Laidiens: 18.10.2017., Nr. 207
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/207.AKK1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta
Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākā eksperta valsts
civildienesta ierēdņa amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība vides zinātņu, ekonomikas vai enerģētikas specialitātē vai akadēmiskā
vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam
atbilstošām speciālām studijām
- darba pieredze klimata vai vides politikas jomā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze datu kvantitatīvā un kvalitatīvā analīzē
- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu
izstrādē
- zināšanas par Latvijā spēkā esošo tiesību aktu un politikas plānošanas
dokumentu veidiem un hierarhiju
- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu,
Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku, siltumnīcefekta gāzu emisijām enerģētikā un rūpniecībā, Eiropas
Savienības emisiju tirdzniecības sistēmu un tās prasību piemērošanu
komersantiem
- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vēlams klimata politikas terminu
zināšanas)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un12. mēnešalgu grupa,
mēnešalga no 1006 euro pirms nodokļu nomaksas)
un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par
nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Klimata
pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākais eksperts" vai pa pastu
(adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2017/207.AKK2
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - VECĀKAIS
REFERENTS Farmācijas departamentā uz nenoteiktu laiku
Amata mērķis: piedalīties farmācijas un medicīnisko ierīču jomas politikas
izstrādē un tās īstenošanā
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus farmaceitiskās aprūpes, zāļu pieejamības,
zāļu reklāmas un medicīnisko ierīču jautājumos
- analizēt un izvērtēt informāciju par situāciju valstī farmācijas un
medicīnisko ierīču politikas jomā
- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un
citu dokumentu projektiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība
- vismaz 1 gada darba pieredze darbā valsts pārvaldē un specialitātē
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un tiesību aktu farmācijas un
medicīnas ierīču jomā pārzināšana
- normatīvo aktu izstrādāšanas prasme
- angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
- prasme plānot un organizēt darbu, spēja strādāt individuāli un komandā
- spēja analizēt un izstrādāt priekšlikumus risinājumiem
- komunikācijas prasme un ētiskums darba pienākumu izpildē
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 14
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi
vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam Farmācijas
departamentā".
OP 2017/207.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu
uz Daugavpils reģionālās nodaļas Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Skolas ielā 7,
Krāslavā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- sagatavot un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR līdz 734,00 EUR (bruto)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus
dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta un tā pielikuma kopiju
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Daugavpils
reģionālajā nodaļā Ģimnāzijas ielā 10, Daugavpilī, LV-5401 (ar norādi
"Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt uz
e-pasta adresi Zanete.Melkova@vsaa.lv. Tālrunis
uzziņām 65476025.
OP 2017/207.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Atlīdzības nodaļas grāmatveža
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības
uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu
līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu
(izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu
izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu
uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem
iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem
saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- pieredze grāmatvedības jomā (ne mazāk kā viens gads)
- prasme strādāt paaugstinātas spriedzes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt Centralizētā resursu vadības sistēmā Horizon ikmēneša darba samaksas
aprēķināšanu VID ierēdņiem un darbiniekiem saskaņā ar normatīvajiem dokumentiem
- veikt ieturējumus no VID ierēdņu un darbinieku algām
- noformēt darba izmaksu sarakstus un sagatavot maksājumu uzdevumus
iesniegšanai Valsts kasē
- precīzi veikt likumdošanā paredzēto nodokļu aprēķināšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām Centralizētā resursu vadības sistēmā Horizon
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", III A
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss_uz_FP_FGPD_AN_GV_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/207.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Materiālo vērtību uzskaites
nodaļas Materiālu uzskaites grāmatveža darbinieka amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, VID materiālo vērtību nodrošināšanas, publisko iepirkumu un publisko
iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un
sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas
jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu
pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos
saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko
iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt saimniecisko darījumu uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros,
tajā skaitā arī grāmatvedības attaisnojuma dokumentu pārbaudi un kontroli, kā
arī veikt krājumu uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros, tajā skaitā arī
grāmatvedības attaisnojuma dokumentu pārbaudi un kontroli
- veikt nemateriālo un materiālo vērtību grāmatvedības uzskaiti un kontroli,
veikt krājumu grāmatvedības uzskaiti un kontroli
- līdzdarboties un izstrādāt attīstības plānošanas dokumentus, informatīvos
ziņojumus un ārējo normatīvo aktu projektus, aktualizēt un pārstāvēt tos
izskatīšanas procesā
- sagatavot finanšu un grāmatvedības pārskatus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", II
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_FP_FGPD_MVUN_MUG_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/207.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Materiālo vērtību uzskaites
nodaļas grāmatveža darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- pieredze grāmatvedības jomā (ne mazāk kā viens gads)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojuma reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt saimniecisko darījumu uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros,
tajā skaitā arī grāmatvedības attaisnojuma dokumentu pārbaudi un kontroli, kā
arī veikt ilgtermiņa ieguldījumu, nomāto materiālo vērtību, valstij piekritīgās
mantas uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros, tajā skaitā arī
grāmatvedības attaisnojuma dokumentu pārbaudi, un kontroli
- veikt nemateriālo un materiālo vērtību grāmatvedības uzskaiti un kontroli,
veikt krājumu grāmatvedības uzskaiti un kontroli
- līdzdarboties un izstrādāt, iekšējos normatīvos aktus un metodiskos
materiālus, sniegt priekšlikumus par tiem
- sagatavot finanšu un grāmatvedības pārskatus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", III A
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 575 līdz 633 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_FP_FGPD_MVUN_G_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/207.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Līgumu daļas galvenā jurista ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un
civiltiesībās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus un to
grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu
- izstrādāt starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) un to grozījumu projektus un
nodrošināt to noslēgšanu
- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās
- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem
saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss_uz_FP_LD_GJ_Vards_Uzvards)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/207.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības
pārvaldes Personāla apkalpošanas daļas galvenā personāla speciālista darbinieka
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām
attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai
civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- zināšanas dokumentu pārvaldībā
- zināšanas valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos
normatīvajos aktos
- prasme strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft
Outlook, Word, Excel)
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- nodrošināt personāla datu un dokumentu pārvaldību (personāla
rīkojumu reģistrēšanu un nodarbināto iepazīstināšanu, izziņu sagatavošanu,
darbnespējas lapu apstrādi, personāla datu aktualizēšanu Centralizētajā resursu
vadības sistēmā "Horizon")
- aktualizēt un uzturēt personas lietas
- līdzdarboties personāla apbalvošanas procesa organizēšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi personāla vai dokumentu pārvaldības jomā
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Konkurss_uz_PP_PAD_GPS_D_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/207.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla apkalpošanas daļas galvenā personāla
speciālista ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- zināšanas valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos
normatīvajos aktos
- prasme strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft
Outlook, Word, Excel)
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- organizēt personāla izskatīt personāla darba izpildes novērtēšanu
- izskatīt personāla sūdzības par novērtēšanas rezultātu, sagatavot atzinuma
un lēmuma projektu
- līdzdarboties personāla apbalvošanas procesa organizēšanā
- sagatavot pārskatus par VID personālu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi personāla vadībā ne mazāk kā viens gads
Ierēdņa darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 973 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Konkurss_uz_PP_PAD_GPS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/207.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Iekšējā audita daļas galvenā iekšējā auditora ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Iekšējā audita daļas kompetencē ir atbalsta funkcija Valsts ieņēmumu
dienesta (turpmāk - VID) vadībai, lai sniegtu neatkarīgu un objektīvu VID
iekšējās kontroles sistēmas novērtējumu un konsultācijas attiecībā uz VID
iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu, uzraudzību un uzlabošanu.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģijās
