Laidiens: 08.11.2017., Nr. 222
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/222.AKK1
Valsts policijas koledžas Policijas tiesību katedra izsludina konkursu uz
DOCENTA/-ES (ar speciālo dienesta pakāpi) amatu uz noteiktu laiku no 2017. gada
1.decembra (darbavieta Rīgā)
Amata pienākumos ietilpst:
- studiju kursu, mācību priekšmetu un profesionālās pilnveides izglītības
programmu izstrādāšana un aktualizēšana
- mācību metodisko materiālu izstrādāšana
- augsti kvalificētu studiju nodarbību vadīšana
- eksāmenu, ieskaišu un citu pārbaudījumu organizēšana, izstrādāšana un
pieņemšana
- izglītojamo zināšanu un prasmju novērtēšana
- izglītojamo patstāvīgā darba plānošana
- pētniecības darba vadīšana kvalifikācijas darbu izstrādē
- kvalifikācijas darbu recenzēšana
- pētījumu veikšana attiecīgajā zinātnes apakšnozarē
Docējamie kursi:
- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības "Policijas
darbs" studiju kursi "Policijas tiesības", "Cilvēktiesības
policijas darbā", "Policijas starptautiskā sadarbība"
- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba
pamati" mācību priekšmets " Policijas tiesības, speciālā taktika un
ierindas mācība"
- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmets
"Policijas tiesības"
- pieaugušo neformālās izglītības programmas policijas starptautiskās
sadarbības jomā
- citu pedagogu prombūtnes laikā - citi studiju kursi un mācību priekšmeti
Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- pretendentam jāatbilst Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un
Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm
dienesta gaitas likuma 4.panta prasībām;
- doktora grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā vai akadēmiskā grāda,
ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz septiņu gadu praktiskā darba
stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā
profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
- nepieciešamas zināšanas par Valsts policijas un policijas struktūrvienību
kompetenci un kārtības policijas specifiku un veicamajiem uzdevumiem
- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru - MS Word, MS Excel, Power
Point, Internet
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto docenta (ar speciālo dienesta
pakāpi) amatu līdz 2017.gada 22.novembrim Valsts policijas koledžā iesniegt
dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās
pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju,
izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi
specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja
izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās
publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentu paketi nosūtīt pa pastu Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga,
Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām
67219643, 29491052.
OP 2017/222.AKK2
Valsts policijas koledžas Tiesību zinātnes un projektu pārvaldības
katedra izsludina konkursu uz LEKTORA/-ES (ar speciālo dienesta pakāpi) amatu
uz noteiktu laiku no 2018. gada 1.janvāra (darbavieta Rīgā)
Amata pienākumos ietilpst:
- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo
neformālās izglītības programmas
- izstrādāt mācību metodiskos materiālus
- vadīt studiju nodarbības
- organizēt, izstrādāt un pieņemt eksāmenus, ieskaites un citus
pārbaudījumus
- novērtēt izglītojamo zināšanas un prasmes
- plānot izglītojamo patstāvīgo darbu
- vadīt pētniecības un kvalifikācijas darbu izstrādi
- recenzēt kvalifikācijas darbus
- veikt pētījumus attiecīgajā zinātnes apakšnozarē
- atbilstoši tiešā vadītāja norādījumiem, savas kompetences ietvaros,
organizēt un nodrošināt Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu amatpersonu ar
speciālajām dienesta pakāpēm profesionālās izglītības attīstības koncepcijā vai
rīcības plānā, Iekšlietu ministrijas, Valsts policijas un Koledžas stratēģijās
vai ikgadējos darba plānos u.tml. rīkojuma dokumentos noteikto uzdevumu
izpildi, kā arī noteiktajā kārtībā un termiņā sniegt informāciju vai atskaites
par sasniegtajiem darba rezultātiem vai izpildes problemātiku
- veikt citus uzdevumus katedras vadītāja uzdevumā
Docējamie kursi:
- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmets
"Tiesību teorijas pamati", "Administratīvais pārkāpums un
atbildība"
- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas
darbs" studiju kursus "Tiesību teorija", "Administratīvais
pārkāpums un atbildība"
- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba
pamati" mācību priekšmets "Administratīvais pārkāpums un
atbildība"
- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas
darbs" kvalifikācijas darbu vadīšana un recenzēšana
- pieaugušo neformālās izglītības programmas par Valsts policijas
kompetences jautājumiem Valsts policijas amatpersonām
- nodrošināt mācību (studiju) procesu un pieaugušo neformālās izglītības programmas
citu pedagogu prombūtnes laikā
Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- pretendentam jāatbilst Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un
Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm
dienesta gaitas likuma 4.panta prasībām
- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība bez grāda, ja
pretendentam ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz septiņu gadu
praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai
pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares pasniedzamajam priekšmetam
- pasniedzamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un
profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm,
profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
- nepieciešamas zināšanas par Valsts policijas un policijas struktūrvienību
kompetenci un kārtības policijas specifiku un veicamajiem uzdevumiem
- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru - MS Word, MS Excel, Power
Point, Internet
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora (ar speciālo dienesta
pakāpi) amatu līdz 2017.gada 23.novembrim Valsts policijas koledžā iesniegt
dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās
pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju,
izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi
specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja
izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās
publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentu paketi nosūtīt pa pastu Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga,
Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām
67219643, 29491052.
