Laidiens: 24.10.2017., Nr. 211
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/211.AKK1
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz divām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata
vietām (amata saime 21, līmenis III A)
Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas
uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu
funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakantajām Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amata vietām.
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)
- nodrošināt izmaksāto uzturlīdzekļu piedziņu un ar to saistīto piedziņas
dokumentu projektu sagatavošanu
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR,
3. kategorija 1190,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi,
nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai
Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv,
ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830626.
OP 2017/211.AKK2
Valsts vides dienesta (reģ.
Nr. 90000017078) Liepājas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz Atļauju
daļas vadītāja amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Liepājā)
Piedāvājam:
- vērtīgu darba pieredzi vadošā amatā vides aizsardzības jomā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no 800 līdz 1000 euro pirms nodokļu nomaksas
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē,
ģeogrāfijā, bioloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības
normatīvajiem un tiesību aktiem
- labas komunikācijas prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu
viedokli
- spēja efektīvi plānot un organizēt savu un padoto darbu, strādāt
individuāli un komandā
- augsta atbildības izjūta, iniciatīva, precizitāte un pašaizliedzīga
attieksme pret uzdoto uzdevumu izpildi
Amata pienākumi:
- organizēt, koordinēt un kontrolēt daļai uzdoto uzdevumu kvalitatīvu un
savlaicīgu izpildi
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atļaujas (apliecinājumus) A, B un
C kategorijas piesārņojošām darbībām
- pēc pieprasījuma sniegt informāciju par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem citām valsts un pašvaldības institūcijām
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi vai jānosūta
Liepājas reģionālajai vides pārvaldei: liepaja@liepaja.vvd.gov.lv, Jaunā
ostmala 2a, Liepāja, LV-3401, tālrunis uzziņām 63424826.
OP 2017/211.AKK3
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina
konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
MAŠĪNZINĪBU, TRANSPORTA UN AERONAUTIKAS FAKULTĀTE
Mehānikas institūts/Mehānikas nozare
- pētnieks - 2 vietas
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Biomedicīnas inženierzinātņu un nanotehnoloģiju institūts/Medicīnas
fizikas nozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta darbam projektā "Pēcdoktorantūras
pētniecības atbalsts"
- pētnieks - 1 vieta
Mehānikas institūts, Daugavpils filiāle/Mehānikas nozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
- pētnieks - 2 vietas
Aeronautikas institūts/Transporta nozare
- vadošais pētnieks - 2 vietas
- pētnieks - 1 vieta
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Aeronautikas institūts
- zinātniskais asistents - 3 vietas
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Dizaina tehnoloģiju institūts/Materiālzinātnes nozare, Koksnes materiālu
un tehnoloģijas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Dizaina tehnoloģiju institūts/Materiālzinātnes nozare, Tekstila un
apģērbu tehnoloģijas apakšnozare
- vadošais pētnieks - 2 vietas
Lietišķās ķīmijas institūts/Ķīmijas nozare, Organiskās ķīmijas
apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Prasības: pieredze rapšu eļļas interesterifikācijas
reakciju realizēšanā un iegūto produktu pētījumos
Lietišķās ķīmijas institūts/Ķīmijas nozare, Organiskās ķīmijas
apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Prasības: Pieredze ftalocianīnu sintēzē un pētniecībā
Lietišķās ķīmijas institūts/Ķīmijas nozare, Organiskās ķīmijas
apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Prasības: Pieredze nelineāro optisko
hromoforu sintēzē
Lietišķās ķīmijas institūts/Ķīmijas nozare, Organiskās ķīmijas
apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Prasības: pieredze molekulāro stiklu sintēzē un pētījumos
Lietišķās ķīmijas institūts/Ķīmijas nozare, Organiskās ķīmijas
apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Prasības: pieredze biomasas konversijā un biodegvielu sintēzē.
