Laidiens: 01.12.2017., Nr. 238
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/238.AKK1
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - PROJEKTA VADĪTĀJS Resursu vadības departamenta Projektu vadības
nodaļā
(uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību
profilakses pakalpojumiem, jo īpaši, nabadzības un sociālās atstumtības riskam
pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi
veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" (turpmāk -
Projekts) īstenošanas laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā publiskajā sektorā
- pieredze darbā ar projektu plānošanu, realizāciju, vadību
- prasme analizēt nozares darbību, identificēt problēmas un izstrādāt to
risinājumus
- prasme izstrādāt stratēģijas dokumentus
- prasme strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un līdera
prasmes
- spēja uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem, sasniegt
rezultātu
- prasme plānot un organizēt savu un citu laiku, iniciatīva
- angļu valodas zināšanas, vēlamas arī citas Eiropas Savienības valstu
valodas zināšanas.
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai
Galvenie pienākumi:
- organizēt Projekta darbību realizāciju atbilstoši Projekta plānam, veikt
nepieciešamās izmaiņas normatīvos aktos
- kontrolēt Projekta finanšu resursu izmantošanu, noslēgto līgumu izpildi,
piedalīties Projekta iepirkumu organizēšanā
- nodrošināt Projekta darbību izpildes uzraudzību, sagatavot un iesniegt
pārskatus par sasniegtiem rezultātiem
- piedalīties Projekta īstenošanas personāla plānošanā un Projekta personāla
darbu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums projekta vadītāja
amatam".
OP 2017/238.AKK2
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - VECĀKAIS EKSPERTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības
nodaļā
(uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību
profilakses pakalpojumiem, jo īpaši, nabadzības un sociālās atstumtības riskam
pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi
veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" (turpmāk -
Projekts) īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- koordinēt Projekta plānoto darbību saturisko norisi
- sagatavot Projekta īstenošanai nepieciešamo informāciju par veselības
veicināšanas un slimību profilakses jautājumiem
- piedalīties ar Projekta veselības veicināšanas un slimību profilakses
pasākumu īstenošanu saistīto iepirkumu plānošanā un izvērtēšanā
- sagatavot informāciju par jautājumiem, kas saistīti ar sabiedrības
veselības pētījumu īstenošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības
aprūpē, sabiedrības veselībā vai komunikācijas zinātnē
- pieredze darbā ar sabiedrības veselību, slimību profilaksi vai veselības
veicināšanu saistītā jomā vismaz 1 gads, vēlams veselīga dzīvesveida
veicināšanas programmu izstrādē un īstenošanā
- vēlama darba pieredze projektu īstenošanā, plānošanā un realizācijā
- zināšanas par veselību un to ietekmējošajiem faktoriem, sabiedrības
veselības problēmām, to novēršanas iespējām, izpratne par veselības aprūpes
politiku
- spēja analizēt nozares darbību, identificēt problēmas un izstrādāt to
risinājumus
- prasme izstrādāt stratēģijas dokumentus
- prasme strādāt individuāli un grupā, uzņemties atbildību par savas
darbības rezultātiem, plānot un organizēt savu un citu laiku
- angļu valodas zināšanas, vēlamas arī citas Eiropas Savienības valstu
valodas zināšanas
- labas datorprasmes pienākumu veikšanai
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā eksperta
amatam Projektu vadības nodaļā".
OP 2017/238.AKK3
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atkārtotu konkursu uz
ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības
nodaļas vecākais referents (atkarību profilakses jautājumos)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība medicīnā,
sabiedrības veselībā, bioloģijā, ķīmijā, veselības zinātnēs vai vides zinātnēs
- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā
- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību
institūcijās
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā
- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības politiku, atkarību
profilakses politiku un to reglamentējošiem tiesību aktiem
- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību aktiem atkarību profilakses jomā un to realizācijas
mehānismiem
- precizitāte darba pienākumu izpildē
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas citas Eiropas Savienības valstu
valodas zināšanas
- labas komunikācijas, plānošanas un organizēšanas prasmes, ētiskums
- prasme izmantot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
atkarību profilakses jomā
- sagatavot atzinumu projektus par citu institūciju izstrādātiem tiesību
aktiem atkarību profilakses jautājumos
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām
- izvērtēt un sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības un citu institūciju
tiesību aktu, pozīciju un instrukciju projektiem atkarību profilakses jomā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī",
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta
amatam atkarību profilakses jautājumos".
