Laidiens: 23.02.2017., Nr. 41
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/41.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr.90000270634) izsludina konkursu uz divām jaunākā/-s arhivāra/-es amata
vietām Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīvā nodaļā uz noteiktu
laiku (viena amata vieta) un nenoteiktu laiku (viena amata vieta)
Galvenie pienākumi:
- izsniegt/atlikt un fiksēt Uzņēmumu reģistra ierēdņu/darbinieku pieprasītās
lietas
- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām un noformēt jaunas lietas
- skenēt Uzņēmumu reģistrā esošās reģistrācijas lietas un gada pārskatus
- veikt reģistrācijas un iekšējās lietvedības lietu apstrādi atbilstoši
normatīvo aktu un arhivēšanas prasībām
- sagatavot lietas nodošanai valsts arhīvu sistēmas institūcijām vai
iznīcināšanai
- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus atbilstoši Uzņēmumu
reģistra nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- labas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze arhīvā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no EUR 462,00 (6.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 5 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816,
67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos
pretendentus.
OP 2017/41.AKK2
Latvijas Lauksaimniecības universitāte, reģ. Nr. 90000041898
Darbavieta: LLU Ulbrokas zinātnes centrs, Stopiņu novads, izsludina
konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām (uz noteiktu laiku):
Ulbrokas zinātnes centrs
Lauksaimniecības zinātnes Lauksaimniecības inženierzinātnes apakšnozarē
- vadošais pētnieks - 4 amata vietas
- zinātniskais asistents - 1 amata vieta
Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos
konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos
akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum
Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un
organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu
gadu laikā.
Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LLU
Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai jānosūta pa pastu (LV-3001), pa
e-pastu: personaldala@llu.lv.
Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā Par mums, Dokumenti, Nolikumi.
Papildu informācija pa tālr. 29403708.
OP 2017/41.AKK3
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina atklātu
konkursu uz Klīniskās un profilaktiskās medicīnas institūta direktora/-es amatu
Prasības direktora amata pretendentiem/-ēm:
- doktora zinātniskais grāds
- administratīvā darba stāžs un vadības pieredze ne mazāka par 5 gadiem
- pieredze pētniecības darbā ar klīniskajām universitātes slimnīcām
- darba pieredze zinātnisko institūciju zinātniskajās padomēs
- pieredze starptautisku projektu sagatavošanā un vadībā
- pieredze sadarbībā ar medicīnas jomas starptautiskajām organizācijām
Pieteikumu dalībai konkursā aicinām noformēt atbilstoši "Nolikuma par
akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" 82.p.,
un iesniegt institūta attīstības un turpmākās vadības programmu
2017.-2020.gadam.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017.gada 23.martam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija LU Personālvadības
departamentā, Raiņa bulvārī 19, 127. telpa, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija
pa tālr. 67033987 vai 67033990.
OP 2017/41.AKK4
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Klientu
apkalpošanas nodaļas vecākā/-s speciālista/-es divām amata vietām (uz
nenoteiktu laiku un uz noteiktu laiku (darbinieka prombūtnē))
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra meklē darbiniekus, kuru
galvenais uzdevums būs sniegt konsultācijas topošajiem un esošajiem LIAA
klientiem par aģentūras pakalpojumiem, pieejamajiem atbalsta instrumentiem,
uzņēmējdarbības vidi, kā arī pārstāvēt LIAA semināros un konferencēs.
