Laidiens: 26.01.2017., Nr. 21
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/21.AKK1
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Valsts
īpašuma uzraudzības un apsaimniekošanas daļas (turpmāk - Daļa) vecākā/-ās
juriskonsulta/-es darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā,
13. janvāra ielā 15)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs, kas papildināta ar amata kompetencei
atbilstošām speciālajām zināšanām
- vēlama pieredze jurista darbā ar zināšanām administratīvajā procesā,
lietvedībā un publiskajos iepirkumos
- pieredze valsts pārvaldē normatīvo aktu un līgumu projektu izstrādē un
darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, izmantot biroja tehniku un
elektroniskos sakaru līdzekļus
- teicamas latviešu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu
prasmes), angļu valodas zināšanas sava amata pienākumu veikšanai nepieciešamajā
līmenī
- lietvedības un lietišķo dokumentu noformēšanas prasme
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt un aktualizēt Daļas veicamo funkciju nodrošināšanai nepieciešamo
iekšējo normatīvo aktu projektus par publisko iepirkumu veikšanu
- kontrolēt VMD struktūrvienībās veicamo iepirkuma procedūras dokumentācijas
sagatavošanu visos tās posmos
- piedalīties publiskā iepirkuma komisijas sēdēs un nodrošināt juridiskā
atbalsta sniegšanu iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā
- sagatavot publiskā iepirkuma līguma projektus un veikt to juridisko
izvērtēšanu u. c.
Piedāvājam:
- mēnešalgu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai (no 1090 līdz 1190 EUR)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi
personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā,
13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 10 dienu laikā pēc
sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67220027).
OP 2017/21.AKK2
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Valsts
meža dienesta Kontroles un uzraudzības daļas kvalitātes vadītāja/-as darbinieka amata vietu (uz
nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā, 13. janvāra ielā 15)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar kvalitātes
vadības speciālajām zināšanām (priekšroka pretendentiem ar augstāko
mežsaimniecisko izglītību)
- vismaz vienu gadu ilga pieredze līdzīgā amatā
- pieredze darbā ar liela apjoma datu apstrādi un analīzi
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, izmantot biroja tehniku un
elektroniskos sakaru līdzekļus
- teicamas latviešu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu
prasmes), angļu valodas zināšanas sava amata pienākumu veikšanai nepieciešamajā
līmenī
- labas argumentācijas un prezentācijas prasmes
- B kategorijas autovadītāja tiesības.
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt, ieviest, pilnveidot un uzturēt VMD kvalitātes vadības procesus
- pārzināt VMD pieejamās informācijas datubāzes, veikt šo datu analīzi un
prezentāciju
- sniegt atbalstu un piedalīties VMD iekšējās kontroles pasākumu īstenošanā,
t. sk. pārbaudēs struktūrvienībās un administrācijā u. c.
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 1150,00 līdz 1250,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3.
stāvā, 301. kabinetā (tālrunis uzziņām 67220027).
OP 2017/21.AKK3
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz
Dienvidlatgales virsmežniecības vecākā/-ās
referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku) Daugavpils mežniecībā (darbavieta Daugavpilī, K. Valdemāra ielā 7)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura
līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- teicamas komunikācijas prasmes (t. sk. tekstu sagatavošanas prasmes)
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, izmantot biroja tehniku un
elektroniskos sakaru līdzekļus
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai,
koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu,
izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši
noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 780 līdz 880 € (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 20
dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67220027).
OP 2017/21.AKK4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669696; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
vakanto Plānu-finanšu daļas vecākā/-ās budžeta
ekonomista/-es amatu Finanšu vadības departamentā (vakance uz nenoteiktu laiku,
darbavieta Fridriķa ielā 9, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- izdevumu valsts sociāliem pabalstiem plānošana, finansēšana un kontrole
- valsts sociālo pabalstu izmaksu raksturojošo rādītāju plānošana un
kontrole
- budžeta rādītāju izmaiņu ietekmējošo faktoru analizēšana un prognozēšana
- piedalīties valsts budžeta projekta izstrādē un sagatavot pārskatus par
budžeta izpildi ar risku analīzi un priekšlikumiem to mazināšanai/novēršanai
- sniegt atzinumus par normatīvo aktu projektu ietekmi uz budžetu
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība ekonomikā
- darba pieredze finanšu vadības jomā ne mazāk par vienu gadu (vēlams,
valsts pārvaldē)
- zināšanas valsts sociālās apdrošināšanas un budžeta plānošanas jomā
- spēja patstāvīgi analizēt un sistematizēt informāciju
- prasme normatīvo aktu piemērošanā
- valsts valodā iegūta izglītība vai C līmeņa 1. pakāpei atbilstošas
valodas prasmes
- padziļinātas zināšanas MS Excel lietošanā
Piedāvājam:
- mēnešalga sākot no EUR 745,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu profesionālā un saliedētā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Konkursa pretendentiem /-ēm 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) atbilstoši Europas CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as un
valsts valodas prasmes apliecības kopiju, ja izglītība nav iegūta valsts valodā
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumenti pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai jānosūta VSAA Finanšu
vadības departamentam, Plānu-finanšu daļa, Fridriķa
iela 9, Rīga, LV-1019 (ar norādi "Konkursam"), vai jānosūta uz
e-pasta adresi Irina.Vihareva@vsaa.lv Tālr. uzziņām
67038895.