OP 2017/238.AKK4
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atkārtotu konkursu uz
ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības
nodaļas vecākais referents (starpnozaru sadarbības jautājumos)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība, vēlams medicīnā,
sabiedrības veselībā, veselības zinātnēs, sociālajās zinātnēs vai bioloģijā
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības
veselības sistēmā
- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību
institūcijās
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā un izpratne par politikas
plānošanas jautājumiem
- izpratne par sabiedrības veselības jautājumiem
- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību aktiem un to piemērošanas mehānismiem
- precizitāte darba pienākumu izpildē
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas citas Eiropas Savienības valstu
valodas zināšanas
- labas komunikācijas, plānošanas un organizēšanas prasmes, ētiskums
- prasme izmantot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
starpnozaru sadarbības jomā
- izstrādāt priekšlikumu, normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
projektus nodaļas kompetences jautājumu risināšanai
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī",
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta
amatam starpnozaru sadarbības jautājumos".
OP 2017/238.AKK5
Bauskas novada pašvaldības iestāde "Bauskas novada
administrācija", reģistrācijas Nr. 90009116223, izsludina konkursu uz
Bauskas novada Būvvaldes arhitekta amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- pārzināt būvniecības procesu un tiesiskumu atbilstoši spēkā esošajiem
normatīvajiem aktiem, pielietojot to būvvaldes darbā
- izstrādāt dokumentus, pārstāvēt un sniegt priekšlikumus ar arhitektūru
saistītos jautājumos
- sagatavot ar būvniecības procesu saistītos dokumentus, tajā skaitā
Būvniecības informācijas sistēmā
- pārzināt pašvaldības ar būvniecības procesu saistošo noteikumus,
teritorijas plānošanas un apbūves noteikumus
- pieņemt apmeklētājus un izvērtēt iesniegtos dokumentus
- izskatīt un sagatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu
iesniegumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitektu
studiju programmā
- pieredze arhitekta darbā, par priekšrocību tiks uzskatīts sertifikāts
arhitekta praksei
- normatīvo aktu pārzināšana būvniecības jomā, kā arī Administratīvā procesa
likuma izpratne
- par priekšrocību tiks uzskatīta ne mazāk kā divu gadu profesionālās
darbības pieredze valsts vai pašvaldību institūcijā
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, krievu valodas zināšanas -
sarunvalodas līmenī
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, AutoCAD, ArchiCAD) un biroja
tehniku
- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība, precizitāte
un augsta atbildības izjūta, laba saskarsmes kultūra
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- darba alga pirms nodokļu nomaksas 1267 euro
un sociālās garantijas
- draudzīgu un profesionālu darba kolektīvu
Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt līdz 2017. gada 13. decembrim
plkst. 12.00 Bauskas novada administrācijas Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras
ielā 1, Bauskā, vai nosūtīt pa pastu, norādot
adresātu: Bauskas novada pašvaldība, Uzvaras iela 1, Bauska, Bauskas novads,
LV-3901, vai e-pastu: dome@bauska.lv. Tālr. uzziņām
63922540.
Ar arhitekta amata aprakstu pretendenti var iepazīties Bauskas novada
pašvaldības mājaslapā www.bauska.lv.
