Laidiens: 23.02.2017., Nr. 41

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/41.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) izsludina konkursu uz divām jaunākā/-s arhivāra/-es amata vietām Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīvā nodaļā uz noteiktu laiku (viena amata vieta) un nenoteiktu laiku (viena amata vieta)

Galvenie pienākumi:

- izsniegt/atlikt un fiksēt Uzņēmumu reģistra ierēdņu/darbinieku pieprasītās lietas

- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām un noformēt jaunas lietas

- skenēt Uzņēmumu reģistrā esošās reģistrācijas lietas un gada pārskatus

- veikt reģistrācijas un iekšējās lietvedības lietu apstrādi atbilstoši normatīvo aktu un arhivēšanas prasībām

- sagatavot lietas nodošanai valsts arhīvu sistēmas institūcijām vai iznīcināšanai

- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus atbilstoši Uzņēmumu reģistra nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai

Prasības pretendentam/-ei:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- labas komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze arhīvā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 462,00 (6.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 5 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/41.AKK2

Latvijas Lauksaimniecības universitāte, reģ. Nr. 90000041898

Darbavieta: LLU Ulbrokas zinātnes centrs, Stopiņu novads, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām (uz noteiktu laiku):

Ulbrokas zinātnes centrs

Lauksaimniecības zinātnes Lauksaimniecības inženierzinātnes apakšnozarē

- vadošais pētnieks - 4 amata vietas

- zinātniskais asistents - 1 amata vieta

Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LLU Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai jānosūta pa pastu (LV-3001), pa e-pastu: personaldala@llu.lv.

Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā Par mums, Dokumenti, Nolikumi.

Papildu informācija pa tālr. 29403708.


OP 2017/41.AKK3

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina atklātu konkursu uz Klīniskās un profilaktiskās medicīnas institūta direktora/-es amatu

Prasības direktora amata pretendentiem/-ēm:

- doktora zinātniskais grāds

- administratīvā darba stāžs un vadības pieredze ne mazāka par 5 gadiem

- pieredze pētniecības darbā ar klīniskajām universitātes slimnīcām

- darba pieredze zinātnisko institūciju zinātniskajās padomēs

- pieredze starptautisku projektu sagatavošanā un vadībā

- pieredze sadarbībā ar medicīnas jomas starptautiskajām organizācijām

Pieteikumu dalībai konkursā aicinām noformēt atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" 82.p., un iesniegt institūta attīstības un turpmākās vadības programmu 2017.-2020.gadam.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017.gada 23.martam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija LU Personālvadības departamentā, Raiņa bulvārī 19, 127. telpa, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija pa tālr. 67033987 vai 67033990.


OP 2017/41.AKK4

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Klientu apkalpošanas nodaļas vecākā/-s speciālista/-es divām amata vietām (uz nenoteiktu laiku un uz noteiktu laiku (darbinieka prombūtnē))

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra meklē darbiniekus, kuru galvenais uzdevums būs sniegt konsultācijas topošajiem un esošajiem LIAA klientiem par aģentūras pakalpojumiem, pieejamajiem atbalsta instrumentiem, uzņēmējdarbības vidi, kā arī pārstāvēt LIAA semināros un konferencēs.

Galvenie amata pienākumi:

- ievērot vienotu klientu apkalpošanas standartu

- nodrošināt kvalitatīvu uzņēmēju informēšanu par LIAA administrētajām Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansētajām aktivitātēm, ārējā mārketinga jautājumiem, uzņēmējdarbības vidi - komercdarbības uzsākšanu Latvijā, valsts un privāto partnerību u.c. LIAA aktivitātēm

- pārzināt informāciju par uzņēmējdarbības formām, to pareizu izvēli, nodokļu maksājumiem, atļaujām, licencēm. Sekot līdzi aktuālajai informācijai

- nodrošināt prezentāciju gatavošanu, sniegšanu un semināru organizēšanu par LIAA administrētajām Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansētajām aktivitātēm

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, sociālajās zinātnēs vai mārketingā, kas papildināta ar nozarei atbilstošiem speciālajiem kursiem vai studijas augstākās izglītības iestādes pēdējos kursos, lai iegūtu iepriekš norādīto augstāko akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību

- vēlama profesionālā pieredze klientu apkalpošanas jomā (vismaz gads)

- zināšanas par klientu apkalpošanas jomu

- vispārējas zināšanas par Eiropas Savienības fondu jautājumiem

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- vēlamas zināšanas par uzņēmējdarbības vidi, uzņēmējdarbības formas izvēli un nodokļu sistēmu

- izpratne par lietišķo saskarsmi un etiķeti

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā

Amats klasificēts 23.amata saimes IIIB līmenī (9.mēnešalgu grupa).

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017.gada 5.martam, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot pa e-pastu: personals@liaa.gov.lv, ar norādi "KAN vecākais speciālists".

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039407 vai 67039403.


OP 2017/41.AKK5

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības (ES) fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļā

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Kohēzijas politikas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda ieviešanas uzraudzību.