Neorganiskās ķīmijas institūts, Biomateriālu zinātniskās pētniecības
laboratorija/Materiālzinātnes nozare, Biomateriālu apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Organiskās ķīmijas tehnoloģijas institūts/Ķīmijas inženierzinātnes
nozare, Organisko vielu tehnoloģijas apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Organiskās ķīmijas tehnoloģijas institūts/Ķīmijas nozare, Bioorganiskās ķīmijas apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Polimērmateriālu institūts/Materiālzinātnes nozare, Polimēru un
kompozītmateriālu apakšnozare
- vadošais pētnieks - 3 vietas
- pētnieks - 1 vieta
- zinātniskais asistents - 2 vietas
Polimērmateriālu institūts/Ķīmijas inženierzinātnes nozare, Polimēru un
šķiedrmateriālu tehnoloģijas apakšnozare
- vadošais pētnieks - 2 vietas
- pētnieks - 2 vietas
Silikātu materiālu institūts/Ķīmijas inženierzinātnes nozare, Silikātu
materiālu tehnoloģijas apakšnozare
- vadošais pētnieks - 5 vietas
- pētnieks - 1 vieta
Silikātu materiālu institūts/Ķīmijas inženierzinātnes nozare,
Augsttemperatūras materiālu un plazmas tehnoloģijas apakšnozare
- vadošais pētnieks - 4 vietas
Vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas institūts/Materiālzinātnes nozare,
Biomateriālu apakšnozare
- pētnieks - 2 vietas
Vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas institūts/Materiālzinātnes nozare,
Inteliģentie materiāli un struktūras apakšnozare
- pētnieks - 1 vieta
Vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas institūts/Ķīmijas inženierzinātnes
nozare, Vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas apakšnozare
- pētnieks - 2 vietas
- zinātniskais asistents - 2 vietas
INŽENIEREKONOMIKAS UN VADĪBAS FAKULTĀTE
Ražošanas kvalitātes institūts/Vadībzinātnes nozare, Kvalitātes vadīšanas
apakšnozare
- zinātniskais asistents - 3 vietas
Darba un civilās aizsardzības institūts/Vides zinātnes nozare, Vides
pārvaldības apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Starptautisko ekonomisko sakaru un muitas institūts/Vadībzinātnes nozare,
Uzņēmējdarbības vadības apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts/Vadībzinātnes nozare,
Uzņēmējdarbības vadības apakšnozare
- zinātniskais asistents - 4 vietas
Prasības pretendentiem uz zinātniskā asistenta amatu IEVF institūtos
(izņemot Darba un civilās aizsardzības institūtu): maģistra grāds, un jābūt
doktorantūras studentam. Pieredze zinātnisko pētījumu veikšanā.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets,
e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta
elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu
elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu
laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments
u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU
piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu
kopijas;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas
Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2017/211.AKK4
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Satiksmes ministrijas Tranzīta
politikas departamenta vecākā referenta amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
finansēs (vēlams maģistra grāds)
- darba pieredze transporta politikas jautājumos
- darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās (ne mazāk
kā 3 gadi)
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un likumdošanu
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- labas komunikācijas un sadarbības spējas
- spēja risināt problēmsituācijas
Galvenie amata pienākumi:
- regulāri apkopot un analizēt Latvijas un citu valstu informāciju un
statistikas datus transporta pārvadājumu un loģistikas jomā, izstrādāt
priekšlikumus statistikas datubāzes uzlabošanai
- regulāri gatavot pārskatus par tranzīta, loģistikas un ostu attīstību un
analizēt attīstības perspektīvas un nozares konkurētspēju un sniegt
priekšlikumus par prognozēm turpmākai attīstībai
- apkopot un analizēt datus par investīcijām transporta sektorā un
transporta nozīmi Latvijas tautsaimniecībā
- regulāri atjaunot un uzturēt datubāzi par dažādu starptautisku ar tranzīta
nozari saistītu projektu attīstību
- izstrādāt priekšlikumus politikas plānošanas dokumentiem vai tiesību
aktiem tranzīta, loģistikas un ostu attīstības un pārvaldības jomās, kā arī
sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātiem politikas plānošanas
dokumentu vai tiesību aktu projektiem
- sadarboties ar tranzītā, loģistikā un ostu jomā iesaistītām valsts un
pašvaldību institūcijām un nevalstiskajām organizācijām
Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī; (9. mēnešalgu
grupa); bruto mēnešalga atkarībā no kategorijas no EUR 835 līdz 1000.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta
adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67028218.
OP 2017/211.AKK5
Rakstniecības un mūzikas muzejs aicina darbā izglītojošā darba un darba
ar apmeklētājiem vadītāju
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt un īstenot muzeja izglītojošo pakalpojumu projektus dažādām
muzeja apmeklētāju mērķa grupām
- īstenot sadarbību ar muzeja mērķauditoriju pārstāvjiem
- piedalīties muzeja ekspozīciju un izstāžu veidošanā
Prasības:
- zināšanas latviešu rakstniecības, mūzikas un kultūras vēsturē
- otrā līmeņa augstākā izglītība humanitārajās vai mākslas zinātnēs (izglītība
etnomuzikoloģijā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pamatiemaņas muzicēšanā
- pedagoģiskā darba pieredze
- izpratne par vecumu psiholoģiju un gatavība darbam ar dažādām auditorijām
- teicamas valsts valodas zināšanas un spēja brīvi sazināties vismaz vienā
svešvalodā (B2 līmenis runā un rakstos)
- pieredze muzeja darbā tiks uzskatīta par priekšrocību
Savā komandā gaidām pozitīvi domājošu personību, kurai piemīt vēlme ik dienu
apgūt jaunas zināšanas, diskutēt par esošajām un radoša drosme tās tulkot nezinātājam
interesantās nodarbībās un pasākumos.
