Laidiens: 25.10.2017., Nr. 212

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/212.AKK1

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā tehniskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par valsts metroloģiskajai kontrolei pakļauto mērīšanas līdzekļu tirgus uzraudzību un uzraudzību mērīšanas līdzekļu lietošanas vietās, kā arī par fasēto preču kontroli. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina atkārtotu konkursu uz Bīstamo iekārtu un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu metroloģiskās uzraudzības jomā (viena vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- spēja un vēlme ātri apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

- vēlams - zināšanas un praktiskā darba pieredze metroloģijā un/vai testēšanā, kā arī izpratne par dažāda veida mērīšanas līdzekļiem un to darbības principiem

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu metroloģiskās uzraudzības jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piedalīties starptautiskos uzraudzības un pieredzes apmaiņas projektos

- mēnešalgu no 835,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu varētu:

- veikt pārbaudes mērīšanas līdzekļu lietošanas vietās, t. sk. veikt mērīšanas līdzekļu metroloģiskos testus

- veikt mērīšanas līdzekļu tirgus uzraudzības pārbaudes

- veikt fasēto preču (pārtikas un nepārtikas) satura faktiskā daudzuma kontroli, t. sk. statistiskās kontroles testus

- sniegt konsultācijas un izskatīt iesniegumus

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2017/212.AKK2

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Informācijas tehnoloģiju un sistēmu attīstības nodaļas datorsistēmu un datortīklu administrators (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: nodrošināt datorsistēmu, informācijas sistēmu un datortīklu administrēšanu, uzturēšanu un attīstību.

Profesijas kods: 2522 01.

Galvenie amata pienākumi:

- informācijas un komunikācijas tehnoloģijas (IKT) sistēmu ieviešana/monitorēšana/administrēšana, nepārtrauktas darbības nodrošināšana

- tīkla infrastruktūras monitorēšana un uzturēšana

- IKT sistēmu problēmu/traucējumu risināšana un novēršana

- līdzdarboties IKT sistēmu, risinājumu un/vai pakalpojumu ieviešanas un optimizācijas projektu plānošanā un ieviešanā, izstrādāt priekšlikumus nepieciešamajiem pasākumiem, ieviešanas plānus

- IKT risinājumu dokumentācijas izstrāde un uzturēšana

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- vēlama vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze IS un IKT risinājumu ieviešanā un uzturēšanā

- zināšanas un pieredze par IS, datortīklu darbības un uzbūves principiem, prasme tos ieviest praksē, apzināties iespējamos drošības riskus

- zināšanas un pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras ieviešanā un servisu konfigurēšanā

- zināšanas un pieredze darbā ar kādu no virtualizācijas platformām: VMware, Hyper-V, Oracle VM

- vēlama UNIX/Linux sistēmu administrēšanas pieredze

- spēja argumentēti izteikt viedokli un uzklausīt sarunas biedru

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, spēja analizēt liela apjoma informāciju, sistēmiska pieeja problēmu risināšanā un analītiska domāšana

- latviešu valodas zināšanas vidējā līmenī (B2), angļu valodas zināšanas vidējā līmenī (B1)

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Darbinieka amatam noteikts 19.5. "IT un IS vadība", III A līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro, 2. kategorija - līdz 1115 euro, 3. kategorija - līdz 1287 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) līdz 2017. gada 15. novembrim lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai 67078444, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2017/212.AKK3

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Klīnisko pētījumu nodaļas vadītājs (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi: vadīt, plānot un organizēt Klīnisko pētījumu nodaļas darbu un tās kompetencē esošos procesus klīnisko pētījumu jomā:

- nodrošināt zāļu klīnisko pētījumu dokumentācijas izvērtēšanu pirms pētījumu uzsākšanas un to norises laikā, nodrošināt novērtējuma ziņojumu sagatavošanu konkrētiem pieteikto zāļu klīnisko pētījumu projektiem

- nodrošināt līdzdalību klīniskās izpētes projektu vērtēšanas starptautiskajā harmonizācijas procedūrā

- izvērtēt zāļu lietošanas novērojumu projektus un nodrošināt to reģistrāciju

- nodrošināt zāļu klīniskās izpētes atbilstības labas klīniskās prakses prasībām vērtēšanu pirms pētījuma uzsākšanas, pētījuma norises laikā vai pēc pētījuma pabeigšanas, nodrošināt ziņojumu par vērtēšanas rezultātiem sagatavošanu

- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu un procedūru izstrādi, koordinēt Nodaļas sadarbību ar citām Aģentūras struktūrvienībām kopīgu uzdevumu izpildē, atbilstoši kompetencei piedalīties ārējo normatīvo aktu projektu un Eiropas Savienības normatīvo aktu projektu izstrādē

- organizēt sadarbību ar Latvijas un Eiropas Savienības institūcijām, Eiropas zāļu aģentūru un Eiropas Savienības dalībvalstu kompetentajām iestādēm par sarežģītiem klīnisko pētījumu projektiem un normatīvo aktu izstrādes un izmaiņu jautājumiem, kā arī atbilstoši kompetencei pārstāvēt Aģentūru Veselības ministrijas un citu valsts pārvaldes iestāžu, Eiropas Komisijas, Eiropas zāļu aģentūras un Eiropas Savienības dalībvalstu zāļu aģentūru organizētajās sanāksmēs

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība ārstniecības, farmācijas vai bioloģijas nozarē

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām klīnisko pētījumu jomā

- zināšanas par valsts pārvaldes darba organizācijas principiem un administratīvo procesu

- vēlama 3 gadu praktiskā darba pieredze vadītāja amatā

- valodu zināšanas: latviešu valodas zināšanas - augstākā līmeņa 1. pakāpe (C1), angļu valodas zināšanas - vidējā līmeņa 2. pakāpe (B2)

- spēja argumentēti izteikt viedokli un uzklausīt sarunas biedru

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, analītiska domāšana, spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Ierēdņa amatam noteikts 35. saimes "Rīcībpolitikas ieviešana" IV A līmenis un 11. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. Kategorija - līdz 1052 euro, 2. Kategorija - līdz 1209 euro, 3. kategorija - līdz 1382 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: personals@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2017/212.AKK4

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Daģu ielā 2, Talsos)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē), ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- vēlama izpratne par administratīvo lietvedību

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi "Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2017/212.AKK5

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurista (valsts civildienesta ierēdņa divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir kvalitatīvi, faktiskajiem apstākļiem, tiesību normām un valsts pārvaldes principiem atbilstoši sagatavoti dokumentu projekti, viedokļi un skaidrojumi, kā arī kvalitatīvi veikta pārstāvība tiesas sēdēs

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz viena gada jurista profesionālā pieredze pēdējo 5 gadu laikā, izskatot administratīvās lietas un gatavojot administratīvos aktus atbilstoši Administratīvā procesa likuma regulējumam

- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā

- prasme sagatavot lēmumu un vēstuļu projektus

- prasme sagatavot procesuālus dokumentus tiesām

- prasme veikt pārstāvību tiesās (vispārējās jurisdikcijas un administratīvajā tiesā)

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 2. pakāpē

- labas prasmes darbā ar MS Office programmām,

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīves gaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038612.


OP 2017/212.AKK6

Valsts zemes dienests (reģistrācijas numurs 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Izsludinām atklātu konkursu uz vakanto Vidzemes reģionālās nodaļas Madonas biroja vadošā speciālista (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir nodrošināt pasūtījumu izpildi Vidzemes reģionālās nodaļas Madonas birojā atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām, ievērojot noteiktos izpildes termiņus

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- Dienesta darbības jomai atbilstoša otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība

- ne mazāk kā divu gadu profesionālā un praktiskā pieredze klientu apkalpošanas un/vai nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos

- Dienesta darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar informācijas sistēmām un datu bāzēm

- Dienesta sniegto pakalpojumu un to regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme sagatavot administratīvos aktus

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 1. pakāpe

- vēlama svešvalodu prasme

- vēlamas prasmes darbā ar MicroStation programmu

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un lietot praksē teorētiskās zināšanas

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Blaumaņa ielā 3, Madonā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīves gaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.


OP 2017/212.AKK7

Valsts zemes dienests (reģistrācijas numurs 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Izsludinām atklātu konkursu uz vakanto Vidzemes reģionālās nodaļas Cēsu biroja vadošā speciālista (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir nodrošināt pasūtījumu izpildi Vidzemes reģionālās nodaļas Cēsu birojā atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām, ievērojot noteiktos izpildes termiņus

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- Dienesta darbības jomai atbilstoša otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība

- ne mazāk kā divu gadu profesionālā un praktiskā pieredze klientu apkalpošanas un/vai nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos

- Dienesta darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar informācijas sistēmām un datu bāzēm

- Dienesta sniegto pakalpojumu un to regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme sagatavot administratīvos aktus

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 1. pakāpe

- vēlama svešvalodu prasme

- vēlamas prasmes darbā ar MicroStation programmu

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un lietot praksē teorētiskās zināšanas

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Maija ielā 1, Cēsīs

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīves gaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.


