Laidiens: 29.11.2017., Nr. 236
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/236.AKK1
Rīgas Stradiņa universitāte izsludina akadēmiskā personāla amatu
konkursu:
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
- Militārās medicīnas pētījumu un studiju centrs, vadošais pētnieks -
1 amata vieta
- Onkoloģijas institūta Projekts ERA-NET FLAG ERA "Informāciju tehnoloģijas: nākotne vēža ārstēšanā" (ITFoC), pētnieks - 1 amata vieta
- Onkoloģijas institūta Projekts ERA-NET "Hepatocelulārās
karcinomas specifiskie, ģenētiski izmainītie antigēni" (HEPAMUT),
pētnieks - 1 amata vieta
- Darba drošības un vides veselības institūta projekts ERAF (Dūņu
izpēte), pētnieks - 1 amata vieta
- Bioķīmijas laboratorija, zinātniskais asistents - 1 amata vieta
- Darba drošības un vides veselības institūts, vadošais pētnieks - 1
amata vieta
Pieteikumu, norādot amatu, lūdzam sūtīt vai iesniegt Rīgas Stradiņa
universitātes Dokumentu pārvaldības un arhīva daļā Dzirciema ielā 16, Rīgā,
LV-1007. Amata prasības un pieteikšanās kārtību skatīt www.rsu.lv
→ Vakances.
OP 2017/236.AKK2
Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas
Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu.
Amats: Atļauju daļas vecākais eksperts
Valsts vides dienesta (reģ. Nr. 90000017078)
Jelgavas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Atļauju daļas vecākais eksperts (viena amata vieta uz noteiktu
laiku, darbavieta Jelgavā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides
zinātnē, bioloģijā, ķīmijā, fizikā vai inženierzinātnē
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas un prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvos aktus vides aizsardzībā
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- labas angļu valodas prasmes, jo sagatavojot administratīvos aktus,
nepieciešams strādāt ar ES direktīvām un ES regulām
- labas prasmes un zināšanas par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikāciju spējas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences ietvaros
- analītiska domāšana
- spēja plānot un organizēt darbu
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus A, B un C kategorijas
piesārņojošo darbību veikšanai
- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas, atkritumu apsaimniekošanas
atļaujas, dabas resursu lietošanas atļaujas, siltumnīcefekta gāzu emisijas
atļaujas
- veikt ietekmes uz vidi sākotnējo izvērtējumu, sagatavot tehniskos
noteikumus, nosakot vides aizsardzības prasības paredzētajai darbībai
- sagatavot un sniegt citus izvērtējumus, atzinumus, saskaņojumus, izziņas
vides aizsardzības jomā atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- sniegt konsultācijas vides aizsardzības jomā atbilstoši kompetencei
Piedāvājam:
- atalgojumu no 564 euro mēnesī pirms
nodokļu nomaksas
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi
"Konkursam" iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas:
- personīgi Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides pārvaldē Kazarmes ielā 17a, Jelgavā;
- sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi jelgava@jelgava.vvd.gov.lv;
- sūtīt pa pastu Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajai vides pārvaldei
(Kazarmes ielā 17a, Jelgavā, LV-3007).
Kontaktinformācija: tālr. 63023228, fakss 63080666; e-pasta adrese: jelgava@jelgava.vvd.gov.lv.
OP 2017/236.AKK3
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un esi gatavs izaicinājumiem, ja vēlies
izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad
pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē
jaunu kolēģi!
