Laidiens: 25.10.2017., Nr. 212
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/212.AKK1
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā tehniskā izglītība,
labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru
valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par valsts
metroloģiskajai kontrolei pakļauto mērīšanas līdzekļu tirgus uzraudzību un
uzraudzību mērīšanas līdzekļu lietošanas vietās, kā arī par fasēto preču
kontroli. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina atkārtotu konkursu uz
Bīstamo iekārtu un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa
amatu metroloģiskās uzraudzības jomā (viena vakance uz nenoteiktu laiku)
centrālajā iestādē Rīgā
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- spēja un vēlme ātri apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- vēlams - zināšanas un praktiskā darba pieredze metroloģijā un/vai
testēšanā, kā arī izpratne par dažāda veida mērīšanas līdzekļiem un to darbības
principiem
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu metroloģiskās uzraudzības jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju piedalīties starptautiskos uzraudzības un pieredzes apmaiņas
projektos
- mēnešalgu no 835,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un
valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu varētu:
- veikt pārbaudes mērīšanas līdzekļu lietošanas vietās, t. sk. veikt
mērīšanas līdzekļu metroloģiskos testus
- veikt mērīšanas līdzekļu tirgus uzraudzības pārbaudes
- veikt fasēto preču (pārtikas un nepārtikas) satura faktiskā daudzuma
kontroli, t. sk. statistiskās kontroles testus
- sniegt konsultācijas un izskatīt iesniegumus
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz
e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634,
pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā,
Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas
puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2017/212.AKK2
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Informācijas tehnoloģiju un sistēmu
attīstības nodaļas datorsistēmu un datortīklu administrators (uz nenoteiktu
laiku)
Amata mērķis: nodrošināt datorsistēmu, informācijas sistēmu un datortīklu
administrēšanu, uzturēšanu un attīstību.
Profesijas kods: 2522 01.
Galvenie amata pienākumi:
- informācijas un komunikācijas tehnoloģijas (IKT) sistēmu ieviešana/monitorēšana/administrēšana, nepārtrauktas darbības
nodrošināšana
- tīkla infrastruktūras monitorēšana un uzturēšana
- IKT sistēmu problēmu/traucējumu risināšana un novēršana
- līdzdarboties IKT sistēmu, risinājumu un/vai pakalpojumu ieviešanas un
optimizācijas projektu plānošanā un ieviešanā, izstrādāt priekšlikumus
nepieciešamajiem pasākumiem, ieviešanas plānus
- IKT risinājumu dokumentācijas izstrāde un uzturēšana
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- vēlama vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze IS un IKT risinājumu
ieviešanā un uzturēšanā
- zināšanas un pieredze par IS, datortīklu darbības un uzbūves principiem,
prasme tos ieviest praksē, apzināties iespējamos drošības riskus
- zināšanas un pieredze MS Windows
bāzētas infrastruktūras ieviešanā un servisu konfigurēšanā
- zināšanas un pieredze darbā ar kādu no virtualizācijas platformām: VMware, Hyper-V, Oracle
VM
- vēlama UNIX/Linux
sistēmu administrēšanas pieredze
- spēja argumentēti izteikt viedokli un uzklausīt sarunas biedru
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, spēja analizēt liela
apjoma informāciju, sistēmiska pieeja problēmu risināšanā un analītiska
domāšana
- latviešu valodas zināšanas vidējā līmenī (B2), angļu valodas zināšanas
vidējā līmenī (B1)
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Darbinieka amatam noteikts 19.5. "IT un IS vadība", III A
līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši
kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro, 2. kategorija - līdz 1115 euro, 3. kategorija - līdz 1287 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) līdz 2017. gada 15. novembrim
lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv,
tālrunis papildu informācijai 67078444, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2017/212.AKK3
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Klīnisko pētījumu nodaļas vadītājs (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi: vadīt, plānot un organizēt Klīnisko pētījumu nodaļas
darbu un tās kompetencē esošos procesus klīnisko pētījumu jomā:
- nodrošināt zāļu klīnisko pētījumu dokumentācijas izvērtēšanu pirms
pētījumu uzsākšanas un to norises laikā, nodrošināt novērtējuma ziņojumu
sagatavošanu konkrētiem pieteikto zāļu klīnisko pētījumu projektiem
- nodrošināt līdzdalību klīniskās izpētes projektu vērtēšanas
starptautiskajā harmonizācijas procedūrā
- izvērtēt zāļu lietošanas novērojumu projektus un nodrošināt to
reģistrāciju
- nodrošināt zāļu klīniskās izpētes atbilstības labas klīniskās prakses
prasībām vērtēšanu pirms pētījuma uzsākšanas, pētījuma norises laikā vai pēc
pētījuma pabeigšanas, nodrošināt ziņojumu par vērtēšanas rezultātiem
sagatavošanu
- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu un procedūru izstrādi, koordinēt Nodaļas
sadarbību ar citām Aģentūras struktūrvienībām kopīgu uzdevumu izpildē,
atbilstoši kompetencei piedalīties ārējo normatīvo aktu projektu un Eiropas
Savienības normatīvo aktu projektu izstrādē
- organizēt sadarbību ar Latvijas un Eiropas Savienības institūcijām,
Eiropas zāļu aģentūru un Eiropas Savienības dalībvalstu kompetentajām iestādēm
par sarežģītiem klīnisko pētījumu projektiem un normatīvo aktu izstrādes un
izmaiņu jautājumiem, kā arī atbilstoši kompetencei pārstāvēt Aģentūru Veselības
ministrijas un citu valsts pārvaldes iestāžu, Eiropas Komisijas, Eiropas zāļu
aģentūras un Eiropas Savienības dalībvalstu zāļu aģentūru organizētajās
sanāksmēs
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība ārstniecības, farmācijas vai bioloģijas nozarē
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām
klīnisko pētījumu jomā
- zināšanas par valsts pārvaldes darba organizācijas principiem un
