Laidiens: 18.10.2017., Nr. 207

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/207.AKK1

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu, ekonomikas vai enerģētikas specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- darba pieredze klimata vai vides politikas jomā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze datu kvantitatīvā un kvalitatīvā analīzē

- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- zināšanas par Latvijā spēkā esošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un hierarhiju

- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, siltumnīcefekta gāzu emisijām enerģētikā un rūpniecībā, Eiropas Savienības emisiju tirdzniecības sistēmu un tās prasību piemērošanu komersantiem

- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vēlams klimata politikas terminu zināšanas)

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un12. mēnešalgu grupa, mēnešalga no 1006 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākais eksperts" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2017/207.AKK2

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - VECĀKAIS REFERENTS Farmācijas departamentā uz nenoteiktu laiku

Amata mērķis: piedalīties farmācijas un medicīnisko ierīču jomas politikas izstrādē un tās īstenošanā

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus farmaceitiskās aprūpes, zāļu pieejamības, zāļu reklāmas un medicīnisko ierīču jautājumos

- analizēt un izvērtēt informāciju par situāciju valstī farmācijas un medicīnisko ierīču politikas jomā

- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un citu dokumentu projektiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība

- vismaz 1 gada darba pieredze darbā valsts pārvaldē un specialitātē

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un tiesību aktu farmācijas un medicīnas ierīču jomā pārzināšana

- normatīvo aktu izstrādāšanas prasme

- angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru

- prasme plānot un organizēt darbu, spēja strādāt individuāli un komandā

- spēja analizēt un izstrādāt priekšlikumus risinājumiem

- komunikācijas prasme un ētiskums darba pienākumu izpildē

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 14 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam Farmācijas departamentā".


OP 2017/207.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Daugavpils reģionālās nodaļas Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Skolas ielā 7, Krāslavā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- sagatavot un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR līdz 734,00 EUR (bruto)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta un tā pielikuma kopiju

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Daugavpils reģionālajā nodaļā Ģimnāzijas ielā 10, Daugavpilī, LV-5401 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi Zanete.Melkova@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 65476025.


OP 2017/207.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Atlīdzības nodaļas grāmatveža darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)

- pieredze grāmatvedības jomā (ne mazāk kā viens gads)

- prasme strādāt paaugstinātas spriedzes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt Centralizētā resursu vadības sistēmā Horizon ikmēneša darba samaksas aprēķināšanu VID ierēdņiem un darbiniekiem saskaņā ar normatīvajiem dokumentiem

- veikt ieturējumus no VID ierēdņu un darbinieku algām

- noformēt darba izmaksu sarakstus un sagatavot maksājumu uzdevumus iesniegšanai Valsts kasē

- precīzi veikt likumdošanā paredzēto nodokļu aprēķināšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- zināšanām Centralizētā resursu vadības sistēmā Horizon

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_FP_FGPD_AN_GV_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/207.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Materiālo vērtību uzskaites nodaļas Materiālu uzskaites grāmatveža darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, VID materiālo vērtību nodrošināšanas, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt saimniecisko darījumu uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros, tajā skaitā arī grāmatvedības attaisnojuma dokumentu pārbaudi un kontroli, kā arī veikt krājumu uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros, tajā skaitā arī grāmatvedības attaisnojuma dokumentu pārbaudi un kontroli

- veikt nemateriālo un materiālo vērtību grāmatvedības uzskaiti un kontroli, veikt krājumu grāmatvedības uzskaiti un kontroli

- līdzdarboties un izstrādāt attīstības plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējo normatīvo aktu projektus, aktualizēt un pārstāvēt tos izskatīšanas procesā

- sagatavot finanšu un grāmatvedības pārskatus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", II līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_FP_FGPD_MVUN_MUG_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/207.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Materiālo vērtību uzskaites nodaļas grāmatveža darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)

- pieredze grāmatvedības jomā (ne mazāk kā viens gads)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- nevainojuma reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt saimniecisko darījumu uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros, tajā skaitā arī grāmatvedības attaisnojuma dokumentu pārbaudi un kontroli, kā arī veikt ilgtermiņa ieguldījumu, nomāto materiālo vērtību, valstij piekritīgās mantas uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros, tajā skaitā arī grāmatvedības attaisnojuma dokumentu pārbaudi, un kontroli

- veikt nemateriālo un materiālo vērtību grāmatvedības uzskaiti un kontroli, veikt krājumu grāmatvedības uzskaiti un kontroli

- līdzdarboties un izstrādāt, iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus, sniegt priekšlikumus par tiem

