Laidiens: 24.11.2017., Nr. 233

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/233.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz eksperta amatu iepirkumu jautājumos Administratīvā nodrošinājuma nodaļā

Mēs piedāvājam:

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz darbinieka prombūtnes laiku

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1190 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- publiskā iepirkuma dokumentu sagatavošana

- iepirkumu organizatorisko jautājumu uzraudzīšana un risināšana

- resursu iegāžu plānošana

- pakalpojumu un piegāžu līgumu sagatavošana

- saistību izpildes kontrole, kā arī darījumu apliecinošu dokumentu apstrādes nodrošināšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība

- darba pieredze publisko iepirkumu jautājumos, tai skaitā pieredze preču, pakalpojumu un publiskā iepirkuma tehnisko specifikāciju un kvalifikācijas prasību izstrādē, iepirkumu līgumu sagatavošanā un izpildes kontrolē

- padziļinātas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- precizitāte un labas komunikācijas spējas

- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Administratīvā nodrošinājuma nodaļas eksperts iepirkumu jautājumos".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/233.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Jauniešu garantijas" Nr. 7.2.1.1/15/1/001 vecākā eksperta amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, darbinieka prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams sociālajās zinātnēs

- darba pieredze līdzvērtīgā amatā vismaz viens gads (vēlams valsts pārvaldē)

- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus

- organizatora spējas un komunikācijas prasmes

- datorprasmes MS Office lietotāja līmenī, prasmes strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:

- organizēt un nodrošināt Projekta īstenošanu atbilstoši projekta mērķiem, uzdevumiem un noteiktajiem rezultātiem

- veikt Projekta aktivitāšu un atbalsta pasākumu īstenošanas pārraudzību Aģentūras filiālēs, sniegt metodisko atbalstu

- piedalīties Projekta iepirkuma dokumentācijas sagatavošanā

- izvērtēt progresu Projekta aktivitāšu īstenošanā

- nodrošināt atskaišu un pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu Sadarbības iestādei tās noteiktajā kārtībā

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 14 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JG_vecākais_eksperts". Informācija pa tālruni 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/233.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Jauniešu garantijas" Nr. 7.2.1.1/15/1/001 vecākā eksperta amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem:

- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirtu profesionālo kvalifikācijas pakāpi)

- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos vismaz viens gads

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana savas kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus

- organizatora spējas un komunikācijas prasmes

- datorprasmes MS Office lietotāja līmenī, prasmes strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:

- patstāvīgi sekot izmaiņām normatīvajos tiesību aktos, piedalīties ar Projekta īstenošanu saistīto iekšējo normatīvo aktu un to grozījumu sagatavošanā

- sagatavot savas kompetences ietvaros Projekta īstenošanai nepieciešamos juridiskos dokumentus, līgumu projektus, nodrošināt to juridisko pareizību, organizēt un pārraudzīt sagatavoto līgumu slēgšanu

- risināt juridiskus jautājumus saistībā ar Projekta aktivitāšu īstenošanu

- sagatavot atbildes uz Projekta īstenošanā iesaistīto juridisko un fizisko personu sūdzībām un iesniegumiem

- sniegt metodisku palīdzību un konsultācijas Projekta personālam juridiskajos jautājumos

- sagatavot informāciju Projekta atskaitēm saskaņā ar Sadarbības iestādes noteikto kārtību un termiņiem

- nodrošināt Projekta un tā aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu organizēšanā, t. sk. izstrādāt iepirkumu dokumentāciju un nodrošināt citas nepieciešamās informācijas sagatavošanu amata kompetences ietvaros

- sagatavot un iesniegt Projekta vadītājam atskaites par darbu Projektā atbilstoši noteiktajām prasībām un termiņiem

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JG_vecākais_eksperts-jur". Informācija pa tālruni 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/233.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Jauniešu garantijas" vecākā ekonomista amatu (1 amata vietas uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība finanšu vadībā, ekonomikā vai vadības zinātnēs

- vismaz divu gadu darba pieredze finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības jomā, t. sk. zināšanas finanšu plānošanā un finanšu uzskaites organizēšanā un analīzē, atskaišu sagatavošanā

- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē

- prasmes vērtēt faktus, analizēt datus un situācijas paredzēt un novērtēt riskus

- datorprasmes, pieredze darbā ar datubāzēm t. sk. finanšu plānošanai paredzētām datubāzēm

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Projekta īstenošanai nepieciešamo finanšu līdzekļu plānošanu, kontroli un analīzi

- izstrādāt Projekta grozījumu veikšanai nepieciešamo finanšu informāciju

- sagatavot Projekta finansēšanas plānu, plānoto izdevumu tāmes

- nodrošināt Projekta īstenošanai nepieciešamo finanšu līdzekļu pieejamību un atbilstošu finanšu līdzekļu plūsmu, t. sk. maksājumu veikšanu Projekta ietvaros atbilstoši finansēšanas plānam un paredzētajām izmaksām

- sniegt metodisku palīdzību, konsultācijas Projekta personālam un filiālēm, koordinēt filiāļu darbu ar Projekta finansēm saistītajos jautājumos

- pārraudzīt un metodiski vadīt Projekta vecāko ekonomistu, ekonomistu un Projekta koordinējošo ekspertu darbu amata kompetences ietvaros

- nodrošināt Projekta īstenošanai nepieciešamās finanšu informācijas iesniegšanu Sadarbības iestādei noteiktajā kārtībā un termiņos

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 947,00 EUR, 2. kategorija: 1089,00 EUR, 3. kategorija: 1244,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JG_vecākais_ekonomists". Informācija pa tālruni 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/233.AKK5

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amata vietām Balvu filiālē - nodarbinātības aģents (2 amata vietas uz noteiktu laiku, ierēdņu prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija 670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Balvu filiālē Bērzpils ielā 2a, Balvos, LV-4501, vai jānosūta uz e-pasta adresi balvi@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64507264, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Balvu filiālē.


