Valsts ieņēmumu dienests atsauc oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 30. oktobrī (OP 2017/215.AKK12) izsludināto amata konkursu uz Valsts ieņēmuma dienesta Nodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Pirmās nodaļas galvenā nodokļa inspektora amatu (vakance uz noteiktu laiku).
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE
Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/Vides zinātnes nozare, Vides zinātnes apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1vieta
- vadošais pētnieks - 5 vietas
Prasības zinātniskā asistenta amata pretendentiem: bakalaura grāds.
Enerģētikas institūts/Enerģētikas nozare, Elektroenerģētikas apakšnozare
- pētnieks - 1 vieta
- vadošais pētnieks - 10 vietas
- zinātniskais asistents - 4 vietas
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠKĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Lietišķās ķīmijas institūts/Ķīmijas nozare, Organiskās ķīmijas apakšnozare
- pētnieks - 1 vieta
Neorganiskās ķīmijas institūts, Biomateriālu zinātniskās pētniecības laboratorija/Materiālzinātnes nozare, Biomateriālu apakšnozare
- pētnieks - 1 vieta
Neorganiskās ķīmijas institūts, Biomateriālu zinātniskās pētniecības laboratorija/Ķīmijas inženierzinātnes nozare, Vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Prasības pretendentiem uz amatiem:
- zinātniskais grāds ķīmijas, inženierzinātnes, materiālzinātnes vai saistītā nozarē
- svešvalodu zināšanas
- zinātniskā darba pieredze ķīmijā, tehnoloģijā, materiālzinātnē vai saistītā nozarē
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošu dokumentu u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
- uz docenta amatu profesionālās studiju programmas "Būvniecība" profila priekšmetos Inženierzinātņu un tehnoloģiju nozaru grupā, Būvniecības nozarē (apakšnozare - Būvmateriāli un būvtehnoloģija) - 1 vieta
- uz asociētā profesora amatu Matemātikas zinātnes nozarē (apakšnozare - Matemātiskā modelēšana) - 1 vieta
- uz profesora amatu Mehānikas zinātnes nozarē (apakšnozare - Materiālu mehānika un pretestība) - 1 vieta
- uz vadošā pētnieka amatu RTA Reģionālistikas zinātniskajā institūtā Vēstures nozarē (apakšnozare - Historiogrāfija un vēstures palīgzinātnes) - 1 vieta
- uz vadošā pētnieka amatu RTA Biznesa un sabiedrības procesu pētniecības centrā Ekonomikā nozarē (apakšnozare - Reģionālā ekonomika) - 1 vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.rta.lv sadaļā "Vakances".
Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto Nodrošinājuma valsts aģentūras Īpašumu, bruņojuma un materiālo rezervju departamenta Īpašumu pārvaldes projekta vadītāja (darbinieka) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība būvniecības vai nekustamo īpašumu pārvaldīšanā
- pēdējo piecu gadu laikā vēlama vismaz divu gadu praktiskā darba pieredze projektu vadībā vai koordinācijā būvniecībā vai darbā ar nekustamajiem īpašumiem
- pārzināt ārējos normatīvos aktus, kas regulē būvniecību un nekustamo īpašumu pārvaldīšanu
- vēlams sertifikāts būvdarbu vadīšanā un būvuzraudzībā
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- pieredze komandas veidošanā un vadīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Amata pamatpienākumi:
- nodrošināt Iekšlietu ministrijai un tās padotības iestādēm nepieciešamo objektu būvniecības projektu koordināciju, kā arī vadību projektēšanas un būvdarbu laikā
- izstrādāt, uzturēt un glabāt projektu vadīšanai nepieciešamo dokumentāciju visā projektu izstrādes un realizācijas gaitā
- izstrādāt un saskaņot ar objektu lietotājiem būvniecības tehniskos uzdevumus
- organizēt Iekšlietu ministrijas jaunbūvējamo, atjaunojamo un rekonstruējamo nekustamo īpašumu objektu tehnisko apsekošanu, sagatavot apsekojumu rezultātus
- piedalīties ārējo un iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā amatam noteiktās kompetences robežās
- dalība Iekšlietu ministrijas un Nodrošinājuma valsts aģentūras veidotās darba grupās un komisijās
Piedāvājam:
- mēnešalgu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un nodarbinātā kategorijai (līdz 1287,00 euro) un sociālās garantijas
- darbavietu Ezermalas ielā 10B, Rīgā
- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada
- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- iespēju pilnveidot zināšanas un prasmes apmācībās
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt līdz 2017. gada 23. novembrim Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-2, Rīgā, LV-1026, vai sūtīt uz e-pasta adresi personals@agentura.iem.gov.lv, tālrunis uzziņām 67219255, darbdienās no plkst. 8.00 līdz 16.30.