- vismaz divu gadu pieredze informācijas sistēmu vai tehnoloģiju procesu
analīzē un zināšanas informāciju tehnoloģiju jomā
- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmu un izpratne par tās darbību
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas,
padziļinātas zināšanas darbā ar MS Excel)
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju
- prasme veikt analītisku darbu un strādāt patstāvīgi
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt iekšējos sistēmu auditus informāciju sistēmu jomā un sagatavot
audita ziņojumus
- sniegt vērtējumu par informācijas sistēmu iekšējās kontroles efektivitāti
- veikt audita ieteikumu uzraudzību un sagatavot atskaites par to ieviešanas
gaitu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentam ar:
- auditora kvalifikācijas apliecinājumu (sertifikāts)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas
ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 15. saime "Iekšējais audits", III līmenis
un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta
adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss_uz_IAD_GIA_(IS)_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/207.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Iekšējā audita
daļas galvenā iekšējā auditora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Iekšējā audita daļas kompetencē ir atbalsta funkcija Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) vadībai, lai sniegtu neatkarīgu un objektīvu VID iekšējās
kontroles sistēmas novērtējumu un konsultācijas attiecībā uz VID iekšējās
kontroles sistēmas izveidošanu, uzraudzību un uzlabošanu.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- zināšanas par iekšējā audita darba metodēm
- labas datora lietošanas prasmes (MS
Office, MS Outlook)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju
- prasme veikt analītisku darbu un strādāt patstāvīgi
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt iekšējos sistēmu auditus un sagatavot audita ziņojumus
- sniegt vērtējumu par iekšējās kontroles sistēmas efektivitāti
- veikt audita ieteikumu uzraudzību un sagatavot atskaites par to ieviešanas
gaitu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentam ar:
- auditora kvalifikācijas apliecinājumu (sertifikāts) vai ar profesionālām
zināšanām un prasmēm valsts iestāžu grāmatvedības uzskaites un finanšu analīzes
jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 15. saime "Iekšējais audits", III līmenis
un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss_uz_IAD_GIA_(F)_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/207.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās
klientu apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance
uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes
kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un
citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook,
Word, Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms
nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļa maksātājus VID noteiktā
kārtībā un izsniegt nodokļu maksātāju apliecības
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanu datumu
- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un
citus dokumentus
- veikt nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanu elektronisko ierīču un iekārtu
lietošanu saistītos uzdevumus
- klātienē konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas
jautājumos un citos jautājumos atbilstoši nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_1KAN_GNI_K_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/207.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas
Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- klātienē konsultēt un sniegt padziļinātās konsultācijas nodokļu
maksātājiem normatīvo aktu piemērošanas jautājumos (t. sk. īpaši
sarežģītos) un citos jautājumos
- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un
citus dokumentus
- apkalpot Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS) lietotājus,
sniegt atbalstu darbam ar EDS
- sagatavot un vadīt seminārus jaunreģistrētajiem
nodokļu maksātājiem un nodokļu maksātājiem par EDS izmantošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1,
Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_1KAN_GNI_A_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/207.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Otrās
reģistrācijas nodaļas nodaļas galvenā nodokļu
inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs,
tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar
normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt saimnieciskās darbības veicēju reģistrāciju un izslēgšanu no nodokļu
maksātāju reģistra
- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju un iesniegtos dokumentus pirms
nodokļu maksātāja kā patentmaksas maksātāja un mikrouzņēmuma nodokļa maksātāja
reģistrācijas un reģistrēt vai atteikt reģistrāciju
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus Elektroniskās deklarēšanas sistēmas
izmantošanai un veikt to apstrādi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1,
Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626
līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_2RN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/207.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Muitas pārvaldes Rīgas muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles
organizēšanas nodaļas vecākā muitas eksperta darbinieka amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība (vēlama sociālajās
zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā)
- zināšanas un pieredze dokumentu lietvedībā un arhīva veidošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatzināšanas darbā ar MS Outlook,
Word, Excel, PowerPoint
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- piedalīties rīcības plānu izstrādē, pieprasīt pārskatus no Muitas kontroles
punktiem (MKP) par rīcības plānos noteikto uzdevumu izpildes gaitu
- apkopot un analizēt informāciju par rīcības plānos noteikto uzdevumu
izpildi
- sagatavot pārskatus par Nodaļas un MKP uzdevumu un procesu raksturojošo
kritēriju izpildi un veikt iegūto rezultātu analīzi
- veikt struktūrvienības dokumentu apriti, sistematizēšanu un glabāšanu
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm,
organizācijām pēc pieprasījuma
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbiniekam noteikta: 26.3. apakšsaime
"Privātpersonu kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP_RMKPD_MKON_VME _Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/207.AKK16
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas
pašvaldības kapitālsabiedrības SIA "Jelgavas autobusu parks" valdes
locekļa amatu (1 vakance)
Galvenie pienākumi:
- kapitālsabiedrības darbības organizēšana, nodrošinot kvalitatīvus sabiedriskā
transporta pakalpojumus
- pašvaldības kapitālsabiedrības vadīšana atbilstoši transporta nozares
attīstības koncepcijām un kapitālsabiedrības stratēģijai, nodrošinot normatīvo
aktu nosacījumu ievērošanu
- valdes kompetencē ietilpstošo lēmumu pieņemšana visos kapitālsabiedrības
darbības jautājumos
- kapitālsabiedrības attīstības plāna un darbības stratēģijas izstrādāšana
un izpildes pārraudzīšana
- kapitālsabiedrības interešu pārstāvēšana
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība vadībzinātnē vai ekonomikā vai tiesību zinātnē vai
inženierzinātnē
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas nosacījumiem
- vismaz 1 (viena) gada darba pieredze vadošā amatā, vēlams valsts vai
pašvaldības iestādē vai uzņēmumā (vadošs amats sabiedriskā transporta nozares
uzņēmumā tiks uzskatīts par priekšrocību)
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, angļu un krievu valodas
zināšanas saziņas līmenī
- labas prasmes darbā ar datoru (MS
Office)
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes, prasme vadīt
un organizēt kolektīvu, spēja pārraudzīt kapitālsabiedrības darbību, pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi kapitālsabiedrības ilgstošas
attīstības nodrošināšanai
- izpratne par pašvaldības kapitālsabiedrību darbību un jautājumiem, kas
saistīti ar sabiedriskā transporta pakalpojumiem
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- rakstisks apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas Publiskas personas
kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrajā
daļā noteiktie ierobežojumi
- kapitālsabiedrības attīstības plāns 2 (diviem) gadiem, nepārsniedzot 3
(trīs) A4 lapas
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV),
kurā atspoguļotas ziņas, kas nepieciešamas pretendenta atbilstības izvērtēšanai
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (ja latviešu valoda
nav pretendenta dzimtā valoda)
Pieteikuma dokumenti iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu
apkalpošanas centrā Jelgavā, Lielajā ielā 11, 131. kabinetā, slēgtā
aploksnē ar norādi "SIA "Jelgavas autobusu parks" valdes locekļa
amata konkursam" līdz 2017. gada 3. novembrim (ieskaitot).
Tālrunis uzziņām 63005531, e-pasta adrese: gunta.ungure@dome.jelgava.lv.
OP 2017/207.AKK17
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina
konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
BŪVNIECĪBAS INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE
Materiālu un konstrukciju institūts/Mehānikas nozare, Cietvielu mehānikas
apakšnozare
- pētnieks - 2 vietas
Siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģijas institūts, Siltuma inženierijas un
tehnoloģijas katedra/Būvzinātnes nozare, Siltuma, gāzes un ūdens inženiersistēmu apakšnozare, Siltumapgādes specializācija
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Būvniecības un rekonstrukcijas institūts/Būvzinātnes nozare,
Būvkonstrukciju apakšnozare, Būvmehānikas specializācija
- pētnieks - 1 vieta
Būvniecības un rekonstrukcijas institūts, Datorizētās inženiergrafikas
katedra/Būvzinātnes nozare, Būvkonstrukciju apakšnozare, Tēlotāja ģeometrijas
un inženierdatorgrafikas specializācija
- pētnieks - 1 vieta
Ūdens pētniecības zinātniskā laboratorija/Būvzinātnes nozare, Siltuma,
gāzes un ūdens inženiersistēmu apakšnozare, Ūdens
tīrīšanas tehnoloģijas specializācija
- pētnieks - 2 vietas
ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE
Radioelektronikas institūts
- zinātniskais asistents - 1 vieta
- pētnieks -1 vieta
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Prasības zinātniskā asistenta amata pretendentiem:
- bakalaura grāds elektronikā vai radniecīgā nozarē
- priekšrocība kandidātiem ar maģistra grādu elektronikā vai elektronikas
programmas maģistrantūras pēdējā kursa studentiem
Prasības pētnieka amata pretendentiem:
- maģistra grāds elektronikā vai radniecīgā nozarē
- vismaz 2 zinātniskās publikācijas pēdējo 5 gadu laikā
Prasības vadošā pētnieka amata pretendentiem:
- doktora grāds (Dr. sc. ing.)