- sagatavot finanšu un grāmatvedības pārskatus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 575 līdz 633 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_FP_FGPD_MVUN_G_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/207.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Līgumu daļas galvenā jurista ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un civiltiesībās

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus un to grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu

- izstrādāt starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) un to grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu

- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās

- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_FP_LD_GJ_Vards_Uzvards)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/207.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla apkalpošanas daļas galvenā personāla speciālista darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- zināšanas dokumentu pārvaldībā

- zināšanas valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos normatīvajos aktos

- prasme strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Word, Excel)

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- nodrošināt personāla datu un dokumentu pārvaldību (personāla rīkojumu reģistrēšanu un nodarbināto iepazīstināšanu, izziņu sagatavošanu, darbnespējas lapu apstrādi, personāla datu aktualizēšanu Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon")

- aktualizēt un uzturēt personas lietas

- līdzdarboties personāla apbalvošanas procesa organizēšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi personāla vai dokumentu pārvaldības jomā

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_PP_PAD_GPS_D_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/207.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla apkalpošanas daļas galvenā personāla speciālista ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- zināšanas valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos normatīvajos aktos

- prasme strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Word, Excel)

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- organizēt personāla izskatīt personāla darba izpildes novērtēšanu

- izskatīt personāla sūdzības par novērtēšanas rezultātu, sagatavot atzinuma un lēmuma projektu

- līdzdarboties personāla apbalvošanas procesa organizēšanā

- sagatavot pārskatus par VID personālu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi personāla vadībā ne mazāk kā viens gads

Ierēdņa darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_PP_PAD_GPS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/207.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Iekšējā audita daļas galvenā iekšējā auditora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Iekšējā audita daļas kompetencē ir atbalsta funkcija Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) vadībai, lai sniegtu neatkarīgu un objektīvu VID iekšējās kontroles sistēmas novērtējumu un konsultācijas attiecībā uz VID iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu, uzraudzību un uzlabošanu.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģijās

- vismaz divu gadu pieredze informācijas sistēmu vai tehnoloģiju procesu analīzē un zināšanas informāciju tehnoloģiju jomā

- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmu un izpratne par tās darbību

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas, padziļinātas zināšanas darbā ar MS Excel)

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju

- prasme veikt analītisku darbu un strādāt patstāvīgi

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt iekšējos sistēmu auditus informāciju sistēmu jomā un sagatavot audita ziņojumus

- sniegt vērtējumu par informācijas sistēmu iekšējās kontroles efektivitāti

- veikt audita ieteikumu uzraudzību un sagatavot atskaites par to ieviešanas gaitu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentam ar:

- auditora kvalifikācijas apliecinājumu (sertifikāts)

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 15. saime "Iekšējais audits", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_IAD_GIA_(IS)_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/207.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Iekšējā audita daļas galvenā iekšējā auditora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Iekšējā audita daļas kompetencē ir atbalsta funkcija Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) vadībai, lai sniegtu neatkarīgu un objektīvu VID iekšējās kontroles sistēmas novērtējumu un konsultācijas attiecībā uz VID iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu, uzraudzību un uzlabošanu.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- zināšanas par iekšējā audita darba metodēm

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office, MS Outlook)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju

- prasme veikt analītisku darbu un strādāt patstāvīgi

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt iekšējos sistēmu auditus un sagatavot audita ziņojumus

- sniegt vērtējumu par iekšējās kontroles sistēmas efektivitāti

- veikt audita ieteikumu uzraudzību un sagatavot atskaites par to ieviešanas gaitu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentam ar:

- auditora kvalifikācijas apliecinājumu (sertifikāts) vai ar profesionālām zināšanām un prasmēm valsts iestāžu grāmatvedības uzskaites un finanšu analīzes jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 15. saime "Iekšējais audits", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_IAD_GIA_(F)_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/207.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļa maksātājus VID noteiktā kārtībā un izsniegt nodokļu maksātāju apliecības

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanu datumu

- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un citus dokumentus

- veikt nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanu elektronisko ierīču un iekārtu lietošanu saistītos uzdevumus

- klātienē konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos atbilstoši nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_1KAN_GNI_K_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/207.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- klātienē konsultēt un sniegt padziļinātās konsultācijas nodokļu maksātājiem normatīvo aktu piemērošanas jautājumos (t. sk. īpaši sarežģītos) un citos jautājumos

- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un citus dokumentus

- apkalpot Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS) lietotājus, sniegt atbalstu darbam ar EDS

