darba pieredze vadošā amatā
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Amats klasificēts 44. saimes IV A līmenī (12. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: personals@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073 vai
67356255.
OP 2017/202.AKK3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības un
zinātnes attīstības departamenta projektu vadītāju amatiem
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- trīs amata vietas uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro
līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu
finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas
izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- vēlama pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai
kontrolē (pieredze zinātnes vai infrastruktūras projektu ieviešanā vai
uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
projekta vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/202.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Inovācijas
nodaļas projekta vadītāja amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz
1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu
finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas
izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- vēlama pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai
kontrolē
- vēlamas zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Inovāciju nodaļas projekta vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/202.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Inovācijas
nodaļas vecākā eksperta (finanšu jomā) amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz
1340 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- ES fondu projektu uzraudzība un virskontrole, t. sk. projektu
izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana
- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- vēlama pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai
kontrolē, t. sk. līgumu un līgumu grozījumu sagatavošanā
- praktiska pieredze grāmatvedībā
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros un uzņemties sarežģītu
situāciju risināšanu
- uz rezultāta sasniegšanu vērstas sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Inovāciju nodaļas vecākais eksperts (finanšu jomā)".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/202.AKK6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Programmu
uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā eksperta amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1052 euro līdz
1382 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- pārzināt un analizēt ES fondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas
nosacījumus un progresu, ES fondu normatīvo bāzi un plānošanas dokumentus
- sniegt priekšlikumus ES fondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas
nosacījumu pilnveidošanai, kā arī aģentūras iekšējās kontroles sistēmas
pilnveidošanai un pielāgošanai atbilstoši ES fondu specifisko atbalsta mērķu
nosacījumiem
- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību ES fondu
plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes un saskaņošanas procesā
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- laba izpratne par ES fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- pieredze darbā ar ES fondu vadību
- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva, augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi
mācīties
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais
eksperts".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/202.AKK7
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz Mediju politikas nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- sagatavot tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un citu dokumentu
projektus mediju politikas jomā
- analizēt tiesību aktu un citu dokumentu piemērošanas praksi
- veikt Mediju politikas nodaļas izstrādāto tiesību aktu projektu juridisku
izvērtēšanu
- konsultēt citas iestādes par mediju politikas izstrādes jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze tiesību aktu un/vai citu juridisko
dokumentu sagatavošanā
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze jurista amatā
- vēlama darba pieredze tiesību aktu, citu juridisko dokumentu un/vai
politikas plānošanas dokumentu sagatavošanā mediju jomā
- vēlama darba pieredze publiskajā pārvaldē
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa
izpratnē vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas
prasmēs angļu valodai atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai
http://www.europass.lv/valodu-pase)
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un
apkopot to
- labas zināšanas par mediju politiku un mediju nozari
- labas zināšanas un izpratne par tiesību aktu izstrādi
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja argumentēti pamatot savu viedokli
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", III līmenis,
12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1483 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2017. gada 30. oktobrim jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa
Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2017. gada 30. oktobris), vai jānosūta
elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv
šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Mediju politikas nodaļas
juriskonsulta ierēdņa amatu":
- motivēta pieteikuma vēstule;
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds);
- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes
apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv);
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu
pievienot.
Tālrunis uzziņām 67330218.
OP 2017/202.AKK8
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Ekspertīzes un izpētes departamenta Tiesu
histoloģijas laboratorijas vadītājs - vecākais tiesu medicīnas eksperts
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība, tiesu medicīnas eksperta sertifikāts,
pēcdiploma specializācija tiesu medicīnā, reģistrācija ārstniecības personu
reģistrā
- darba pieredze tiesu medicīnā (ne mazāk kā 5 gadi)
- papildu atbilstoši specifikai tiesu eksperta sertifikāti, kas apliecina
tiesības strādāt noteiktā specialitātē (jomā)
- spēja organizēt savu un laboratorijas personāla darbu
- spēja strādāt operatīvi paaugstinātas intensitātes apstākļos, racionāli un
patstāvīgi organizēt darbu, augsta precizitāte
- izprast un izmantot darbā normatīvos aktus
- iemaņas darbam ar datoru un citu biroja tehniku
- labas komunikācijas prasmes
- valsts valodas prasmes C1 līmenī, vēlamas divu svešvalodu zināšanas (krievu,
angļu vai vācu valoda)
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot, organizēt un pārraudzīt laboratorijas darbu
- veikt tiesu medicīniskās izpētes, piedalīties to veikšanā
- izstrādāt laboratorijas attīstības stratēģiju un attīstībai nepieciešamo
pasākumu projektus
- veikt laboratorijas kompetencē esošās tiesu medicīniskās izpētes metodisko
vadību
- izstrādāt tiesu medicīniskās izpētes standartus un metodiskos materiālus
- savlaicīgi un kvalitatīvi veikt izpētes un citus darba uzdevumus
- kontrolēt tiesu medicīniskās izpētes kvalitāti un termiņus
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 10. amatu saimes IV līmenim un 12. mēnešalgu
grupai
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" nosūtīt uz e-pasta adresi vtmec@vtmec.gov.lv desmit dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Informācija pa tālruni 67536130.