OP 2017/222.AKK3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Vadības
informācijas sistēmas nodaļas vecākā/-s referenta/-es amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 3 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro
līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- izstrādāt aprakstus un instrukcijas Kohēzijas politikas fondu vadības
informācijas sistēmas (KPVIS) lietotājiem
- konsultēt lietotājus klātienē, elektroniski un telefoniski
- organizēt apmācības par KPVIS izmantošanu
- apzināt un analizēt KPVIS lietotāju vajadzības
- nodrošināt un uzraudzīt KPVIS lietotāju tiesību administrēšanu (t.i.,
piešķiršanu, mainīšanu, anulēšanu)
- gatavot testēšanas dokumentāciju un veikt testēšanu
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība vai esi pēdējā kursa students
- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu (t.sk.
testēšanu), pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks
uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma
aprakstiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē
- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu
projektu vadības pamatprincipiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes
- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākais
referents".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/222.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Veselības
infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītāja/-s amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu
ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro
līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t.sk. projektu
izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu
dokumentācijas izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē (pieredze infrastruktūras projektu jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos
- izpratne par būvniecības procesu un ar to saistīto dokumentāciju
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas
projekta vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu,
jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/222.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Sertificēšanas,
finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļas finanšu speciālista/-es amatu
Mēs piedāvājam:
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 1.5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 893 euro
līdz 1225 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēju sagatavoto prognožu
apkopošana un analīze
- valsts budžeta līdzekļu plānošana ES fondu līdzfinansēto projektu
īstenošanai un uzraudzībai
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnē)
- pieredze darbā valsts pārvaldē, kas saistīta ar budžeta izstrādi,
plānošanu, analīzi un izpildes kontroli
- pieredze darbā ar ES fondu projektu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību
vai kontroli
- labas datorlietotāja prasmes - MS Excel, MS Word
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- precizitāte un spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, paaugstinātas
intensitātes apstākļos
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas
nodaļas finanšu speciālists".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/222.AKK6
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un esi gatavs izaicinājumiem, ja vēlies
izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad
pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē
jaunu kolēģi!
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, analītiski domājošs
jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis un aicinām pieteikties uz vecākā/-s
referenta/-es amatu Fiskālās politikas departamenta Eiropas Savienības budžeta
un finansējuma nodaļā
Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas veido un vada
politikas ietvaru, kas nodrošina fiskālo ilgtspēju un finanšu stabilitāti
nacionālā līmenī, nodrošināt saistīto interešu aizstāvību ES līmenī un citos
starptautiskos formātos.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas,
finanšu vai vadības zinātņu jomās
- angļu valodas zināšanas
- zināšanas par ES budžeta un tā pašu resursu sistēmu
- darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze darbā ar ES jautājumiem
- prasmes datu analīzes jomā (tiks uzskatītas par priekšrocību), precizitāte
- prasmes darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Tavs izaicinājums:
- nodrošināt Latvijas ES pašu resursu iemaksu veikšanu ES budžetā saskaņā ar
ES un Latvijas Republikas tiesību aktu prasībām
- izstrādāt budžeta pieprasījumu Finanšu ministrijas valsts pamatbudžeta
apakšprogrammai 41.01.00 "Iemaksas ES budžetā", sistemātiski analizēt
iepriekš minētās apakšprogrammas izpildi un nepieciešamības gadījumā veikt
grozījumus dotācijā no vispārējiem ieņēmumiem sadalījumā pa mēnešiem un budžeta
izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kategorijās
- aprēķināt Latvijas pašu resursu iemaksu ES budžetā apjomu ES ikgadējā
budžeta un tā grozījumu analīzes vajadzībām
- analizēt un sagatavot informāciju par ES institūciju priekšlikumus ES
Administrācijas politikas, ES ārpusbudžeta instrumentiem un ES pašu resursu
jomā, kā arī Latvijas un pārējo ES dalībvalstu pašu resursu iemaksu apjomus un
sagatavot viedokli par tiem
Mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu
laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances.