administratīvo procesu
- vēlama 3 gadu praktiskā darba pieredze vadītāja amatā
- valodu zināšanas: latviešu valodas zināšanas - augstākā līmeņa 1. pakāpe
(C1), angļu valodas zināšanas - vidējā līmeņa 2. pakāpe (B2)
- spēja argumentēti izteikt viedokli un uzklausīt sarunas biedru
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, analītiska domāšana, spēja
strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņa amatam noteikts 35. saimes "Rīcībpolitikas ieviešana"
IV A līmenis un 11. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši
kvalifikācijas kategorijai: 1. Kategorija - līdz 1052 euro, 2. Kategorija - līdz 1209 euro, 3. kategorija - līdz 1382 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts
aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"),
e-pasta adrese: personals@zva.gov.lv, tālrunis
papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2017/212.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļkurzemes pārvaldes
inspektors pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Daģu
ielā 2, Talsos)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas
mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības
aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē),
ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- vēlama izpratne par administratīvo lietvedību
- labas datorlietotāja prasmes (MS
Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv
ar norādi "Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā". Tālrunis
uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/212.AKK5
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas
nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā
departamenta Juridiskās daļas jurista (valsts civildienesta ierēdņa divas amata
vietas uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir kvalitatīvi,
faktiskajiem apstākļiem, tiesību normām un valsts pārvaldes principiem
atbilstoši sagatavoti dokumentu projekti, viedokļi un skaidrojumi, kā arī
kvalitatīvi veikta pārstāvība tiesas sēdēs
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz viena gada jurista profesionālā pieredze pēdējo 5 gadu laikā,
izskatot administratīvās lietas un gatavojot administratīvos aktus atbilstoši
Administratīvā procesa likuma regulējumam
- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā
- prasme sagatavot lēmumu un vēstuļu projektus
- prasme sagatavot procesuālus dokumentus tiesām
- prasme veikt pārstāvību tiesās (vispārējās jurisdikcijas un
administratīvajā tiesā)
- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 2. pakāpē
- labas prasmes darbā ar MS Office
programmām,
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savu darba procesu
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju,
dzīves gaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038612.
OP 2017/212.AKK6
Valsts zemes dienests (reģistrācijas
numurs 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes
iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu
reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic
būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Izsludinām atklātu konkursu uz
vakanto Vidzemes reģionālās nodaļas Madonas biroja vadošā speciālista
(ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir nodrošināt pasūtījumu izpildi
Vidzemes reģionālās nodaļas Madonas birojā atbilstoši ārējo un iekšējo
normatīvo aktu prasībām, ievērojot noteiktos izpildes termiņus
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- Dienesta darbības jomai atbilstoša otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā
augstākā izglītība
- ne mazāk kā divu gadu profesionālā un praktiskā pieredze klientu
apkalpošanas un/vai nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos
- Dienesta darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt ar informācijas sistēmām un datu bāzēm
- Dienesta sniegto pakalpojumu un to regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme sagatavot administratīvos aktus
- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 1. pakāpe
- vēlama svešvalodu prasme
- vēlamas prasmes darbā ar MicroStation programmu
- labas prasmes darbā ar MS Office
programmu
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savu darba procesu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un lietot praksē
teorētiskās zināšanas
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Blaumaņa ielā 3, Madonā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju,
dzīves gaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
OP 2017/212.AKK7
Valsts zemes dienests (reģistrācijas
numurs 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes
iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu
reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic
būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Izsludinām atklātu konkursu uz
vakanto Vidzemes reģionālās nodaļas Cēsu biroja vadošā speciālista
(ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir nodrošināt pasūtījumu izpildi
Vidzemes reģionālās nodaļas Cēsu birojā atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo
aktu prasībām, ievērojot noteiktos izpildes termiņus
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- Dienesta darbības jomai atbilstoša otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā
augstākā izglītība
- ne mazāk kā divu gadu profesionālā un praktiskā pieredze klientu
apkalpošanas un/vai nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos
- Dienesta darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt ar informācijas sistēmām un datu bāzēm
- Dienesta sniegto pakalpojumu un to regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme sagatavot administratīvos aktus
- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 1. pakāpe
- vēlama svešvalodu prasme
- vēlamas prasmes darbā ar MicroStation programmu
- labas prasmes darbā ar MS Office
programmu
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savu darba procesu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un lietot praksē
teorētiskās zināšanas
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Maija ielā 1, Cēsīs
