Laidiens: 26.10.2017., Nr. 213

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/213.AKK1

Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ. Nr. 3343001281) izsludina atklātu konkursu uz Latvijas Jūras akadēmijas (LJA) rektora amatu

Rektora amata kandidātiem/-ēm 1 (viena) mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz LJA rektorātā Flotes ielā 12, k-1, Rīgā, LV-1016, šādi dokumenti:

1) iesniegums, kas adresēts LJA Satversmes sapulces priekšsēdētājam, uzrādot personu apliecinošu dokumentu;

2) izglītības, zinātnisko un akadēmisko dokumentu kopijas, uzrādot oriģinālus;

3) darba un dzīves gājums (CV) ar izvērstu pretendenta zinātniskās, pedagoģiskās, administratīvi organizatoriskās, profesionālās un sabiedriskās darbības aprakstu, pēdējo septiņu (7) gadu laikā, klāt pievienojot dokumentus, kas apliecina pretendenta atbilstību izvirzītajām prasībām (ieskaitot apliecinājumus attiecībā uz darba pieredzi jūrniecības nozarē un vadības darbā; valsts valodas zināšanām ne zemāk kā C1 pakāpē un citām prasmēm, kas kandidāta ieskatā var būt noderīgas augstskolas rektora darbā);

4) darbības programma - LJA vadības un attīstības koncepcija turpmāko 5 darbības gadu periodam, ne vairāk kā 8000 (astoņi tūkstoši) zīmes.

LJA rektora amata pretendentam:

- jāatbilst Latvijas Republikas valsts amatpersonai izglītības nozarē izvirzītām prasībām

- jābūt profesoram vai ieguvušam doktora zinātnisko grādu

- jābūt ne mazāk kā 5 (piecu) gadu darba pieredzei vadošā amatā pēdējo 15 (piecpadsmit) gadu laikā

- jābūt vismaz 5 (piecu) gadu akadēmiskā darba pieredzei augstākās izglītības iestādē

- jābūt darba stāžam ne mazākam par 7 (septiņiem) gadiem jūrniecības nozarē

Ar nolikumu "Par Latvijas Jūras akadēmijas rektora vēlēšanām" var iepazīties LJA mājaslapā.

Līdz ar pieteikuma iesniegšanas brīdi, rektora amata pretendents ir apliecinājis, ka ir piekritis savu iesniegto datu apstrādei, piekrīt sava CV un savas iesniegtās LJA vadības un attīstības koncepcijas turpmāko 5 darbības gadu periodam publicēšanai LJA mājaslapā iekšējā Intranet tīklā un ir informēts, ka vēlēšanu kandidātu izvērtēšanas gaitā tiks organizētas kandidātu publiskas diskusijas.

Vēlēšanas notiks 2017. gada 11. decembrī plkst. 16.00 Latvijas Jūras akadēmijā BI auditorijā

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Jūras akadēmija informē, ka:

1) jūsu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Jūras akadēmija, kontaktinformācija: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, tālr. 67161129.


OP 2017/213.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Finanšu un attīstības departamenta Finanšu vadības nodaļā - vecākais ekonomists (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām), vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām ekonomikā

- darba pieredze valsts pārvaldē finanšu vai ekonomikas, vai grāmatvedības jomā ne mazāka par 1 gadu

- pieredze valsts budžeta projekta sagatavošanā, t. sk. Eiropas Savienības fondu projektu administrēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē

- prasmes vērtēt faktus, analizēt datus un situācijas paredzēt un novērtēt riskus

- sadarbības un komunikācijas prasmes

- analītiķa prasmes

- prasme darbā ar MS Word, MS Excel un dažādām ar finanšu plānošanu un uzraudzību saistītām datubāzēm

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūras valsts pamatbudžeta projekta sagatavošanu un argumentētu pamatojumu izstrādi un efektīvu izpildi, finanšu līdzekļu izdevumu analīzi, finansēšanas plānu, ieņēmumu un plānoto izdevumu tāmju sagatavošanu un izpildes uzraudzību, nodrošinot fiskālās disciplīnas ievērošanu Eiropas Savienības politikas instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto un finansēto Eiropas Savienības fondu projektu un pasākumu īstenošanai.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "FVN_vecākais_ekonomists". Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie Pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/213.AKK3