Zvani mums, ja ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095845.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/222.AKK7
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis un aicinām pieteikties uz Informācijas sistēmu
drošības pārvaldnieka/-ces amatu
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība datorzinātņu specialitātē
- pieredze informācijas sistēmu drošības jomā
- praktiska pieredze darbā ar Valsts informācijas sistēmām un kritisko
infrastruktūru tiks uzskatīta par priekšrocību
- prasmes projektu vadībā, plānošanā
- zināšanu IT drošības un IT audita jomā apliecinošs sertifikāts, piemēram,
CISM, CISSP, CISA, tiks uzskatīts par priekšrocību
- angļu valodas zināšanas
- pašiniciatīva, spēja strādāt un mācīties patstāvīgi
- prasme ātri pieņemt lēmumus un argumentēt tos
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- teicamas komunicēšanās spējas
Pievienojies Finanšu ministrijas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus
galvenos uzdevumus:
- izstrādāt un uzturēt ar informāciju sistēmu drošību saistītos dokumentus,
kā arī kontrolēt to izpildi un nodrošināt kontroles rezultātu izmantošanu IS
drošības uzlabošanā
- veikt un uzraudzīt ar IS drošību saistītos pasākumus organizēt un
vadīt IS drošības pasākumu īstenošanu, t.sk., veikt:
o IS drošības incidentu pārvaldību un risku analīzi un ieteikt atbilstošus
uzlabojumus IS drošības aizsardzības sistēmā
o IS tīklu drošības auditus
o informācijas resursu klasifikāciju
- piedalīties IS darbības atjaunošanas un nepārtrauktības plāna izstrādē
- regulāri veikt ministrijas darbinieku apmācību informācijas drošības jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 19.3 saimes "IT un IS
vadība" IIIB līmenis un 13. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/222.AKK8
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes)
amatu - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Pāternieki"
inspektors/-e fitosanitārās uzraudzības jomā (divas amata vietas uz noteiktu
laiku) (darbavieta: KP "Pāternieki", Piedrujas pagasts, Krāslavas
novads)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (2.līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) agronomijā,
lauksaimniecībā, mežzinātnē, vides zinātnē vai bioloģijā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās
sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv
ar norādi - RD KP "Pāternieki" inspektors. Tālr. uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/222.AKK9
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes)
amatu - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Silene"
inspektors/-e fitosanitārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu
laiku) (darbavieta: KP "Silene", Silene, Daugavpils novads)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (2.līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) agronomijā,
lauksaimniecībā, mežzinātnē, vides zinātnē vai bioloģijā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās
sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv
ar norādi - RD KP "Silene" inspektors. Tālr. uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/222.AKK10
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Tehnoloģiju departamenta Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstības nodaļas
vadošā/-s eksperta/-es divām amata vietām (ierēdņa(-nes) amata vietas uz
noteiktu laiku - līdz 2019.gada 31.decembrim)
LIAA savā komandā aicina radošus cilvēkus, kurus interesē iespēja strādāt ar
Latvijas uzņēmumu labākajām inovācijām!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Latvijas uzņēmumu inovāciju vajadzību apzināšanā
- piedalīties atbalsta instrumentu komersantiem (tai skaitā start-up uzņēmumos) ieviešanā
- piedalīties projektu vērtēšanā, lēmumu pieņemšanā par atbalsta finansējuma
piešķiršanu un projektu īstenošanas uzraudzībā
- piedalīties projekta ietvaros iesniegto atbalsta saņēmēju maksājumu
pieprasījumu izskatīšanā un maksājumu veikšanā
- piedalīties ārpakalpojumu veikšanā un iepirkumu dokumentācijas
sagatavošanā, lai nodrošinātu tehnoloģiju pārneses pakalpojumus un pasākumus
- piedalīties iekšējo normatīvo aktu (iekšējo kārtību u.c. dokumentu)
izstrādē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnēs vai
inženierzinātnēs) vai augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- darba pieredze Tehnoloģiju departamenta kompetences jomās
- darba pieredze biznesa vai pētniecisko projektu analizēšanā un īstenošanā
tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- zināšanas par uzņēmējdarbības vidi Latvijā un uzņēmumu attīstības cikliem
- zināšanas par Eiropas Savienības fondiem.