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1) Finanšu tirgus politikas departamenta Starptautisko finanšu
institūciju nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas,
finanšu vai tiesību zinātņu jomās
- pieredze darbā ar finanšu tirgus politikas jautājumiem
- pamatzināšanas par Pasaules Bankas, Starptautiskā Valūtas fonda un Eiropas
Rekonstrukcijas un attīstības bankas darbības principiem un interese strādāt ar
starptautisko finanšu institūciju institucionālajiem jautājumiem un projektiem
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem, darba pieredze valsts
pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta kolektīvam un mēs
tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- veidot Latvijas pozīciju par starptautisko finanšu institūciju iniciatīvām
- koordinēt darbu starptautiskajās finanšu institūcijās ar Ziemeļu un
Baltijas valstu grupu
- nodrošināt Latvijas kā starptautisko finanšu institūciju kapitāla daļu
turētājas pienākumu un saistību izpildi un izstrādāt nepieciešamo normatīvo
aktu projektus saistībā ar Latvijas dalību starptautiskajās finanšu
organizācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- starptautisku pieredzi un zināšanu loka paplašināšanu, sadarbojoties ar ES
institūcijām, starptautiskām organizācijām un nacionālajiem sadarbības
partneriem
- interesantu, dinamisku un uz profesionālu attīstību vērstu darbu
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un
10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
2) Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību
revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas juriskonsults
Grāmatvedības un revīzijas politikas departaments ir struktūrvienība,
kas izstrādā valsts politiku grāmatvedības, tās pārskatu jomā un
komercsabiedrību revīzijas jomā, kā arī nodrošina Finanšu ministrijas kā
Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās iestādes funkciju izpildi
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošā amatā darbā ar
administratīvo procesu saistītajiem jautājumiem
- vēlama vismaz 1 gada pieredze darbā tiešajā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu
laikā
- zināšanas par komercdarbības revīzijas tiesisko regulējumu tiks uzskatītas
par priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- analītiskā domāšana, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība Revīzijas pakalpojumu likuma 37. panta ceturtajā daļā
noteiktajām obligātajām prasībām,
Pievienojies Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta
kolektīvam un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus
komercsabiedrību revīzijas jomā
- izskatīt fizisku un juridisku personu sūdzības par zvērinātu revidentu
sniegtajiem revīzijas pakalpojumiem sabiedriskas nozīmes struktūrām un
administratīvā pārkāpumu gadījumos sagatavot ministrijas lēmumu projektus par
sankciju un/vai uzraudzības pasākumu piemērošanu zvērinātam revidentam un/vai
zvērinātu revidentu komercsabiedrībām
- izskatīt sūdzības par ministrijā apstrīdētajiem Latvijas Zvērinātu revidentu
asociācijas izdotajiem administratīvajiem aktiem un faktisko rīcību, un
administratīvā procesa ietvaros sagatavot ministrijas lēmumu projektus
- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu un
pārstāvēt ministriju tiesā administratīvajās lietās komercsabiedrību revīzijas
jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes
""Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi"
III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājuma
formu par atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma 37. panta ceturtās daļas
prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/236.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu pārvaldības nodaļas
juriskonsults (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs
- ne mazāk kā viena gada darba pieredze juridiskajos jautājumos valsts
pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, t. sk. pieredze līgumu slēgšanas
jomā, publisko iepirkumu organizēšanā, administratīvo aktu un normatīvo aktu
projektu sagatavošanā
- Latvijas Republikas spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana publisko
iepirkumu jomā un saistību tiesību jomā
- spēja patstāvīgi sekot izmaiņām darbam nepieciešamajos normatīvajos aktos
- orientācija uz augstu kvalitāti uzdevumu izpildē, attīstību un
profesionālo pilnveidošanos
- spēja izvērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus un spēja identificēt
problēmas, saprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumus
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, spēja patstāvīgi veikt darba
pienākumus
- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, sagatavojot dokumentu,
t. sk. administratīvo aktu, projektus
- ļoti labas datorprasmes (MS Word un MS Excel) un prasme
strādāt ar biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt juridiskā atbalsta sniegšanu līgumu izstrādes,
iepirkumu organizēšanas un normatīvo aktu izstrādes jomā.
Galvenie amata pienākumi: sagatavot un izvērtēt privāto tiesību un publisko
tiesību līgumprojektus un vienošanās projektus. piedalīties iepirkumu
dokumentācijas izstrādē un iepirkumu komisiju darbā. izstrādāt un izvērtēt
iekšējo normatīvo aktu, rīkojumu un lēmumu projektus. izskatīt un sagatavot
atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un
priekšlikumiem. pārstāvēt Nodarbinātības valsts aģentūras intereses Iepirkumu
uzraudzības birojā, tiesā un citās valsts pārvaldes iestādēs publisko iepirkumu
jomā un lietās.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR,
2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "RPN_juriskonsults".
Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/236.AKK5
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu
projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem
bezdarbniekiem" (Nr. 9.1.1.2/15/I/001) vecākā eksperta (juridiskajos
jautājumos) amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirto
profesionālo kvalifikācijas pakāpi)
- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos vismaz viens gads
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- spēja strādāt pastāvīgi, identificēt problēmas, novērtēt riskus, piedāvāt
risinājumus
Amata mērķis:
- nodrošināt ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem"
īstenošanai nepieciešamo juridisko atbalstu atbilstoši ārējiem un iekšējiem
normatīvajiem aktiem
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot amata kompetences ietvaros projekta īstenošanai nepieciešamos
juridiskos dokumentus un līgumu projektus. Risināt juridiskus jautājumus
saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu. Sniegt metodisku palīdzību un konsultācijas
projekta personālam juridiskajos jautājumos. Nodrošināt projekta un tā
aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu organizēšanu, t.sk. izstrādāt
iepirkuma dokumentāciju
Atalgojuma apmērs:
- mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR,
3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra
ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv
ar norādi "ABI_vecākais_eksperts".
Informācija pa tālruni 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.