Laidiens: 04.01.2017., Nr. 4
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/4.AKK1
Pieteikšanās
termiņa pagarinājums
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu līdz 2017. gada 11. janvārim
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 23. decembrī,
Nr. 251 (5823), izsludinātajam konkursam uz vakanto ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības departamenta
Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais referents.
OP 2017/4.AKK2
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta
Juridiskās daļas juriskonsults
Pamatpienākumi:
- nodrošināt visa veida juridisko atbalstu iestādei
- organizēt publiskos iepirkumus
- sastādīt un vīzēt civiltiesisko un publisko tiesību līgumu projektus;
nodrošināt līgumu izpildes kontroli
- veikt administratīvo procesu iestādē
- veikt administratīvo pārkāpumu procesu iestādē
- izvērtēt iestādes sagatavoto dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un
to atbilstību tiesību aktos noteiktajam
- sagatavot ārējo normatīvo aktu projektus iestādes darbības jomā
- juridiski izvērtēt un sniegt atzinumus par citu iestāžu sagatavotajiem
ārējo normatīvo aktu projektiem, kas attiecas uz iestādes darbības jomu
- izskatīt un sagatavot iestādes rīkojumus un iekšējos normatīvos aktus
- saskaņā ar pilnvarām pārstāvēt iestādi citās valsts pārvaldes iestādēs vai
tiesā
- gatavot atbildes uz citu iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām,
priekšlikumiem un iesniegumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- pieredze jurista amatā (pieredze jurista amatā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze civiltiesisko līgumu sagatavošanā
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze publisko iepirkumu organizēšanā,
publisko līgumu sagatavošanā, administratīvā procesa un administratīvo
pārkāpumu procesa iestādē nodrošināšanā
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- vēlama pieredze darbā ar IBM Notes (Lotus Notes) un IMPULSS lietvedības
sistēmu
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas analītiskās prasmes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 21. saimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/4.AKK3
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē, dot ieguldījumu,
izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja
kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas departamenta
datortīkla administratora/-es amata vietu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu
laiku) - amats klasificēts 19.6. saimē, II līmenī, 8. mēnešalgu grupā
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- nodrošināt Iepirkumu uzraudzības biroja datortehnikas, informācijas
sistēmu un datortīkla resursu lietošanu, kā arī atbalstīt to lietotājus
- administrēt Publikāciju vadības sistēmas lietotājus - apstiprināt, bloķēt,
dzēst saskaņā ar pasūtītāju iesniegtajiem iesniegumiem
- izstrādāt, pilnveidot un ieviest dažādas Iepirkumu uzraudzības biroja
instrukcijas, standarta veidlapas un metodiskos materiālus
Prasības pretendentiem:
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā
- spēja uzstādīt un konfigurēt MS Windows 7/8.1/10, MS Office 2010/2013/2016
- vēlamas labas prasmes strādāt ar datoru Linux
vidē
- zināšanas par datortīkla uzbūves principiem, to drošību
- zināšanas par datubāzēm un WEB tehnoloģijām
- teicama latviešu valodas prasme
- vēlamas angļu valodas zināšanas atbilstoši B1 līmenim
- orientācija uz klientu, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti
- darba pieredze saistībā ar datortīkla izveidi, tā darbības un drošības
uzturēšanu, lietotāju atbalstu tiks uzskatīta par priekšrocību
- MikroTik Certified Network Associate sertifikāts
tiks uzskatīts par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 700 līdz 900 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērotās kategorijas)
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada
12. janvārim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām
67326702.
OP 2017/4.AKK4
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā auditors/-e
(uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā
Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības fondu un ārvalstu
finanšu palīdzības ietvaros.
Revīzijas iestādes galvenais uzdevums ir sniegt neatkarīgu un objektīvu
atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm par Eiropas Savienības fondu un
ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbības efektivitāti
un deklarēto izdevumu likumību un pareizību.
Revīzijas iestādes kompetencē ir šādi Eiropas Savienības fondi un ārvalstu
finanšu instrumenti:
- Eiropas Savienības struktūrfondi un Kohēzijas fonds
- Vispārīgās programmas "Solidaritāte un migrācijas plūsmu
pārvaldība" fondi
- Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instruments un Norvēģijas finanšu instruments
- Iekšējās drošības fonds un Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonds
- Eiropas Atbalsta fonds vistrūcīgākajām personām
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība sociālajās,
matemātikas zinātnēs, komerczinībās, vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas
vai finanšu specialitātē
- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze grāmatvedības vai finanšu revīzijas
jomā
- vismaz viena gada pieredze auditu vai projektu vadībā
- pārzini Starptautiskos revīzijas standartus[1]
- prasme vadīt un motivēt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu
pārvaldīšana
- prasme lietot praksē datorprogrammas pēc ievadinstruktāžas un izmantojot
rokasgrāmatas
- labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot normatīvo aktu lasīšanā
un komunikācijā ar Eiropas Komisiju, Eiropas Revīzijas Palātu un citu valstu
pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta kolektīvam un
mēs tev uzticēsim:
- veikt Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas auditus
Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās
- veikt Eiropas Savienības fondu projektu izdevumu revīzijas
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIB līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
[1] Starptautisko revīzijas un apliecinājuma standartu padomes izdotie
standarti un Starptautiskās grāmatvežu ētikas standartu padomes izdotais Ētikas
kodekss
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/4.AKR1
Veselības inspekcija informē, ka 2016.gada 30.novembrī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais atkārtotais konkurss uz
vakanto Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu
(trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/4.AKR2
Veselības inspekcija informē, ka Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles
departamenta Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas inspektores valsts
civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 9.janvāra
konkursa kārtībā iecelta LĪGA ŽUROVSKA.
OP 2017/4.AKR3
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzņēmumu
statistikas departamenta Uzņēmumu un organizāciju reģistra daļas vecākās
referentes ierēdnes amatā 02.01.2017. iecelta LOLITA LŪSE.