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentēšanas prasmes
- spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00
EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, iesniedzot vai nosūtot pa pastu
LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot pa
e-pastu: personals@liaa.gov.lv, ar norādi "TeD IUAN vadošais eksperts".
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2017/222.AKK11
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv)
izsludina konkursu uz vakanto vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta
ierēdņa(-nes) amatu Attīstības plānošanas nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- analizēt, konstatēt un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām
veselības aprūpi regulējošajos normatīvajos aktos, izvērtējot citu valstu
pieredzi veselības aprūpes organizēšanā un finansēšanā
- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus
- sagatavot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošo
normatīvo aktu skaidrojumus
- nodrošināt informācijas sistēmas "Veselības aprūpes pakalpojumu
saņēmēju reģistrs" pārraudzību un tās funkcionalitātes atbilstību
normatīvo aktu prasībām
- sagatavot administratīvo aktu projektus
- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
(maģistra grāds tiesību zinātnēs tiks uzskatīts par priekšrocību)
- pieredze darbā veselības aprūpes jomā
- pieredze normatīvo aktu projektu, līgumu, vienošanās un administratīvo
aktu izstrādē un virzībā
- labas datorprasmes (MS Word, EXCEL, PowerPoint)
- ļoti labas latviešu, labas angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu
atbilstoši darba rezultātiem
- bruto atalgojumu no 845 EUR (pārbaudes laikā) līdz 1070 EUR
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Vecākais eksperts Attīstības plānošanas nodaļā" aicinām sūtīt
Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai pa e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv
vai pa pastu Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017.gada 20.novembrim.
Tālr. informācijai 67043742.
OP 2017/222.AKK12
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka(-ces) amatu - ekspluatācijas
inženieris/-e nekustamajā īpašumā Ādažu novadā, Ādažos, Ādažu nacionālajā
mācību centrā
Vispārējie darba pienākumi:
- veikt un organizēt inženierkomunikāciju, t.sk. apkures, vēdināšanas un
kondicionēšanas sistēmas, ūdens apgādes un kanalizācijas sistēmas,
aukstumiekārtu ikdienas aprūpi
- veikt inženierkomunikāciju sistēmu ekspluatācijas un remonta darbu
organizēšanu, vadīšanu un kontroli
- noteikt atsevišķu inženierkomunikāciju montāžas darbu veidus un apjomu,
nepieciešamos materiālus
- noteikt riskus un izstrādāt inženierkomunikāciju apsaimniekošanas plānus
saskaņā ar iekārtu ekspluatācijas instrukcijām
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība, priekšroka inženierzinātnēs
- spēja izprast būvprojekta dokumentāciju un lasīt izpilddokumentāciju
- spēja ekspluatācijas un remonta darbus organizēt savlaicīgi un labā
kvalitātē
- spēja ievērot darba aizsardzības, ugunsdrošības un vides aizsardzības
normatīvo aktu prasības un to ievērošanu darbavietā
- pārvaldīt valsts valodu zināšanas
- vienas svešvalodas pārvaldīšana saziņas līmenī
- vēlama iepriekš izieta apmācība ugunsdrošības jautājumos
- priekšroka pretendentiem ar pieredzi /izglītību ventilāciju un
kondicionēšanas sistēmās
Piedāvājam:
- darbu valsts pārvaldes iestādē
- normālo darba laiku no plkst. 8.30 līdz 17.00
- darbavieta Ādaži
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot ar EUR 940 līdz EUR 1287 pirms
nodokļu nomaksas) mēnesī un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017.gada 22.novembrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto
amatu sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram
Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67301116.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās termiņa beigām.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/222.AKK13
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Patēriņa cenu indeksu
daļas vecākais/-ā referents/-e
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi datu analīzē
- iespēju strādāt pie mūsdienīgu datu avotu un analīzes rīku izstrādes
- interesantu, analītisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt metodoloģijas izpēti un tās pilnveidošanu
- organizēt cenu reģistratoru datu vākšanas procesu
- veikt datu apstrādi un analīzi
- veikt cenu indeksu aprēķināšanu
- veikt publikāciju sagatavošanu
- piedalīties jaunu datu avotu izpētē un mūsdienīgu datu vākšanas un
analīzes rīku izstrādē
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai
tai tuva profila izglītība)
- iepriekšēja darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē ne
mazāka par 1 gadu
- statistikas un matemātikas zināšanas
- labas analītiskās spējas
- ļoti labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, Access,
MS PowerPoint)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes režīmā ar noteiktiem darba
izpildes termiņiem
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- pieredze darbā ar statistikas datiem, pieredze liela apjoma datu analizē,
SPSS vai R izmantošanā, kā arī zināšanas par patēriņa tirgu vai elektronisko
datu (Web Scraping, Scanner
Data) pielietošanas iespējām tiks uzskatītas par
priekšrocību
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/222.AKK14
Tukuma novada dome aicina pieteikties iepirkuma speciālista/-es amata
vakancei
Pieteikuma dokumentus iesniegt līdz 2017. gada 17. novembrim plkst. 14.00.