OP 2017/21.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas
galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai
akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, ne mazāk kā divus gadus
- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu
jomā, tiesību aktu izstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- izskatīt apstrīdēšanas iesniegumus par izdoto administratīvo aktu par
atteikumu sniegt informāciju vai izpildīt informācijas pieprasījumu, kā arī
faktisko rīcību, kas izpaudusies kā informācijas nesniegšana vai nepienācīga
sniegšana; vai citu veiktu faktisko rīcību
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un
ārējos normatīvos aktus un pārstāvēt tos izskatīšanas procesā atbilstoši Daļas
kompetencei
- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā
esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām atbilstoši
Daļas kompetencei
- sagatavot uzziņas un piedalīties uzziņu sagatavošanas līdzizpildē
- izvērtēt un apkopot priekšlikumus par izmaiņām tiesību aktos
- sniegt juridiskas konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos,
juridisku jautājumu risināšanā, kā arī juridisku atbalstu citām VID
struktūrvienībām deleģēto uzdevumu izpildes nodrošināšanai
- piedalīties VID, ministriju, starpinstitūciju un starptautisko komiteju un
darba grupu darbā, sanāksmēs, sēdē, apspriedēs un komisijās par Daļas
kompetencē esošiem jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) tiesību
zinātnē
- juridisko darba pieredzi valsts ieņēmumu jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz JPSIP TAD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/21.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas
Pirmās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu
(vakance uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai
akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un
citus tiesās iesniedzamos dokumentus
- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 844 līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz JPSIP TD 1N GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/21.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Muitas policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās
muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā
un novēršanā muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās,
ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā;
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9. panta
otrā daļa)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- veikt procesuālās un izmeklēšanas darbības (t. sk. īpaši sarežģītas
un liela apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos
likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus
nodarījumus muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko
attiecību noregulējumu
- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas
procesā
- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt
kriminālprocesu
- veikt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru un
citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- B kategorijas vadītāja apliecību
- pamatzināšanām krievu valodā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", IIB
līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz MPP_ID_VME amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/21.AKK8
Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts
institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un
ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties
valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru
darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē
sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.
SPECIĀLISTS/-E STARPTAUTISKĀS SADARBĪBAS JAUTĀJUMOS (uz darbinieka
prombūtnes laiku)
Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole,
Starptautiskās sadarbības daļa
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Latvijas Republikas Valsts
kontrole aicina darbā speciālistu starptautiskās sadarbības jautājumos nosakot
šādas prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā
izglītība ekonomikā, sabiedrisko attiecību, starptautisko attiecību vai
ekonomikas un vadības jomā vai augstākā izglītība sociālajās vai humanitārajās
zinātnēs, kas papildināta ar amata pienākumu veikšanai atbilstošu papildus
izglītību
- vismaz viena gada darba pieredze starptautiskās sadarbības jomā vai
starptautisko pasākumu/konferenču organizēšanā pēdējo 3 gadu periodā
- vēlama vismaz viena gada darba pieredze starptautiskā uzņēmumā vai valsts
(pašvaldību) institūcijā
- teicamas angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstiski)
- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstiski)
- vēlama pieredze starptautiskās sadarbības projektu koordinēšanā
- spēja strādāt ar vairākiem projektiem vienlaicīgi, izvērtējot prioritāti
un ievērojot to izpildes termiņus
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot
savu viedokli
- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes
- orientācija uz rezultātu
Par priekšrocību uzskatīsim vairāku svešvalodu zināšanas
Galvenie amata pienākumi ir nodrošināt sadarbību ar starptautiskajā
organizācijām un citu valstu augstākajām revīzijas iestādēm:
- piedalīties starptautiskās sadarbības aktivitāšu plānošanā un
starptautisko pasākumu organizēšanā
- nodrošināt sadarbību ar starptautiskām organizācijām un citu valstu
augstākajām revīzijas iestādēm
- veikt profesionālu un savlaicīgu saraksti ar starptautiskajiem partneriem
un valsts (pašvaldību) institūcijām
- nodrošināt komandējumu organizēšanas procesu
Saviem darbiniekiem piedāvājam:
- profesionālu darbinieku kolektīvu uz rezultātu orientētā organizācijā
- stabilu organizāciju ar skaidri formulētām karjeras un atalgojuma
izaugsmes iespējām
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem
- sakārtotu darba vidi un labus darba apstākļus
CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Speciālists starptautiskās
sadarbības jautājumos" lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv
līdz 2017. gada 7. februārim, tālrunis informācijai 67017674.