Laidiens: 09.02.2017., Nr. 31
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/31.AKK1
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ.Nr.90009476367) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Institūciju dokumentu un arhīvu
pārvaldības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e uz nenoteiktu laiku
(darbavieta Rīga)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība (vēlama informācijas pārvaldības jomā vai citās
radnieciskās jomās)
- labas teorētiskās zināšanas dokumentu pārvaldībā un arhīvu nozares jomā
- pārzināt administratīvo tiesību normatīvos aktus
- labi attīstītas kompetences: atsaucība, komunikācija, iniciatīva, rūpes
par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu), kas nepieciešamas amata pienākumu
izpildei
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, izpratne par datu
bāzēm un elektroniskajiem dokumentiem)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko
palīdzību LNA uzraudzībā esošām institūcijām dokumentu pārvaldības, sakārtošanas,
aprakstīšanas, izmantošanas un glabāšanas jautājumos
- koordinēt institūciju dokumentu nodošanu LNA
- izvērtēt amata uzraudzībā esošo institūciju lietu nomenklatūras, dokumentu
klasifikācijas shēmas, glabāšanas termiņus, uzziņu sistēmas un dokumentu iznīcināšanas
aktus
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta
pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības
apliecinoša dokumenta kopija Latvijas Nacionālā arhīva Personāla vadības
nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi: personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama arhīva mājaslapā www.arhivi.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes", "Vakances". Uzziņas pa tālr.
67213472, 67224556.
OP 2017/31.AKK2
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu -
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Veselības aprūpes
kvalitātes kontroles nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība veselības aprūpē - ārsta grāds un sertifikāts
specialitātē
- pieredze un praktiskais darba stāžs veselības aprūpē ne mazāk kā 5 gadi
- pieredze vadošā amatā 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu, kā arī
Nodaļas kompetences ietvaros esošo nozares normatīvo aktu pārzināšana un
pielietošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem
- vadības (t.sk. darba plānošana, organizācija un kontrole) prasmes
- valsts valodas prasmes atbilstoši C 1 līmenim
- divu svešvalodu (krievu, angļu) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office)
- lietvedības zināšanas
- Galvenie pienākumi:
- organizēt un koordinēt Nodaļas darbību
- organizēt un koordinēt medicīnisko aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu
prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestādēs
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu
pārkāpumu un noteikt atbilstošās sankcijas saskaņā ar normatīvajos aktos
noteiktajām amata tiesībām
- sagatavot lēmumu projektus pārbaudes lietās
- vadīt darba grupas
- veikt metodisko vadību ekspertīžu veikšanā un atzinumu sniegšanā
uzraudzības jomā
- piedalīties sarežģītu, liela apjoma ekspertīžu komisiju darbā
- organizēt juridisko un fizisko personu iesniegumu un sūdzību izskatīšanu
veselības aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos u.c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 13.mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vadītājs Veselības
aprūpes kvalitātes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības
nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai uz e-pastu: personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2017/31.AKK3
VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr.
90001474921) izsludina konkursu uz ierēdņa(-nes) amatu - Personāla un dokumentu
pārvaldības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība
- praktiskā darba pieredze personālvadības jomā ne mazāk
kā 2 gadi
- pieredze personāla dokumentu un iekšējo tiesību aktu izstrādāšanā
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un rīkojumus personāla un
dokumentu pārvaldības jautājumos
- prasme sagatavot, noformēt un kārtot personāla lietvedības dokumentus
atbilstoši spēkā esošiem normatīviem aktiem
- prasme uzkrāt, aktualizēt un analizēt personāla informāciju
- zināšanas un prasmes par personāla lietvedību un dokumentu pārvaldību
- ētiskums, komunikācijas, plānošanas un organizēšanas prasmes, iniciatīva
un rūpes par darba kārtību, precizitāti un kvalitāti
Galvenie pienākumi:
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus Personāla un dokumentu
pārvaldības departamenta kompetencē esošos jautājumos, tai skaitā valsts
kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja,
valdes locekļu personāla lietvedībā
- nodrošināt metodisko vadību personāla lietvedības un dokumentu vadības
sistēmas jomās
- izvērtēt un organizēt amatu klasificēšanu Veselības ministrijā un
padotības iestādēs
- organizēt Veselības ministrijas apbalvojumu piešķiršanas procesu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2017/31.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Finanšu un
attīstības departamenta Finanšu vadības nodaļas vecākā/-s ekonomista/-es amatu
(1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām), vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām ekonomikā
- darba pieredze valsts pārvaldē finanšu vai ekonomikas, vai grāmatvedības
jomā ne mazāka par 1 gadu
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē
- prasmes vērtēt faktus, analizēt datus un situācijas paredzēt un novērtēt
riskus
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- analītiķa prasmes
- prasme darbā ar MS Word, MS Excel un dažādām ar finanšu plānošanu un
uzraudzību saistītām datu bāzēm
Amata mērķis: piedalīties valsts speciālā budžeta finansēto aktīvo
nodarbinātības pasākumu finanšu aprēķinu sagatavošanā un līdzekļu
administrēšanā, kā arī piedalīties aktīvo nodarbinātības un preventīvo bezdarba
samazināšanas pasākumu rezultatīvo rādītāju un finanšu līdzekļu sadales
komisijas materiālu sagatavošanā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 719,00 EUR, 2.kategorija: 827,00
EUR, 3.kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "FVN_vecākais_ekonomists".
Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/31.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļas projekta vadītājas
amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 6.februāra iecelta INGA RIEKSTIŅA.
OP 2017/31.AKR2
Ekonomikas ministrija paziņo, ka Eiropas Savienības
un ārējo ekonomisko attiecību departamenta Eiropas Savienības preču un
pakalpojumu tirgus nodaļas vecākās referentes amatā no 2017.gada 6.februāra uz
nenoteiktu laiku iecelta KETIJA GĪNVALDE.
OP 2017/31.AKR3
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka 2017.gada
13.janvārī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Austrumvidzemes pārvaldes inspektora
veterinārās uzraudzības jomā amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/31.AKR4
Nodrošinājuma valsts aģentūra paziņo, ka Nodrošinājuma valsts aģentūras
Īpašumu, bruņojuma un materiālo rezervju departamenta Īpašumu pārvaldes
vadītāja valsts civildienesta ierēdņa amatā konkursa kārtībā no 2017.gada
1.februāra iecelts PĒTERIS KIPĻUKS.