Laidiens: 30.11.2017., Nr. 237

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/237.AKK1

Ieslodzījuma vietu pārvalde izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Eiropas Sociālā fonda projektu Nr. 9.1.3.0/16/I/001 "Resocializācijas sistēmas efektivitātes paaugstināšana" un Nr. 9.1.2.0/16/I/001 "Bijušo ieslodzīto integrācija sabiedrībā un darba tirgū" vecākais grāmatvedis (1 vakance uz noteiktu laiku - 5 gadi)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība grāmatvedībā vai finansēs

- vismaz 3 gadu pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu grāmatvedības kārtošanā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Outlook, Internet Explorer, kā arī resursu vadības sistēmu "Horizon")

- spēja orientēties Latvijas Republikas normatīvajos aktos un starptautiskajās tiesību normās projektu īstenošanas jomā

- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- labas komunikāciju prasmes

- orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu

- plānošanas un darba organizēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- ētiskums

Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Sociālā fonda projektu Nr. 9.1.3.0/16/I/001 "Resocializācijas sistēmas efektivitātes paaugstināšana" un Nr. 9.1.2.0/16/I/001 "Bijušo ieslodzīto integrācija sabiedrībā un darba tirgū" ikdienas grāmatvedības uzskaiti un kārtošanu, projekta konta apkalpošanu un maksājumu veikšanu

Amata pienākumi:

- veikt projektu darbinieku atalgojumu aprēķinu un ar to saistītās dokumentācijas organizēšanu un kontroli

- veikt naudas līdzekļu pārskaitījumus fiziskām un juridiskām personām

- nodrošināt projektu grāmatvedības uzskaites organizāciju un iekšējo tiesību aktu grāmatvedības jomā izstrādi atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un atsevišķiem Tieslietu ministrijas, Finanšu ministrijas, Valsts kases norādījumiem

- sniegt metodisku un konsultatīvu palīdzību finanšu un grāmatvedības jomā

- piedalīties finanšu pārskatu sagatavošanā

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu profesionālā komandā

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt pa pastu Ieslodzījuma vietu pārvaldei, adrese: Stabu iela 89, Rīga, LV-1009, vai sūtīt uz e-pasta adresi ievp@ievp.gov.lv līdz 2017. gada 8. decembrim.


OP 2017/237.AKK2

Ieslodzījuma vietu pārvalde izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Eiropas Sociālā fonda projekta Nr. 9.1.2.0/16/I/001 "Bijušo ieslodzīto integrācija sabiedrībā un darba tirgū" līdzgaitniecības un brīvprātīgo modeļa ieviešanas koordinators (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- labas latviešu valodas zināšanas mutiski un rakstiski

- izpratne par valsts pārvaldes darbu

- zināšanas par ieslodzījuma vietu un probācijas jautājumiem

- izpratne par ieslodzīto un bijušo ieslodzīto personu resocializācijas darbu

- izpratne par brīvprātīgo darbu un tā organizēšanu

- labas komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un organizēt darba pienākumu izpildi

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un orientācija uz rezultātu

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- darba pieredze projektu īstenošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Sociālā fonda projekta Nr. 9.1.2.0/16/I/001 "Bijušo ieslodzīto integrācija sabiedrībā un darba tirgū" līdzgaitniecības un brīvprātīgo modeļa ieviešanu

Amata pienākumi:

- plānot, organizēt un kontrolēt līdzgaitniecības un brīvprātīgo modeļa ieviešanas darbību

- koordinēt līdzgaitniecību un brīvprātīgo darbu ieslodzījuma vietās

- organizēt un vadīt līdzgaitnieku un brīvprātīgo apmācības

- piedalīties darba grupās saistībā ar projekta īstenošanas jautājumiem, nepieciešamības gadījumā sagatavojot nepieciešamo informāciju to norisei

- identificēt līdzgaitniecības un brīvprātīgo modeļa ieviešanas riskus un īstenot to novēršanas pasākumus

- īstenot sadarbību ar projekta sadarbības partneriem un citām iesaistītām institūcijām

- veikt citus pienākumus, kas saistīti ar projekta īstenošanu

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu profesionālā komandā

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanu.

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt pa pastu Ieslodzījuma vietu pārvaldei, adrese: Stabu iela 89, Rīga, LV-1009, vai sūtīt uz e-pasta adresi ievp@ievp.gov.lv līdz 2017. gada 8. decembrim.