Sīkāka informācija tīmekļa vietnē www.tukums.lv.
OP 2017/222.AKK15
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu
- Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz
nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- stabilu atalgojumu (no 1052 EUR līdz 1382 EUR) un sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot attīstības plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus
ārpusģimenes aprūpes jomā
- izstrādāt normatīvo regulējumu specializēto audžuģimeņu un reģionālo
atbalsta centru ieviešanai
- līdzdarboties ar deinstitucionalizāciju saistītu
jautājumu apspriešanā un risināšanā
- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu,
attīstības plānošanas dokumentu un citu dokumentu projektiem
- konsultēt valsts pārvaldes iestādes un citas valsts un pašvaldības
institūcijas, nevalstiskās organizācijas un citas juridiskas un fiziskas
personas par amata kompetencē esošajiem jautājumiem
- pārstāvēt ministrijas viedokli ārpusģimenes aprūpes jautājumos, sniegt
konsultācijas un informāciju amata kompetences ietvaros plašsaziņas līdzekļiem,
kā arī nodrošināt sabiedrības informēšanu
- sagatavot atbildes uz iesniegtajiem iesniegumiem par ārpusģimenes aprūpes
jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs
- labas zināšanas ārpusģimenes aprūpes un bērnu tiesību aizsardzības
jautājumos
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo
kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai
- labas datorprasmes
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: pdpd@lm.gov.lv, tālr. uzziņām 67021585.
OP 2017/222.AKK16
Aicinām pieteikties pretendentus uz vakanto Apsardzes nodaļas vadītāja/-s
(darbinieka/-ces) amatu Nodrošinājuma valsts aģentūras Izņemto lietu, piedziņas
un materiālās apgādes departamenta Materiāli tehniskās apgādes pārvaldē
Apsardzes nodaļas vadītāja uzdevums ir nodrošināt Nodrošinājuma valsts
aģentūras pārvaldīšanā nodotā Iekšlietu ministrijas valdījumā esošā nekustamā
īpašuma apsardzi un administratīvo pārkāpumu lietās izņemtās mantas un
dokumentu, kā arī ar krimināllietām saistīto lietisko pierādījumu un arestētās
mantas apsardzi.
Piedāvājam:
- darbam atbilstoši iekārtotu darbavietu Piedrujas ielā 5, Rīgā
- profesionālās attīstības iespējas
- mēnešalgu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un nodarbinātā kategorijai
(pārbaudes laikā atbilstoši kategorijai līdz 1000 euro)
un sociālās garantijas
- pēc viena nostrādāta gada: papildatvaļinājumu līdz astoņām darba dienām;
citus ar papildu atlīdzību saistītus labumus (brīvdienu bērna pirmajā skolas
dienā; izlaiduma dienā, kāzu dienā) un atvaļinājuma pabalstu, kā arī veselības
apdrošināšanu
Uzticēsim šādus pienākumus:
- organizēt struktūrvienības darbu
- nodrošināt teritorijas un administratīvo telpu apsardzi un caurlaižu
režīmu, nepieciešamības gadījumā, pielietojot speciālos līdzekļus, izvērtēt
autovadītāja veselības stāvokli
- sadarboties ar komersantiem un kontrolēt noslēgto līgumu izpildi par
fizisko apsardzi
- nodrošināt mantu iznīcināšanas procesa video uzņemšanu
(filmēšanu) un informācijas arhivēšanu
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus apsardzes jomā
- analizēt jaunākās noziedzības tendences un metodes, sekot aktualitātēm
apsardzes un tehnisko līdzekļu jomā un sniegt priekšlikumus preventīvo pasākumu
veikšanai vai darba pilnveidošanai
No pretendenta sagaidām:
- otrā līmeņa augstāko izglītību tiesību zinātnē
- pēdējo piecu gadu laikā vismaz trīs gadu darba pieredzi vadošā amatā,
vēlams apsardzes organizēšanas jomā
- spēkā esošu apsardzes sertifikātu
- normatīvo aktu pārzināšanu apsardzes organizēšanas jomā
- informācijas tehnoloģijas un aprīkojumu (raidītāju, apsardzes,
ugunsdrošības, video novērošanas sistēmu) pārzināšanu
- spēju vadīt komandu un organizēt vairākus procesus vienlaicīgi
- prasmi patstāvīgi pieņemt lēmumus sarežģītās situācijās un prasmi
argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2. pakāpe) un krievu valodas
zināšanas sarunvalodas līmenī, labas datora lietošanas prasmes (MS Office), tai skaitā tīmekļa pārlūkprogrammas, prasme
izmantot informācijas datubāzes un biroja tehniku
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Informējam, ka amata pildīšanai būs jākārto pielaide valsts noslēpuma
objektiem.