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (sākot no 700,00 EUR pirms nodokļu nomaksas)
- darbu nacionāla mēroga muzejā, gatavojoties muzeja atklāšanai pēc
rekonstrukcijas
- sociālās garantijas
- interesantu darba vidi un atsaucīgus, radošus kolēģus
Motivētu pieteikumu un CV līdz 03.11.2017. sūtīt uz muzejs@rmm.lv
vai iesniegt personīgi Rakstniecības un mūzikas muzejā Tērbatas ielā 75, Rīgā,
LV-1001, vai nosūtīt pa pastu (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs
ir 2017. gada 3. novembris)
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrajai (sarunu)
kārtai.
OP 2017/211.AKK6
Veselības ministrija kā sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas
Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" (reģ.
Nr. 40003951628) kapitāla daļu turētāja pagarina pretendentu pieteikšanās
termiņu līdz 2017. gada 27. oktobrim oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 19. septembrī, Nr. 186
(6013), izsludinātajam konkursam uz vakanto amata vietu - sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklis
(priekšsēdētājs).
OP 2017/211.AKK7
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Ziemeļkurzemes pārvaldes
inspektors veterinārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu laiku
līdz 2020. gada 31. decembrim) (darbavieta Daģu
ielā 2, Talsos)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- vēlama izpratne par administratīvo lietvedību
- labas datorlietotāja prasmes (MS
Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv
ar norādi "Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektors veterinārās uzraudzības jomā".
Tālrunis uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/211.AKK8
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz veterinārārsta
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) Ziemeļvidzemes pārvaldē
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai saskaņā ar Veterinārmedicīnas
likuma pārejas noteikumu 2. punktu un 55. panta 2. punktu
pielīdzināma izglītība, kas iegūta citā akreditētā augstskolā
- vēlama pieredze gaļas veterinārās ekspertīzes veikšanā
- labas datorlietotāja prasmes (MS
Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- prasme pieņemt atbildīgus lēmumus
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- dzīvnieku pirmskaušanas izmeklēšanas veikšana kautuvē
- pastāvīgās veterinārās un higiēnas uzraudzības veikšana kautuvē
- pēckaušanas veterinārās ekspertīzes veikšana
kautuvē
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv
ar norādi "Ziemeļvidzemes pārvaldes veterinārārsts". Tālrunis uzziņām
67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/211.AKK9
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz veterinārārsta
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) Ziemeļlatgales
pārvaldē
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai saskaņā ar Veterinārmedicīnas
likuma pārejas noteikumu 2. punktu un 55. panta 2. punktu
pielīdzināma izglītība, kas iegūta citā akreditētā augstskolā
- vēlama pieredze gaļas veterinārās ekspertīzes veikšanā
- labas datorlietotāja prasmes (MS
Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- prasme pieņemt atbildīgus lēmumus
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- dzīvnieku pirmskaušanas izmeklēšanas veikšana kautuvē
- pastāvīgās veterinārās un higiēnas uzraudzības veikšana kautuvē
- pēckaušanas veterinārās ekspertīzes veikšana
kautuvē
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv
ar norādi "Ziemeļlatgales pārvaldes
veterinārārsts". Tālrunis uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/211.AKK10
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa
inkubatoru departamenta direktora vietnieka ierēdņa amatu (uz noteiktu
laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)
LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem 15
LIAA biznesa inkubatoru veiksmīgas darbības nodrošināšanai!
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt kvalitatīvu, savlaicīgu un atbilstošu pakalpojumu sniegšanu
LIAA biznesa inkubatoru klientiem
- izstrādāt un ieviest pakalpojumu savlaicīgas nodrošināšanas un kvalitātes
kontroles mehānismu projekta veiksmīgas īstenošanas nodrošināšanai
- veicināt projektā noteikto mērķu sasniegšanu
- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp biznesa inkubatoru
klientiem un pakalpojumu sniedzējiem
- gatavot informāciju projektā iesaistītajām organizācijām
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)
- pieredze darbā biznesa inkubatorā 2.3.2.1. aktivitātē "Biznesa
inkubatori" vai citā biznesa inkubatorā, koprades
telpā, uzņēmumā, organizācijā vai valsts iestādē darbā ar uzņēmējdarbības
uzsācējiem (vismaz divi gadi)
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, biznesa inkubāciju, zināšanu
pārnesi un investīciju piesaisti
- izpratne par iepirkumu veikšanas procedūru
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- labas krievu valodas zināšanas
- teicamas vadības, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas un Redzējumu par biznesa inkubatoru klientiem
nepieciešamo pakalpojumu nodrošināšanas un to kvalitātes kontroles mehānismu
(ievērojot Publisko iepirkumu likumu), ar mērķi veicināt uzņēmējdarbības
attīstību reģionos, atbilstoši labākajai pasaules praksei (teksta apjoms līdz 1
A4 lapai), iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses
ielā 2, Rīgā, LV-1442), vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv,
ar norādi "BID direktora vietnieks".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālrunis uzziņām 67039403, 67039407.