OP 2017/202.AKK9
Lauksaimniecības datu centrs ir Zemkopības ministrijas padotībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde un nodrošina valstī vienotu informācijas datubāzi par
dzīvniekiem un lopkopības nozari
Lauksaimniecības datu centrs (reģistrācijas Nr. 90001840100; www.ldc.gov.lv) izsludina konkursu uz ierēdņa amatu -
Ciltsdarba nodaļas vecākais referents, nodaļas vadītāja vietnieks
Ciltsdarba nodaļa, kas atbild par vienotas ciltsdarba informācijas sistēmas
uzturēšanu lauksaimniecības dzīvnieku pārraudzībai un ciltsvērtības
noteikšanai, aicina nodaļā kolēģi, kas ir piemērots ierēdņa amatam - Latvijas
Republikas pilsonis, kas pārvalda latviešu valodu, ar augstāko izglītību, kam
nav sodāmības par noziegumu, kas izdarīts ar nodomu, un kas atbilst citām
Valsts civildienesta likuma 7. pantā noteiktajām prasībām.
Piedāvājam:
- neatkārtojamu iespēju iegūt pieredzi darbā ar starptautiskajām dzīvnieku
pārraudzības vadlīnijām, kā arī Latvijas Republikas tiesību normām
- stabilu atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai (1. kategorijas
alga bruto (pirms nodokļu ieturēšanas) 745,00 EUR, līdz - 3. kategorijas
alga bruto 820,00 EUR)
- veselības apdrošināšanu uzreiz pēc pārbaudes laika beigām un sociālās
garantijas
- patīkamu darba vidi
- pozitīvus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- darba laiku - pilnu slodzi, piektdienās - līdz plkst. 16.00
- darbavietu līdzās Rīgas vēsturiskajam centram - Republikas laukumā 2, Rīgā
Galvenie darba pienākumi:
- darbs ar ganāmpulku un dzīvnieku reģistru, datu bāzi
- gatavot pārskatus par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem, sadarbībā ar
ciltsdarba organizācijām, dzīvnieku audzētājiem un citu iesaistīto valsts
pārvaldes iestāžu darbiniekiem
- organizēt darbu nodaļas vadītāja prombūtnes laikā
- veikt liela apjoma datu analīzi
- gatavot informatīvus ziņojumus valsts un ārvalstu ciltsdarba organizācijām
par dzīvnieku pārraudzību un vērtēšanu, un LAD atbalsta maksājumu
administrēšanai
Prasības:
- augstākā izglītība, vēlams lauksaimniecības zinātnē, bioloģijā, vides
zinātnē, ģeogrāfijā, datorzinātnē, vadībzinātnēs, ekonomikā (pirmā līmeņa
augstākā, bakalaura grāds, maģistra grāds)
- zināšanas par ciltsdarbu, pārraudzību un lauksaimniecības dzīvnieku
identifikācijas, reģistrācijas un novērtēšanas darbības principiem
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem, darba pieredze valsts
pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas prasmes darbā ar datoru (MS
Office standarta programmas, Internet pārlūkprogrammas)
- spēja pieņemt lēmumus, plānot, organizēt un koordinēt darbu, labas
komunikācijas spējas
- B kategorijas autovadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību
Kontaktinformācija: CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Vakance -
Ciltsdarba nodaļas vecākais referents, nodaļas vadītāja vietnieks" sūtīt
uz e-pasta adresi darbs@ldc.gov.lv vai iesniegt
personīgi vai nosūtīt pa pastu Lauksaimniecības datu centram Republikas laukumā
2 (3. stāvā), Rīgā, LV-1010.
Pieteikumus gaidīsim 20 dienu laikā no publikācijas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis".
OP 2017/202.AKK10
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektors (1 amata vieta uz noteiktu
laiku un 1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu
prasībām kontroli, sagatavojot atzinumus, pieņemot lēmumus vai sniedzot
informāciju būvniecības dalībniekiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai
rīcībai
- nodrošināt ēkas gatavības pieņemšanai ekspluatācijā novērtēšanu, veicot
attiecīgo dokumentu pārbaudi un organizējot objekta apsekošanu
- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli,
sagatavojot atzinumus un sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to
pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai
- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs,
pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un
juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts
- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par 2
(diviem) gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta
saņemšanas, kura iegūta pēdējo 5 (piecu) gadu laikā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un
standartu lietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas un krievu valodas prasmes, labas angļu valodas
prasmes
- teicamas MS Office programmatūras
lietošanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektora amata
konkursam" līdz 2017. gada 30. oktobrim.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2017. gada
10. novembrim.
Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2017/202.AKK11
Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts izsludina
konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:
- datorzinātnē - vadošais pētnieks (2 vietas - nepilns darba
laiks), nepieciešams doktora
zinātniskais grāds datorzinātnē, zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs kopumā
vismaz 5 gadi, vismaz 5 gadu pētnieciskā darba pieredze sarežģītu sistēmu
modelēšanas metožu un rīku jomā, kā arī zinātnes nozarei atbilstošas
zinātniskās publikācijas
- datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta - nepilns darba laiks),
nepieciešams doktora grāds datorzinātnē, vismaz 5 gadu pētnieciskā darba
pieredze netriviālu, heterogēnu, transformāciju vadītu datorsistēmu
projektēšanā un integrēšanā, kā arī vismaz 5 gadu pieredze zinātnisku projektu
izpildē, kā arī zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas
- valodniecībā - vadošais pētnieks (1 vieta), nepieciešams doktora grāds
filoloģijā, zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs kopumā vismaz 5 gadi, vismaz 5
gadu pētnieciskā darba pieredze datorlingvistikā, it īpaši mūsdienīgās valodas
analīzes pieejās balstītu sintaktiski un semantiski marķētu latviešu valodas
korpusu izstrādē, vismaz 5 gadu pieredze zinātnisku projektu izpildē, kā arī
zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas
- valodniecībā - pētnieks (1 vieta - nepilns darba laiks), nepieciešams maģistra grāds
filoloģijā, zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs kopumā vismaz 3 gadi, vismaz 5
gadu pētnieciskā darba pieredze datorlingvistikā, latviešu valodas analīzes
rīku izveidē un dažādu valodas analīzes metožu un rīku izmantošanā, kā arī
zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas
- datorzinātnē - pētnieks (1 vieta), nepieciešams maģistra grāds datorzinātnē, zinātniskā un
akadēmiskā darba stāžs kopumā vismaz 3 gadi, vismaz 5 gadu pieredze darbā datoru
un informācijas tehnoloģiju drošības jomā, kā arī zinātnes nozarei atbilstošas
zinātniskās publikācijas
Ar amata aprakstu, kurā noteiktas amatam nepieciešamās prasmes un darba
uzdevumi, kā arī ar darba nosacījumiem var iepazīties LU Matemātikas un informātikas
institūta Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227. kabinetā), iepriekš
piesakoties pa tālruni 20218408.
Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko
kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un pēdējo 6 gadu publikāciju,
kuras ir publiski pārbaudāmas, saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un
informātikas institūta Personāla daļā viena mēneša laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas.
OP 2017/202.AKK12
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Finanšu un attīstības departamenta direktora vietnieks -
Attīstības nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā, vadības zinātnēs, vai matemātikā un statistikā
- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās (ne mazāk kā divi gadi)
- pieredze organizācijas darbības vidēja un īstermiņa
darbības plānošanas dokumentu izstrādē un īstenošanas uzraudzībā
- pieredze organizācijas darbības vai attīstības projekta kvantitatīvo un
kvalitatīvo rādītāju noteikšanā, darbības efektivitātes analizēšanā (ne mazāk kā divi gadi)
- praktiska pieredze finanšu resursu plānošanas jautājumos
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- izpratne par Aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības
partneriem pasākumu organizēšanā
- vadības, mērķu noteikšanas, komunikācijas un darbības plānošanas prasmes
- prasme vērtēt faktus, analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus,
prezentēt viedokli
- svešvalodu zināšanas: angļu - ļoti labi mutvārdos un rakstos (vismaz B2
līmenī)
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt efektīvu nodaļas darba
organizāciju un procesu pārvaldību, t.sk. vadīt un pārraudzīt Aģentūras
plānošanas dokumentu izstrādi; organizēt kvantitatīvo un kvalitatīvo rādītāju
noteikšanu un to izpildes kontroli un analīzi; organizēt Aģentūras īstenoto
aktīvo nodarbinātības un preventīvo bezdarba mazināšanas pasākumu efektivitātes
izvērtēšanu, bezdarba situācijas analīzi; piedalīties finanšu plānošanas,
budžeta izstrādes procesos; pārraudzīt sadarbības veidošanu ar citu valstu
nodarbinātības dienestiem un vadīt un pārraudzīt starptautiskās sadarbības
projektu izstrādi un ieviešanu.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1216,00 EUR, 2. kategorija:
1399,00 EUR, 3. kategorija: 1598,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra
ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv
ar norādi "Attīstības_nodaļas_vadītājs"
Informācija pa tālr.uni 67021794 kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie Pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/202.AKK13
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amatu -
Finanšu un attīstības departamenta Attīstības nodaļas eksperts (1 amata vieta
uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams ekonomikā vai vadības zinātnēs
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās plānošanas
dokumentu vai normatīvo aktu izstrādes, statistikas datu apkopošanas un analīzes
jomā (ne mazāka par vienu gadu)
