Laidiens: 16.02.2017., Nr. 36
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/36.AKK1
Valsts asinsdonoru centrs aicina darbā Administratīvā departamenta
direktora vietnieku/-ci
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība vai vadības zinātnēs
- pieredze administratīvajā darbā ne mazāk kā 3 gadi
- iepriekšēja pieredze publisko iepirkumu organizēšanā un veikšanā
- izpratne un zināšanas par publisko iepirkumu norisi un ar to saistīto
dokumentāciju
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem
- zināšanas par dokumentu pārvaldības principiem un darba drošības un
civilās aizsardzības principiem
- valsts valodas prasmes C2 pakāpe (ja izglītība nav iegūta latviešu valodā)
- angļu valoda - labā līmenī (sarunvaloda un lasītprasme)
- datorprasmes: Microsoft Office (Word, Excel) un interneta pārlūkprogrammas
Galvenie pienākumi:
- vadīt iepirkumu komisijas darbu, iepirkumu procedūras izstrādāšanu,
pilnveidošanu, iepirkumu dokumentācijas sagatavošanu
- veikt iepirkumu procesa plānošanu
- piedalīties tehnisko un kvalifikācijas prasību izstrādē atbilstoši
publiskā iepirkuma likuma prasībām
- pārstāvēt Centra intereses ar publiskiem iepirkumiem saistītos jautājumus
Iepirkumu uzraudzības birojā vai citās iestādēs
- nodrošināt iepirkumu rezultātā noslēgto līgumu nosacījumu atbilstību LR
normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt lietvedības dokumentu pārvaldības funkcijas uzturēšanu un
pilnveidošanu
- nodrošināt Centra darba un civilās aizsardzības jomu uzturēšanu un
pilnveidošanu
Piedāvājam:
- amats klasificēts 2.saimē IV līmenī (11.mēnešalgu grupā)
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta 1 gada)
- atbildīgu un interesantu darbu draudzīgā kolektīvā
- iespēja ieguldīt zināšanas un pilnveidot profesionālo pieredzi
Jūsu CV, pieteikuma vēstules un izglītības dokumentu kopijas lūdzam sūtīt
Administratīvā departamenta personāla vadības speciālistiem:
- e-pasts: personals@vadc.gov.lv
- fakss 67408881
- adrese: Sēlpils iela 9, Rīga, LV-1007 (ja pieteikumu nogādājat personīgi -
2.stāvs, 226.kabinets).
Tālr. uzziņām 67471475 un 28669355.
Pieteikumus pieņemsim līdz piemērota pretendenta atlasei.
Iepriekš pateicamies visiem, kas izrādīs interesi, tomēr sazināsimies ar
pretendentiem, kuri tiks virzīti otrajai atlases kārtai.
OP 2017/36.AKK2
TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu
konkursu uz tiesneša/-ses amatu Administratīvajā
rajona tiesā Rīgā
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta pirmās daļas 1., 2.,
3., 4., 5. punkta prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā
www.ta.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta
pa pastu uz adresi Antonijas ielā 6, Rīgā, LV-1010, ar norādi "Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības
nodaļai", 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām
67063853, 67063844.
Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-tes vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009. gada 3. marta
noteikumiem Nr. 204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un
kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".
OP 2017/36.AKK3
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
biroja administrators/-e (uz noteiktu laiku, darbavieta - Aizkraukle)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- vēlama pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri un argumentēti
paust savu viedokli
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- obligātas autotransporta vadīšanas tiesības, vēlamas traktortehnikas
vadīšanas tiesības
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datu bāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana un pieņemšana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- mēnešalgu 700 euro
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2017/36.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Rīgas
reģionālās filiāles ESF projekta "Jauniešu garantijas" Nr.
7.2.1.1/15/1/001 karjeras konsultanta/-es amatu (4 amata vietas uz noteiktu
laiku, projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
psiholoģijā, pedagoģijā, sociālajā darbā vai izglītības zinātnē ar
kvalifikāciju karjeras konsultants)
- darba pieredze karjeras konsultēšanā ne mazāk kā divi
gadi
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze darbā ar datu analīzi, pārskatu sagatavošanu un dokumentu
projektu izstrādi
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata kompetences ietvaros
- konsultēšanas prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes
- vēlamas krievu un angļu valodu zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel) - lietotāja līmenī un biroja
tehniku
Amata mērķis: palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu
jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi projekta "Jauniešu
garantijas" ietvaros. Sniegt karjeras konsultācijas un nodrošināt karjeras
vadību jauniešiem bezdarbniekiem. Organizēt konkurētspējas paaugstināšanas
pasākumus.
Galvenie amata pienākumi: mērķtiecīgi plānot un sniegt individuālās un
grupas karjeras konsultācijas. Plānot un sniegt individuālās diagnosticējošās
un grupu informatīvās karjeras konsultācijas. Nodrošināt klientam atbalstu
profesionālās piemērotības un pārkvalifikācijas jautājumu risināšanā. Sniegt
informāciju klientiem par darba tirgus aktuālajām tendencēm un izglītības
iespējām.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: mēnešalgu 1.kategorija: EUR
570,00, 2.kategorija: EUR 635,00, 3.kategorija: EUR 700,00 (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā
filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 67830850, kā
arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas
un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks
uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.