OP 2017/238.AKK6
Bauskas novada pašvaldības iestāde "Bauskas novada
administrācija", reģistrācijas Nr. 90009116223, izsludina konkursu uz
projektu vadītāja ēkās un būvēs amatu Saimnieciskajā nodaļā (uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, vadīt un uzraudzīt Bauskas novada pašvaldības ēku un būvju
būvniecības procesus
- veikt pasūtītāja pilnvarotās personas (būvniecības procesa pārraudzību,
būvniecības procesa koordinatora) pienākumus ar būvniecību saistītos projektos
pašvaldības administratīvajā teritorijā
- sadarboties un sniegt konsultācijas pašvaldības iestādēm un
struktūrvienībām ar būvniecību saistītos projektos
- plānot un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem pasākumiem pašvaldības
administratīvajā teritorijā infrastruktūras būvju uzturēšanai un attīstībai
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus, sūdzības un
priekšlikumus un nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz tiem savas kompetences
ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība būvniecībā un vismaz 2 gadu pieredze
būvniecības projektu vai būvdarbu vadībā, vai pirmā līmeņa augstākā izglītība
būvniecībā un vismaz 5 gadu pieredze būvniecības projektu vai būvdarbu vadībā
- Latvijas Republikas būvnormatīvu, būvniecības jomu reglamentējošo
normatīvo aktu pārzināšana un prasmes to piemērošanā
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus savas kompetences jomā
- zināšanas par būvniecības procesa norisi un organizēšanu
- pieredze tehnisko specifikāciju sagatavošanā
- zināšanas par projektu plānošanu, vadību, īstenošanu un kontroli
- spēja analizēt, veikt aprēķinus, kontrolēt projekta izpildi
- zināšanas par būvju konstruktīvajiem risinājumiem
- prasme orientēties būvmateriālu tirgus piedāvājuma izmaksās un piemērotībā
- zināšanas par būvmateriālu īpašībām
- labas datora lietotāja prasmes (MS Office programmas, Auto
CAD, Internet)
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas sarunvalodas līmenī
- B kategorijas auto vadītāja apliecība
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- darba alga pirms nodokļu nomaksas 1117 euro
un sociālās garantijas
- draudzīgu un profesionālu darba kolektīvu
Projektu vadītāja ēkās un būvēs amata pretendentu piemērotība amatam tiks
vērtēta 3 kārtās - izvērtējot atbilstību pēc iesniegtajiem dokumentiem,
pēc praktiskā uzdevuma izpildes un darba intervijas rezultātiem.
Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt līdz 2017. gada 13. decembrim
plkst. 12.00 Bauskas novada administrācijas Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras
ielā 1, Bauskā, vai nosūtīt pa pastu, norādot
adresātu: Bauskas novada pašvaldība, Uzvaras iela 1, Bauska, Bauskas novads,
LV-3901, vai e-pastu: dome@bauska.lv. Tālr. uzziņām
63922540.
Ar projektu vadītāja ēkās un būvēs amata aprakstu pretendenti var iepazīties
Bauskas novada pašvaldības mājaslapā www.bauska.lv.
OP 2017/238.AKK7
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz divām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata
vietām (amata saime 21, līmenis III B)
Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas
uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu
funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amatu.
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u. c.)
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu (EK)
Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR,
3. kategorija 1287,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi
vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr.
67830626.
OP 2017/238.AKK8
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības
departamenta Vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas nodaļas vecākā
referenta valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ķīmijā,
inženierzinātnēs, vides zinātnēs, ekonomikā vai uzņēmējdarbībā
- zināšanas par vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas jomas
jautājumiem, tai skaitā nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un
tiesību aktiem
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts
pārvaldē vai pašvaldībā
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
jautājumiem
- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādāšanā un ieviešanā
- labas angļu valodas zināšanas
- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (amatam noteikts 36. saimes "Politikas
plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa; mēnešalga no 800 euro) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs,
kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Vides aizsardzības departaments" vai pa
pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → Darba
piedāvājumi. Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2017/238.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
administrēšanas risku vadības daļas Analīzes nodaļas galvenā nodokļu inspektora
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas (turpmāk - daļa) kompetencē
ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta
funkcijas īstenošana nodokļu ieņēmumu analīzes, nodokļu administrēšanas procesu
analīzes jomās un nodokļu jomas taktiskā līmeņa risku vadībā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās, dabaszinātnēs vai informācijas tehnoloģijās
- zināšanas nodokļu normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt VID administrēto valsts kopbudžeta ieņēmumu analīzi un prognozēšanu
- veikt atsevišķo nodokļu maksātāju grupu saimnieciskās darbības analīzi
- novērtēt nodokļu administrēšanas procesu efektivitāti
- sagatavot atzinumus un sniegt priekšlikumus par citu institūciju
izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo
normatīvo aktu projektiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- labām datorprasmēm
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NARVD_AN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/238.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.9 0000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Vidzemes otrās apkalpošanas
nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības
un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- konsultēt nodokļu maksātājus par nodokļu normatīvo aktu piemērošanu
klātienē, elektroniski, pa telefonu
- veikt nodokļu maksātāju reģistrāciju (saimnieciskai darbībai, pievienotās
vērtības nodokļa maksātāju reģistrā, veikt izmaiņas reģistrācijas datos u. c.
