Laidiens: 30.11.2017., Nr. 237
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/237.AKK1
Ieslodzījuma vietu pārvalde izsludina konkursu uz vakanto darbinieka
amatu - Eiropas Sociālā fonda projektu Nr. 9.1.3.0/16/I/001
"Resocializācijas sistēmas efektivitātes paaugstināšana" un
Nr. 9.1.2.0/16/I/001 "Bijušo ieslodzīto integrācija
sabiedrībā un darba tirgū" vecākais grāmatvedis (1 vakance uz
noteiktu laiku - 5 gadi)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
grāmatvedībā vai finansēs
- vismaz 3 gadu pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu
finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu grāmatvedības kārtošanā
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Outlook, Internet Explorer,
kā arī resursu vadības sistēmu "Horizon")
- spēja orientēties Latvijas Republikas normatīvajos aktos un
starptautiskajās tiesību normās projektu īstenošanas jomā
- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- labas komunikāciju prasmes
- orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu
- plānošanas un darba organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- ētiskums
Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Sociālā fonda projektu
Nr. 9.1.3.0/16/I/001 "Resocializācijas sistēmas efektivitātes
paaugstināšana" un Nr. 9.1.2.0/16/I/001 "Bijušo ieslodzīto
integrācija sabiedrībā un darba tirgū" ikdienas grāmatvedības
uzskaiti un kārtošanu, projekta konta apkalpošanu un maksājumu veikšanu
Amata pienākumi:
- veikt projektu darbinieku atalgojumu aprēķinu un ar to saistītās
dokumentācijas organizēšanu un kontroli
- veikt naudas līdzekļu pārskaitījumus fiziskām un juridiskām personām
- nodrošināt projektu grāmatvedības uzskaites organizāciju un iekšējo
tiesību aktu grāmatvedības jomā izstrādi atbilstoši spēkā esošajiem
normatīvajiem aktiem un atsevišķiem Tieslietu ministrijas, Finanšu ministrijas,
Valsts kases norādījumiem
- sniegt metodisku un konsultatīvu palīdzību finanšu un grāmatvedības jomā
- piedalīties finanšu pārskatu sagatavošanā
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu profesionālā komandā
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas,
t. sk. veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās
darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju - sūtīt pa pastu Ieslodzījuma vietu pārvaldei, adrese: Stabu iela
89, Rīga, LV-1009, vai sūtīt uz e-pasta adresi ievp@ievp.gov.lv līdz
2017. gada 8. decembrim.
OP 2017/237.AKK2
Ieslodzījuma vietu pārvalde izsludina konkursu uz vakanto darbinieka
amatu - Eiropas Sociālā fonda projekta Nr. 9.1.2.0/16/I/001
"Bijušo ieslodzīto integrācija sabiedrībā un darba tirgū"
līdzgaitniecības un brīvprātīgo modeļa ieviešanas koordinators (1 vakance
uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas latviešu valodas zināšanas mutiski un rakstiski
- izpratne par valsts pārvaldes darbu
- zināšanas par ieslodzījuma vietu un probācijas jautājumiem
- izpratne par ieslodzīto un bijušo ieslodzīto personu resocializācijas
darbu
- izpratne par brīvprātīgo darbu un tā organizēšanu
- labas komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un organizēt darba pienākumu izpildi
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un orientācija uz rezultātu
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- darba pieredze projektu īstenošanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Sociālā fonda projekta
Nr. 9.1.2.0/16/I/001 "Bijušo ieslodzīto integrācija
sabiedrībā un darba tirgū" līdzgaitniecības un brīvprātīgo modeļa
ieviešanu
Amata pienākumi:
- plānot, organizēt un kontrolēt līdzgaitniecības un brīvprātīgo modeļa
ieviešanas darbību
- koordinēt līdzgaitniecību un brīvprātīgo darbu ieslodzījuma vietās
- organizēt un vadīt līdzgaitnieku un brīvprātīgo apmācības
- piedalīties darba grupās saistībā ar projekta īstenošanas jautājumiem,
nepieciešamības gadījumā sagatavojot nepieciešamo informāciju to norisei
- identificēt līdzgaitniecības un brīvprātīgo modeļa ieviešanas riskus un
īstenot to novēršanas pasākumus
- īstenot sadarbību ar projekta sadarbības partneriem un citām iesaistītām
institūcijām
- veikt citus pienākumus, kas saistīti ar projekta īstenošanu
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu profesionālā komandā
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas,
t. sk. veselības apdrošināšanu.
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās
darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju - sūtīt pa pastu Ieslodzījuma vietu pārvaldei, adrese: Stabu iela
89, Rīga, LV-1009, vai sūtīt uz e-pasta adresi ievp@ievp.gov.lv līdz
2017. gada 8. decembrim.
