Laidiens: 06.12.2017., Nr. 242
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/242.AKK1
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Satiksmes ministrijas Tranzīta
politikas departamenta vecākā referenta amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama ostu
vadības, jūrniecības, transporta vai loģistikas jomā)
- darba pieredze ostu nozares un valsts atbalsta jautājumos
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās (vairāk par 3 gadiem)
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un likumdošanu
- angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- labas komunikācijas un sadarbības spējas
Galvenie amata pienākumi:
- nacionālo un starptautisko tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrāde un pilnveidošana ostu attīstības jomā
- ostu interešu aizstāvība valsts atbalsta jomā
- informācijas par speciālo ekonomisko zonu kapitālsabiedrībām vai brīvostu
licencētām kapitālsabiedrībām apkopošana
- sadarbība ar nozares komersantiem
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes
ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības
nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3,
378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67028218.
OP 2017/242.AKK2
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu
amatu - Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta
direktora vietnieks (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tava pieredze informācijas aprites procesu pārvaldībā palīdzēs radīt
modernu un efektīvu būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- piedalīties departamenta darba plānošanā un stratēģiskajā vadībā, iekšējo
normatīvo aktu izstrādē, sniegt priekšlikumus darbības uzlabošanai
- nodrošināt Būvniecības informācijas sistēmas darbības, šīs sistēmas
informācijas un tehnisko resursu funkcionalitātes uzturēšanu, kā arī
informācijas apriti
- nodrošināt Biroja informācijas sistēmas attīstības plānošanu un ieviešanu
- līdzdarboties Biroja vajadzībām atbilstošu digitālo sistēmu darbības
administrēšanā; projektu vadībā, kas saistīta ar informācijas sistēmu izstrādi,
attīstību, optimizāciju vai drošību, nodrošinot atbalstu informācijas sistēmu
lietotājiem
- līdzdarboties Eiropas Savienības finansējuma piesaistē Būvniecības
informācijas sistēmas attīstībai un projektu īstenošanā.
Ja tev ir:
- profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, starptautiskajās
attiecībās, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās vai līdzvērtīgi
- pieredze nozarē saistītā ar amata pienākumu pildīšanu un vēlama
iepriekšējā pieredze vadošā amatā ar amata aprakstā norādīto pienākumu vai
nozari saistītā iestādē, vēlama pieredze darbā ar ES institūcijām
- pieredze ERAF struktūrfondu līdzekļu apgūšanā
- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt
komandu
- teicamas valsts valodas, labas angļu un krievu valodas prasmes
- teicamas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes
- teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības B kategorija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Metodiskās vadības un
informācijas pārvaldības departamenta direktora vietnieka amata konkursam"
līdz 2017. gada 15. decembrim.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2017. gada
22. decembrim.
Uzziņas pa tālr. 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2017/242.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu
amatu - Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta
Būvniecības informācijas sistēmu nodaļas projekta koordinators (viena amata
vieta uz projekta laiku)
Ja tava pieredze informācijas sistēmu attīstībā palīdzēs radīt modernu un
efektīvu būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- līdzdarboties būvniecības procesu un informācijas sistēmas projekta
(turpmāk - projekta) plānošanā un īstenošanā, sniedzot vērtējumu
termiņiem, riskiem un procesiem
- sadarboties ar projekta īstenošanā iesaistītajām institūcijām un
sadarbības partneriem, piedalīties projekta vadības, darba grupu un citas ar
projektu saistītas sanāksmēs
- veikt esošo pakalpojumu nodrošināšanas procesu analīzi, identificējot
aktuālās vajadzības, tajā skaitā analizējot konstatētās problēmas un riskus
un sniegt priekšlikumus pakalpojumu sniegšanas procesu uzlabošanai, tajā skaitā
izstrādājot attīstības stratēģijas
- piedalīties biznesa procesu modelēšanā jauniem un pilnveidotajiem
pakalpojumiem, t. sk. tehniskās specifikācijas izstrādē
- veikt jaunizstrādātas programmatūras darbības testēšanu, pārbaudīt, vai
jauna funkcionalitāte ir realizēta atbilstoši tehniskajai specifikācijai,
piedalīties kontroles pasākumos par izstrādāto vai pilnveidoto informācijas
sistēmu
- sniegt konsultatīvo atbalstu apmācību laikā
Ja tev ir:
- 2. līmeņa augstākā izglītība, kas saistīta ar informāciju
tehnoloģijām, vadībzinībās, tiesību zinībās vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā trīs gadi prasītajā jomā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo
aktu un standartu pārzināšana
- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas prasmes
- teicamas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes
- teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Metodiskās vadības un
informācijas pārvaldības departamenta Būvniecības informācijas sistēmu nodaļas
projekta koordinatora amata konkursam" līdz 2017. gada 15. decembrim.
Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2017. gada
22. decembrim.
Uzziņas pa tālr. 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2017/242.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības
pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenā personāla speciālista ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu,
kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī
Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba
aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
˗ akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
˗ praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā un personāla procesu administrēšanā
˗ darba un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ ļoti labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft
Outlook, Word, Excel)
˗ nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
˗ noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību
nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību
izbeigšanu
˗ veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību
˗ veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu reorganizācijas vai nodarbināto
atjaunošanas gadījumā
˗ veikt personāla kategoriju noteikšanu
˗ veikt dienesta pakāpju piešķiršanas, pazemināšanas un atņemšanas procesa
administrēšanu
˗ veikt Centralizētās resursu vadības sistēmas "Horizon"
(turpmāk - HORIZON) personāla moduļa pilnveidošanu un uzturēšanu
˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus, sagatavot juridiski
pamatotas atbildes normatīvajos aktos noteiktajos termiņos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ darba pieredzi ar HORIZON
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība",
III līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz
1001 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP_PadmD_GPS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/242.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nelegāli iegūtu
līdzekļu legalizācijas novēršanas pārvaldes Metodikas atbalsta un riska
analīzes daļas galvenā jurista ierēdņa amatu (2vakances uz nenoteiktu laiku)
Nelegāli iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas
novēršanas likuma piemērošanas jomā, nodrošinot likumā noteikto subjektu
uzraudzību un kontroli.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās
- vismaz divu gadu pieredze tiesību zinātnes jomā
- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās un strādāt paaugstinātas
intensitātes apstākļos
- teicamas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- kļūt par augsta līmeņa speciālistu Noziedzīgi iegūtu līdzekļu
legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas (turpmāk NILLNTFN) jomā
- jauniem izaicinājumiem NILLNTFN jomas pilnveidošanā
- veikt NILLNTFN likumā noteikto uzraudzību un kontroli
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos
materiālus, sniegt priekšlikumus par tiem
- analizēt noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas riskus
- izvērtēt un sniegt atzinumu par NILLNTFN likuma subjektu iekšējās
kontroles sistēmu
- sagatavot administratīvo pārkāpumu lēmumu projektus un sagatavot izziņas
- izskatīt iesniegumus un sagatavot iesniegumus atbildes NILLNFTN likuma
subjektiem
- pārstāvēt VID intereses tiesā atbilstoši kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām NILLNTFN likumā un starptautisko normatīvo aktu NILLNTFN jomā
piemērošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 1001 līdz 1516 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NILLNP_MARAD_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/242.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Pirmās nodaļas galvenā nodokļu
inspektora ierēdņa amatu (vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu
parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās
(finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
˗ regulāri analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem
˗ sagatavot lēmumu projektus par izpildes nodrošinājuma līdzekļu piemērošanu
˗ izpildīt lēmumus par izpildes nodrošinājuma līdzekļu piemērošanu
˗ izpildīt VID iekšējo un ārējo auditu un revīziju informācijas pieprasījumu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonas
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NPPP_1PD_1N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/242.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Otrās nodaļas galvenā
nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz
noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu
parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
˗ akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē
un:
˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
˗ izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
˗ sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
˗ pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_2N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/242.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Trešās piedziņas daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu
inspektora ierēdņa amatu (vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu
parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
˗ akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
˗ labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
˗ sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
˗ pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem
sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos
minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas iela 4/6, Daugavpils.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonas
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_3PD_2N_D_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/242.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Trešās nodaļas galvenā nodokļu
inspektora ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un 2 vakances uz
noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu
parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās
(finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
˗ izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
˗ sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
˗ pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_3N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/242.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Ceturtās nodaļas galvenā nodokļu
inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un 2 vakances uz
noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu
parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās
(finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
˗ izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
˗ sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
˗ pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_4N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/242.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Nolēmumu izpildes uzraudzības un organizēšanas daļas Citu
maksājumu piedziņas nodaļas galvenā inspektora darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu
parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
˗ vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
˗ zināšanas normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā
˗ nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
˗ veikt neizpildīto lēmumu un naudas soda piemērošanu administratīvo
pārkāpumu lietās nodošanu piespiedu izpildei
˗ veikt lēmumu administratīvā pārkāpuma lietās izpildes uzraudzību
˗ izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un
organizācijām
˗ līdzdarboties iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē,
aktualizēšanā un sniegt priekšlikumus par tiem
˗ līdzdarboties attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un
ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē un aktualizēšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 19.2. apakšsaime "Datu atbalsts",
I līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz
866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_NIUOD_CMPN_GI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/242.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Piedziņas procesa vadības un atbalsta daļas galvenā
inspektora darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu
parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
˗ vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
˗ zināšanas normatīvajos aktos
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
˗ spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
˗ sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos
publiskajos informācijas avotos
˗ izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un
organizācijām pēc pieprasījuma
˗ veikt datubāzes (reģistra) uzturēšanu, aktualizēšanu un publiskas
pieejamības nodrošināšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 19.2. apakšsaime "Datu atbalsts",
I līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz
866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_PPVAD_GI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/242.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Speciālās piedziņas nodaļas galvenā
nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu
laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu
parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
˗ akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē
un:
˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
˗ izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
˗ sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslu un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
˗ pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu parādu piedziņā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonas
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_1PD_SPN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/242.AKK14
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas
pašvaldības administrācijas Administratīvās pārvaldes Juridiskā sektora jurista
amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- veikt Jelgavas pilsētas pašvaldības dokumentu projektu (lēmumu, noteikumu,
statūtu, līgumu, nolikumu u. c.) tiesiskuma pārbaudi
- izstrādāt Jelgavas pilsētas pašvaldības dokumentu (lēmumu, līgumu,
nolikumu, statūtu u. c. dokumentu) projektus, sagatavot atbildes uz
iesniegumiem un sūdzībām
- pārstāvēt Jelgavas pilsētas pašvaldības intereses tiesu instancēs, valsts
un pašvaldību institūcijās;
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Jelgavas pilsētas pašvaldības
darbiniekiem un apmeklētājiem
Prasības pretendentam/-ei:
- otrā līmeņa augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnēs
- vismaz 3 (trīs) gadu juridiskā darba pieredze (par priekšrocību tiks
uzskatīta jurista darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās)
- zināšanas administratīvajās tiesībās un pašvaldību tiesībās
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
iesniedzami Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācijas Administratīvās
pārvaldes Klientu apkalpošanas centrā Jelgavā, Lielajā ielā 11, 131. kabinetā,
slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācijas
Administratīvās pārvaldes Juridiskā sektora jurista amata konkursam" līdz
2017. gada 20. decembrim (ieskaitot). Tālr. uzziņām 63005590,
63005515, e-pasta adrese: nellija.ozola@dome.jelgava.lv.
Amats klasificēts 21. amata saimes IV līmenī (11. mēnešalgu
grupa).
OP 2017/242.AKK15
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - VECĀKAIS REFERENTS Veselības aprūpes departamenta Ārstniecības
kvalitātes nodaļā
Ārstniecības kvalitātes nodaļas mērķis ir koordinēt vienotas valsts politikas
izstrādi un īstenošanu mātes un bērna veselības, reproduktīvās veselības jomā,
reto slimību jomā, onkoloģijā, un izstrādāt priekšlikumus
un pārraudzīt pacientu drošības jautājumus ārstniecības iestāžu kvalitātes
sistēmas ietvaros.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
medicīnā, bioloģijā vai sabiedrības veselības jomā
- zināšanas un izpratne par veselības nozari reglamentējošiem tiesību
aktiem, politikas plānošanas dokumentiem un to realizācijas mehānismiem
- izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām un Pasaules Veselības
organizācijas vadlīnijām un rekomendācijām
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas vēl vienas svešvalodas zināšanas
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai
- prasme patstāvīgi plānot darbu, precizitāte doto uzdevumu izpildē
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus veselības aprūpes kvalitātes un
pieejamības jomā
- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātiem tiesību aktiem
- sagatavot sarakstes dokumentus nodaļas kompetences jautājumos
- pārstāvēt nodaļas un ministrijas viedokli citu institūciju darba sanāksmēs
Mēs piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties
veselības politikas plānošanā un ieviešanā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta
amatam Ārstniecības kvalitātes nodaļā".