veidu reģistrācijai)
- pieņemt papīra veidā deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un citus
dokumentus, izvērtēt to atbilstību noteiktajām prasībām
- apkalpot elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS)
lietotājus, sniegt atbalstu darbā EDS
- sagatavot un izsniegt izziņas un apliecinājumus nodokļu maksātājiem
normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Krišjāņa Valdemāra iela 2, Cēsis.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_PVND_V2AN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/238.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Muitas sadarbības un attīstības daļas Plānošanas un koordinācijas
nodaļas vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās, tiesībās humanitārajās zinātnēs
- zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- izpratne lietvedību reglamentējošo normatīvu aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatzināšanas angļu valodā
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- prasme strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- apkopot informāciju un līdzdarboties pārskatu sagatavošanā par Muitas
pārvaldes darba rezultātiem, kā arī VID darbības un plānošanas dokumentos
noteikto Muitas pārvaldes uzdevumu izpildi
- līdzdarboties VID darbības un attīstības plānošanas dokumentu izstrādē un
aktualizēšanā;
- koordinēt Muitas pārvaldes mācību procesu, aktualizēt mācību vajadzības,
līdzdarboties dienesta mācību procesa uzlabošanā
- veikt struktūrvienības dokumentu apriti un sistematizēšanu
- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos
publiskajos informācijas avotos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdnim noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", II līmenis un
9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP_MSAD_PKN_VME_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/238.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Uzņēmējdarbības kontroles daļas Otrās nodaļas galvenā
nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu administrēšanā
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, Power Point
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- vēlme regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi
papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto maksājumu aprēķināšanas
un maksāšanas pareizības kontroli, tai skaitā veikt tematiskās pārbaudes,
apsekošanas un novērošanas
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās
situācijās
- sekmīgi lietot darbā savas datorprasmes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_UKD_2N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/238.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Tirdzniecības un akcīzes kontroles daļas Otrās nodaļas
galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word
- pamatprasmes darbā ar MS Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju prasme to analizēt
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas
sarežģītības tematiskās pārbaudēs)
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_TAKD_2N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/238.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Ražošanas kontroles daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu
inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi
papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word
- pamatprasmes darbā ar MS Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas
sarežģītības tematiskās pārbaudēs)
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_RKD_2N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/238.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Normatīvo aktu ievērošanas kontroles daļas Otrās nodaļas
galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word
- pamatprasmes darbā ar MS Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju prasme to analizēt
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas
sarežģītības tematiskās pārbaudēs)
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_NAIKD_2N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/238.AKK16
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Iepirkumu daļas vecākā iepirkuma speciālista darbinieka amatu (3
vakances uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības
uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu
līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības
līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID
interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana
strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko
iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos
- darba pieredze publisko iepirkumu jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām personām
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību
pieprasījumiem
- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus
- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu
likumā
- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 10 000 EUR,
kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka par 20 000 EUR
- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos
publiskajos informācijas avotos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", III A
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_ID_VIS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/238.AKK17
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Pirmās dokumentu reģistrācijas nodaļas
lietveža darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības,
arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma
apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- pieredze lietvedības jomā
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- labas prasmes darbā ar Microsoft
Word, Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt saņemtās un nosūtāmās korespondences apstrādi
- veikt saņemtās korespondences un uzdevumu izpildes termiņu koordinēšanu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
un sniegt priekšlikumus
- veikt pārziņā esošo VID informācijas sistēmu resursu pārvaldības
nodrošināšanu atbilstoši VID informācijas sistēmu drošības noteikumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi lietvedības jomā
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu
pārvaldība", II līmenis un 7. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 554 līdz 773 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss_uz_NdrP_DPD_L_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu NdrP_DPD_L".