OP 2017/36.AKK5
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes)
amatu Finanšu un attīstības departamenta Finanšu vadības nodaļā - vecākais
ekonomists/-e (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām), vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām ekonomikā
- darba pieredze valsts pārvaldē finanšu vai ekonomikas, vai grāmatvedības
jomā ne mazāka par 1 gadu
- pieredze valsts budžeta projekta sagatavošanā, t.sk. Eiropas Savienības
fondu projektu administrēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē
- prasmes vērtēt faktus, analizēt datus un situācijas, paredzēt un novērtēt
riskus
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- analītiķa prasmes
- prasme darbā ar MS Word, MS Excel un dažādām ar finanšu plānošanu un
uzraudzību saistītām datu bāzēm
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt Nodarbinātības valsts
aģentūras valsts pamatbudžeta projekta sagatavošanu un argumentētu pamatojumu
izstrādi un efektīvu izpildi, finanšu līdzekļu izdevumu analīzi, finansēšanas
plānu, ieņēmumu un plānoto izdevumu tāmju sagatavošanu un izpildes uzraudzību,
nodrošinot fiskālās disciplīnas ievērošanu Eiropas Savienības politiku
instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto un finansēto
Eiropas Savienības fondu projektu un pasākumu īstenošanai.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 805,00 EUR, 2.kategorija 926,00
EUR, 3.kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "vecākais_ekonomists".
Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests,
pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā
kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks
uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/36.AKK6
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.Nr.90000069830)
kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties
augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Kultūras,
izglītības, zinātnes un veselības statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- veikt Oficiālās statistikas programmas izpildi izglītības, kultūras,
zinātnes un veselības statistikas jomā
- piedalīties administratīvo datu kvalitātes izvērtēšanā, uzturēšanā un datu
analīzē, izmantojot gan tiešsaistes datu pārraides režīmā iegūto informāciju no
atbilstošo nozaru ministrijām, gan informāciju no citiem administratīvo datu
avotiem
- piedalīties personu/mājsaimniecību apsekojumu ieviešanā (metodoloģijas
izstrādāšana, priekšlikumu sagatavošana apsekojuma metožu pilnveidošanai, lauka
darbu analīze, apsekojuma rezultātu analīze utt.)
- apkopot datus, tos analizēt, izdarīt aprēķinus, gatavot kopsavilkuma
statistiskās tabulas saskaņā ar Oficiālās statistikas programmu un atbilstoši
datu lietotāju pieprasījumiem
- veikt datubāzu un sagatavoto kopsavilkuma datu loģisko un matemātisko
kontroli
- vadīt/līdzdarboties starptautisko organizāciju (Eiropas
Savienības statistikas biroja, OECD, UNESCO, ANO institūciju) projektos
statistiskās informācijas iegūšanā, kvalitātes uzlabošanā un informācijas
aktualizēšanā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
socioloģijā
- ne mazāk kā gada pieredze statistikas darbā
- ļoti labas prasmes darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Excel, Word,
Access, Powerpoint)
- prasmes darbā ar statistisko aprēķinu programmu IBM SPSS Statistics vai
līdzīgu
- pieredze darbā ar datu bāzēm
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III B līmenī (10.mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa
e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 15 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/36.AKK7
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas
departamenta Izdevniecības daļas sistēmu analītiķis/-e
Pamatpienākumi: analizēt statistikas lietotāju vajadzības, identificējot
nepieciešamās izmaiņas, optimizēt un automatizēt statistikas izplatīšanas
sistēmas.
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs,
matemātikā vai statistikā
- labas zināšanas programmēšanā (SQL, R, tīmekļa tehnoloģijas)
- angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- stratēģiska un analītiska domāšana
- vēlama pieredze darbā ar datu apstrādi un analīzi
Mēs piedāvājam:
- interesantu un radošu darbu
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- profesionālo izaugsmi
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- darbavietu Rīgas centrā
Atalgojums: 900 - 1382 euro (bruto) atbilstoši profesionālajai
pieredzei. Amats ir klasificēts 19.3 apakšsaimes II A līmenī (11. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv.
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Pieteikšanās termiņš: 2017. gada 1. marts.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/36.AKR1
Valsts vides dienests Ventspils reģionālā vides pārvalde
informē, ka konkursa kārtībā 2017.gada 13.februārī Atļauju daļas vecākā
eksperta amatā iecelts IVO LEMŠS.
OP 2017/36.AKR2
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas
juriskonsultes amatā no 2017.gada 14.februāra konkursa kārtībā iecelta MEGIJA
ŅIKAŅINA.
OP 2017/36.AKR3
Valsts vides dienests informē, ka konkurss uz vakanto Zvejas
kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākā inspektora amatu (1 amata
vieta) beidzies bez rezultāta.