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta amatu Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamentā, piedāvājot:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- vēlama pieredze valsts pārvaldē vai akadēmiskā pētniecības institūcijā

- labas zināšanas un izpratne par valsts aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem

- vēlama laba izpratne par zinātnisko pētniecību aizsardzības jomā Latvijā, Eiropas Savienībā un NATO

- vēlama pieredze starpinstitucionālā sadarbībā nacionālā/starptautiskā līmenī

- prasme plānot un organizēt darbu, spēja sadarboties, skaidri un argumentēti paust savu viedokli, nepieciešams būt komunikablam

Galvenie amata pienākumi:

- aizsardzības nozares pētniecības un tehnoloģiju attīstības politikas izstrāde un īstenošana (nozares pētniecisko vajadzību apzināšana un izvērtēšana)

- sadarbība ar zinātniskajām institūcijām valsts aizsardzības jomā koordinēšana, t. sk. lietišķās pētniecības jautājumos ar Nacionālo aizsardzības akadēmiju un Zemessardzes zinātnieku vienības iesaisti

- trīs Baltijas valstu sadarbības pētniecības un tehnoloģiju jautājumos koordinēšana un īstenošana

- Aizsardzības ministrijas sadarbības koordinēšana ar Eiropas Aizsardzības aģentūru un NATO Zinātnes un tehnoloģiju organizāciju

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2017/213.AKK4

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Profesionālās izglītības projektu departamenta Pieaugušo izglītības pārvaldības nodaļas eksperta (darbinieka) amatu (uz Projekta īstenošanas laiku)

Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.4.1. specifiskā atbalsta mērķa "Pilnveidot nodarbināto personu profesionālo kompetenci" Eiropas Sociālā fonda projekta Nr. 8.4.1.0/16/I/001 "Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide" (turpmāk - Projekts) vadību.

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Projekta sadarbības partneriem, pakalpojumu sniedzējiem deleģēto uzdevumu izpildes kontrolē

- piedalīties Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju finansiālās un saturiskās darbības uzraudzībā un kontrolē, tai skaitā Projekta sadarbības partneru darbības novērtēšanas vizītēs

- veikt Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju iesniegtās finanšu dokumentācijas pārbaudi

- konsultēt Projekta sadarbības partnerus ar Projekta īstenošanu saistītajos finanšu jautājumos

- piedalīties Projekta maksājuma pieprasījuma un citu Projekta atskaišu dokumentācijas izstrādē

- nodrošināt personu iesniegumu par izmaksu kompensēšanu pārbaudes un nodrošināt maksājumu veikšanu

- veikt nepieciešamā finansējuma plānošanu un aprēķinus Projekta sadarbības partneriem

- kontrolēt sadarbības partneru izlietoto finansējumu, koriģēt finansēšanas plānus, tāmes

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās vai vadību zinībās

- praktiska darba pieredze grāmatvedībā un finanšu pārskatu sagatavošanā

- pieredze attiecīgā jomā valsts pārvaldes iestādē vai komercsabiedrībā vismaz 2 gadi

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu īstenošanā vai administrēšanā

- pieredze finanšu dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- zināšanas finanšu, budžeta plānošanas un grāmatvedības jautājumos

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- zināšanas un prasmes darbā ar grāmatvedības programmām

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus

- teicama komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes, prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības izjūta

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 32. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, kurā ir aprakstīta darba pieredze valsts pārvaldes iestādē vai komercsabiedrībā, pieredze finanšu dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā, darba pieredze grāmatvedībā un finanšu pārskatu sagatavošanā, un darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu īstenošanu vai administrēšanu, norādot darba periodu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz eksperta amatu") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālruni 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2017/213.AKK5

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkuma procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles departamenta vecākā referenta amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku un ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku), amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Kontroles departamenta darbība ir saistīta ar iepirkuma procedūru likumības pārbaudi.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju

- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- teicama latviešu valodas prasme

- vēlama angļu valodas prasme atbilstoši B1 līmenim

- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, labas komunikācijas prasmes

- izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu, darba pieredze valsts pārvaldē un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- iegūt zināšanas un profesionālo pilnveidi publisko iepirkumu jomā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 835 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 1. novembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2017/213.AKK6

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkuma procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles departamenta vecākā referenta amatu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku), amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Kontroles departamenta darbība ir saistīta ar iepirkuma procedūru likumības pārbaudi.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt iepirkumu dokumentāciju

- sagatavot atzinumus par iepirkuma procedūru likumību (veikt pēcpārbaudes)

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē

- prasme lietot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas

- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- teicama latviešu valodas prasme

- vēlama angļu valodas prasme atbilstoši B1 līmenim

- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu un darba pieredze iepirkuma procedūru likumības pārbaudēs valsts vai pašvaldību institūcijā (vismaz viens gads)

Mēs piedāvājam:

- iegūt zināšanas un profesionālo pilnveidi publisko iepirkumu jomā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 835 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 1. novembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2017/213.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības un ārējo ekonomisko attiecību departamenta Eiropas Savienības preču un pakalpojumu tirgus nodaļas vecākā referenta amatu uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai tiesību zinātnē)

- latviešu un angļu valodas zināšanas (rakstiski un mutiski)

- pamatzināšanas Eiropas Savienības tiesībās

- vēlamas zināšanas un pieredze tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādē un virzībā

- pieredze valsts pārvaldē un jautājumu risināšanā ar Eiropas Savienības institūcijām tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli, komunikācijas prasmes

- spēja strādāt komandā un individuāli

- augsta atbildības sajūta

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošans dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas Eiropas Savienības Iekšējā tirgus un brīvas preču un pakalpojumu tirdzniecības jomā

- pārskata ziņojumu sagatavošana, iesniegšana Latvijas un Eiropas Savienības institūcijās par Eiropas Savienības Iekšējā tirgus darbības atbalsta instrumentiem un pakalpojumu tirdzniecības jautājumiem

- pildīt Vienotā produktu kontaktpunkta koordinatora (PCP) pienākumus

- nodrošināt SOLVIT koordinācijas centra veiksmīgu darbību, sniegt juridiskām un fiziskām personām juridisku un informatīvu palīdzību

- rīkot un piedalīties konferencēs, semināros un citās aktivitātēs, izglītot iedzīvotājus, uzņēmējus, nevalstiskās organizācijas un valsts pārvaldes iestādes par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem

- organizēt savstarpēju dialogu ar iedzīvotājus un uzņēmējus pārstāvošām nevalstiskām organizācijām un valsts pārvaldes iestādēm par Eiropas Savienības Iekšējā tirgus darbības atbalsta instrumentiem un tehnisko noteikumu paziņošanas procesu

Piedāvājam:

- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm

- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi, draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, fakss 67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.


OP 2017/213.AKK8

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz Jaunsardzes departamenta 2. novada nodaļas jaunsargu instruktora (uz nenoteiktu laiku Līvānu un Vārkavas novadā, 1 slodze) amatu

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai

- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- pirms katra pasākuma novērtēt drošības riskus, sagatavot drošības instrukcijas un organizēt nepieciešamos pasākumus drošības risku novēršanai

- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par mācību darba pilnveidošanu

- pilnveidot metodisko bāzi un izstrādāt mācību uzskates līdzekļus

- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm datubāzē E-klase

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72. panta piektajā un sestajā daļā minētajām prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu pedagoģijā

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads)

- pieredze militārajā jomā

- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā

Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa). Bruto mēnešalga no 673 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada 5. novembrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunsardzes un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV 1473) vai uz e-pastu: konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tālruņi uzziņām: 26166063, 67335370, 67335351.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai! Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.


OP 2017/213.AKK9

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz Jaunsardzes departamenta 2. novada nodaļas jaunsargu instruktora amatu (uz nenoteiktu laiku Preiļu un Riebiņu novadā, 1 slodze)

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai

- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- pirms katra pasākuma novērtēt drošības riskus, sagatavot drošības instrukcijas un organizēt nepieciešamos pasākumus drošības risku novēršanai

- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par mācību darba pilnveidošanu

- pilnveidot metodisko bāzi un izstrādāt mācību uzskates līdzekļus

- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm datubāzē E-klase

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72. panta piektajā un sestajā daļā minētajām prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu pedagoģijā

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads)

- pieredze militārajā jomā

- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā

Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9.mēnešalgu grupa). Bruto mēnešalga no 673 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada 5. novembrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunsardzes un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz e-pastu: konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tālruņi uzziņām: 26166063, 67335370, 67335351.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai! Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.