- sagatavot un vadīt seminārus jaunreģistrētajiem nodokļu maksātājiem un nodokļu maksātājiem par EDS izmantošanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_1KAN_GNI_A_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/207.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Otrās reģistrācijas nodaļas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt saimnieciskās darbības veicēju reģistrāciju un izslēgšanu no nodokļu maksātāju reģistra

- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju un iesniegtos dokumentus pirms nodokļu maksātāja kā patentmaksas maksātāja un mikrouzņēmuma nodokļa maksātāja reģistrācijas un reģistrēt vai atteikt reģistrāciju

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus Elektroniskās deklarēšanas sistēmas izmantošanai un veikt to apstrādi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III A līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_2RN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/207.AKK15

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Rīgas muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles organizēšanas nodaļas vecākā muitas eksperta darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība (vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā)

- zināšanas un pieredze dokumentu lietvedībā un arhīva veidošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatzināšanas darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- piedalīties rīcības plānu izstrādē, pieprasīt pārskatus no Muitas kontroles punktiem (MKP) par rīcības plānos noteikto uzdevumu izpildes gaitu

- apkopot un analizēt informāciju par rīcības plānos noteikto uzdevumu izpildi

- sagatavot pārskatus par Nodaļas un MKP uzdevumu un procesu raksturojošo kritēriju izpildi un veikt iegūto rezultātu analīzi

- veikt struktūrvienības dokumentu apriti, sistematizēšanu un glabāšanu

- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm, organizācijām pēc pieprasījuma

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbiniekam noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_RMKPD_MKON_VME _Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/207.AKK16

Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas pašvaldības kapitālsabiedrības SIA "Jelgavas autobusu parks" valdes locekļa amatu (1 vakance)

Galvenie pienākumi:

- kapitālsabiedrības darbības organizēšana, nodrošinot kvalitatīvus sabiedriskā transporta pakalpojumus

- pašvaldības kapitālsabiedrības vadīšana atbilstoši transporta nozares attīstības koncepcijām un kapitālsabiedrības stratēģijai, nodrošinot normatīvo aktu nosacījumu ievērošanu

- valdes kompetencē ietilpstošo lēmumu pieņemšana visos kapitālsabiedrības darbības jautājumos

- kapitālsabiedrības attīstības plāna un darbības stratēģijas izstrādāšana un izpildes pārraudzīšana

- kapitālsabiedrības interešu pārstāvēšana

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība vadībzinātnē vai ekonomikā vai tiesību zinātnē vai inženierzinātnē

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas nosacījumiem

- vismaz 1 (viena) gada darba pieredze vadošā amatā, vēlams valsts vai pašvaldības iestādē vai uzņēmumā (vadošs amats sabiedriskā transporta nozares uzņēmumā tiks uzskatīts par priekšrocību)

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, angļu un krievu valodas zināšanas saziņas līmenī

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes, prasme vadīt un organizēt kolektīvu, spēja pārraudzīt kapitālsabiedrības darbību, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi kapitālsabiedrības ilgstošas attīstības nodrošināšanai

- izpratne par pašvaldības kapitālsabiedrību darbību un jautājumiem, kas saistīti ar sabiedriskā transporta pakalpojumiem

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu

- rakstisks apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrajā daļā noteiktie ierobežojumi

- kapitālsabiedrības attīstības plāns 2 (diviem) gadiem, nepārsniedzot 3 (trīs) A4 lapas

- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV), kurā atspoguļotas ziņas, kas nepieciešamas pretendenta atbilstības izvērtēšanai

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (ja latviešu valoda nav pretendenta dzimtā valoda)

Pieteikuma dokumenti iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā Jelgavā, Lielajā ielā 11, 131. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "SIA "Jelgavas autobusu parks" valdes locekļa amata konkursam" līdz 2017. gada 3. novembrim (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 63005531, e-pasta adrese: gunta.ungure@dome.jelgava.lv.