OP 2017/233.AKK6

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠKĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Dizaina tehnoloģiju institūts / Materiālzinātnes nozare, Tekstila un apģērbu tehnoloģijas apakšnozare

- pētnieks - 1 vieta (0,5 slodzes)

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.


OP 2017/233.AKK7

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Nodarbinātības statistikas daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 835-900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- regulāri sagatavot datus un kvalitātes rādītājus par nodarbināto iedzīvotāju skaitu un vidēji faktiski nostrādātajām stundām nedēļā nacionālo kontu aprēķinu vajadzībām

- gatavot Darbaspēka apsekojuma pirmatnējo datubāzes rādītāju aprakstus

- pētīt administratīvo datu izmantošanas iespējas Darbaspēka apsekojumā un veikt to integrēšanu, tā samazinot respondentu noslodzi

- intervētāju instruktāžās informēt par izmaiņām Darbaspēka apsekojuma veikšanā

- regulāri iepazīties ar citu valstu pieredzi un izmaiņām starptautiskajā metodoloģijā

- piedalīties starptautisko projektu izpildē nodarbinātības statistikas jomā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā

- vēlama pieredze darbā ar apsekojumu organizēšanu un datu analīzi

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office lietojumprogrammas: Word, Excel, PowerPoint)

- vēlamas prasmes darbā ar vismaz vienu no statistisko aprēķinu programmām (SPSS, SAS, R, Stata)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/233.AKK8

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu attīstības departamenta Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas SISTĒMU ADMINISTRATORU (viena darbinieka amata vieta (19.3. amatu saimes II A līmeņa 11. mēnešalgu grupas amats) uz noteiktu laiku līdz 2020. gada novembrim)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu (turpmāk - IS) (Valsts informācijas sistēmu savietotāja un tā koplietošanas pakalpojumu, valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv, tīmekļa pakalpju un e-pakalpojumu) uzturēšanu

- uzstādīt IS lietojumprogrammatūras izmaiņas un jaunās versijas, veikt to savstarpējās sadarbības konfigurēšanas darbus

- veikt atbildībā esošo IS darbību uzraudzību un uzraudzībā konstatēto kļūdu novēršanu

- piedalīties IS uzraudzības prasību definēšanā

- apstrādāt ienākošos pieprasījumus par IS incidentiem

- sniegt valsts pārvaldes iestādēm un VRAA sadarbības partneriem konsultatīvo atbalstu par VRAA IS izstrādi, ieviešanu un VRAA infrastruktūras izmantošanu

- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā

Prasības:

- augstākā izglītība (datorzinātnēs vai radniecīgā studiju virzienā), kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām, tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server arhitektūras administrēšanā, darbs ar MS tīmekļa platformu IIS

- zināšanas par datortīklu topoloģiju

- pieredze ar datubāzu vadības sistēmām (Oracle, MS SQL, Mongo)

- labas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- zināšanas un praktiska pieredze darbā ar pieprasījumu izpildi datubāzēs

- labas latviešu valodas zināšanas

- vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās dokumentācijas sapratnes līmenī

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- sociālās garantijas

- mēnešalgu (1052,00 euro - 1. kategorija, 1209,00 euro - 2. kategorija, 1382,00 euro - 3. kategorija)

- veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba stāža sasniegšanas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 5. decembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2017/233.AKK9

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vecākā referenta (darbinieka) amatu Komunikācijas grupā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām

- augstākā izglītība (vēlams informācijas tehnoloģiju vai komunikāciju zinātnēs)

- pieredze kā mājaslapas administratoram vai interneta pārvaldniekam

- zināšanas par mājaslapas uzturēšanu (vēlama pieredze ar Joomla) un interneta pārvaldību (vēlams Sharepoint vidē)

- vēlamas zināšanas par mobilo aplikāciju darbības principiem

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un operatīvi risināt sarežģītus jautājumus

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas angļu valodas zināšanas

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt Ārlietu ministrijas mājaslapas ikdienas aktualizēšanu

- nodrošināt Ārlietu ministrijas mājaslapas tehnisko uzturēšanu

- nodrošināt Ārlietu ministrijas kopējās informācijas sistēmas aktualizēšanu Sharepoint vidē

- nodrošināt regulāru Ārlietu ministrijas mājaslapu apmeklējuma statistikas apkopošanu un analīzi, izmantojot Google Analytics

- mobilās aplikācijas un citu interneta risinājumu (virtuālās izstādes, testi) projektu starpniecība

Darbinieka amatam noteikta 24. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/233.AKR1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) informē, ka konkurss uz Finanšu tirgus politikas departamenta Starptautisko finanšu institūciju nodaļas vecākā eksperta uz noteiktu laiku ierēdņa amatu noslēgts bez rezultāta.


OP 2017/233.AKR2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka 2017. gada 5. oktobrī izsludinātais konkurss (OP 2017/198.AKK18) vakantajam valsts notāra ierēdņa amatam Kontroles nodaļā ir noslēdzies bez rezultātiem.


OP 2017/233.AKR3

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 9. oktobrī izsludinātais konkurss uz vakanto Resursu kontroles daļas vecākā inspektora amatu beidzies bez rezultāta.


OP 2017/233.AKR4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Jēkabpils reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amatos konkursa kārtībā 2017. gada 23. novembrī ieceltas AGNESE KALVIŠA un IVETA RIEKSTIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)