Ja tev ir:

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, kvalifikācija ekonomikā, vadībzinībās, finanšu jomā vai jurisprudencē tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 5 gadu laikā

- pieredze darbā ar ES fondiem saistītā jomā

- prasme pielietot praksē datorprogrammas pēc ievadinstruktāžas un izmantojot rokasgrāmatas

- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos, spēja tās pielietot normatīvo aktu lasīšanā, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:

- Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Kohēzijas fonda specifiskā atbalsta mērķu uzraudzību sociālās infrastruktūras un enerģētikas jomā;

- nodrošināt finanšu un rezultātu plānu sagatavošanu un to izpildes uzraudzību sociālās infrastruktūras un enerģētikas jomā

- nodrošināt lielā projekta uzraudzību veselības jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2017/41.AKK6

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu uz noteiktu laiku (darbs saistīts ar komunikāciju ar starptautiskajiem partneriem)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides, ekonomikas, vadības, komunikāciju vai filologa specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- darba pieredze sadarbības koordinēšanā ar starptautiskajiem partneriem, t.sk. lietišķās komunikācijas angļu valodā nodrošināšanā un vispusīgu ziņojumu gatavošanā

- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un hierarhiju

- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām

- zināšanas par klimata pārmaiņām, to cēloņiem un pasākumiem to novēršanai, kā arī pielāgošanās klimata pārmaiņām iespējām

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku un atbilstošajiem starptautiskajiem un nacionālajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem

- zināšanas par siltumnīcefekta gāzu emisijas vienību tirdzniecību, kā arī Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta un Emisijas kvotu izsolīšanas instrumenta darbību

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- teicamas angļu valodas zināšanas (gan runāšana, gan rakstīšana), t.sk. juridisko, finanšu un vides aizsardzības terminu zināšanas un šo jēdzienu izpratne, lietišķās korespondences stila pārvaldīšana

- prasme precīzi formulēt un argumentēt viedokli

- prasme kvalitatīvi sagatavot un noformēt dokumentus, prezentācijas

- sadarbības un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36.saimes "Politikas plānošana" III līmenis un12.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli (ar norādi, uz kuru amatu pretendē), Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasts: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2017/41.AKK7

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (darbs saistīts galvenokārt ar investīciju oglekļa mazietilpīgā attīstībā un noturīguma pret klimata pārmaiņām uzlabošanā uzskaiti un analīzi)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides, ekonomikas, vadības vai finanšu zinātņu specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze investīciju efektivitātes analīzē, t.sk. sociālekonomisko novērtējumu veikšanā

- pieredze tautsaimniecības nozaru situācijas un vajadzību analīzē

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un hierarhiju

- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām

- zināšanas par mikroekonomikas un makroekonomikas kopsakarībām, Latvijas tautsaimniecību

- zināšanas par Latvijā pieejamajiem nacionālajiem un starptautiskajiem finanšu instrumentiem, t.sk. klimata politikas jomā

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku un tās ietvaros nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem, kā arī būtiskākajiem pasākumiem, tehnoloģijām

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas angļu valodas zināšanas, t.sk. klimata politikas un tehnoloģiju terminu zināšanas

- prasme strukturēti analizēt dažādus datus, piemeklējot atbilstošas metodiskās pieejas

- labas sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī prasme strukturēt informāciju

- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36.saimes "Politikas plānošana" III līmenis un12.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli (ar norādi, uz kuru amatu pretendē), Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasts: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2017/41.AKK8

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā/-s referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (darbs saistīts galvenokārt ar klimata finansējuma nodrošināšanas koordinēšanu)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides, ekonomikas vai vadības specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- vismaz divu gadu pieredze darbā ar starptautisko projektu koordinēšanu

- darba pieredze projektos saistībā ar siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšanu (piemēram, uzlabojot energoefektivitāti, ieviešot atjaunojamo energoresursu tehnoloģijas u.tml.) vai pielāgošanos klimata pārmaiņām

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un hierarhiju

- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku un tās ietvaros nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem, kā arī būtiskākajiem pasākumiem, tehnoloģijām

- zināšanas par nacionālajiem un starptautiskajiem klimata finanšu instrumentiem

- zināšanas par projektu attīstīšanu un ieviešanu

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- teicamas angļu valodas zināšanas, t.sk. klimata politikas un tehnoloģiju terminu zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī prasme strukturēt informāciju

- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36.saimes "Politikas plānošana" III līmenis un12.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli (ar norādi, uz kuru amatu pretendē), Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasts: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2017/41.AKK9

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Sabiedrības veselības kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sabiedrības veselībā, veselības aprūpē vai cita akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar zināšanām veselības aprūpes jomā

- praktiskā darba pieredze specialitātē vai veselības nozarē 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un piemērošana praksē

- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana

- valsts valodas prasmes atbilstoši C 1 līmenim

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles sabiedrības veselības jomā par normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar noteiktajām procedūrām sastādīt kontroles aktu, norādot izpildes termiņus neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un citu informāciju, sagatavot atbildi normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu pārkāpumu un noteikt atbilstošas sankcijas saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām amata tiesībām

- pieņemt lēmumus pārbaudes lietās, arī nestandarta situācijās, kur nepieciešama dziļa attiecīgās jomas izpratne

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem (uzņēmumiem) u.c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Sabiedrības veselības kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai uz e-pastu: personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/41.AKR1

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 15.februāra iecelta IVETA PASTARE.


OP 2017/41.AKR2

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļas personāla speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 16.februāra iecelta DANA AIVARE.


OP 2017/41.AKR3

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles probācijas speciālista amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 20.februāra iecelts GERMANS ŠĻUBERS.


OP 2017/41.AKR4

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 20.februāra iecelta SILVIJA SILANAGLE.


OP 2017/41.AKR5

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālista amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 20.februāra iecelts MĀRIS PAULIŅŠ.


OP 2017/41.AKR6

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 20.februāra iecelta LAIMA TIKUMA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)