Aicinām savu pieteikumu, izglītību un papildu izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, dzīves un darba pieredzes aprakstu (CV) sūtīt līdz 2017.
gada 20. novembrim uz e-pastu: personals@agentura.iem.gov.lv,
kontakttālr. 67829697 (Ingrīda Orlova), darba dienās
no plkst. 8.00 līdz 16.30.
OP 2017/222.AKK17
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā departamenta Projektu
tiesiskā nodrošinājuma nodaļas jurista/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes)
amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- vismaz divu gadu pieredze jurista specialitātē
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem, par
normatīvo aktu izstrādes un pieņemšanas procesu
- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu un citu finanšu
instrumentu administrēšanas sistēmu un procesu, vēlama darba pieredze projektu
īstenošanā
- zināšanas un vēlama darba pieredze publiskā iepirkuma procedūru dokumentu
sagatavošanā, līgumu juridiskajā administrēšanā un komercdarbības atbalsta
izvērtēšanā
- zināšanas un izpratne par administratīvajām tiesībām un procesu
- zināšanas par vides tiesībām, pašvaldību tiesībām, informācijas sabiedrību
un elektronisko pārvaldi un to reglamentējošiem tiesību aktiem
- labas angļu valodas zināšanas, t.sk. juridiskās terminoloģijas zināšanas
- kompetences: orientācija uz klientu, komunikācija, rūpes par kārtību,
precizitāti un kvalitāti, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes
"Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIB līmenis un 12.
mēnešalgu grupa, mēnešalga līdz 1549 euro
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī
citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Projektu tiesiskā nodrošinājuma nodaļas
jurists" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.
Tālr. uzziņām 67026902.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/222.AKR1
Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) informē,
ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta
Eiropas Savienības fondu kontroles nodaļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā uz
nenoteiktu laiku no 2017.gada 1.novembra iecelta VINETA
APINE.
OP 2017/222.AKR2
Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) informē,
ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta
vecākās ekspertes ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada
1.novembra iecelta GITA TENISONE.
OP 2017/222.AKR3
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības Tiešo
maksājumu departamenta Tiesiskās uzraudzības daļas vecākās referentes amatā uz
noteiktu laiku no 2017.gada 1.novembra iecelta AGITA ZVILNA.
OP 2017/222.AKR4
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Zāļu analīzes un
plānošanas nodaļas vecākās ekspertes amatā 2017.gada 1.novembrī iecelta DAINA
SANGOVIČA.
OP 2017/222.AKR5
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Stacionāro
pakalpojumu nodaļas vecākās ekspertes amatā 2017.gada 1.novembrī iecelta LAURA
KRONBERGA.
OP 2017/222.AKR6
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2017.gada 1.novembra uz nenoteiktu laiku
Juridiskā departamenta Valsts aktīvu pārvaldes un atsavināšanas nodaļas
ekspertes amatā iecelta LARISA IRBĪTE.
OP 2017/222.AKR7
Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2017.gada 1.novembrī
Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vadītājas amatā
iecelta SANDRA SELECKA.
OP 2017/222.AKR8
Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2017.gada 6.novembrī
Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākās inspektores amatā
iecelta ŽANNA EGLAVA.