OP 2017/238.AKK18
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Finanšu policija pārvaldes Ceturtās izmeklēšanas daļas izmeklētāja ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu
dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts
pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finansēs, banku lietas un
apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē
- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu
pārzināšana
- spēja strādāt ar liela apjomu un daudzveidīgu
informāciju, prasme to analizēt
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami
noziedzīga nodarījumu izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz
konstatēts likumā noteiktais iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt
kriminālprocesu
- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts
ieņēmumu jomā
- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu
un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar
noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā
- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes
uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1. apakšsaime "Izmeklēšana", II A
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas ielā 4/6, Daugavpilī.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP_4ID_ I_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/238.AKK19
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Administratīvās vadības daļas galvenā speciālista ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu
dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts
pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē
- pieredze politikas ieviešanā ne mazāk kā viens gads
- zināšanas informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā, priekšlikumu
un normatīvo aktu izstrādē
- prasme strādāt ar dažāda veida sarežģītu informāciju, noteikt prioritātes,
analizēt darbības rezultātus un izdarīt secinājumus
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izstrādāt un aktualizēt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentus
- izstrādāt un aktualizēt plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un
ārējos normatīvos aktu projektus
- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos
publiskajos informācijas avotos, koordinēt sadarbību ar masu medijiem Pārvaldē
- sagatavot prezentācijas materiālus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana",
III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz
1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP_AVD_GS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu FPP_AVD_GS".
OP 2017/238.AKK20
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Riska vadības daļas Riska informācijas apstrādes nodaļas vecākā
muitas eksperta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komerczinībās,
tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt risku analīzi (t. sk. kontroles pasākumu plānošanai),
novērtēšanu un pasākumu noteikšanu risku novērtēšanai vai mazināšanai
- veikt riska informācijas iegūšanas, uzkrāšanas un aprites nodrošināšanu
- veikt riska pārvaldības sistēmas izstrādi, ieviešanu un uzturēšanu muitas
politikas īstenošanas jomā
- novērtēt un apkopot informāciju par iespējamiem muitas noteikumu
pārkāpumiem un sniegt analītisku atbalstu Pārvaldes un VID struktūrvienībām
muitas fiziskās kontroles pasākumu un citu pārbaužu veikšanai atbilstoši to
kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentam ar:
- pieredzi muitas vai nodokļu jomā ne mazāk kā viens gads
- ar zināšanām krievu un angļu valodām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdnim noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole",
III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz
1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP_RVD_RIAN_VME_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/238.AKK21
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes E-muitas daļas E-muitas attīstības nodaļas vecākā muitas eksperta
ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās un tiesībās vai datorzinātnēs
- zināšanas normatīvo aktu izstrādē un informācijas sistēmu izstrādāšanā un
ieviešanā
- zināšanas angļu valodā
- teicamas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Project
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- definēt informācijas sistēmas (turpmāk - IS) biznesa prasības, testēt
izmaiņas un līdzdarboties to ieviešanā
- plānot IS un informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības
attīstību un pilnveidošanu, uzraudzīt pasākumu izpildes gaitu
- veikt nodokļu maksātāju konsultēšanu par IS izmantošanu un citiem
jautājumiem
- izskatīt un analizēt normatīvos aktus, normatīvo aktu projektus, apzināt
citu ES dalībvalstu pieredzi attiecībā uz muitas procesu elektronizēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentam ar:
- prasmēm informācijas sistēmu izstrādāšanā un ieviešanā
- prasmēm normatīvo aktu izstrādē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdnim noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana",
III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz
1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP_EMD_EMAN_VME_19_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/238.AKK22
Precizējot iepriekš
publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada
22. novembrī (OP 2017/231.AKK14) publicēto paziņojumu par Muitas
pārvaldes Rīgas muitas kontroles punktu daļas vecākā muitas uzrauga ierēdņa
amatu (3 vakances uz noteiktu laiku).