OP 2017/212.AKK8

Valsts zemes dienests (reģistrācijas numurs 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Izsludinām atklātu konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās nodaļas Jelgavas biroja vadošā speciālista (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir nodrošināt pasūtījumu izpildi Zemgales reģionālās nodaļas Jelgavas birojā atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām, ievērojot noteiktos izpildes termiņus

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- Dienesta darbības jomai atbilstoša otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība

- ne mazāk kā divu gadu profesionālā un praktiskā pieredze nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos

- Dienesta darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar informācijas sistēmām un datu bāzēm

- Dienesta sniegto pakalpojumu un to regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme sagatavot administratīvos aktus

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 1. pakāpe

- vēlama svešvalodu prasme

- vēlamas prasmes darbā ar MicroStation programmu

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Akadēmijas ielā 19, Jelgavā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīves gaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.


OP 2017/212.AKK9

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākā eksperta/eksperta amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 1 gadu, ar iespēju pēc noteiktā termiņa darbu turpināt citā struktūrvienībā

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu vecākajam ekspertam no 1020 euro līdz 1340 euro, ekspertam no 893 euro līdz 1225 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- organizēt Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases (sagatavot un saskaņot atlases dokumentāciju, organizēt informatīvos pasākumus, konsultēt projektu iesniegumu iesniedzējus)

- vērtēt projektu iesniegumus, sagatavot vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektus)

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība vai esi pēdējā kursa students (izglītība IT, būvniecības vai finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze projektu, jo īpaši Eiropas Savienības fondu projektu, atlasē, ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē tiks uzskatīta par būtisku priekšrocību

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par lietvedības un dokumentu noformēšanas pamata jautājumiem

- spēja strādāt intensīvi, patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (vecākajam ekspertam)

CV, motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākais eksperts/eksperts".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/212.AKK10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Juridiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz nenoteiktu laiku

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro līdz 1287 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- izvērtējumu un atzinumu sagatavošana par iespējamiem pārkāpumiem ES fondu projektos

- ES fondu projektu īstenotāju veikto publiskā iepirkuma procedūru atbilstības pārbaude

- aģentūras pārstāvība tiesvedības procesos un attiecīgu dokumentu projektu sagatavošana pārstāvniecības nodrošināšanai

- citu juridisku jautājumu risināšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā juridiskā izglītība

- praktiska pieredze vai zināšanas publisko iepirkumu jautājumos

- tiesvedības pieredze un pieredze dokumentu sagatavošanā pārstāvniecības nodrošināšanai

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze tiesību aktu izstrādē vai līgumu sagatavošanā

- zināšanas par Latvijas Republikas valsts pārvaldes tiesisko regulējumu un administratīvo procesu

- pamatzināšanas ES tiesībās

- atklāta un draudzīga attieksme pret kolēģiem un klientiem

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Juridiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsults".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/212.AKK11

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija aicina pievienoties savai komandai enerģisku, jauniem izaicinājumiem gatavu kolēģi Ēnu ekonomikas apkarošanas koordinācijas departamenta direktora vietnieka amatam

Ēnu ekonomikas apkarošanas koordinācijas departamenta darbības mērķis ir nodrošināt ēnu ekonomikas ierobežošanas politikas izstrādi un starpinstitucionālo koordinēšanu ēnu ekonomikas ierobežošanas jomā.

Ja jums ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs vai tiesību zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas

- darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā ilgāka par trijiem gadiem (norādot konkrētus piemērus pieteikuma vēstulē)

- pieredze vadošā amatā ilgāka par trijiem gadiem

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- prasmes politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu un atzinumu sagatavošanā

- analītiskās spējas, profesionālas pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Jūsu izaicinājums: nodrošināt politikas izstrādi un koordinēšanu ēnu ekonomikas ierobežošanas jomā, t. sk. ēnu ekonomikas faktoru un ietekmes analīzi, ierobežošanas priekšlikumu izstrādi, kā arī risinājumu īstenošanas koordinēšanu un pārraudzību.

Mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām jūs atradīsiet Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvaniet mums, ja ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)