OP 2017/237.AKK3
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Resursu plānošanas departamenta Budžeta un investīciju plānošanas
nodaļas vadītāja vietnieks, piedāvājot:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu
un mēnešalgu no 1253 EUR līdz 1647 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā
no profesionālās pieredzes
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt nodaļas darbu nodaļas vadītāja uzdevumā saistībā ar budžeta
projekta sagatavošanu, t. sk. atbilstoši ekonomiskās klasifikācijas
būtībai
- nodrošināt informācijas sagatavošanu saistībā ar budžeta projekta izstrādi
- sniegt metodoloģisko atbalstu Aizsardzības ministrijas padotībā esošajām
iestādēm, tostarp NBS, budžeta projekta izstrādes laikā
- piedalīties priekšlikumu izstrādē par valsts aizsardzībai nepieciešamo
budžeta līdzekļu apmēru saskaņā ar attīstības plāniem
- izvērtēt nodaļas kompetencē esošo saņemto normatīvo aktu projektus un
sniegt atzinumus
- koordinēt atskaišu sagatavošanu starptautiskajām organizācijām atbilstoši
plānotajam un piešķirtajam finansējumam
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai
ekonomikas jomā
- pieredze finanšu plānošanas dokumentu un normatīvo aktu projektu izstrādē
- vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze finanšu vadības, tostarp plānošanā,
jomā valsts pārvaldē
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- vēlama izpratne par nacionālās un starptautiskās drošības un aizsardzības
politikas attīstības tendencēm
- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju
- prasme organizēt, motivēt, strādāt komandā, prasme vadīt personālu
- augsta atbildības izjūta, spēja operatīvi darboties paaugstināta stresa
situācijā, spēja efektīvi risināt problēmas
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla
attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā,
LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas
ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss 67210412. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/237.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Cēsu
filiāles ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001)
karjeras konsultanta amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta
norises laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
psiholoģijā, pedagoģijā, sociālajā darbā vai izglītības zinātnē ar
kvalifikāciju karjeras konsultants)
- darba pieredze karjeras konsultēšanā ne mazāk kā divi gadi
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze darbā ar datu analīzi, pārskatu sagatavošanu un dokumentu
projektu izstrādi
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata kompetences ietvaros
- konsultēšanas prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes
- vēlamas krievu un angļu valodu zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Word,
Excel) lietotāja līmenī un biroja tehniku
Amata mērķis: palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu
jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi projekta "Jauniešu
garantijas" ietvaros. Sniegt karjeras konsultācijas un nodrošināt karjeras
vadību jauniešiem bezdarbniekiem. Organizēt konkurētspējas paaugstināšanas
pasākumus
Galvenie amata pienākumi: mērķtiecīgi plānot un sniegt individuālās un
grupas karjeras konsultācijas. Plānot un sniegt individuālās diagnosticējošās
un grupu informatīvās karjeras konsultācijas. Nodrošināt klientam atbalstu
profesionālās piemērotības un pārkvalifikācijas jautājumu risināšanā. Sniegt
informāciju klientiem par darba tirgus aktuālajām tendencēm un izglītības
iespējām
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija:
670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 14
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Cēsu
filiālē Pļavas ielā 3A, Cēsīs, LV-4101, vai nosūtot uz e-pasta adresi cēsis@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64127772, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Cēsu filiālē.
OP 2017/237.AKK5
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais referents
(uz noteiktu laiku) Nodokļu analīzes departamenta Nodokļu politikas stratēģijas
nodaļā
Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts
nodokļu politikas attīstības stratēģijas izstrādi, kā arī veic nodokļu
politikas ietekmes izvērtēšanu uz uzņēmumiem un mājsaimniecībām.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
ekonomikā vai finansēs jomā
- Latvijas Republikas tiesiskā regulējuma pārzināšana nodokļu jomā
- darba pieredze un profesionālās prasmes analīzes un to ietekmes
izvērtējuma jomā
- prasme pielietot darba racionālas organizācijas principus
- prasme darbā ar datoru
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Nodokļu analīzes departamenta kolektīvam un mēs tev
uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- piedalīties ar nodokļu politikas jautājumiem saistītu stratēģisko
dokumentu (tai skaitā ziņojumu) izstrādē un politikas veidošanā
- analizēt un padziļināti pētīt tiešo nodokļu likumdošanas izmaiņu ietekmi
uz uzņēmējdarbību un mājsaimniecībām.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un
10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances/. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/237.AKK6
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu
uz vienu darbinieka amatu - būvinženieris Būvniecības departamenta
Būvprojektu izstrādes nodaļā
Vispārējie darba pienākumi:
- piedalīties esošo objektu apsekošanā
- sagatavot sākotnējos materiālus projektēšanas uzdevumu sagatavošanai un
tālākai projektēšanas darbu organizēšanai
- izskatīt un izvērtēt būvprojektu inženierrisinājumu
sadaļu atbilstību projektēšanas uzdevumiem, pozitīva lēmuma gadījumā izdarīt
saskaņojumu uz projektu dokumentācijas
- izstrādāt vai sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajos
aktos noteiktām prasībām
Prasības kandidātiem:
- augstākā tehniskā izglītības būvniecības jomā
- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze attiecīgajā jomā
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu, kā arī
vēlme un spēja strādāt komandā
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- labas latviešu valodas zināšanas
- vienas svešvalodas (krievu, angļu valoda) valodas zināšanas vismaz
sarunvalodas līmenī
- MS Office
(arī AutoCad)
programmu pārzināšana lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 17. decembrim
(ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram
Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu
laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.