OP 2017/242.AKK16
Daugavpils Universitātes aģentūra "Latvijas Hidroekoloģijas
institūts" izsludina konkursu uz pētnieka amatu ar šādām prasībām amata
kandidātam:
- doktora grāds bioloģijā, hidrobioloģijas apakšnozarē
- vismaz 5 gadu pieredze darbā ar jūras bentisko organismu
ekotoksikoloģisko testēšanu
- labas angļu, krievu un latviešu valodas zināšanas
Kandidāts tiks lūgts izklāstīt savu redzējumu par pētījumu virziena - ekotoksikoloģiskās testēšanas - attīstību institūtā.
Pieteikšanās termiņš - 30 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas.
Pieteikuma vēstuli kopā ar CV un pievienotajiem dokumentiem (diplomu un
sertifikātu kopijas, publikāciju kopijas) lūdzu sūtīt uz e-pasta adresi arija.jansone@lhei.lv vai pa pastu, adrese: Latvijas
Hidroekoloģijas institūts, Voleru iela 4, Rīga, LV-1007.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Latvijas
Hidroekoloģijas institūta lietvedībā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati
netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2017/242.AKK17
DAUGAVPILS UNIVERSITĀTE izsludina konkursu uz REKTORA AMATU
Pretendentu izvirzīšana un pieteikšanās viena mēneša laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas atbilstoši Nolikumam par vēlēšanām administratīvajos amatos
Daugavpils Universitātē, ar kuru var iepazīties DU mājaslapā:
https://du.lv/wp-content/uploads/2015/12/vel_admin_amat.pdf.
Dokumenti jāiesniedz DU Administratīvajā daļā Daugavpilī, Vienības ielā 13,
227. telpā.
OP 2017/242.AKK18
Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina konkursu uz
vakanto akadēmiskā personāla amatu:
Latvijas Kultūras akadēmija / Starpkultūru komunikācijas un
svešvalodu katedra / Mākslas zinātnes nozare / Kultūras teorijas apakšnozare /
darbības joma - Zviedru valoda un kultūra
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta: lektors, 1 amata vieta
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti
katru akadēmisko gadu.
Prasības pretendentam:
- maģistra grāds humanitārajās vai mākslas zinātnēs
- pieredze pedagoģiskajā darbā ne mazāk kā divus gadus
- valsts valodas zināšanas (C2)
- zviedru valodas zināšanas (C2)
- spēja strādāt starptautiskā kolēģu komandā
Iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā
jānorāda amats, uz kuru pretendē
- motivācijas vēstule
- izglītību vai zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa
par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs
iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā)
- citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA
Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā, tālr. 67114805.
Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/242.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta amatā uz
noteiktu laiku no 2017.gada 30.novembra iecelts ANDIS RENSBERGS.
OP 2017/242.AKR2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Satiksmes
infrastruktūras projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no
2017.gada 4.decembrs iecelta ANNA LEIMANE.
OP 2017/242.AKR3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vadītāja vietnieces amatā uz
nenoteiktu laiku no 2017.gada 4.decembra iecelta ALISE KRŪMIŅA.
OP 2017/242.AKR4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Veselības attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu
laiku no 2017.gada 4.decembra iecelta ZANE GUSTAVA.
OP 2017/242.AKR5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta
Inovāciju nodaļas projekta vadītāja amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/242.AKR6
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistra Kontroles nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā uz
nenoteiktu laiku no 2017.gada 4.decembra ir iecelta ALEKSANDRA SJANITA.
OP 2017/242.AKR7
Veselības ministrija informē, ka Resursu vadības departamenta projektu vadības
nodaļas projekta koordinatores amatā iecelta LINDA ROMANOVSKA.
OP 2017/242.AKR8
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Rīgas
klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas
galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2017/242.AKR9
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Rīgas
klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Otrās reģistrācijas nodaļas galvenā
nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2017/242.AKR10
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Muitas policijas pārvaldes
Izlūkošanas daļas Otrās izlūkošanas nodaļas vecākā muitas eksperta amatu ir
beidzies bez rezultāta.
OP 2017/242.AKR11
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Fizisko
personu deklarāciju uzskaites daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu inspektora
amatu ir beidzies bez rezultāta.