Laidiens: 31.01.2017., Nr. 24

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/24.AKK1

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz nozares atašeja vakanci (uz noteiktu laiku) - Satiksmes ministrijas Tranzīta politikas departamenta nozares atašejs Latvijas Republikas vēstniecībā Kazahstānas Republikā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un Diplomātiskā un konsulārā dienesta likumā noteiktajām prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze starptautiskās sadarbības vai transporta un sakaru jomās

- izpratne par ministrijas kompetencē esošajām nozarēm un norisēm akreditācijas valstī

- diplomātiskā protokola un lietišķās etiķetes pārzināšana

- latviešu valodas zināšanas (C līmenis), krievu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenis) un angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenis)

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- spēja patstāvīgi plānot savu darbu, nodrošināt tā izpildi noteiktā termiņā

- labas komunikācijas un sadarbības spējas

- spēja risināt problēmsituācijas

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

Galvenie amata pienākumi:

- savas kompetences ietvaros pārstāvēt Latvijas transporta un sakaru nozares intereses akreditācijas valstī

- dibināt un uzturēt kontaktus, piedalīties akreditācijas valstī organizētajos pasākumos, sekmēt sadarbību un informācijas apmaiņu

- apkopot un analizēt informāciju, sniegt priekšlikumus turpmākai sadarbībai

- popularizēt Latvijas transporta un sakaru nozari akreditācijas valstī

- organizēt amatpersonu un nozares uzņēmēju vizītes

- plānot un patstāvīgi organizēt savu darbu

Amata saime 7, līmenis IVC.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu, t. sk. valodu zināšanu sertifikātu, kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2017/24.AKK2

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz nozares atašeja vakanci (uz noteiktu laiku) - Satiksmes ministrijas Tranzīta politikas departamenta nozares atašejs Latvijas Republikā vēstniecībā Krievijas Federācijā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un Diplomātiskā un konsulārā dienesta likumā noteiktajām prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze starptautiskās sadarbības vai transporta un/vai sakaru jomās

- izpratne par ministrijas kompetencē esošajām nozarēm un norisēm akreditācijas valstī

- diplomātiskā protokola un lietišķās etiķetes pārzināšana

- latviešu valodas zināšanas (C līmenis), krievu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenis) un angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenis)

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- spēja patstāvīgi plānot savu darbu, nodrošināt tā izpildi noteiktā termiņā

- labas komunikācijas un sadarbības spējas

- spēja risināt problēmsituācijas

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- vēlamas atsauksmes vēstules vai rekomendācijas

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt ikdienas sadarbību ar Satiksmes ministriju

- savas kompetences ietvaros pārstāvēt ministriju Latvijas Republikas vēstniecībā akreditācijas valstī

- popularizēt Latvijas transporta un sakaru nozari akreditācijas valstī

- sniegt priekšlikumus un organizēt ministrijas vadības vizītes akreditācijas valstī

Amata saime 7, līmenis IVC.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2017/24.AKK3

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus augstākās izglītības zinātnes un inovāciju jomā, organizēt to saskaņošanu un apstiprināšanu Ministru kabinetā vai Saeimā, tai skaitā virzīt augstskolu satversmes un augstskolu satversmes sapulču ievēlētos rektorus apstiprināšanai Ministru kabinetā un (ja attiecināms) Saeimā

- sniegt atzinumus, gatavot viedokļus un nodrošināt juridiskās kvalitātes ekspertīzi par citu ministrijas struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektiem; piedalīties attiecīgajās starpinstitūciju saskaņošanas sanāksmēs un darba grupās

- gatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jomā

- sniegt juridiskas konsultācijas attiecībā uz normatīvo aktu piemērošanu un sniegt atbalstu to sagatavošanai augstākās izglītības iestāžu darbiniekiem un studējošajiem, ministrijas darbiniekiem un citām fiziskām un juridiskām personām augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jomā. Sekot jaunumiem likumdošanā u. c. informācijai, kas skar ministrijas darbību veikt tās analīzi un informēt par tām departamenta darbiniekus

- sniegt atbalstu Eiropas Savienības struktūrfondu īstenošanas un dokumentācijas izstrādē, t. sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē, augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz 3 gadu profesionālā darba pieredze

- vismaz 1 gada pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā tiks uzskatīta par priekšrocību

- padziļinātas zināšanas administratīvo, valsts tiesību un Eiropas tiesību jomā

- izpratne par labas pārvaldības principiem un tiesiskās bāzes izstrādi nozares reformu īstenošanai

- angļu valodas prasme, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt ar liela apjoma informāciju

- dokumentu izstrādes, datu apkopošanas un analīzes prasmes

- izpratne par augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju aktuālajiem jautājumiem

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- izpratne par sabiedrības norišu un procesu cēloņsakarībām

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu 1032-1174 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī)

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "AIZID juriskonsults".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047892.


OP 2017/24.AKK4

Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz diviem specializētā valsts civildienesta ierēdņa amatiem - Dokumentu ekspertīžu departamenta tiesu eksperts/-e

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- Tiesu ekspertu likumā noteiktajā kārtībā apliecināta tiesu eksperta kvalifikācija

- vismaz gada tiesu eksperta palīga darba pieredze

- augsta atbildības izjūta, koncentrēšanās spēja

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un argumentēt savu viedokli

- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītību un tiesu eksperta tiesības apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Fakss 67517749, e-pasta adrese: vteb@vteb.gov.lv.


OP 2017/24.AKK5

Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz specializētā valsts civildienesta ierēdņa amatu - Tehnisko ekspertīžu departamenta tiesu eksperts/-e

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- Tiesu ekspertu likumā noteiktajā kārtībā apliecināta tiesu eksperta kvalifikācija

- vismaz gada tiesu eksperta palīga darba pieredze

- augsta atbildības sajūta, koncentrēšanās spēja

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un argumentēt savu viedokli

- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītību un tiesu eksperta tiesības apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Fakss 67517749, e-pasta adrese: vteb@vteb.gov.lv.


OP 2017/24.AKK6

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais/-ā inspektors/-e (uz noteiktu laiku)

Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajā jomā

- profesionālā pieredze darbā bērnu tiesību aizsardzības jomā

- profesionālās zināšanas un prasmes bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanā

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- svešvalodu zināšanas

- prasme PowerPoint sagatavot prezentāciju un publiski uzstāties

- zināšanas darbā ar datorprogrammām Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint

Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās, semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs;

- sadarboties ar ārvalstu publiskās pārvaldes institūcijām, starptautiskajām un nevalstiskajām organizācijām, to pārstāvjiem un ekspertiem

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 605 līdz 812 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021645.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)