OP 2017/213.AKK10

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz Jaunsardzes departamenta 2. novada nodaļas jaunsargu instruktora amatu (uz nenoteiktu laiku Daugavpils pilsētā un novadā, 1 slodze)

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai

- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- pirms katra pasākuma novērtēt drošības riskus, sagatavot drošības instrukcijas un organizēt nepieciešamos pasākumus drošības risku novēršanai

- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par mācību darba pilnveidošanu

- pilnveidot metodisko bāzi un izstrādāt mācību uzskates līdzekļus

- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm datubāzē E-klase

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72. panta piektajā un sestajā daļā minētajām prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu pedagoģijā

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads)

- pieredze militārajā jomā

- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā

Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa). Bruto mēnešalga no 673 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada 5. novembrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunsardzes un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV 1473) vai uz e-pastu: konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tālruņi uzziņām: 26166063, 67335370, 67335351.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai! Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.


OP 2017/213.AKK11

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz Jaunsardzes departamenta 2. novada nodaļas jaunsargu instruktora amatu (uz nenoteiktu laiku Ilūkstes novadā, 1 slodze)

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai

- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- pirms katra pasākuma novērtēt drošības riskus, sagatavot drošības instrukcijas un organizēt nepieciešamos pasākumus drošības risku novēršanai

- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par mācību darba pilnveidošanu

- pilnveidot metodisko bāzi un izstrādāt mācību uzskates līdzekļus

- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm datubāzē E-klase

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72. panta piektajā un sestajā daļā minētajām prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu pedagoģijā

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads)

- pieredze militārajā jomā

- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā

Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa). Bruto mēnešalga no 673 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada 5. novembrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunsardzes un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz e-pastu: konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tālruņi uzziņām: 26166063, 67335370, 67335351.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai! Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.


OP 2017/213.AKK12

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - EKSPERTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības aprūpes personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- sagatavot un aktualizēt projekta darbību īstenošanai nepieciešamo informāciju par mērķa grupām un projektā veicamajām darbībām

- sniegt informatīvu, konsultatīvu un metodisku atbalstu mērķa grupām Projekta darbību īstenošanai

- organizēt mērķa grupu atlases uz pieteikšanos kompensācijām, izvērtēt pretendentu iesniegumus kompensāciju saņemšanai, sagatavot lēmumus un uzraudzīt kompensāciju saņēmušo personu līgumu izpildi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības aprūpē vai sabiedrības veselībā

- pieredze stratēģijas dokumentu izstrādē

- pieredze veselības aprūpes jomā

- izpratne par veselības aprūpes politiku un veselības aprūpes sistēmas organizēšanas kārtību

- spēja strādāt komandā un izrādīt iniciatīvu, prasme plānot un organizēt savu laiku

- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 35. saimes III līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.


OP 2017/213.AKK13

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - PROJEKTA KOORDINATORS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības aprūpes personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- sadarbībā ar Projekta vadītāju sagatavot Projekta darbību ieviešanas plānu, iepirkumu plānu, finansēšanas plānu un aktualizēt tos

- veikt Projekta darbību izpildes stāvokļa uzskaiti darba progresa un laika griezumos

- veikt Projekta finansējuma apguves un rādītāju izpildes stāvokļa uzskaiti

- kontrolēt Projekta maksājumu aprēķinus, maksājumu veikšanu un grāmatvedības uzskaiti

- uzturēt Projekta dokumentāciju atbilstoši lietu nomenklatūrai un normatīvo aktu prasībām

- organizēt sanāksmes

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnēs)

- praktiskā darba pieredze ar finanšu plānošanu un finansējuma izlietojuma kontroli

- zināšanas un izpratne par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem

- izpratne par grāmatvedības un lietvedības kārtošanas principiem

- prasme plānot un organizēt savu laiku, rūpes par darba precizitāti un kvalitāti, iniciatīva

- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 32. saimes II C līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.