Galvenie amata pienākumi:
- ievērot vienotu klientu apkalpošanas standartu
- nodrošināt kvalitatīvu uzņēmēju informēšanu par LIAA administrētajām
Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansētajām aktivitātēm, ārējā mārketinga
jautājumiem, uzņēmējdarbības vidi - komercdarbības uzsākšanu Latvijā, valsts un
privāto partnerību u.c. LIAA aktivitātēm
- pārzināt informāciju par uzņēmējdarbības formām, to pareizu izvēli,
nodokļu maksājumiem, atļaujām, licencēm. Sekot līdzi aktuālajai informācijai
- nodrošināt prezentāciju gatavošanu, sniegšanu un semināru organizēšanu par
LIAA administrētajām Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansētajām
aktivitātēm
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
uzņēmējdarbības vadībā, sociālajās zinātnēs vai mārketingā, kas papildināta ar
nozarei atbilstošiem speciālajiem kursiem vai studijas augstākās izglītības
iestādes pēdējos kursos, lai iegūtu iepriekš norādīto augstāko akadēmisko vai
otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
- vēlama profesionālā pieredze klientu apkalpošanas jomā (vismaz gads)
- zināšanas par klientu apkalpošanas jomu
- vispārējas zināšanas par Eiropas Savienības fondu jautājumiem
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- vēlamas zināšanas par uzņēmējdarbības vidi, uzņēmējdarbības formas izvēli
un nodokļu sistēmu
- izpratne par lietišķo saskarsmi un etiķeti
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā
Amats klasificēts 23.amata saimes IIIB līmenī (9.mēnešalgu grupa).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017.gada 5.martam, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai
nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442)
vai nosūtot pa e-pastu: personals@liaa.gov.lv, ar
norādi "KAN vecākais speciālists".
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039407 vai 67039403.
OP 2017/41.AKK5
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina
konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais eksperts/-e (uz
noteiktu laiku) Eiropas Savienības (ES) fondu uzraudzības departamenta
Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļā
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina
Kohēzijas politikas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda
ieviešanas uzraudzību.
Ja tev ir:
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, kvalifikācija ekonomikā,
vadībzinībās, finanšu jomā vai jurisprudencē tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā trīs gadi
pēdējo 5 gadu laikā
- pieredze darbā ar ES fondiem saistītā jomā
- prasme pielietot praksē datorprogrammas pēc ievadinstruktāžas un
izmantojot rokasgrāmatas
- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos, spēja tās pielietot
normatīvo aktu lasīšanā, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar
citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta kolektīvam un
mēs tev uzticēsim:
- Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Kohēzijas fonda specifiskā atbalsta
mērķu uzraudzību sociālās infrastruktūras un enerģētikas jomā;
- nodrošināt finanšu un rezultātu plānu sagatavošanu un to izpildes
uzraudzību sociālās infrastruktūras un enerģētikas jomā
- nodrošināt lielā projekta uzraudzību veselības jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2017/41.AKK6
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta
Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā/-s eksperta/-es valsts
civildienesta ierēdņa(-nes) amatu uz noteiktu laiku (darbs saistīts ar
komunikāciju ar starptautiskajiem partneriem)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
vides, ekonomikas, vadības, komunikāciju vai filologa specialitātē vai
akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar
amatam atbilstošām speciālām studijām
- darba pieredze sadarbības koordinēšanā ar starptautiskajiem partneriem,
t.sk. lietišķās komunikācijas angļu valodā nodrošināšanā un vispusīgu ziņojumu
gatavošanā
- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un
hierarhiju
- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu,
Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām
- zināšanas par klimata pārmaiņām, to cēloņiem un pasākumiem to novēršanai,
kā arī pielāgošanās klimata pārmaiņām iespējām
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku un atbilstošajiem starptautiskajiem un nacionālajiem politikas
plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem
- zināšanas par siltumnīcefekta gāzu emisijas vienību tirdzniecību, kā arī
Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta un Emisijas kvotu izsolīšanas instrumenta
darbību
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- teicamas angļu valodas zināšanas (gan runāšana, gan rakstīšana), t.sk.