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:
Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - finanšu analītiķis (uz nenoteiktu laiku) Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta Sabiedriskajā sektorā nodarbināto atlīdzības politikas nodaļā
Finanšu vadības un metodoloģijas departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā ar valsts budžeta plānošanas un finanšu vadības metodoloģiju saistītos tiesību aktu projektus, izstrādā un pilnveido sabiedriskajā sektorā nodarbināto atlīdzības politiku, pārzina un analizē esošo situāciju atlīdzības, tai skaitā darba samaksas un sociālo garantiju jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība matemātikā, ekonomikā, informācijas tehnoloģijās vai radniecīgā nozarē
- pieredze darbā valsts pārvaldes institūcijās (vēlams vairāk par 1 gadu)
- pieredze ilgāk par gadu darbā ar datubāzēm, datu uzskaites sistēmām un sistēmanalīzē, izmantojot MS Excel
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai (dokumentu vadības sistēma, tekstapstrāde, prezentāciju gatavošana, izklājlapas, šķērsgriezuma tabulas, elektroniskais pasts, interneta pārlūkprogrammas), spēja apstrādāt un analizēt liela apjoma datus MS Excel vidē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:
- izstrādāt informatīvus ziņojumus par atalgojuma izmaiņām sabiedriskajā un privātajā sektorā, pamatojoties uz valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības uzskaites sistēmas un Centrālās statistikas pārvaldes datu analīzi
- koordinēt valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības uzskaites sistēmas informācijas apriti, analizēt informāciju par valsts un pašvaldību budžeta finansēto institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzību dažādos griezumos, tai skaitā pa resoriem un nodarbināto grupām
- sagatavot informāciju no valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības uzskaites sistēmas saskaņā ar dažādu institūciju, tai skaitā ārvalstu, pieprasījumiem, nepieciešamības gadījumā veidojot arī nestandarta datu atlases, kā arī izvērtēt un analizēt ārvalstu informatīvos materiālus atlīdzības jomā
- izskatīt ministriju un citu institūciju izstrādātos normatīvo aktu projektus, tajos izvērtējot papildu finanšu līdzekļu pieprasījumus atlīdzībai, un sniegt atzinumus, sagatavot vēstules vai informāciju atbilstoši valsts institūciju un citu personu pieprasījumam
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" II A līmenis un 10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vecākā referenta (darbinieka) amatu Finanšu politikas departamenta Finanšu analīzes un metodoloģijas nodaļā uz noteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām
- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- vēlama vismaz divu gadu darba pieredze grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- analītiska domāšana, precizitāte, atbildība
- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos
- vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie darba pienākumi:
- ministrijas budžeta programmu/apakšprogrammu noteiktu izdevumu pozīciju plānošana, analīze, izpildes kontrole, tai skaitā finanšu pārskatu un atskaišu sagatavošana un pārbaude
Darbinieka amatam noteikta 12. saime, 1. apakšsaime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 905 līdz 1060 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Audita departamenta informācijas sistēmu auditora valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas sistēmās vai datorzinātnē
- vēlama pieredze auditā vai IT specialitātē ilgāka par gadu
- vismaz divu gadu pieredze informācijas sistēmu vai tehnoloģiju procesu analīzē un zināšanas informāciju tehnoloģiju jomā
- zināšanas par LVS ISO/IEC 27000:2009 "Informācijas tehnoloģija. Drošības paņēmieni. Informācijas drošības pārvaldības sistēmas. Pārskats un vārdnīca"
- zināšanas par Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskajiem standartiem
- ar amata pienākumiem saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 15. saimes "Iekšējais audits" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa, mēnešalga līdz 1200 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Audita departamenta informācijas sistēmu auditors" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Liepājas nodaļas KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- vēlama augstākā izglītība (vai nepabeigta augstākā izglītība - students)
- izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem pakalpojumiem
- izpratne par e-pakalpojumiem
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- labas prasmes darbā ar datoru
- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanas jomā
Galvenie amata pienākumi:
- klientu apkalpošana klientu apkalpošanas zālē
- darbs ar informācijas sistēmām
Pārvalde piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 675 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz 725 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus - Liepājā, Vecajā ostmalā 24
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Konkursa otrā kārta (rakstveida pārbaudes darbs) notiks Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1.
Dokumentus var iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums Liepājas KAS amatam".
Uzziņas pa tālruni 67219552.
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības organizators Nodarbinātības valsts aģentūras Saldus filiālē (1 amata vieta, 0,5 slodzes uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Galvenie amata pienākumi: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 303,50 EUR, 2. kategorija 335,00 EUR, 3. kategorija: 367,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Saldus filiālē Avotu ielā 12, Saldū, LV-3801, vai jānosūta uz e-pastu: saldus@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63881580, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts augstākais punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Saldus filiālē.