OP 2017/213.AKK14

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - PROJEKTA VADĪTĀJS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības aprūpes personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Projekta ieviešanu atbilstoši Projekta iesniegumam un normatīvajos aktos noteiktajam

- plānot Projekta darbību norisi un finanšu resursus

- organizēt Projekta administratīvā un īstenošanas personāla darbu sadarbībā ar struktūrvienības vadītāju

- nodrošināt regulāru Projekta izpildes stāvokļa uzskaiti, vadīt iepirkumu dokumentācijas sagatavošanu un piedalīties Projekta iepirkumu organizēšanā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze projektu vadīšanā vai uzraudzīšanā

- pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem un līgumu izstrādi un/vai uzraudzību

- pieredze stratēģijas dokumentu izstrādē

- izpratne par veselības aprūpes nozares darbību

- zināšanas un izpratne par ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem

- spēja sasniegt rezultātus, plānot un organizēt savu un padoto darbu, iniciatīva

- spēja strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un līdera prasmes

- labas datorprasmes pienākumu veikšanai

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 32. saimes III A līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.


OP 2017/213.AKK15

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības aprūpes personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus, veikt līgumu juridisko uzraudzību

- nodrošināt ar Projektu saistīto iekšējo un ārējo normatīvu sagatavošanu, nodrošināt dokumentu atbilstību tiesību aktiem

- sniegt juridisko atbalstu projekta īstenošanā, konsultēt personālu par normatīvo aktu un procedūru ievērošanu projekta darbību īstenošanai

- piedalīties publisko iepirkumu sagatavošanā un īstenošanā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, vēlams saistībā ar valsts apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanu veselības aprūpes jomā

- zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu un norisi

- spēja analizēt un piemērot tiesību normas administratīvās tiesībās, prasme piemērot spēkā esošos normatīvos aktus

- labas datorprasmes

- precizitāte uzdevumu izpildē

- labas komunikācijas prasmes, iniciatīva spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes III B līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.


OP 2017/213.AKK16

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Finanšu un attīstības departamenta Statistikas nodaļas ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" (Nr. 9.1.1.2/15/I/001) vecākā statistiķa amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai matemātikā)

- pieredze darbā ar statistisko datu apstrādi vismaz viens gads

- pieredze statistisko pārskatu sagatavošanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- analītiskās prasmes, prasme liela apjoma informācijas izmantošanā un precizitāte statistisko datu apkopošanā un apstrādē

- prasme darbā ar MS Excel (datu atlase, kārtošana, filtrēšana, aprēķinu funkciju pielietošana, rakursa tabulu veidošana utt.), MS Word un informācijas resursiem

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" Nr. 9.1.1.2/15/I/001 statistiskās informācijas apstrādi un analīzi projekta īstenošanas gaitas uzraudzībai un novērtēšanai. Sagatavot projekta īstenošanas nodrošināšanai nepieciešamās statistikas atskaites un informāciju noteiktajā formātā un termiņā. Veikt statistisko datu analīzi par sasniedzamajiem rādītājiem un novērtēt iegūtos rezultātus. Veikt datu kvalitātes pārbaudi Bezdarbnieku uzskaites un reģistrēto vakanču informācijas sistēmā, organizēt konstatēto nepilnību novēršanu. Sniegt metodisku palīdzību, konsultācijas projekta personālam, datu lietotājiem jautājumos, kas saistīti ar datu ievadi, uzkrāšanu, statistiku.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "AIB_vecākais_statistiķis". Informācija pa tālruni 22003265 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/213.AKK17

Precizējot iepriekš publicēto

Nodarbinātības valsts aģentūra precizē amata konkursa sludinājumu (OP 2017/206.AKK3), kas publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 17. oktobrī, Nr. 206 (6033):

1) "Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amata vietām - Rīgas reģionālās filiāles Klientu apkalpošanas centra nodarbinātības aģents (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku, 1 amata vieta uz noteiktu laiku)";

2) "Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)