juridisko, finanšu un vides aizsardzības terminu zināšanas un šo jēdzienu
izpratne, lietišķās korespondences stila pārvaldīšana
- prasme precīzi formulēt un argumentēt viedokli
- prasme kvalitatīvi sagatavot un noformēt dokumentus, prezentācijas
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36.saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un12.mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstuli (ar norādi, uz kuru amatu pretendē), Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus
pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas
tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv sadaļā -
Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2017/41.AKK7
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta
Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā/-s eksperta/-es valsts
civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (darbs saistīts galvenokārt ar investīciju
oglekļa mazietilpīgā attīstībā un noturīguma pret klimata pārmaiņām uzlabošanā
uzskaiti un analīzi)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība vides, ekonomikas, vadības vai finanšu zinātņu specialitātē vai
akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar
amatam atbilstošām speciālām studijām
- darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze investīciju efektivitātes analīzē, t.sk. sociālekonomisko
novērtējumu veikšanā
- pieredze tautsaimniecības nozaru situācijas un vajadzību analīzē
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un
hierarhiju
- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu,
Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām
- zināšanas par mikroekonomikas un makroekonomikas kopsakarībām, Latvijas
tautsaimniecību
- zināšanas par Latvijā pieejamajiem nacionālajiem un starptautiskajiem
finanšu instrumentiem, t.sk. klimata politikas jomā
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku un tās ietvaros nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un
tiesību aktiem, kā arī būtiskākajiem pasākumiem, tehnoloģijām
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas angļu valodas zināšanas, t.sk. klimata politikas un tehnoloģiju
terminu zināšanas
- prasme strukturēti analizēt dažādus datus, piemeklējot
atbilstošas metodiskās pieejas
- labas sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes,
kā arī prasme strukturēt informāciju
- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36.saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un12.mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstuli (ar norādi, uz kuru amatu pretendē), Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus
pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas
tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv sadaļā -
Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2017/41.AKK8
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta
Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā/-s referenta/-es valsts
civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (darbs saistīts galvenokārt ar klimata
finansējuma nodrošināšanas koordinēšanu)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
vides, ekonomikas vai vadības specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām
speciālām studijām
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- vismaz divu gadu pieredze darbā ar starptautisko projektu koordinēšanu
- darba pieredze projektos saistībā ar siltumnīcefekta gāzu emisiju
samazināšanu (piemēram, uzlabojot energoefektivitāti, ieviešot atjaunojamo
energoresursu tehnoloģijas u.tml.) vai pielāgošanos klimata pārmaiņām
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un
hierarhiju
- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu,
Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku un tās ietvaros nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un
tiesību aktiem, kā arī būtiskākajiem pasākumiem, tehnoloģijām
- zināšanas par nacionālajiem un starptautiskajiem klimata finanšu
instrumentiem
- zināšanas par projektu attīstīšanu un ieviešanu
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- teicamas angļu valodas zināšanas, t.sk. klimata politikas un tehnoloģiju
terminu zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes,
kā arī prasme strukturēt informāciju
- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36.saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un12.mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstuli (ar norādi, uz kuru amatu pretendē), Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus
pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas
tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes
- Darba piedāvājumi. Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2017/41.AKK9
Veselības inspekcija, reģistrācijas
Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas
teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un
izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Sabiedrības
veselības uzraudzības un kontroles departamenta Sabiedrības veselības kontroles
nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sabiedrības
veselībā, veselības aprūpē vai cita akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, kas papildināta ar zināšanām veselības aprūpes jomā
- praktiskā darba pieredze specialitātē vai veselības nozarē 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un
piemērošana praksē
- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana
- valsts valodas prasmes atbilstoši C 1 līmenim
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles sabiedrības veselības jomā par normatīvo aktu prasību
ievērošanu
- izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar
noteiktajām procedūrām sastādīt kontroles aktu, norādot izpildes termiņus
neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un citu informāciju, sagatavot atbildi
normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu
pārkāpumu un noteikt atbilstošas sankcijas saskaņā ar normatīvajos aktos
noteiktajām amata tiesībām
- pieņemt lēmumus pārbaudes lietās, arī nestandarta situācijās, kur
nepieciešama dziļa attiecīgās jomas izpratne
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem (uzņēmumiem)
u.c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Sabiedrības
veselības kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā,
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai uz e-pastu: personal@vi.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/41.AKR1
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Ziemeļu rajona filiāles probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no
2017.gada 15.februāra iecelta IVETA PASTARE.
OP 2017/41.AKR2
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļas personāla speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no
2017.gada 16.februāra iecelta DANA AIVARE.
OP 2017/41.AKR3
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Ziemeļu rajona filiāles probācijas speciālista amatā uz nenoteiktu laiku no
2017.gada 20.februāra iecelts GERMANS ŠĻUBERS.
OP 2017/41.AKR4
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu
laiku no 2017.gada 20.februāra iecelta SILVIJA SILANAGLE.
OP 2017/41.AKR5
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālista amatā uz nenoteiktu
laiku no 2017.gada 20.februāra iecelts MĀRIS PAULIŅŠ.
OP 2017/41.AKR6
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālistes amatā uz
nenoteiktu laiku no 2017.gada 20.februāra iecelta LAIMA TIKUMA.