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- izpratne par Aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības
partneriem pasākumu organizēšanā
- prasme vērtēt faktus, analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus,
prezentēt viedokli
- pieredze darbā ar datoru (MS Word,
Excel) un biroja tehniku
Amata mērķis:
- uzturēt Aģentūras darbības kvantitatīvo un kvalitatīvo rādītāju sistēmu,
piedalīties Aģentūras plānošanas dokumentu izstrādē un īstenošanas uzraudzībā
Galvenie amata pienākumi: piedalīties Aģentūras darbības stratēģijas,
ikgadējo darba plānu un citu plānošanas dokumentu un to grozījumu izstrādē,
piedalīties Aģentūras darbības un aktīvo nodarbinātības un preventīvo bezdarba
samazināšanas pasākumu kvantitatīvo un kvalitatīvo rādītāju sagatavošanā;
sagatavot Aģentūras ikgadējo darbības pārskatu un informāciju par darba tirgus
situāciju Latvijā, sagatavot atzinumus par valsts pārvaldes iestāžu, valsts un
pašvaldību institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu un tiesību
aktu projektiem; analizēt ES valstu un citu valstu pieredzi bezdarba
samazināšanas, nodarbinātības veicināšanas, darba tirgus izpētes jomā
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2.
kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra
ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv
ar norādi "Attīstības_nodaļas_eksperts".
Informācija pa tālruni 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/202.AKK14
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - PERSONĀLA SPECIĀLISTS (uz noteiktu laiku)
Administratīvajā departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz divu gadu pieredze darbā ar personālu
- zināšanas dokumentu pārvaldībā
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- iniciatīva, komunikācija, ētiskums, rūpes par kārtību, precizitāti un
kvalitāti
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
Amata pienākumi:
- personāla dokumentu projektu sagatavošana
- personāla atlases procesu organizēšana
- informācijas ievadīšana datu bāzēs un atskaišu sagatavošana
- ārvalsts komandējumu organizēšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu, sākot no 800 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2017/202.AKK15
Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:
- asociētais profesors Vadībzinātnes nozares Uzņēmējdarbības vadības
apakšnozarē - 1 amata vieta
Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris
personības izaugsmei.
Prasības pretendentiem:
- doktora grāds
- atbilstība 2001. gada 4. septembra Ministru kabineta noteikumu
Nr. 391 "Profesora un asociētā profesora amata pretendenta
zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas novērtēšanas kārtība" prasībām
- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, CV (Europass) un izglītību apliecinošus dokumentus viena mēneša
laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "Amatu
konkursam" vai uz e-pastu: personals@ba.lv.
OP 2017/202.AKK16
Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:
- docents Ekonomikas zinātnes nozares Finanšu un kredīta apakšnozarē - 1
amata vieta
Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris
personības izaugsmei.
Prasības pretendentiem:
- doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja
tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 7 gadu praktiskā darba
stāžs
- piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā darba
pieredze no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā
- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, CV (Europass) un izglītību apliecinošus dokumentus viena mēneša
laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "Amatu
konkursam" vai uz e-pastu: personals@ba.lv.
OP 2017/202.AKK17
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337)
izsludina konkursu uz vecākā eksperta amatu Starptautiskās sadarbības nodaļā (1
vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt administratīvās lietas par personu tiesībām saņemt veselības
aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomikas zonas
dalībvalstī un Šveicē
- izskatīt nodaļas kompetencē esošos iesniegumus
- informēt fiziskas un juridiskas personas par tiesībām atbilstoši Eiropas
Savienības tiesību aktiem saņemt veselības aprūpi citās dalībvalstīs
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pārzināt valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus un
administratīvo procesu reglamentējošos normatīvos aktus, kā arī spēt tos
piemērot praksē
- pieredze veselības nozarē un Eiropas Savienības tiesību piemērošanā tiks
uzskatīta par priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru (programmas Word,
Excel u.c.) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, iniciatīva, labas komunikācijas un
sadarbības spējas
Piedāvājam:
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā komandā
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu
atbilstoši darba rezultātiem
- bruto atalgojumu no 805 EUR (pārbaudes laikā) līdz 1057 EUR
Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības nodaļā" sūtīt Nacionālā
veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv
vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 22. oktobrim.
Informācija pa tālruni 67043742.