Svītrot: Uz amatu var pretendēt tikai tie VID nodarbinātie, kuri šobrīd
pilda ierēdņa amata pienākumus.
OP 2017/238.AKK23
VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padome izsludina
konkursu uz VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" valdes
locekļa (finanšu jautājumos) amatu
Konkursa pretendentiem jāiesniedz motivēts pieteikums, kas apliecina
atbilstību konkursa prasībām, Curriculum
Vitae (CV), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts
vadītā kolektīva darbinieku skaits, atbilstošas prasībām izglītības un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī redzējums (ne
vairāk kā 1000 vārdu apjomā) par VAS "Starptautiskā lidosta
"Rīga"" darbību un attīstības perspektīvām.
Pieteikums un tam pievienotie dokumenti jāiesniedz līdz 2017. gada
20. decembrim personīgi VAS "Starptautiskā lidosta
"Rīga"" padomes sekretārei Unai Muceniecei, adrese:
"Lidosta "Rīga" 10/1", Lidosta "Rīga", Mārupes
novads, LV-1053, 5. stāvs (iesniedzot piedāvājumu personiski, personas
identifikācijai caurlaides saņemšanai derīga tikai personas apliecība (eID) vai
pase), vai sūtot elektroniski uz e-pasta adresi U.Muceniece@riga-airport.com
vai pa pastu, adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1", Lidosta
"Rīga", Mārupes novads, LV-1053 (pasta zīmogs - 20.12.2017.).
Tālrunis uzziņām 28338841.
Vairāk informācijas par vakanci VAS "Starptautiskā lidosta
"Rīga"" mājaslapā http://www.riga-airport.com/lv/main/par-lidostu/darbs-lidosta.
OP 2017/238.AKK24
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - referents Administratīvā departamenta
Dokumentu pārvaldības nodaļā
Vispārējie darba pienākumi:
- veikt dokumentu apstrādi un nodrošināt apriti, izmantojot dokumentu
pārvaldības sistēmu DocLogix
- sadarboties ar citām iestādes struktūrvienībām dokumentu pārvaldības
procesa gaitā ar mērķi nodrošināt efektīvu uzdevumu izpildi
- pārraudzīt uzticētos dokumentu pārvaldības procesus
Prasības kandidātiem:
- vidējā profesionālā izglītība
- labas teorētiskās un praktiskās zināšanas jautājumos, kas saistīti ar
lietvedības procesu pārvaldību
- profesionālā darba pieredze atbilstošajā jomā vairāk par gadu
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama praktiskās darbības pieredze ar dokumentu pārvaldības sistēmām
(pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix
tiks uzskatīta par priekšrocību)
- angļu valodas pamatlīmeņa zināšanas
- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, labas komunikācijas spējas
- MS Office
programmu pārzināšana lietotāja līmenī, prasme strādāt ar biroja tehniku
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 745 EUR līdz 1093 EUR
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 17. decembrim
(ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram
Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu
laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/238.AKR1
Veselības ministrija informē, ka Sabiedrības veselības
departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecāko referentu amatu konkursi
starpnozaru sadarbības jomā un atkarību profilakses jomā noslēgušies bez
rezultāta.
OP 2017/238.AKR2
Veselības ministrija informē, ka Resursu vadības
departamenta Projektu vadības nodaļas juriskonsulta amatā iecelts ANDRIS
LOBOVS.
OP 2017/238.AKR3
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 15. novembrī izsludinātais
konkurss uz četrām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām ir noslēdzies
bez rezultāta.
OP 2017/238.AKR4
Veselības inspekcija informē, ka Sabiedrības veselības uzraudzības un
kontroles departamenta Vidzemes kontroles nodaļas inspektores veselības aprūpes
jomā valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2017. gada
29. novembrī konkursa kārtībā iecelta MAIRITA GRĀVELE.