OP 2017/207.AKK17

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām

BŪVNIECĪBAS INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE

Materiālu un konstrukciju institūts/Mehānikas nozare, Cietvielu mehānikas apakšnozare

- pētnieks - 2 vietas

Siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģijas institūts, Siltuma inženierijas un tehnoloģijas katedra/Būvzinātnes nozare, Siltuma, gāzes un ūdens inženiersistēmu apakšnozare, Siltumapgādes specializācija

- vadošais pētnieks - 1 vieta

Būvniecības un rekonstrukcijas institūts/Būvzinātnes nozare, Būvkonstrukciju apakšnozare, Būvmehānikas specializācija

- pētnieks - 1 vieta

Būvniecības un rekonstrukcijas institūts, Datorizētās inženiergrafikas katedra/Būvzinātnes nozare, Būvkonstrukciju apakšnozare, Tēlotāja ģeometrijas un inženierdatorgrafikas specializācija

- pētnieks - 1 vieta

Ūdens pētniecības zinātniskā laboratorija/Būvzinātnes nozare, Siltuma, gāzes un ūdens inženiersistēmu apakšnozare, Ūdens tīrīšanas tehnoloģijas specializācija

- pētnieks - 2 vietas

ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE

Radioelektronikas institūts

- zinātniskais asistents - 1 vieta

- pētnieks -1 vieta

- vadošais pētnieks - 1 vieta

Prasības zinātniskā asistenta amata pretendentiem:

- bakalaura grāds elektronikā vai radniecīgā nozarē

- priekšrocība kandidātiem ar maģistra grādu elektronikā vai elektronikas programmas maģistrantūras pēdējā kursa studentiem

Prasības pētnieka amata pretendentiem:

- maģistra grāds elektronikā vai radniecīgā nozarē

- vismaz 2 zinātniskās publikācijas pēdējo 5 gadu laikā

Prasības vadošā pētnieka amata pretendentiem:

- doktora grāds (Dr. sc. ing.)

- vismaz 5 zinātniskās publikācijas pēdējo 5 gadu laikā "ķēdes un signāli" nozarē

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.


OP 2017/207.AKK18

"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

- lektors/vieslektors

Prasības kandidātiem/-ēm:

- vismaz akadēmiskais maģistra grāds attiecīgajā zinātnes nozarē

- ja nav akadēmiskā maģistra grāda, atbilstoša augstākā izglītība un pasniedzamajam priekšmetam (mācību kursam) atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs

- publicētie vai izstrādātie mācību līdzekļi, metodiskie norādījumi, uzdevumu krājumi un citi mācību metodiskie materiāli - kopskaitā ne mazāk par divu pēdējo sešu gadu laikā

- ne mazāk kā divas zinātniskās/pētnieciskās publikācijas vai vismaz divas uzstāšanās ar referātiem konferencēs pēdējo sešu gadu laikā

- Pētniecības struktūrvienības vadītājs

Prasības kandidātiem/-ēm:

- doktora grāds (vai doktora grāda kandidāts)

- zinātniski pētnieciskā darba pieredze, kas nav mazāka par 5 gadiem

- vadošā darba pieredze, kas nav mazāka par 3 gadiem

Pienākumi:

- plānot Koledžas zinātnes un attīstības programmu

- gatavot pieteikumu projektus, lai piesaistītu ES un reģionālo programmu finansējumu starptautisku pētījumu veikšanai un kvalifikācijas celšanas pasākumiem pētniecības jomā

- koordinēt un īstenot pasākumus, lai atbalstītu un sekmētu Koledžas akadēmisko spēku dalību zinātniski pētnieciskajos projektos, konferencēs un citās ar pētniecību saistītās aktivitātes

- organizēt zinātniskos seminārus un konferences

- koordinēt Koledžas zinātnisko rakstu žurnālu sagatavošanu un publicēšanu

- organizēt Izdevniecības daļas darbu

- koordinēt sadarbību ar Koledžas bibliotēku, plānojot tās krājumu papildināšanu

- gatavot Koledžas pašnovērtējuma ziņojumus

- piedalīties Koledžas iekšējos un ārējos kvalitātes kontroles pasākumos

- kontrolēt struktūrvienības izdevumus un nodrošināt resursu racionālu izmantošanu

- sniegt informāciju, konsultācijas un atzinumus savā kompetencē esošajos jautājumos

- veikt citus pienākumus pēc direktora vai valdes rīkojuma

Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžas lietvedības nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi cv@hotelschool.lv šādi dokumenti: direktoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci un pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae).

Papildu informāciju var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.