- vismaz 5 zinātniskās publikācijas pēdējo 5 gadu laikā "ķēdes un
signāli" nozarē
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes
Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu
parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai
personīgi jāiesniedz dokumenti:
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu
laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.),
uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi
un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas
Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2017/207.AKK18
"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz
šādiem amatiem:
- lektors/vieslektors
Prasības kandidātiem/-ēm:
- vismaz akadēmiskais maģistra grāds attiecīgajā zinātnes nozarē
- ja nav akadēmiskā maģistra grāda, atbilstoša augstākā izglītība un
pasniedzamajam priekšmetam (mācību kursam) atbilstošs vismaz piecu gadu
praktiskā darba stāžs
- publicētie vai izstrādātie mācību līdzekļi, metodiskie norādījumi,
uzdevumu krājumi un citi mācību metodiskie materiāli - kopskaitā ne mazāk par
divu pēdējo sešu gadu laikā
- ne mazāk kā divas zinātniskās/pētnieciskās publikācijas vai vismaz divas
uzstāšanās ar referātiem konferencēs pēdējo sešu gadu laikā
- Pētniecības struktūrvienības vadītājs
Prasības kandidātiem/-ēm:
- doktora grāds (vai doktora grāda kandidāts)
- zinātniski pētnieciskā darba pieredze, kas nav mazāka par 5 gadiem
- vadošā darba pieredze, kas nav mazāka par 3 gadiem
Pienākumi:
- plānot Koledžas zinātnes un attīstības programmu
- gatavot pieteikumu projektus, lai piesaistītu ES un reģionālo programmu
finansējumu starptautisku pētījumu veikšanai un kvalifikācijas celšanas
pasākumiem pētniecības jomā
- koordinēt un īstenot pasākumus, lai atbalstītu un sekmētu Koledžas
akadēmisko spēku dalību zinātniski pētnieciskajos projektos, konferencēs un
citās ar pētniecību saistītās aktivitātes
- organizēt zinātniskos seminārus un konferences
- koordinēt Koledžas zinātnisko rakstu žurnālu sagatavošanu un publicēšanu
- organizēt Izdevniecības daļas darbu
- koordinēt sadarbību ar Koledžas bibliotēku, plānojot tās krājumu
papildināšanu
- gatavot Koledžas pašnovērtējuma ziņojumus
- piedalīties Koledžas iekšējos un ārējos kvalitātes kontroles pasākumos
- kontrolēt struktūrvienības izdevumus un nodrošināt resursu racionālu
izmantošanu
- sniegt informāciju, konsultācijas un atzinumus savā kompetencē esošajos
jautājumos
- veikt citus pienākumus pēc direktora vai valdes rīkojuma
Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžas
lietvedības nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi cv@hotelschool.lv šādi dokumenti: direktoram adresēts
iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci un pretendenta
dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae).
Papildu informāciju var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.
OP 2017/207.AKK19
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - ES fondu projektu departamenta direktors (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība, vēlams ekonomikas, finanšu vai vadības jomā
- vismaz trīs gadu pieredze darbā vadošā amatā valsts
pārvaldē vai pašvaldību institūcijās
- darba pieredze projektu/programmu vadībā (ne mazāk kā
divi gadi)
- profesionāla pieredze darba plānošanā, izpildes analīzē un novērtēšanā,
normatīvo aktu sagatavošanā
- Latvijas Republikas un ES normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences
ietvaros, tai skaitā ES fondu jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
politikas jautājumiem
- izpratne un prasme prezentēt Aģentūras pakalpojumu mērķus un darbību mērķa
grupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā
- profesionālā vadības prasme komandas darba organizēšanā, darba izpildes
analīzē un novērtēšanā
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus,
analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu
- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi
rakstos un sarunvalodā
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: plānot, vadīt un koordinēt
Nodarbinātības valsts aģentūras Eiropas Savienības fondu projektu departamenta
darbību, lai nodrošinātu Aģentūras kopējo mērķu sasniegšanu atbilstoši Aģentūras
stratēģijai, ikgadējam darbības plānam un nodarbinātības politikai valstī.
Nodrošināt Aģentūras īstenoto ES fondu projektu, kā arī citu ārvalstu finanšu
instrumentu finansētu atbalstāmo darbību un projektu plānošanu, izstrādi un
ieviešanu. Iepazīt un analizēt ES valstu un citu valstu nodarbinātības dienesta
pakalpojumus, izmantot informāciju Aģentūras pakalpojumu attīstībā un
pilnveidē, nodrošinot inovatīvu metožu un risinājumu izstrādi un ieviešanu
darbā ar Aģentūras klientiem un sadarbības partneriem.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1415,00 EUR,
2. kategorija: 1628,00 EUR, 3. kategorija: 1860,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā
K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ES_fondu_projektu_departamenta_direktors".
Informācija pa tālruni 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.