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju,
dzīves gaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
OP 2017/212.AKK8
Valsts zemes dienests (reģistrācijas
numurs 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes
iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu
reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic
būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Izsludinām atklātu konkursu uz
vakanto Zemgales reģionālās nodaļas Jelgavas biroja vadošā speciālista
(ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir
nodrošināt pasūtījumu izpildi Zemgales reģionālās nodaļas Jelgavas birojā
atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām, ievērojot noteiktos
izpildes termiņus
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- Dienesta darbības jomai atbilstoša otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā
augstākā izglītība
- ne mazāk kā divu gadu profesionālā un praktiskā pieredze nekustamā īpašuma
formēšanas jautājumos
- Dienesta darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt ar informācijas sistēmām un datu bāzēm
- Dienesta sniegto pakalpojumu un to regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme sagatavot administratīvos aktus
- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 1. pakāpe
- vēlama svešvalodu prasme
- vēlamas prasmes darbā ar MicroStation programmu
- labas prasmes darbā ar MS Office
programmu
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savu darba procesu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē
teorētiskās zināšanas
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Akadēmijas ielā 19, Jelgavā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju,
dzīves gaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
OP 2017/212.AKK9
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Infrastruktūras
projektu atlases nodaļas vecākā eksperta/eksperta amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 1 gadu, ar iespēju pēc noteiktā termiņa darbu
turpināt citā struktūrvienībā
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu vecākajam ekspertam no 1020 euro
līdz 1340 euro, ekspertam no 893 euro līdz 1225 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- organizēt Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases (sagatavot
un saskaņot atlases dokumentāciju, organizēt informatīvos pasākumus, konsultēt
projektu iesniegumu iesniedzējus)
- vērtēt projektu iesniegumus, sagatavot vērtēšanas komisijas atzinumu un
lēmumu projektus)
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība vai esi pēdējā kursa students (izglītība IT,
būvniecības vai finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze projektu, jo īpaši Eiropas Savienības fondu projektu, atlasē,
ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē tiks uzskatīta par būtisku priekšrocību
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par lietvedības un dokumentu noformēšanas pamata jautājumiem
- spēja strādāt intensīvi, patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (vecākajam
ekspertam)
CV, motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Infrastruktūras
projektu atlases nodaļas vecākais eksperts/eksperts".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/212.AKK10
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Juridiskā
nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz nenoteiktu laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro līdz
1287 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- izvērtējumu un atzinumu sagatavošana par iespējamiem pārkāpumiem ES fondu
projektos
- ES fondu projektu īstenotāju veikto publiskā iepirkuma procedūru
atbilstības pārbaude
- aģentūras pārstāvība tiesvedības procesos un attiecīgu dokumentu projektu
sagatavošana pārstāvniecības nodrošināšanai
- citu juridisku jautājumu risināšana
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā juridiskā izglītība
- praktiska pieredze vai zināšanas publisko iepirkumu jautājumos
- tiesvedības pieredze un pieredze dokumentu sagatavošanā pārstāvniecības
nodrošināšanai
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlama pieredze tiesību aktu izstrādē vai līgumu sagatavošanā
- zināšanas par Latvijas Republikas valsts pārvaldes tiesisko regulējumu un
administratīvo procesu
- pamatzināšanas ES tiesībās
- atklāta un draudzīga attieksme pret kolēģiem un klientiem
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Juridiskā
nodrošinājuma nodaļas juriskonsults".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/212.AKK11
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija aicina pievienoties savai komandai enerģisku, jauniem
izaicinājumiem gatavu kolēģi Ēnu ekonomikas apkarošanas koordinācijas
departamenta direktora vietnieka amatam
Ēnu ekonomikas apkarošanas koordinācijas departamenta darbības mērķis ir
nodrošināt ēnu ekonomikas ierobežošanas politikas izstrādi un
starpinstitucionālo koordinēšanu ēnu ekonomikas ierobežošanas jomā.
Ja jums ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstā profesionālā izglītība
ekonomikā, finansēs vai tiesību zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas
- darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā ilgāka par trijiem gadiem
(norādot konkrētus piemērus pieteikuma vēstulē)
- pieredze vadošā amatā ilgāka par trijiem gadiem
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- prasmes politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu un atzinumu
sagatavošanā
- analītiskās spējas, profesionālas pārliecināšanas un argumentācijas
prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Jūsu izaicinājums: nodrošināt politikas izstrādi un koordinēšanu ēnu
ekonomikas ierobežošanas jomā, t. sk. ēnu ekonomikas faktoru un ietekmes
analīzi, ierobežošanas priekšlikumu izstrādi, kā arī risinājumu īstenošanas
koordinēšanu un pārraudzību.
Mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām jūs atradīsiet
Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances.
Zvaniet mums, ja ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.