OP 2017/207.AKK19

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - ES fondu projektu departamenta direktors (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams ekonomikas, finanšu vai vadības jomā

- vismaz trīs gadu pieredze darbā vadošā amatā valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās

- darba pieredze projektu/programmu vadībā (ne mazāk kā divi gadi)

- profesionāla pieredze darba plānošanā, izpildes analīzē un novērtēšanā, normatīvo aktu sagatavošanā

- Latvijas Republikas un ES normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros, tai skaitā ES fondu jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības politikas jautājumiem

- izpratne un prasme prezentēt Aģentūras pakalpojumu mērķus un darbību mērķa grupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā

- profesionālā vadības prasme komandas darba organizēšanā, darba izpildes analīzē un novērtēšanā

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: plānot, vadīt un koordinēt Nodarbinātības valsts aģentūras Eiropas Savienības fondu projektu departamenta darbību, lai nodrošinātu Aģentūras kopējo mērķu sasniegšanu atbilstoši Aģentūras stratēģijai, ikgadējam darbības plānam un nodarbinātības politikai valstī. Nodrošināt Aģentūras īstenoto ES fondu projektu, kā arī citu ārvalstu finanšu instrumentu finansētu atbalstāmo darbību un projektu plānošanu, izstrādi un ieviešanu. Iepazīt un analizēt ES valstu un citu valstu nodarbinātības dienesta pakalpojumus, izmantot informāciju Aģentūras pakalpojumu attīstībā un pilnveidē, nodrošinot inovatīvu metožu un risinājumu izstrādi un ieviešanu darbā ar Aģentūras klientiem un sadarbības partneriem.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1415,00 EUR, 2. kategorija: 1628,00 EUR, 3. kategorija: 1860,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ES_fondu_projektu_departamenta_direktors". Informācija pa tālruni 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/207.AKR1

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Daugavpils teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 16.oktobra iecelta ALDA LABANOVSKA.


OP 2017/207.AKR2

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Juridiskās nodaļas juriskonsultes amatā uz nenoteiktu laiku ano 2017.gada 16.oktobra iecelta MAIJA SMELTERE.


OP 2017/207.AKR3

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Kurzemes rajona filiāles probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 16.oktobra iecelta DARJA PAŠKOVA-LUPANE.


OP 2017/207.AKR4

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles probācijas speciālista amata konkurss (1 vakance uz nenoteiktu laiku) (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 6. septembrī, Nr. 177 (6004)), noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/207.AKR5

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Lielrīgas reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Kontroles un uzraudzības daļas vecākā inspektora amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 9.oktobra iecelts IVARS ANCENS.


OP 2017/207.AKR6

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Lauksaimniecības un lauku attīstības departamenta Lauku attīstības daļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 11.oktobra iecelta IEVA ŽVIRBLE.


OP 2017/207.AKR7

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkurss uz Lauksaimniecības un lauku attīstības departamenta Lauksaimniecības un mežsaimniecības daļas vecākā referenta (ierēdņa) amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/207.AKR8

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2017.gada 16.oktobrī Kontroles departamenta Administratīvās nodaļas arhitektes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta JEKATERINA KOTELLO.


OP 2017/207.AKR9

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Pašvaldību departamenta Pašvaldību pārraudzības nodaļas juristes valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2017. gada 13. oktobra ir iecelta SABĪNA MARKOVA.


OP 2017/207.AKR10

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas daļas vecākās referentes amatā (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 30. decembrim) 16.10.2017. iecelta ZANE MATVEJA.


OP 2017/207.AKR11

Veselības ministrija informē, ka konkursa kārtībā Stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku iecelta ILZE VĒRDIŅA-LĀCE.


OP 2017/207.AKR12

Veselības ministrija informē, ka konkursa kārtībā Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļas projekta vadītājas amatā iecelta MONIKA SEĻICKA.


OP 2017/207.AKR13

Valsts dzelzceļa administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Tirgus uzraudzības un regulēšanas daļas vecākā eksperta amatā no 2017.gada 5.oktobra iecelts JURIS ZĀLĪTIS.


OP 2017/207.AKR14

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas juriskonsultes amatā no 2017.gada 17.oktobra konkursa kārtībā iecelta ANNA TEIVĀNE.


OP 2017/207.AKR15

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka 2017. gada 29. septembrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vienu no trim vakantajām Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietām noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/207.AKR16

Valsts vides dienesta Ventspils reģionālās Vides pārvaldes Atļauju daļas vecākās ekspertes amatā konkursa kārtībā 2017.gada 16.oktobrī iecelta LIJA JANKOVSKA.


OP 2017/207.AKR17

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Vides un energoefektivitātes departamenta Energoefektivitātes projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 11.oktobra iecelta VITA RAUBIŠKA.


OP 2017/207.AKR18

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Uzņēmējdarbības nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 16.oktobra iecelta SANTA KRAUKLE.


OP 2017/207.AKR19

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vadītāja amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/207.AKR20

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka š. g. 5. septembrī "Latvijas Vēstnesī" izsludinātais konkurss uz vakanto Bīstamo iekārtu un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu ir noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)