OP 2017/237.AKK3

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu plānošanas departamenta Budžeta un investīciju plānošanas nodaļas vadītāja vietnieks, piedāvājot:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 1253 EUR līdz 1647 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt nodaļas darbu nodaļas vadītāja uzdevumā saistībā ar budžeta projekta sagatavošanu, t. sk. atbilstoši ekonomiskās klasifikācijas būtībai

- nodrošināt informācijas sagatavošanu saistībā ar budžeta projekta izstrādi

- sniegt metodoloģisko atbalstu Aizsardzības ministrijas padotībā esošajām iestādēm, tostarp NBS, budžeta projekta izstrādes laikā

- piedalīties priekšlikumu izstrādē par valsts aizsardzībai nepieciešamo budžeta līdzekļu apmēru saskaņā ar attīstības plāniem

- izvērtēt nodaļas kompetencē esošo saņemto normatīvo aktu projektus un sniegt atzinumus

- koordinēt atskaišu sagatavošanu starptautiskajām organizācijām atbilstoši plānotajam un piešķirtajam finansējumam

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā

- pieredze finanšu plānošanas dokumentu un normatīvo aktu projektu izstrādē

- vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze finanšu vadības, tostarp plānošanā, jomā valsts pārvaldē

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- vēlama izpratne par nacionālās un starptautiskās drošības un aizsardzības politikas attīstības tendencēm

- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju

- prasme organizēt, motivēt, strādāt komandā, prasme vadīt personālu

- augsta atbildības izjūta, spēja operatīvi darboties paaugstināta stresa situācijā, spēja efektīvi risināt problēmas

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Fakss 67210412. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2017/237.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Cēsu filiāles ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001) karjeras konsultanta amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams psiholoģijā, pedagoģijā, sociālajā darbā vai izglītības zinātnē ar kvalifikāciju karjeras konsultants)

- darba pieredze karjeras konsultēšanā ne mazāk kā divi gadi

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze darbā ar datu analīzi, pārskatu sagatavošanu un dokumentu projektu izstrādi

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- konsultēšanas prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- vēlamas krievu un angļu valodu zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel) lietotāja līmenī un biroja tehniku

Amata mērķis: palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi projekta "Jauniešu garantijas" ietvaros. Sniegt karjeras konsultācijas un nodrošināt karjeras vadību jauniešiem bezdarbniekiem. Organizēt konkurētspējas paaugstināšanas pasākumus

Galvenie amata pienākumi: mērķtiecīgi plānot un sniegt individuālās un grupas karjeras konsultācijas. Plānot un sniegt individuālās diagnosticējošās un grupu informatīvās karjeras konsultācijas. Nodrošināt klientam atbalstu profesionālās piemērotības un pārkvalifikācijas jautājumu risināšanā. Sniegt informāciju klientiem par darba tirgus aktuālajām tendencēm un izglītības iespējām

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 14 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Cēsu filiālē Pļavas ielā 3A, Cēsīs, LV-4101, vai nosūtot uz e-pasta adresi cēsis@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64127772, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Cēsu filiālē.


OP 2017/237.AKK5

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais referents (uz noteiktu laiku) Nodokļu analīzes departamenta Nodokļu politikas stratēģijas nodaļā

Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu politikas attīstības stratēģijas izstrādi, kā arī veic nodokļu politikas ietekmes izvērtēšanu uz uzņēmumiem un mājsaimniecībām.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs jomā

- Latvijas Republikas tiesiskā regulējuma pārzināšana nodokļu jomā

- darba pieredze un profesionālās prasmes analīzes un to ietekmes izvērtējuma jomā

- prasme pielietot darba racionālas organizācijas principus

- prasme darbā ar datoru

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Nodokļu analīzes departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- piedalīties ar nodokļu politikas jautājumiem saistītu stratēģisko dokumentu (tai skaitā ziņojumu) izstrādē un politikas veidošanā

- analizēt un padziļināti pētīt tiešo nodokļu likumdošanas izmaiņu ietekmi uz uzņēmējdarbību un mājsaimniecībām.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances/. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2017/237.AKK6

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz vienu darbinieka amatu - būvinženieris Būvniecības departamenta Būvprojektu izstrādes nodaļā

Vispārējie darba pienākumi:

- piedalīties esošo objektu apsekošanā

- sagatavot sākotnējos materiālus projektēšanas uzdevumu sagatavošanai un tālākai projektēšanas darbu organizēšanai

- izskatīt un izvērtēt būvprojektu inženierrisinājumu sadaļu atbilstību projektēšanas uzdevumiem, pozitīva lēmuma gadījumā izdarīt saskaņojumu uz projektu dokumentācijas

- izstrādāt vai sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajos aktos noteiktām prasībām

Prasības kandidātiem:

- augstākā tehniskā izglītības būvniecības jomā

- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze attiecīgajā jomā

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu, kā arī vēlme un spēja strādāt komandā

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- labas latviešu valodas zināšanas

- vienas svešvalodas (krievu, angļu valoda) valodas zināšanas vismaz sarunvalodas līmenī

- MS Office (arī AutoCad) programmu pārzināšana lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 17. decembrim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)